Jij zou hetzelfde doenquote:
Schatje moet dat sowieso gaan doen. Vind ik.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:47 schreef Duiveltja het volgende:
Ja, dat forum zal er dit jaar ongetwijfeld weer komen. Al is de indeling wat betreft moderatie nog niet bekend natuurlijk.
Euh, hoezo?quote:Hoe is het trouwens met Blaatschaap?
*Aanmeldtquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:47 schreef Duiveltja het volgende:
Ja, dat forum zal er dit jaar ongetwijfeld weer komen. Al is de indeling wat betreft moderatie nog niet bekend natuurlijk.
Schatje is een goede iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Schatje moet dat sowieso gaan doen. Vind ik..
[..]
Euh, hoezo?. Ik denk goed.
. Ze is op vakantie, iig.
Oh ja. Ik dacht dat je het ergens anders om vroeg.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:55 schreef Duiveltja het volgende:
Schatje is een goede iddGeen reden even een vraagje
ik zie haar niet zo vaak meer op het forum.
Ja.quote:
Hmm, daar heb je een punt.quote:
Je leest alles terug?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je een punt.
Maar ik las dat je The Majestic niet had gezien?
Jajaquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
Oh, voor de goede orde: ik had net dus niet door dat MB's post al weer 14 minuten geleden was.
Ik postte dus niet expres de vorige post om haar record tegen te houden o.i.d.
Ik was de 6pack-filmpjes aan het bekijken, die ik afgelopen week gemist had.
Nou ja, beetje lopen scrollen, ctrl-f'en en naar bepaalde avatars gekeken voor reacties die ik wél wilde lezen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je leest alles terug?
Nee, niet gezien dus
Er kwam wat tussen, ik moest naar Den Helder
I know...
Uhuhquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, beetje lopen scrollen, ctrl-f'en en naar bepaalde avatars gekeken voor reacties die ik wél wilde lezen..
Hmm, da's minder.
En helemaal voor zo'n JC-fan als jij.
Té goed Bupaquote:
Waaaaaaaaahquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Oh het goede nieuws: mn oude harde schijf (die 3 keer gecrasht was ja) doet het weer en daar stonden veel JC-filmpjes op die ik dus weer kan kijken nu
Van SNL enzo![]()
Ja diequote:Op maandag 1 augustus 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waaaaaaaaah
"Hello, I'm Vera de Milo......oh yeah, just pull it, really pull it.. AAAAAHHH!!"
Ik heb ze niet meer op mijn harde schijf staan, maar ergens op een cd'tje.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja die!
'Michelle Pfeiffer, eat your heart out!' *
*gaat gelijk kijken*
*ofzo dan, té lang niet gezien...
Tol-tunnel? Toe maar...quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:50 schreef babette21 het volgende:
Thuis
's Gravendeel is de bomb.....
ze hebben een Tol-tunnel [ja heus] die voor 'n dyslect als ik 'n hele vreemde naam heeft
om vervolgens onder meer door de Boezemstraat te rijden... geniaal
'Believe me, when these babies start to blister: Look out Michelle Pfeiffer'quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer op mijn harde schijf staan, maar ergens op een cd'tje.
Maar zoiets zei die ja.
Of was het: "Goodbye, Michelle Pfeiffer"?
Anyway, geweldig stukje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |