hehequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:11 schreef Duiveltja het volgende:
Deze is ook leuk: http://www.pablofrancisco.com/videos_easy.shtml
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zo hebben ze ook een keer Bupa in zich.
Wat betekent c.q. eigenlijk??quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je vergeet de puntjes in 'c.q.'.
Toch worden ze niet verkocht.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zo hebben ze ook een keer Bupa in zich.
dus ik zo downloaden..quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
* ShowChat luistert nu: Imogen Heap - Hide And Seek.
[afbeelding]
Wat een geniaal nummer.
c.q. (vw.)quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat betekent c.q. eigenlijk??? Ik weet wel wat er mee bedoeld wordt, maar waar staan die letters voor?
nou, dan geef ik het nog 1 kans, en trekken we het album ff binnenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar andere muziek is wat meer dance-achtig. Net als de muziek van haar voormalige band, Frou Frou.
Stuur je het ook ff naar mij?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:57 schreef timbob het volgende:
[..]
nou, dan geef ik het nog 1 kans, en trekken we het album ff binnen
nu met nog extra minder foto'squote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef Airelle het volgende:
Yep.... geen zoeke koek meer.
Fotoboek van Airelle
Is dat hip of is dat hip?
Ja, ik las het laatst.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef Airelle het volgende:
Tommmm?
Nieuwe album van Hooverphonic is klaar!.
En wat maakt het jou uit.quote:
timbob houdt rekening met anderen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
En wat maakt het jou uit.
Alsof je niet genoeg foto's van mij hebt onderhand.
Jeetje je kan wel een museum beginnen.
Geike is ubertof... ik ga dus wel even luisterenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik las het laatst..
Kennen jullie Sutrastore ook al? Dat is de band van het zusje van Geike, de zangeres van Hooverphonic. De muziek die je op de site kunt downloaden is erg fijn.
Lijkt een beetje op hooverphonic.. dat plaatje dan he.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik las het laatst..
Kennen jullie Sutrastore ook al? Dat is de band van het zusje van Geike, de zangeres van Hooverphonic. De muziek die je op de site kunt downloaden is erg fijn.
Ja, precies.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
Lijkt een beetje op hooverphonic.. dat plaatje dan he.
Een dame voorop en 2 donkere mannen erachter.
quote:If I were in your shoes
I'd whisper before I shout
Can't you stop playing that record again
Find somebody else to talk about
If I were in your shoes
I'd worry of the effects
You've had your say but now its my turn
Sweet dreams my L.A. Ex
A New Stereophonic Sound Spectacular. Ja, die heb ik. Nou ja, op mp3. Niet legaal, want ik vind de eerste twee albums niet zo geweldig. Wel okay, maar niet zo tof als de laatste 3.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:25 schreef Airelle het volgende:
Tom?
Heb jij het album A new stereo sounds spectacular?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |