sure....quote:
quote:Ik heb er zelf ook nog een paar gevangen.Ik voelde me net Spongebob
quote:
Je weet daar best het antwoord op.quote:en.... nog gescoord?!?!??!![]()
't was rustig hier, is dat wat je wilt horen??quote:
nee dat weet ik niet.... 17 jaar & vakantie in Spanje?!quote:Je weet daar best het antwoord op.
Maar dat had ik je ook al vantevoren kunnen vertellen.![]()
Hmm, oké, het is al goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
't was rustig hier, is dat wat je wilt horen??
to be quite honest: ik heb Clouseau wel gemist
Scoren en flirten is toch wel een verschil, lijkt mequote:nee dat weet ik niet.... 17 jaar & vakantie in Spanje?!
kan me niet voorstellen dat je niet énigszins openstaat voor zomergeflirt
quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:52 schreef Airelle het volgende:
Ik ga overmorgen op vakantieeeeeeee!
naar Engeland toch?? voor hoelang?!?!?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:52 schreef Airelle het volgende:
Ik ga overmorgen op vakantieeeeeeee!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
naar Engeland toch?? voor hoelang?!?!?
ik ga zondag......... en Tania gaat maandag.........................
sorry boys
§íńđßĺáńńééŽéŽúííÖÍ´ßquote:
scoren is bij mij gewoon een beetje onschuldig zoenen enzo hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:53 schreef Bupatih het volgende:
Scoren en flirten is toch wel een verschil, lijkt me
Lulkoekquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's heel leeftijdsadequaat....tenzijn je a-sexueel bent natuurlijk
was ie bang?!?!?!?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:55 schreef Airelle het volgende:
Ach, je wilde niet eens met me mee naar londen.
Ik doe daar niet aan.quote:
Je bent zeg maar 'verstandig' enzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan.
En ik ben niet a-sexueel.
maar... maar........ je hormonen dan enzo?!?!?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:57 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe daar niet aan.
ooho! je mag niet liegen!quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach, je wilde niet eens met me mee naar londen.
Okee, wie had mijn toetsenbord op Portugees gezetquote:
Dat ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je bent zeg maar 'verstandig' enzo.
Mijn verstand is groter dan mijn pikquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar... maar........ je hormonen dan enzo?!?!?
Zoiets ja.quote:of is het een principekwestie
dat is precies wat ik probeer duidelijk te maken, dat je toch niet meteen een breezerfiguur in Salou hoeft te zijn om 'n leuke vakantieflirt op te doen, de je niet meteen bezwangert of een soa kado doet, maar met wie het gewoon lief en onschuldig is.......?!??!?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:58 schreef Airelle het volgende:
Dat hele Salou gebeuren enzo trekt mij ook totaal niet hoor.
Even mijn punt duidelijk maken, hč?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:01 schreef Svensational het volgende:
Okee Bupie, en nu is het weer genoeg met 15.gif..
Amerikaans?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:02 schreef Svensational het volgende:
Okee, wie vertelt mij welke toetsenbordindeling ik nodig heb? Brits is het niet.
Maar dat is dus geen 'scoren', maar 'flirten'.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat is precies wat ik probeer duidelijk te maken, dat je toch niet meteen een breezerfiguur in Salou hoeft te zijn om 'n leuke vakantieflirt op te doen, de je niet meteen bezwangert of een soa kado doet, maar met wie het gewoon lief en onschuldig is.......?!??!?
of dat je gewoon iemand spot die ernstig leuk is [zoals Beev en z'n moslimmeisje] waardoor je vakantie net een beetje interessanter wordt, of je diegene nou krijgt of niet?!?!? dat hoort er toch bij....????
Maar sommige mensen willen gewoon "scoren" om 't scoren, en niet omdat ze het meisje leuk vinden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat is precies wat ik probeer duidelijk te maken, dat je toch niet meteen een breezerfiguur in Salou hoeft te zijn om 'n leuke vakantieflirt op te doen, de je niet meteen bezwangert of een soa kado doet, maar met wie het gewoon lief en onschuldig is.......?!??!?
of dat je gewoon iemand spot die ernstig leuk is [zoals Beev en z'n moslimmeisje] waardoor je vakantie net een beetje interessanter wordt, of je diegene nou krijgt of niet?!?!? dat hoort er toch bij....????
come on people, give me something here?!?!??!
ja maar als het flirten zo succesvol is dat er minstens een keer gezoend wordt, dan heb je gescoordquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:04 schreef Bupatih het volgende:
Maar dat is dus geen 'scoren', maar 'flirten'.:P
Amerikaans staat er niet tussen. En Nederlands is het niet...quote:
Ik snap ook wel dat je met zoenen 'scoren' bedoelde...quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar als het flirten zo succesvol is dat er minstens een keer gezoend wordt, dan heb je gescoord
zie je wel, ik bedoel het allemaal niet zo ranzig....
Ik zoen gewoon niet met Janette en Alleman.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:57 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe daar niet aan.
Dan zou ik maar gewoon Chinees doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Amerikaans staat er niet tussen. En Nederlands is het niet...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je met zoenen 'scoren' bedoelde...
Maar zoals ik al zei:
[..]
Ik zoen gewoon niet met Janette en Alleman.
Is dat zo gek?
Ik flirt niet, ik heb al een ventquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
come on people, give me something here?!?!??!
Ah, het was Verenigde Staten.quote:
bij mij meer 12 - 15 hobbyquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:28 schreef babette21 het volgende:
zoenen om het zoenen is best leuk, zolang die ander niet vervelend of oerlelijk is....
al moet ik zeggen dat het vooral een 16-21 hobby was..........
moet weg, 's Gravendeel wacht.........
Maar je weet toch dat ik een oude ziel heb (ouwe-lullen-muziek)quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:28 schreef babette21 het volgende:
zoenen om het zoenen is best leuk, zolang die ander niet vervelend of oerlelijk is....
al moet ik zeggen dat het vooral een 16-21 hobby was..........
moet weg, 's Gravendeel wacht.........
Tijden zijn veranderd babette.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
12? vroege vogel.........
dus nu ben je klaar?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |