Ja, hij is mij nog iets te onduidelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:00 schreef Airelle het volgende:
Bleeeh lelijke koffie vent in je Avatar Sven.
Stom gat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar heb ik in dit gat nou nooit last van..
Wat?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:05 schreef Tania18 het volgende:
Lijkt me wel lekker
Ik ook.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:15 schreef timbob het volgende:
Koffie met iets lekkers puuunt nl..
ik vind die vent wel tof
Dat is het ook.quote:
Mietjequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:25 schreef Tania18 het volgende:
Dan zou ik echt niet meer in de zee gaan zwemmen daar
Uhuh.quote:Ben je erg bruin geworden?
Als klein kind ben ik een keer helemaal lekgestoken door die beestenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
MietjeNee, ik had soms ook wel eens de neiging om eerst goed rond te kijken alvorens het water in te gaan.
.
En oh ja, ik ben zelfs nog een keer gestoken door een kwal![]()
[..]
Uhuh. [afbeelding]
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als klein kind ben ik een keer helemaal lekgestoken door die beesten![]()
Waar blijven jouw foto's dan?quote:Foto's![]()
Ik ben nog niet op vakantie geweest. De foto's komen daarna (misschien). Wat is jouw excuus?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]Hmm, da's minder
Bij mij was het maar een klein kwalletje. Ik voelde er maar heel even wat van.
[..]
Waar blijven jouw foto's dan?![]()
Dat doet ze om mij te pesten.quote:
Niet waarquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doet ze om mij te pesten..
Euh, dat ze bij mijn broer op de laptop staan, omdat mijn geheugenkaartje op vakantie vol was??quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op vakantie geweest. De foto's komen daarna (misschien). Wat is jouw excuus?![]()
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh, dat ze bij mijn broer op de laptop staan, omdat mijn geheugenkaartje op vakantie vol was??
Dan niet joh.quote:
Plaats dan maar foto's van de rest van je familiequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:37 schreef Bupatih het volgende:
Hoewel er haast geen foto's zijn van mij in Spanje.
Neequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Plaats dan maar foto's van de rest van je familie
Heel boeiendquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb veel foto's genomen van het vuurwerk (en een paar filmpjes) en wat van het landschap.
Héquote:
Neequote:En er is dus echt geen foto van Bupa die aan het kwallenjagen is?![]()
Ik wou net hetzelfde posten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:46 schreef Tania18 het volgende:
Live bevalling in Big Brother 5
Wat wordt de volgende stap? Iemand zoeken in de terminale fase van een ziekte, zodat we die met z'n allen dood kunnen zien gaan en kunnen stemmen hoe lang het nog duurt?
Inderdaad, wat een bullshit zeg.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:46 schreef Tania18 het volgende:
Live bevalling in Big Brother 5
Wat wordt de volgende stap? Iemand zoeken in de terminale fase van een ziekte, zodat we die met z'n allen dood kunnen zien gaan en kunnen stemmen hoe lang het nog duurt?
Ja, dat is wel verstandig. Ik heb ook veel verhalen gehoord over roofbendes in Portugal etc.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé
[..]
Nee
Ik heb sowieso nooit mijn fotocamera meegenomen naar de zee.Grijpgrage toeristen
Misschien nemen ze iemand met een anonieme spemadonor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een bullshit zeg.
Wat zou die man er van vinden.
Dat iedereen zijn vrouw kan zien bevallen, terwijl hij thuis via de tv maar moet toekijken.
En wat moet het kind er later van denken?
Ik ben altijd en overal verstandig bezig, Taniaquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel verstandig. Ik heb ook veel verhalen gehoord over roofbendes in Portugal etc.![]()
Ik ga even eten![]()
Dan nog vind ik het triest. [15.gif]quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien nemen ze iemand met een anonieme spemadonor.
Ola señor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:50 schreef beaverhausen het volgende:
Spongebuup!.
Ja goeiemorgen ook en alles..
Je kan het onder je shirt dragen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:51 schreef Bupatih het volgende:
Je portemonnee in zo'n zakje op je buik dragen bijvoobeeld(Al ziet dat er niet altijd even mooi uit
)
Maar er zijn toch zoveel bevallingsprogramma's op tv?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het triest. [15.gif]
En, klinkt dat geloofwaardig?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
Waarom komt niksan hier eigenlijk nooit meer?.
Lekker, zo'n bobbel onder je shirt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan het onder je shirt dragen.
Ja, daar houd ik ook niet van.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar er zijn toch zoveel bevallingsprogramma's op tv?
Ben je zo rijk dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lekker, zo'n bobbel onder je shirt.
Huh?quote:
Druk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
Waarom komt niksan hier eigenlijk nooit meer?.
Als ik een tasje met mijn portemonnee om mijn buik draag dan is dat toch vrijwel onzichtbaarquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh?
Het gaat hier over Tania's portemonnee.
En ik weet niet hoe dik die is.(Haar portemonnee bedoel ik
![]()
)
Euh, soms wel. Soms niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik een tasje met mijn portemonnee om mijn buik draag dan is dat toch vrijwel onzichtbaar?
Nou, bij mij altijd niet. Of je hebt een raar tasje.quote:
Of een raar shirt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, bij mij altijd niet. Of je hebt een raar tasje.
Ja, dat was vorige week wel anders.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, het gaat weer eens nergens over hier.
Waar ging het toen over dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat was vorige week wel anders.
Gescrolld.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:16 schreef Svensational het volgende:
Heb je 10 topics lopen teruglezen?
Dus dit sloeg nergens opquote:Ja, dat was vorige week wel anders.
Ge CTRL+F't op Bupatih?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gescrolld.
Niet echt alles gelezen.
Och, het ging over metroseksualiteit enzo..quote:Dus dit sloeg nergens op
'Bupa', 'Buup' én 'Bupatih'quote:
Hmm, niks gemist dus.quote:Och, het ging over metroseksualiteit enzo..
Gewoon "Bu" was voldoende geweest dus.quote:
Ja, moet je ff doorlezen op pagina 6.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
Wat de heren willen weten is of je nog hebt gescoord. [afbeelding]
Wat Airelle en Sven zeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat heeft hij eik gewonnen?
[..]
Wat de heren willen weten is of je nog hebt gescoord. [afbeelding]
Nee, want dan liet hij de hele tijd Marks signature zien.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon "Bu" was voldoende geweest dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |