OMGquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:35 schreef Tom_Tom- het volgende:. Een prijsvraag gewonnen. Ik win nooit.
. Maar nu wel!
.
Ik weet alleen niet meer wat de prijzen waren.. Ach ja.
[afbeelding].
Yup, Fergie.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:36 schreef MissBliss het volgende:
OMG
Maar wie is dat? Dat mens van Black Eyed Peas of zit ik helemaal verkeerd?
Ik mag toch hopen voor haar dat spontane geilheid niet zulke gevolgen heeftquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:39 schreef Duiveltja het volgende:
Misschien moest ze aan Brad Pitt denken en vandaar ff soppen
Hmm, klinkt goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja meeemoorrrieessIk ben deze vakantie nergens naartoe geweest, maar volgend jaar zit ik echt sowieso in de zon. In de herfstvakantie ga ik iig wel naar Centre Parcs met een groep. Iemand hier die dat een weekje heeft gedaan?
Ik kan in het algemene crewforum lezen (FOK) en in het weblogforum (WEB).quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
Hee Buup, kun jij eigenlijk meelezen in de crewfora?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dus hij kan ook geen notes lezen en ip-adressen bekijken?
Zoals Duiveltja al zei, IP-adressen bekijken kan ik niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:36 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe het bij hem zit wat betreft notes weet ik niet. IP adressen bekijken kunnen alleen de FA's en A's.
Okee bedankt, dan weet ik dat alvast voor later.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Zoals Duiveltja al zei, IP-adressen bekijken kan ik niet.
En nee, ik kan ook geen notes lezen.
Dat kunnen alleen de FA's, A's, SA's, mods en volgens mij ook de columnisten.
Heb je plannen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:05 schreef Svensational het volgende:
Okee bedankt, dan weet ik dat alvast voor later..
Ik mag er niks over zeggen.quote:
Nu héb je er al iets over gezegdquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag er niks over zeggen..
Ja, en dat is al teveel eigenlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu héb je er al iets over gezegd
Dan zal ik niet gaan gokkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en dat is al teveel eigenlijk.
Hmm. Weet ik niet. Omdat ik nu ook ga verhuizen naar Amsterdam en ga studeren enzo weet ik niet hoe m'n leven (:')!!!!) eruit gaat zien over een paar weken enzo. Maar Idols modereren vond ik hartstikke leuk, dat zeker.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:13 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe zit het met jou Tom? Jij nog zin om weer blauw te worden?
Jaja, ik heb het nog steeds in me.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
Oeh topic al 12 minuten dood!
Tom blijkbaar ook.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja, ik heb het nog steeds in me.
homoquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom poste ik snel maar wat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat forum zal er dit jaar ongetwijfeld weer komen. Al is de indeling wat betreft moderatie nog niet bekend natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hmm. Weet ik niet. Omdat ik nu ook ga verhuizen naar Amsterdam en ga studeren enzo weet ik niet hoe m'n leven (:')!!!!) eruit gaat zien over een paar weken enzo. Maar Idols modereren vond ik hartstikke leuk, dat zeker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |