Wat las je danquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh negeer je me weer?
-edit-
Oh ik las het verkeerd
Naja: hey Sven
Q.quote:
Ik las: 'Ik had het niet tegen jou MBabe'... waar ik dus uit afleidde dat je me weer negeerdequote:
Tssssk...alsof ik jou ooit zou negeren.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik las: 'Ik had het niet tegen jou MBabe'... waar ik dus uit afleidde dat je me weer negeerde
Q. is zeker tof jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die is tof! Niet zo tof als MB, maar wel tof.
Och, ieder z'n smaak he.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die is tof! Niet zo tof als MB, maar wel tof.
What was I thinking?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tssssk...alsof ik jou ooit zou negeren.
Goed.quote:
Frans weer ook.quote:
Mja, tis een soort herfst hierquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed.
Alleen is het weer hier wel klote zeg.
Spaans weer =
Ja, ik merkte het gisteren al.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, tis een soort herfst hier
Ben je bruin geworden?
Naja, wij zijn hier toch?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:07 schreef Bupatih het volgende:
Spaanse zon
Spaans strand
Spaanse zee
Spaans eten
Spaanse meisjes
Jeez, wat doe ik hier?
Ja meeemoorrrieessquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:07 schreef Bupatih het volgende:
Spaanse zon
Spaans strand
Spaanse zee
Spaans eten
Spaanse meisjes![]()
Naar Center Parcs met een groep vrienden is altijd gezellig.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja meeemoorrrieessIk ben deze vakantie nergens naartoe geweest, maar volgend jaar zit ik echt sowieso in de zon. In de herfstvakantie ga ik iig wel naar Centre Parcs met een groep. Iemand hier die dat een weekje heeft gedaan?
Natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
Hee Buup, kun jij eigenlijk meelezen in de crewfora?
Oh, dus hij kan ook geen notes lezen en ip-adressen bekijken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Alleen komt hij niet in forumcrew en ik niet in het weblogcrew forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |