Nee, zijn bek houden en vervolgens een inval krijgen van de politie, daar doet die ( haar ) goed aanquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
Beter verraad ie zn kind en vriendin jahij is niet van de NSB hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Inderdaad. Kunnen jullie niet eens ophouden met jullie eeuwige Maxime/Nick ruzie? Het loopt toch op niets uit.quote:
Op niets? Jij hebt zeker de shortie nog niet gezien... haha. Morgen, oeeeehquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Inderdaad. Kunnen jullie niet eens ophouden met jullie eeuwige Maxime/Nick ruzie? Het loopt toch op niets uit.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:48 schreef Frey het volgende:
Haha de shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Eh jawel, ze heeft iets gruwelijks gedaan en dat nog aan haar broer opgebiecht ook, mocht je twijfelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ze aan Ludo heeft opgebiecht, daar is Nick net zo schuldig aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eh jawel, ze heeft iets gruwelijks gedaan en dat nog aan haar broer opgebiecht ook, mocht je twijfelen.
Tuurlijk wel. Zij doet Nick iets gruwelijks aan en stookt zijn hele familie tegen hem op.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat ze aan Ludo heeft opgebiecht, daar is Nick net zo schuldig aan.
Maar deze "wraak" is voor iets wat ze helemaal niet heeft gedaan.
Waarom om deze mooie TT ?quote:
Voor een vete die hij is begonnen en waar hij net zo hard aan meedeed.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zij doet Nick iets gruwelijks aan en stookt zijn hele familie tegen hem op.
Hij doet haar iets gruwelijks aan en steekt diezelfde familie tegen haar op.
Zo moeilijk is het allemaal niet, hoor.
Nee joh, Maxime verdient een aureooltje boven haar schijnheilige hoofd want die heeft echt niks verkeerd gedaan, nooit niet /sarcasm.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zij doet Nick iets gruwelijks aan en stookt zijn hele familie tegen hem op.
Hij doet haar iets gruwelijks aan en steekt diezelfde familie tegen haar op.
Zo moeilijk is het allemaal niet, hoor.
Ik lees al jaren mee op Fok en moet het nu toch even kwijt; wat vind ik jou ontzéttend betweterig en vervelend..quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Voor een vete die hij is begonnen en waar hij net zo hard aan meedeed.
Het grote verschil is dat Maxime hier helemaal niks mee te maken had.
Zo moeilijk is dat inderdaad niet.
Ik post nog niet eens een jaar op FOK! ...quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik lees al jaren mee op Fok en moet het nu toch even kwijt; wat vind ik jou ontzéttend betweterig en vervelend..
18.000 post binnen 9 maanden. Ik kom elke dag wel een paar van jou tegen, vaak heel erg ergerlijk. Ben je jezelf misschien niet eens bewust van, dat kan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik post nog niet eens een jaar op FOK! ...
En dit topic gaat nog altijd over GTST, niet over mij persoonlijk.
Er zijn ook genoeg mensen op FOK! die ik strontvervelend vind.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
18.000 post binnen 9 maanden. Ik kom elke dag wel een paar van jou tegen, vaak heel erg ergerlijk. Ben je jezelf misschien niet eens bewust van, dat kan.
Ik wou het alleen even kwijt
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
Bing in het vooruitzicht
"Wat? Sjoerd?!?"
Kutbing!
Oja, een foto van zijn hoofd morgen:
Als iemand zo mijn telefoon uit mijn handen rukt kan hij een schop krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Idd en alsof het gaat helpen als Bing opeens SJOERD!!?? gaat brullen aan de telefoonquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als iemand zo mijn telefoon uit mijn handen rukt kan hij een schop krijgen.
Ja, Sjoerd kan natuurlijk gewoon ophangen, wat schiet je daar nu mee op?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Idd en alsof het gaat helpen als Bing opeens SJOERD!!?? gaat brullen aan de telefoonBing is al niet zo'n sympathiek personage maar de afgelopen maanden laat hij wel echt zijn slechtste kanten zien
Nick is begonnen Maxime te ontlopen en niet met haar om te gaan en maakte haar zodoende duidelijk dat hij niet per se haar beste vriend wilde worden. Is dit hetzelfde als een vete beginnen? Me dunkt dat dit volstrekt normaal gedrag is in een vrije rechstaat alwaar je zelf de keuzes maakt met wie je omgaat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Voor een vete die hij is begonnen en waar hij net zo hard aan meedeed.
Het grote verschil is dat Maxime hier helemaal niks mee te maken had.
Zo moeilijk is dat inderdaad niet.
Eens, dat plaatje van Maxime ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kent geen grenzen.... en sjors, tsja. Zolang die maar lekker mama kan zijn vind ze het wel prima?quote:
Spijker - Kop. Strontvervelend inderdaad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
18.000 post binnen 9 maanden. Ik kom elke dag wel een paar van jou tegen, vaak heel erg ergerlijk. Ben je jezelf misschien niet eens bewust van, dat kan.
Ik wou het alleen even kwijt
Alweerquote:
Nu je het zegtquote:dat plaatje van Maxime ook![]()
Ze heeft daar een beetje de neus van Ludo Sanders uit Pittige Tijden
Net als jij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:59 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Spijker - Kop. Strontvervelend inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Helemaal d'r eigen "trauma" vergetend he?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij kent geen grenzen.... en sjors, tsja. Zolang die maar lekker mama kan zijn vind ze het wel prima?
Hoe kun je uberhaupt zo leven, lekker je kinsje hebben terwijl je weet dat haar moeder het terug wil?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helemaal d'r eigen "trauma" vergetend he?
Walgelijke eend is het
Ik kan het niet beter verwoordenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nick is begonnen Maxime te ontlopen en niet met haar om te gaan en maakte haar zodoende duidelijk dat hij niet per se haar beste vriend wilde worden. Is dit hetzelfde als een vete beginnen? Me dunkt dat dit volstrekt normaal gedrag is in een vrije rechstaat alwaar je zelf de keuzes maakt met wie je omgaat.![]()
Maximes reactie was letterlijk 'als je niet tegen mij doet zoals ik wil dat je doet, neem ik je alles af wat je lief is'. Ziekelijk en overtrokken in mijn ogen. En daar was het begin van de vete, een vete waar Nick niet om gevraagd heeft, die was met hele andere dingen bezig dan met Maxime, maarja als je steeds wordt aangevallen en getergd (iets wat Maxime nu zelf bevestigd) dan wordt je onvrijwillig in een vete gesleurd.
Ik had het net over ziekelijk en overtrokken, het zit kennelijk bij haar ingebakken, wat ze bij Nick deed, probeerde ze nog eens dunnetjes over te doen bij Ludo (die haar daarom in haar buik schoot). Als er iemand een gevaarlijke gek is dan is het Maxime wel in mijn ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, dat plaatje van Maxime ook![]()
Ze heeft daar een beetje de neus van Ludo Sanders uit Pittige Tijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:12 schreef Frey het volgende:
Van de spoilers van 19 januari zullen veel mensen blij worden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
quote:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:12 schreef Frey het volgende:
Van de spoilers van 19 januari zullen veel mensen blij worden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn dank, ik zie overigens dat Madam Paon dat stuk niet tegenspreekt, dus ik ga er vanuit dat ze het ook zo ziet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik kan het niet beter verwoorden
Oftewel: Heer_Van_BartolhovenEen heer met stijl![]()
Baasquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn dank, ik zie overigens dat Madam Paon dat stuk niet tegenspreekt, dus ik ga er vanuit dat ze het ook zo ziet.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Madame_Paon.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn dank, ik zie overigens dat Madam Paon dat stuk niet tegenspreekt, dus ik ga er vanuit dat ze het ook zo ziet.
Volgens mij heb ik alles wel gezegd.
Wel één vraag: waarom telt bijna vermoord worden voor Jack wel als straf, maar voor Maxime niet?There's a lesson that you always have to learn
Als jij zo'n post maakt dat zij niet meer reageert, dan zijn we misschien van die eindeloze kutdiscussies afquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie ik?Ik zou er bijna verlegen van worden
![]()
Daarom
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Kan wel zijn, maar ik haal de geschiedenis op die haaks staat op wat jij zegt.quote:Volgens mij heb ik alles wel gezegd.Omdat het Jack een tijdje uit de roulatie heeft gehaald en er echt een flinke tijd onder te lijden heeft gehad, ook kostte het hem zijn relatie met Charlie. Maxime liep diezelfde middag weer pesterig rond en kreeg Nick alsnog waar ze hem hebben wou, dat noem ik geen wraak. Tussen Nick en Jack verliep het anders en stond het daadwerkelijk remise.quote:Wel één vraag: waarom telt bijna vermoord worden voor Jack wel als straf, maar voor Maxime niet?
Een heer met stijl![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als jij zo'n post maakt dat zij niet meer reageert, dan zijn we misschien van die eindeloze kutdiscussies af![]()
Daarom![]()
![]()
Een heer met stijl![]()
Jammer dat afl 929 ontbreekt, het shot van Laura uit seizoen 6 tot 9 komt uit deze aflevering..Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch zie ik liever deze foto's dan die nasty Nick altijd
Noot noot.![]()
Mooie meid rikkiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zouden we daar nog iets van horen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:47 schreef LetsGame het volgende:
Jammer dat afl 929 ontbreekt, het shot van Laura uit seizoen 6 tot 9 komt uit deze aflevering..
En wanneer komt nou seizoen 6?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dit jaar meiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mooi vrouwtje is het tochquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
En toch zie ik liever deze foto's dan die nasty Nick altijd![]()
Conformists will be cast away by the tide of history![]()
Hoe is Janine er in gekomen ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zat gewoon een keer in de Koning en ging met Simon mee naar huis. Daarna zagen we haar weken niet en opeens werkte ze bij het Spectrum.quote:
Klopt, haar integratie in de soap is eigenlijk ongemerkt soepel en snel verlopen, ze werd de vriendin van Simon, leerde zo Daniël kennen. Ging een opdracht doen voor Flash, kwam zo in contact met Suzanne en eind seizoen 3 was het clubje Suzanne-Daniël-Janine al gevormd die het volhielden tot en met Daniëls exit in seizoen 9quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Zat gewoon een keer in de Koning en ging met Simon mee naar huis. Daarna zagen we haar weken niet en opeens werkte ze bij het Spectrum.![]()
Doordat ze voor Flash werkte dat in seizoen 4 in AA&F opging kende ze al snel de rest, de familie Alberts en natuurlijk Mijnheer Harmsen. Over seizoen 3 gesproken, een van haar geniaalste momenten vind ik nog wel dat ze Martine Hafkamp vol in het gezicht petst
Een heer met stijl![]()
Die reactie ook van Martine.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
en van haar geniaalste momenten vind ik nog wel dat ze Martine Hafkamp vol in het gezicht petst
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie meid glamourfoto's om te zien, laatste foto minder mooie benen te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch zie ik liever deze foto's dan die nasty Nick altijd
Maar, ik heb dan toch liever de relevante foto's Nick op deze plek.
Rikki is net moeder geworden en deze serie is niet direct waar ik aan zou denken, maar ze blijft natuurlijk een mooie meid.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Stop dan ook een keer met dat kansloze gezeik op mij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als jij zo'n post maakt dat zij niet meer reageert, dan zijn we misschien van die eindeloze kutdiscussies af![]()
DaaromThere's a lesson that you always have to learn
Er was toch ook een moment dat Laura in het ziekenhuis lag, een hartstilstand kreeg, en dat je vervolgens haar ziel () zag weglopen, wat de cliffhanger was? Daarna liep die ziel weer terug het lichaam in, en begon het hart weer opgang te komen?
Welke aflevering was dat? Niet toen Sil geboren werd, want toen zag je die ziel niet?
Herkenbaar?
Was alweer 10 jaar terug ofzo?![]()
ja jij!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie ik?Ik zou er bijna verlegen van worden
Je weet het altijd zo goed te verwoorden![]()
![]()
Daar kan ik me helemaal niks meer van herinneren!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef Nina-Sanders het volgende:
Er was toch ook een moment dat Laura in het ziekenhuis lag, een hartstilstand kreeg, en dat je vervolgens haar ziel () zag weglopen, wat de cliffhanger was? Daarna liep die ziel weer terug het lichaam in, en begon het hart weer opgang te komen?
Welke aflevering was dat? Niet toen Sil geboren werd, want toen zag je die ziel niet?
Herkenbaar?
Was alweer 10 jaar terug ofzo?![]()
Ja, ik herinner me dat! Ze reed in een auto, kreeg een ongeluk (met een vrachtwagen?) en belande in het ziekenhuis. In de aflevering erna zag je inderdaad haar geest in de kamer lopen terwijl ze bezoek had. Geen idee om welke aflevering het gaat, trouwens.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef Nina-Sanders het volgende:
Herkenbaar?
Was alweer 10 jaar terug ofzo?Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
en:quote:
Rikki en kind![]()
![]()
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Pardon?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Bing is toch gewoon een bezorgde vader? Normaal gedrag lijkt me.
Bing is een arrogante, narcistische kwal!![]()
hij is alleen bezorgd om zichzelfquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Bing is toch gewoon een bezorgde vader? Normaal gedrag lijkt me.![]()
![]()
ach hij is geen vader van dat kind:Dquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Bing is toch gewoon een bezorgde vader? Normaal gedrag lijkt me.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Bing is toch gewoon een bezorgde vader?
quote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Een van de weinige keren dat Charlie de verstandigste is.There's a lesson that you always have to learn
waarom nog steeds deze vraag
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wordt echt alleen maar erger met Bing.![]()
Je hoopt zo dat Rik hem vol op zijn bek slaat.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:14 schreef LWD-Godius het volgende:
Standpunt over Bing: Duidelijk
Argumenten: Neeals ze voor de rechter verschijnen krijgt Bing dat kind nooit omdat hij een dik strafblad heeft
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: