twitter:Basmuijs twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:48:15@ferrydoedens @knbos @MJK_88 Ik heb net even Stefano gebeld, hij zat midden in een kunstveiling, maar hij wil zijn zoon wel weer eens zien. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:40 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shortie:echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ludo heeft daarvoor gezorgdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef datisstom het volgende:
Maar nogmaals, wat is er nou met die Maxime gebeurd dat ze alles is kwijtgeraakt?
Hij heeft verkeerde beleggingen gedaan expresquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef datisstom het volgende:
Maar nogmaals, wat is er nou met die Maxime gebeurd dat ze alles is kwijtgeraakt?
daardoor ging ze failietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef datisstom het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was er op Boulevard te zien dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb zonet dat stukje van Boulevard gekeken.. Oh oh wat triest zeg..
Gaan we massaal dus niet naar kijken hoop ik?
En met megagaymindy bedoelde ik die jongetjes variant van Mega Mindy, die straks ook nieuw in de serie komt. Maar het blijft dus bij 1, van Edet(toiletpapier) telt niet mee.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/350d6a99-d488-407b-bebc-82b32de89e03quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:50 schreef datisstom het volgende:
[..]
Wat was er op Boulevard te zien dan?
Wat niet?!quote:
Ze krijgt een ''soap'' op rtlxl, zal niet veel voorstellen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef datisstom het volgende:
Laat maar, ik snap er niks van. Een nieuwe actrice die alleen op het toilet te zien is?
Que?
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2012 10:52:56 ]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
LucasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
LucasIk heb het niet gezien, maar soms dan trekt hij een rare mond, en ik (persoonlijk) vind dat niet zo mooi....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luisterend naar de naam Edit. Vervang de i door een e en de link naar wc's is snel gelegd.quote:
Wat een goed idee! Mail het naar de schrijvers!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef dollce het volgende:
Toen Jef erover begon tegen Maxime dat ze wel geschikt zou zijn voor de reclamewereld, kreeg ik toch even een beetje hoop dat ze op het idee zouden komen om samen weer een reclamebureau te beginnen.
Zeker, maar ik denk te hoog gegrepen voor de huidige schrijversquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een goed idee! Mail het naar de schrijvers!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:06 schreef Sk00p het volgende:
wow die klap die Sjors hem gaf was geweldig!
Bing wil gewoon een kind wat hij van zichzelf kan noemen. Sjors kan hem geen moer schelen, dat is duidelijk. Bingx1000
ja echt he...wat een lul is het. Arme Sjors!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:05 schreef vencodark het volgende:
Zijn Maxime en Rik niet een leuk stel?![]()
Anyway, hoe kan Bing nu van Sjors eisen dat zij vertrekt? Moet ze dan even op zoek naar een nieuwe woning met Lana? Lekker makkelijk weer.
Oh en wat ziet Maxime er toch altijd leuk uit. Mooie vrouw, mooie kleding.![]()
Dat riep ik dus gisteravond hardop, naar aanleiding van zijn "hoe durf je MIJN kind weg te geven"quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:08 schreef cleany het volgende:
[..]
[..]
ja echt he...wat een lul is het. Arme Sjors!
leuk is ook, het huis is van jack.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:05 schreef vencodark het volgende:
Zijn Maxime en Rik niet een leuk stel?![]()
Anyway, hoe kan Bing nu van Sjors eisen dat zij vertrekt? Moet ze dan even op zoek naar een nieuwe woning met Lana? Lekker makkelijk weer.
Oh en wat ziet Maxime er toch altijd leuk uit. Mooie vrouw, mooie kleding.![]()
Kijk, dat was ik zelfs vergeten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:58 schreef fotostarter het volgende:
[..]
leuk is ook, het huis is van jack.
Dus ik hoop dat Jack BingBong met zijn commandomoves het huis uit gooitquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kijk, dat was ik zelfs vergeten.
Bij voorbaat al.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:38 schreef loezzzje het volgende:
Het is een wonder. Geen gtst bij boulevardWel weer die elfsteden tocht, daar ben ik ook wel een beetje klaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |