kon het niet latenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ah Roos wat een pesterige TT
vandaar ook de TTquote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helaas wel de gtst waarheid
Als je maar weet dat ik je die ruimte heb gegeven, leuk om een vrouw te manipuleren als man zijndequote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik je die ruimte heb gegeven, leuk om een vrouw te manipuleren als man zijnde
Ik ben best vrouwelijk wat dat betreft nietwaar?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
zo kun je alles wat krom is recht lullen
jepquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben best vrouwelijk af en toe nietwaar?
Ik heb te laat ingeschakeld om het te kunnen snappen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef roos85 het volgende:
ben geen Jack Wouterse fan, maar geloof zijn kant
zie:quote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb te laat ingeschakeld om het te kunnen snappen.
nou zo blont ben ik nietquote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb hem wel geëdit, wist niet zeker of je hem goed begreep
Welterustenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar ik ga eens slapen, was vanochtend 5.30u en wou eigenlijk op tijd naar bed
Niet te vaak, maar af en toe als er toch niemand is kan het toch weinig kwaad?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:39 schreef Liquidist het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar moet dat, die slowchat?
Rikkiequote:Op maandag 14 maart 2011 23:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik dacht dat je eerder voor Nina zou gaan
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:31 schreef LWD-Godius het volgende:
Niet lullig bedoeld ofzo, maar dit is een TVP.
als het maar niet een strijd wordt in de zin van: 'als jij ed en lucas niet uitelkaar haalt, dan zeg ik lekker tegen Nina wat jij hebt gedaan'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop écht op een vette strijd tussen Anton en Ludo. Dat vele malen liever dan puinhoopmakende meisjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Nee, dat bedoel ik niet met 'vet', da's meer 'kleuter'. Maar meer: Anton die Lucas écht iets aan doet en Ludo die wraak neemt op Anton, niet op zijn gezin. Zoiets leuksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef Moelie het volgende:
[..]
als het maar niet een strijd wordt in de zin van: 'als jij ed en lucas niet uitelkaar haalt, dan zeg ik lekker tegen Nina wat jij hebt gedaan'want dat zou ik wel heel kinderachtig vinden, eigenlijk, maar daar zal het uiteindelijk toch wel weer op neerkomen. Vervolgens zijn Nina en Lucas dan allebei de dupe en krijgen Janine en Ludo daar natuurlijk weer ruzie over...
haha in dat geval: eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet met 'vet', da's meer 'kleuter'. Maar meer: Anton die Lucas écht iets aan doet en Ludo die wraak neemt op Anton, niet op zijn gezin. Zoiets leuks
Dan zat hij nu in de gevangenis.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:29 schreef James1988 het volgende:
Mijn god... Ludo had wat hoger moeten richten.
En was hij niet langs Start gegaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan zat hij nu in de gevangenis.
Tja dat soort toevalligheden zie je eigenlijk iedere week.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Wat toevallig, een lekke band net op de tijd en plaats waar Danny langs komt rijden...
Hij zou verder al zijn kaarten verspeeld hebben, ook zijn gevangeniskaartenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
En was hij niet langs Start gegaan.
Lucas werkt toch (offscreen) bij Sanders Inc en heeft aandelen in die club van hem en Bing zitten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vind die Lucas is irritant, opdringerig, voert niets uit en leeft een beetje op de centen van z'n pa!
Deels zijn die toevalligheden inherent aan een soap, maar zo vaak als het nu voorkomt gaat de geloofwaardigheid zelfs voor een soap behoorlijk omlaag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja dat soort toevalligheden zie je eigenlijk iedere week.
Okeej. gebeurt de laatste tijd inderdaad wel erg vaak ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Deels zijn die toevalligheden inherent aan een soap, maar zo vaak als het nu voorkomt gaat de geloofwaardigheid zelfs voor een soap behoorlijk omlaag.![]()
Vond niet dat je overdreef hoor en zowel dan mag dat, ik meende me alleen te herrineren dat hij er ooit met Dex werktequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef Koosnaam het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lucas werkt toch (offscreen) bij Sanders Inc en heeft aandelen in die club van hem en Bing zitten?
Dat van Sanders inc. weet ik niet. Dacht dat die daar weg was. Maar kan me daarin vergissen hoor!
Ik overdrijf misschien wel iets. Maar het hele personage draait eigenlijk bijna alleen maar om het feit dat die homo is. Dat was al zo met Dex destijds, met die Marco en nu weer met Edwin.
Prima!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vond niet dat je overdreef hoor en zowel dan mag dat, ik meende me alleen te herrineren dat hij er ooit met Dex werkte
Anton reeel? Anton is gewoon een lul.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja dat soort toevalligheden zie je eigenlijk iedere week.
Ik vond vandaag een redelijke aflevering. Alhoewel ik vind dat die Edwin al net zo irritant begint te worden als Lucas.![]()
Moet je dan als Sjoerd zijnde tegen iedereen die je kent, zeggen dat je broer homo is.
Eigenlijk is Anton tot nog toe heel reeel geweest vind ik.
Ik vind die Lucas is irritant, opdringerig, voert niets uit en leeft een beetje op de centen van z'n pa!
Heel wat mensen zijn soms onbewust een lul of een kut, ik kan me best voorstellen dat ie zo reageert in het begin (niet dat ik het goed vind). Hoe hij er uiteindelijk mee omgaat maakt hem wel of geen lul naar mijn mening, vandaag vond ik al een stap in goede richting eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Anton reeel? Anton is gewoon een lul.
Ja, maar Ludo vragen of hij Lucas uit Edwin zijn buurt kan houden gaat veel te ver, net als dat Ludo Noud geld bood om Nina te verlaten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heel wat mensen zijn soms onbewust een lul of een kut, ik kan me best voorstellen dat ie zo reageert in het begin (niet dat ik het goed vind). Hoe hij er uiteindelijk mee omgaat maakt hem wel of geen lul naar mijn mening, vandaag vond ik al een stap in goede richting eigenlijk.
Dat trok hij vandaag toch weer terug? Ik ben benieuwd wat je van Jack en Charlie vond toen ze Nick vertelden dat zijn zoon dood was. Volgens mij vond niemand Jack toen een lul in algemene zin en Charlie ook geen trut (behalve ik uiteraard)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar Ludo vragen of hij Lucas uit Edwin zijn buurt kan houden gaat veel te ver, net als dat Ludo Noud geld bood om Nina te verlaten.
Ik vond Charlie toen ookal kut, en over Jack heb ik niet echt een mening. De ene keer vind ik hem echt een leuk personage, de andere keer vind ik het kutpersonage.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat trok hij vandaag toch weer terug? Ik ben benieuwd wat je van Jack en Charlie vond toen ze Nick vertelden dat zijn zoon dood was. Volgens mij vond niemand Jack toen een lul in algemene zin en Charlie ook geen trut (behalve ik uiteraard)
Zoals gewoonlijk helaas en dit keer doet ie bijzonder weinig, behalve zwijgen, maar iets verzwijgen dat doen ook personages die als 'good guys' worden gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef LWD-Godius het volgende:
Ludo ligt van alle kanten onder vuur, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bron: RTL textEen heer met stijl
Als hij het er nu bij zou laten zitten. ( Dr gaat waarschijnlijk nog wel wat gebeuren!)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Anton reeel? Anton is gewoon een lul.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van bepaalde spoilers word ik ook niet vrolijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bron: RTL textSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om daarna weer jaren lang uitgekotst te worden, bovendien loop je dan de kans dat een RTL directeur die er de ballen verstand van heeft meekijkt en vindt dat het softer moet en het van naar het niveau Nijntje Pluis gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:54 schreef DeLuna het volgende:
Ludo moet gewoon iedereen weer op een boot zetten
Een heer met stijl![]()
Ik vond die eerste Amy leukerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
AmyWat een irritant meiske en wat een kop van Nina, op je 23ste jaloers op je kleine zusje
...
Een heer met stijl![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Om daarna weer jaren lang uitgekotst te worden, bovendien loop je dan de kans dat een RTL directeur die er de ballen verstand van heeft meekijkt en vindt dat het softer moet en het van naar het niveau Nijntje Pluis gaat
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Erland wil gewoon met zijn Ushi en koter veilig naar goede tijden kunnen kijken. Daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Om daarna weer jaren lang uitgekotst te worden, bovendien loop je dan de kans dat een RTL directeur die er de ballen verstand van heeft meekijkt en vindt dat het softer moet en het van naar het niveau Nijntje Pluis gaat____________________!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Misschien trekt ie wel bij als het nieuwe Kindernet van start is gegaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Erland wil gewoon met zijn Ushi en koter veilig naar goede tijden kunnen kijken. Daar is niks mis mee.____________________!
Een heer met stijl![]()
Ik erger me dood aan Charlie... Eerst wil ze niks meer met Danny te maken hebben. En een paar dagen later moet en zal ze per sé met hem mee in de auto![]()
![]()
En Rik zal wel wat krijgen met Sjors.
Noud Bouwt doet het goed trouwens... Busje, werknemer (Danny), eigen logo van een designbureau, gloednieuwe helmen... En Noud zie je nooit wat doen![]()
![]()
Die verhaallijn met Charlie en Danny begint me echt de keel uit te hangen....Het is gewoon té overdreven allemaal, zelfs voor een soap
![]()
![]()
daar zal het wel op uitdraaienquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:11 schreef James1988 het volgende:
En Rik zal wel wat krijgen met Sjors.ja goed he, was ook helemaal verbaasdquote:Noud Bouwt doet het goed trouwens... Busje, werknemer (Danny), eigen logo van een designbureau, gloednieuwe helmen... En Noud zie je nooit wat doen![]()
Ik vind Rik eerder een kneusje 1e klas dan dat ik Charlie egocentrische kreng vind.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:06 schreef James1988 het volgende:
Charlie is een egoïstisch kreng. Een echte Fischer dus.
Bah![]()
Verschil is dat Charlie actief ongerief bezorgd, Rik passief, daardoor vind ik Charlie zwaar verachtelijk en Rik slechts iemand die verblind is en daardoor niet beter weet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:23 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ik vind Rik eerder een kneusje 1e klas dan dat ik Charlie egocentrische kreng vind.
Dat Rik zich zo kneuzig gedraagt ligt grotendeels aan de schrijvers, zo sullig als nu was hij nooit. Danny zal ook wel een stuk sulliger worden als hij Charlie heeft, elke vent met wie ze iets had veranderde spontaan in een mietje. Genieten voor de feministen, doch soaptechnisch treurig voor personages zoals Rik die al gevestigd waren voor dat misbaksel van een Charlie in Meerdijk kwam
Een heer met stijl![]()
Nina in 'gevecht' met Wiet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb het einde niet gezien, wat gebeurde er?![]()
deze was wel weer tof, Bowien was pas een gaaf wijfquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bedankt, een 'echte' bitchfight is trouwens ook niet verkeerd![]()
![]()
Vroeger... Toen de bitchfights nog leuk warenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bedankt, een 'echte' bitchfight is trouwens ook niet verkeerd![]()
![]()
![]()
Wat is die Nina toch een irritant kreng. Wat een ongelooflijk gemene opmerkingen, rotprinses
Wel fijn dat haar verlamde arm weer werkt![]()
![]()
Er is toch laaaaaang geleden ook een bitchfight geweest tussen Laura en Linda? Dat Robert door een spiegel viel en verlamd raakte?
En laura en Linda op een bed en dat Linda gestoken werd met een schaar door Laura?
[ Bericht 13% gewijzigd door kissaa op 17-03-2011 00:27:30 ]![]()
Dat waren nog eens tijden, het ging als volgt: Robert had zijn verhouding met Linda aan Laura opgebiecht. Hoewel ze er kapot van was, was ze blij dat Robert het had verteld, maar ze eiste wel dat hij met Linda zou breken. Robert ging naar Linda toe om er een punt achter te zetten, die het eigenlijk niet wou en Robert verleidde tot '1 laatste keer'. Laura kwam erachter dat Robert er niet was en buiten zichzelf van woede ging ze naar Linda toe waar ze helemaal haar zelfbeheersing verloor, de rest staat hier:quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:19 schreef kissaa het volgende:
Er is toch laaaaaang geleden ook een bitchfight geweest tussen Laura en Linda? Dat Robert door een spiegel viel en verlamd raakte?Uiteindelijk kwamen Robert en Laura bij elkaar, Linda had ondertussen iets met Stan een vriend van Arnie. Na een tijdje ging het slechter tussen Stan en Linda en Stan vond troost bij Laura met wie hij samen schilderde. Echter Stan haalde zo de woede van Arnie en Robert op de hals, bovendien bleek hij toch voor Linda te willen gaan en ging dit Laura vertellen. Ondertussen sprak Robert met Linda af om over Stan te praten en kwam erachter dat Laura alleen maar afleiding voor hem was. Toen Robert dit aan Laura vertelde geloofde ze hem niet, maar ging toch naar Stan toe om het checken. Kortom Stan was op weg naar Laura en Laura op weg naar Stan, ze liepen elkaar mis, de rest staat hier:quote:En laura en Linda op een bed en dat Linda gestoken werd met een schaar door Laura?
Een heer met stijl![]()
opgelapt lijkt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nu is het een kwestie van afwachten hoelang het duurt voordat Charlie & Danny bijelkkaar komen en Rik en Sjorsquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Verschil is dat Charlie actief ongerief bezorgd, Rik passief, daardoor vind ik Charlie zwaar verachtelijk en Rik slechts iemand die verblind is en daardoor niet beter weet.
Dat Rik zich zo kneuzig gedraagt ligt grotendeels aan de schrijvers, zo sullig als nu was hij nooit. Danny zal ook wel een stuk sulliger worden als hij Charlie heeft, elke vent met wie ze iets had veranderde spontaan in een mietje. Genieten voor de feministen, doch soaptechnisch treurig voor personages zoals Rik die al gevestigd waren voor dat misbaksel van een Charlie in Meerdijk kwam![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, het ging als volgt: Robert had zijn verhouding met Linda aan Laura opgebiecht. Hoewel ze er kapot van was, was ze blij dat Robert het had verteld, maar ze eiste wel dat hij met Linda zou breken. Robert ging naar Linda toe om er een punt achter te zetten, die het eigenlijk niet wou en Robert verleidde tot '1 laatste keer'. Laura kwam erachter dat Robert er niet was en buiten zichzelf van woede ging ze naar Linda toe waar ze helemaal haar zelfbeheersing verloor, de rest staat hier:
[..]
Uiteindelijk kwamen Robert en Laura bij elkaar, Linda had ondertussen iets met Stan een vriend van Arnie. Na een tijdje ging het slechter tussen Stan en Linda en Stan vond troost bij Laura met wie hij samen schilderde. Echter Stan haalde zo de woede van Arnie en Robert op de hals, bovendien bleek hij toch voor Linda te willen gaan en ging dit Laura vertellen. Ondertussen sprak Robert met Linda af om over Stan te praten en kwam erachter dat Laura alleen maar afleiding voor hem was. Toen Robert dit aan Laura vertelde geloofde ze hem niet, maar ging toch naar Stan toe om het checken. Kortom Stan was op weg naar Laura en Laura op weg naar Stan, ze liepen elkaar mis, de rest staat hier:Bedankt!
![]()
Hej mensen, met wie heeft Sjors liggen batsen dat ze weer zwanger is???Het is de gekte van de verslaving.![]()
Bingquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:44 schreef Anneloortje het volgende:
Hej mensen, met wie heeft Sjors liggen batsen dat ze weer zwanger is???![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
De schrijvers gunnen Sjors ook echt niets beters dan treurig achter Bing aanlopen of zwanger zijn
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!![]()
Alle personages zijn zoals iemand eerder al zei stripfiguren geworden, ze zitten vast in een standaardpatroontje, zeggen een standaardzinnetje op een standaardmomentje, iets spectaculairders zit er niet. Dit dringt eigenlijk tot me door nadat ik die filmpjes over Laura, Robert en Linda heb gezien, het komt daar niet zo gemaakt-nep over.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:07 schreef Countess het volgende:
De schrijvers gunnen Sjors ook echt niets beters dan treurig achter Bing aanlopen of zwanger zijn
Een heer met stijl![]()
Ik keek vroeger niet echt (zo af en toe), maar als ik via Youtube door het verleden struin, is het veel beter geweest dan nu het geval is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alle personages zijn zoals iemand eerder al zei stripfiguren geworden, ze zitten vast in een standaardpatroontje, zeggen een standaardzinnetje op een standaardmomentje, iets spectaculairders zit er niet. Dit dringt eigenlijk tot me door nadat ik die filmpjes over Laura, Robert en Linda heb gezien, het komt daar niet zo gemaakt-nep over.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!![]()
Eens, personages hadden eigen identiteit en gingen meer hun eigen gang.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik keek vroeger niet echt (zo af en toe), maar als ik via Youtube door het verleden struin, is het veel beter geweest dan nu het geval is.Een heer met stijl![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef nattermann het volgende:
[..]In GTST van Bing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok mensen.. na de afleveringen van gisteren en eergister haak ik af als vaste kijker, om alle in deze topicreeks voorgenoemde redenen. Het gaat echt nergens meer over, de verhaallijnen herhalen zich nu met een interval van minder dan een jaar, het draait alleen nog maar om relaties, vrouwen bepalen alles, kinderen zijn verwend of asociaal (Noud als uitzondering is nog wel oké). Niemand werkt, en personages hebben geen 'karakter' meer maar zijn lege omhulsels die in een bepaalde standaardsituatie terechtkomen.
Ik zal af en toe nog eens een aflevering meepikken en dit topic in de gaten houden, maar ik zie het somber in voor deze serie. Mijn god wat is dit amateuristisch en slecht. en het kan zoveel beter, blijkt uit het verleden, en blijkt uit andere Nederlandse producties.Conformists will be cast away by the tide of history![]()
Haha dat niveau van gtst tegenwoordig![]()
Anton![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan die kop van Amy
[ Bericht 16% gewijzigd door Dr.Mikey op 18-03-2011 11:21:58 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat een eindeloos gezeik tussen Charlie, Danny, Sjors en Rik.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!![]()
Hoe durfde Charlie gisteren te zeggen dat ZIJ het zat werd en dat ZIJ zo in de shit zit? Volgens mij begrijpt ze het niet helemaal. Gelukkig gaf Rik wat tegenstand eindelijk.
Verder moet Ludo nodig eens laten zien wie de baas is aan Maxime. Die vrouw heeft al veel te veel in haar voordeel gekregen het afgelopen jaar. Ik hoop ook van harte dat Ludo alsnog uiteindelijk Amy en die gehele strijd om dat kind eigenlijk, weet te winnen.
Oh, en dat Sjors alweer zwanger is: meest stompzinnige zet van de schrijvers in de afgelopen drie jaar. Hopelijk is het een fout of zo, maar dat zal wel weer niet.![]()
ik vermoed dat ze een miskraam gaat krijgen, en dat Bing en Sjors verscheurd door verdriet weer bij elkaar komenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef RogerS het volgende:
Oh, en dat Sjors alweer zwanger is: meest stompzinnige zet van de schrijvers in de afgelopen drie jaar. Hopelijk is het een fout of zo, maar dat zal wel weer niet.![]()
Wat mij betreft mogen de vrouwen in GTST wel wat vaker de broek aanhouden, dan komen er ook geen zwangerschappen in de vorm van een epidemie.
Rik valt nu voor Sjors omdat ze zon lief en onschuldig meisje lijkt, maar in feite is ze net zo erg als Charlie aan het worden.
Wacht maar tot ze een relatie heeft met Rik en in een labiele toestand op Danny duikt, begint de ellende weer van voren af aan.
Wie weet heeft ze aan het einde van de rit twee kinderen van Danny, een van Bing en een van Rik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Countess op 18-03-2011 12:55:53 ]Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!![]()
Nina laat dr haar knippen. Ik hoop dat Charlie het verknalt en dat Nina vervolgens een pittig kort kapsel krijgt, zodat ze gaat janken omdat haar heilige prinsessenlokken eraf zijn
Het is toch niet wat ik denk wat er aan het eind van de vrijdagaflevering gebeurd tussen Lucas en Edwin?![]()
Eindelijk een waar woord van Rik: 'Als je het met Danny kan doen, kan je het met iedereen doen'. Dumpen die bitch, en maak het goed met je broer
Wat is die Sjors toch een irritante heilige. Waarom vraag je niet eerst wat die Nina tegen je zusheeft gezegd? Maar neeeeeee, gelijk de moraalridder uithangenAls iemand zoiets tegen mijn zus zou zeggen, zou IK d'r aanvallen
![]()
Wil iemand die Charlie een klap voor d'r hasses geven? Ik word héél moe van d'r
Ik vind Noud en Wiet wel een leuk setje![]()
![]()
Dat snappen ze niet bij de redactie, iemand die slechte dingen doet, moet ook weleens keihard verliezen. En niet direct zijn of haar hele vermogen, maar wel een flinke slag. Maxime en Charlie en voorheen Barbara kunnen doen wat ze willen, mensen gebruiken, van ze profiteren, over ze heen walsen en blijven altijd lachen en triomfantelijk uit de strijd komenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef RogerS het volgende:
Verder moet Ludo nodig eens laten zien wie de baas is aan Maxime. Die vrouw heeft al veel te veel in haar voordeel gekregen het afgelopen jaar. Ik hoop ook van harte dat Ludo alsnog uiteindelijk Amy en die gehele strijd om dat kind eigenlijk, weet te winnen.
Een heer met stijl![]()
Maxime moet gewoon dood. Die andere twee kan ik nog net hebben, maar Maxime ben ik zo zatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat snappen ze niet bij de redactie, iemand die slechte dingen doet, moet ook weleens keihard verliezen. En niet direct zijn of haar hele vermogen, maar wel een flinke slag. Maxime en Charlie en voorheen Barbara kunnen doen wat ze willen, mensen gebruiken, van ze profiteren, over ze heen walsen en blijven altijd lachen en triomfantelijk uit de strijd komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik vond naast Stefano, Marcus ook altijd wel leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat Stefano Sanders weer eens terug moet komen naar Meerdijk.![]()
![]()
Alsof je zomaar seks gaat hebben vlak naast de kamer waar je ouders zitten, zonder de deur op slot te doen![]()
![]()
Dat moest het wel voorstellen denk ik ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef LWD-Godius het volgende:
Hahah, was Lucas nou Edwin aan het pijpen?![]()
Ik heb vandaag echt niet gekeken door de draak van een aflevering die gisteren was....
Heeft Anton nog iets noemenswaardigs gezegd/ gedaan of wat karakter getoond?Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!![]()
Niet veel afgezien van het feit dat hij Lucas eens een flinke ros voor zijn bek verkocht heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef Countess het volgende:
Ik heb vandaag echt niet gekeken door de draak van een aflevering die gisteren was....
Heeft Anton nog iets noemenswaardigs gezegd/ gedaan of wat karakter getoond?
Een heer met stijl![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet veel afgezien van het feit dat hij Lucas eens een flinke ros voor zijn bek verkocht heeft![]()
Ik heb dus toch wat gemist, dat ga ik zeker terugkijken
En terecht maar de homo kliek zou wel weer over Anton heen vallen in de serie.
Terwijl het is zijn praktijk waarschijnlijk had hij als hij een dochter had gehad en die had betrapt met haar vriendje daar hetzelfde gedaan. Je gaat toch niet een potje sex hebben in een huisartsen praktijk die man moet daar nog werken en zijn patiënten verzorgen. En dan gaan die gasten daar een potje mario zitten spelen.
Shorty gezien en ja hoor zie je wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb de shortie niet gezien, op zich ook wel logisch dat mensen boos zijn, er is maar heel weinig dat het slaan van een bloedneus rechtvaardigd.Een heer met stijl![]()
ik vind het nu toch ook wel te ver gaan met die ranzige scene dat Lucas bezig was met Edwin
ik heb niks tegen homo's maar ik hoef zoiets niet te zien ik heb Laura voorheen ook nog nooit Robert zien P ####![]()
En hier zit ook een kern van waarheid in, homo's beleven nu dingen die je hetero's nooit ziet doen. Een beetje omgekeerde discriminatie als dat zo door gaatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef sherezade het volgende:
ik vind het nu toch ook wel te ver gaan met die ranzige scene dat Lucas bezig was met Edwin
ik heb niks tegen homo's maar ik hoef zoiets niet te zien ik heb Laura voorheen ook nog nooit Robert zien P ####
Een heer met stijl![]()
Overigens heb ik weer veel te veel woorden vuilgemaakt aan dat hele Lucas-Edwin gebeuren, zoveel boeit het me ook weer niet. Ik vind het mooi om te zien dat Maxime eindelijk een mini-slagje heeft verloren, maar het pas echt goed als ze Amy aan Ludo kwijt is
Een heer met stijl![]()
Ik ben helemaal misselijk van die shortieMaar aan de andere kant, homohaat is wel een issue in Nederland, goed dat dit in beeld wordt gebracht. En respect voor een gerenommeerd acteur als Joep Sertons die dit wil spelen!
![]()
Ik wed dat Anton na vanavond de held is van deze categorie mensen:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben helemaal misselijk van die shortieMaar aan de andere kant, homohaat is wel een issue in Nederland, goed dat dit in beeld wordt gebracht. En respect voor een gerenommeerd acteur als Joep Sertons die dit wil spelen!
Potenrammers
Een heer met stijl![]()
ja dat zal, maar goed ik vind ze hebben nu hun punt wel gemaakt...ik hoop dat er snel een einde aan deze verhaallijn komtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wed dat Anton na vanavond de held is van deze categorie mensen:
Potenrammers![]()
Dat zal wel niet, de makers weten hoe zeer dit onderwerp leeft bij de kijker en de mensheid, dus reken er maar op dat ze dit goed gaan uitmelkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dat zal, maar goed ik vind ze hebben nu hun punt wel gemaakt...ik hoop dat er snel een einde aan deze verhaallijn komt
Een heer met stijl![]()
ja ik had ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, de makers weten hoe zeer dit onderwerp leeft bij de kijker en de mensheid, dus reken er maar op dat ze dit goed gaan uitmelken![]()
![]()
btw wat een uitdrukking zegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wed dat Anton na vanavond de held is van deze categorie mensen:
Potenrammers![]()
ik klikte net op die link
![]()
![]()
Ja, en dat je dat gestommel en gepraat op de gang negeert... te zot voor woorden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef kwiwi het volgende:
Alsof je zomaar seks gaat hebben vlak naast de kamer waar je ouders zitten, zonder de deur op slot te doen
't was een echte muilpeer die klap voor de kop. Kon een lach niet onderdrukken. Die Sertons speelt goed...
Dat ge'gay' steeds van die Lucas is wel echt overdone. Gay dit, gay dat, gay-avond...![]()
Elke avond een gay-avond en hetero's mogen alleen als introducé meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en dat je dat gestommel en gepraat op de gang negeert... te zot voor woorden.
't was een echte muilpeer die klap voor de kop. Kon een lach niet onderdrukken. Die Sertons speelt goed...
Dat ge'gay' steeds van die Lucas is wel echt overdone. Gay dit, gay dat, gay-avond...![]()
Ik vind Lucas een hetero-hater, stel je andersom eens voor: als je een horeca-gelegenheid alleen voor hetero's zou maken en homo's alleen als introducé zou toelaten. Dan kreeg je wederom iedereen over je heen, maar zo kan het.
Een heer met stijl![]()
Hmnz, Gigi en Marly hebben een oorbellenlijn... wist ik niet. Maar daar komen de oorbellen in de serie dus vandaan zo te zien.
Zie www.kuisemeisjes.nl![]()
Ja alles ziet er op en top uit, ze kunnen net zo goed een Meerdijkse fotoshoot uit gaan zenden elke dag om 20.00, een groot deel bestaat toch alleen uit een beetje mooi in beeld komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:19 schreef James1988 het volgende:
Hmnz, Gigi en Marly hebben een oorbellenlijn... wist ik niet. Maar daar komen de oorbellen in de serie dus vandaan zo te zien.
Zie www.kuisemeisjes.nlEen heer met stijl![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:19 schreef James1988 het volgende:
Zie www.kuisemeisjes.nlik zag het laatst op tv toen ze in een programma te gast waren, beter gezegd hun sieradenlijn aan het promoten waren
![]()
En het ergste is overal zie ik die ''Lorena oorbellen''![]()
![]()
Je hebt op dit punt wel gelijk man. Maar ja, ze doen tegenwoordig zoveel onnozele dingen voor de kijkcijfers dat er geen ene moer meer van klopt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Elke avond een gay-avond en hetero's mogen alleen als introducé mee![]()
Ik vind Lucas een hetero-hater, stel je andersom eens voor: als je een horeca-gelegenheid alleen voor hetero's zou maken en homo's alleen als introducé zou toelaten. Dan kreeg je wederom iedereen over je heen, maar zo kan het.![]()
Twee keer op een dag betrapt worden door je (schoon)vader... only in Meerdijk.
Geweldig hoe Anton even moest slikken toen Lucas begon over parkeerplaatsen. Anton: "Kom jij daar dan?" Het woordje 'ook' ontbrak er nog maar net aan, het kwam er zo betrapt uit. Nu GTST toch zo op de gekunstelde toer is, sta ik er niet meer van te kijken als Anton t.z.t. door zoon en/of schoonzoon betrapt wordt tijdens het visites rijden.Het enige wat je zag, was Lucas' hoofd dat omhoog kwam. Het 'ranzige' speelt zich vooral af in het hoofd van de kijker. Voor hetzelfde geld had Lucas net z'n contactlens opgeraapt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef sherezade het volgende:
ik heb niks tegen homo's maar ik hoef zoiets niet te zien ik heb Laura voorheen ook nog nooit Robert zien P ####Het was wat dat betreft net zo 'expliciet' als al die keren dat je een hoofd onder de lakens ziet verdwijnen/verschijnen. Laura is trouwens een ongelukkig gekozen voorbeeld, want die is nota bene met haar bloedeigen zoon naar bed geweest.
![]()
Anton mag er dan wel antieke denkbeelden op nahouden over de Griekse beginselen, maar van de eed van Hippocrates heeft hij blijkbaar nog nooit gehoord:quote:"Ik zweer bij Apollon de genezer, bij Asclepius, Hygieia en Panacea en neem alle goden en godinnen tot getuige, om naar mijn beste oordeel en vermogen de volgende eed te houden:
Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner zieken hun een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.
Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een dodelijk middel voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, de dood tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een miskraam op te wekken. Maar ik zal de zuiverheid van mijn leven en mijn kunst bewaren. Het snijden van de steen zal ik nalaten, ook als de ziekte duidelijk is; ik zal dit overlaten aan hen die hierin bekwaam zijn. In ieder huis waar ik binnentreed, zal ik slechts komen in het belang van mijn patiënten.
Mijn leermeester zal ik eren en liefhebben als mijn ouders; ik zal in gemeenschap met hem leven en zo nodig mijn bezit met hem delen, de kunst leren zonder vergoeding en zonder dat daartoe een schriftelijke belofte nodig is; aan mijn zonen, aan de zonen van mijn leermeester en aan de leerlingen die verklaard hebben zich aan de regelen van het beroep te zullen houden, aan hen allen zal ik de grondslagen van de kunst leren.
Al hetgeen mij ter kennis komt in de uitoefening van mijn beroep of in het dagelijks verkeer met mensen en dat niet behoort te worden rondverteld, zal ik geheim houden en niemand openbaren. Moge ik, als ik deze eed getrouwelijk houd, vreugde vinden in mijn leven en in de uitoefening van mijn kunst, maar moge het tegenovergestelde het geval zijn indien ik hem schend.
Ik zal mij verre houden van iedere welbewuste slechte daad en van elke verleiding, in het bijzonder van de geneugten der liefde met mannen of vrouwen, of zij vrij zijn of slaaf."
bron![]()
Tegenwoordig ligt het toch iets anders:
Artseneed van de KNMG en de VSNU van 2003quote:"Ik zweer/beloof dat ik de geneeskunst zo goed als ik kan zal uitoefenen ten dienste van mijn medemens. Ik zal zorgen voor zieken, gezondheid bevorderen en lijden verlichten. Ik stel het belang van de patiënt voorop en eerbiedig zijn opvattingen. Ik zal aan de patiënt geen schade doen. Ik luister en zal hem goed inlichten. Ik zal geheim houden wat mij is toevertrouwd. Ik zal de geneeskundige kennis van mijzelf en anderen bevorderen. Ik erken de grenzen van mijn mogelijkheden. Ik zal mij open en toetsbaar opstellen, en ik ken mijn verantwoordelijkheid voor de samenleving. Ik zal de beschikbaarheid en toegankelijkheid van de gezondheidszorg bevorderen. Ik maak geen misbruik van mijn medische kennis, ook niet onder druk. Ik zal zo het beroep van arts in ere houden. Zo waarlijk helpe mij God almachtig / Dat beloof ik."![]()
Gelukkig is de eed in de loop der tijd aangepast, nu Anton nog.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:15 schreef LWD-Godius het volgende:
Tegenwoordig ligt het toch iets anders:
Artseneed van de KNMG en de VSNU van 2003
[..]![]()
![]()
Door een scene zo te schieten, laat het niet veel aan de verbeelding over. Als de scene erover ging dat Lucas een nieuwe bril nodig had en het in een opticien plaats zou vinden was dat voorbeeld van je over die contactlens inderdaad geloofwaardig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Het enige wat je zag, was Lucas' hoofd dat omhoog kwam. Het 'ranzige' speelt zich vooral af in het hoofd van de kijker. Voor hetzelfde geld had Lucas net z'n contactlens opgeraapt.![]()
Maar je denkt toch niet dat die regisseurs ons niet een bepaald beeld mee wilden geven, hier hebben ze over nagedacht en ze hebben daar echt wel door hoe dit kan worden opgevat en ze bedoelen dat ook zo.
Een heer met stijl![]()
Voor de gemiddelde kijker is het glashelder wat er gebeurd is, maar ze hebben het zo gefilmd dat een toevallig meekijkend kind er weinig achter zal zoeken, dus laat het wel degelijk alles aan de verbeelding over. Lucas' tante was in Vrouwenvleugel trouwens stukken beter van de tongriem gesneden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Door een scene zo te schieten, laat het niet veel aan de verbeelding over. Als de scene erover ging dat Lucas een nieuwe bril nodig had en het in een opticien plaats zou vinden was dat voorbeeld van je over die contactlens inderdaad geloofwaardig.
Maar je denkt toch niet dat die regisseurs ons niet een bepaald beeld mee wilden geven, hier hebben ze over nagedacht en ze hebben daar echt wel door hoe dit kan worden opgevat en ze bedoelen dat ook zo.
GTST is wat erotiek/seks betreft behoorlijk braaf als je het vergelijkt met een programma als 'Man bijt hond' (vanaf 01:30), dat een uur eerder wordt uitgezonden... óók NCRV.![]()
![]()
hehe, ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Lucas' tante was in Vrouwenvleugel trouwens stukken beter van de tongriem gesneden.![]()
![]()
Mijn enthousiasme over de reactie van Anton gaat er niet om dat hij Lucas slaat.
Ik vind het vooral goed dat Anton nu laat blijken hoe hij in elkaar zit. Eindelijk laten ze eens iets zien van wat ik in het begin had verwacht, maar waar het nooit van gekomen is.
Zal uiteindelijk toch wel weer aflopen met Anton als gedogende huisvader.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!![]()
Voor de doelgroep hier laat het dus weinig aan de fantasie over.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde kijker is het glashelder wat er gebeurd is, maar ze hebben het zo gefilmd dat een toevallig meekijkend kind er weinig achter zal zoeken, dus laat het wel degelijk alles aan de verbeelding over.quote:Lucas' tante was in Vrouwenvleugel trouwens stukken beter van de tongriem gesneden.En in die brave erotiek maken ze kennelijk wel onderscheid.quote:GTST is wat erotiek/seks betreft behoorlijk braaf als je het vergelijkt met een programma als 'Man bijt hond' (vanaf 01:30), dat een uur eerder wordt uitgezonden... óók NCRV.Een heer met stijl![]()
Rosa komt er inderdaad maar bekaaid vanaf met haar kaasstengels.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En in die brave erotiek maken ze kennelijk wel onderscheid.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Rosa komt er inderdaad maar bekaaid vanaf met haar kaasstengels.
Een heer met stijl![]()
Precies, een hele serie excuses, nog een mooie dialoog met Ludo erbij met wat referenties naar Nouds ongeluk en een typische Ludo dreigement: als je mijn zoon nog een keer aanraakt etcetc, en de avond is weer gevuld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:26 schreef Countess het volgende:
Zal uiteindelijk toch wel weer aflopen met Anton als gedogende huisvader.![]()
Normaal gesproken wel ja, tenzij 'de vrouwen bepalen alles trend' zich te ver doorzet. Janine is dan wel weer zo een schat van een vrouw om daar toch geen misbruik van te maken gelukkigquote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Maarja hij woont wel bij hem in. En Ludo is de baas in huis.Ja maar dat denkt Khadaffi vooral zelfquote:Op zondag 20 maart 2011 12:33 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Obama is ook de zoon van Khadaffi.
Een heer met stijl![]()
Ik vraag me nou af he, waar was Robert toen Sil in de gevangenis zat?
En is Robert nu dood? Die zit in Japan toch?![]()
Ja maar in Tokio zelf viel het nog wel mee geloof ikquote:Op zondag 20 maart 2011 15:55 schreef DeLuna het volgende:
Ik vraag me nou af he, waar was Robert toen Sil in de gevangenis zat?
En is Robert nu dood? Die zit in Japan toch?![]()
Een heer met stijl![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
Ik heb het idee dat die Anton gewoon gedumpt wordt door Bianca en eindigt als zwerver, net als Jef toen een keer had.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies, een hele serie excuses, nog een mooie dialoog met Ludo erbij met wat referenties naar Nouds ongeluk en een typische Ludo dreigement: als je mijn zoon nog een keer aanraakt etcetc, en de avond is weer gevuld.
het zou misschien wel kunnen dat mijn vermoeden enigszins lichtelijk gekleurd is door een kleine voorkeur voor een dergelijk scenario
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hou op zeg, dat behoeft wat mij betreft echt geen herhaling hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 10:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die Anton gewoon gedumpt wordt door Bianca en eindigt als zwerver, net als Jef toen een keer had.
het zou misschien wel kunnen dat mijn vermoeden enigszins lichtelijk gekleurd is door een kleine voorkeur voor een dergelijk scenario![]()
Anton lijkt me wel iemand die zijn kinderen vroeger ook weleens stevig over de knie heeft gelegd en vervolgens aan lijfstraffen deed, zou ook het gedrag van Sjoerd verklaren. Het is inmiddels een feit dat in veel gevallen, kinderen het voorbeeld volgen van ouders in deze kwestie.
Een heer met stijl![]()
Hahahaha,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mja dat denk ik ook wel. maar het zou toch vreemd zijn als we een 2e domme doos krijgen a la janine die de kutgeintjes van dr vent pikt, dus ik denk dat bianca er wel anders mee omgaat dan het gewoon maar weer goed te keuren.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hou op zeg, dat behoeft wat mij betreft echt geen herhaling hoor![]()
Anton lijkt me wel iemand die zijn kinderen vroeger ook weleens stevig over de knie heeft gelegd en vervolgens aan lijfstraffen deed, zou ook het gedrag van Sjoerd verklaren. Het is inmiddels een feit dat in veel gevallen, kinderen het voorbeeld volgen van ouders in deze kwestie.
[ afbeelding ]
en daarbij hoop ik dat ook want ik vind anton echt stom en eng.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik over het algemeen niet, dit was een stomme actie, maar zoals ik al eerder zei vind ik een vent als Anton een ware verademing tussen de sulletjes die bangig achter hun vrouw aan hobbelen, in een conflict altijd het onderspit delven of uiteindelijk keurig naar de hand gezet worden van hun vrouw. Gewoon een vent van de oude stempel, zonder zijn vrouw echt te terroriseren uiteraard. Nu ging hij te ver, maar ik vind 1 vent die zijn vrouw enigzins aankan kunnen tegenover de 4 gevallen waarbij het niet zo isquote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mja dat denk ik ook wel. maar het zou toch vreemd zijn als we een 2e domme doos krijgen a la janine die de kutgeintjes van dr vent pikt, dus ik denk dat bianca er wel anders mee omgaat dan het gewoon maar weer goed te keuren.
en daarbij hoop ik dat ook want ik vind anton echt stom en eng.
Een heer met stijl![]()
De scene is inderdaad een beetje slecht in elkaar gezet..quote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat slecht dit, Edwin staat fijn toe te kijken als zn vader zn vriend ongeveer dood slaat.![]()
![]()
Ook dit is ook bekend, een interne tweestrijd, degene die Lucas aanvalt is niet zomaar een andere jongen, maar zijn bloedeigen vader. Hij krijgt een loyaliteitsconflict.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat slecht dit, Edwin staat fijn toe te kijken als zn vader zn vriend ongeveer dood slaat.Een heer met stijl![]()
Nét het introstukje gemist, Anton heeft dus meer klappen uitgedeeld dan die ene van de cliff van vrijdag?![]()
Nogal ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef James1988 het volgende:
Nét het introstukje gemist, Anton heeft dus meer klappen uitgedeeld dan die ene van de cliff van vrijdag?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Stuk of 20 extraquote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef James1988 het volgende:
Nét het introstukje gemist, Anton heeft dus meer klappen uitgedeeld dan die ene van de cliff van vrijdag?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Hij trok waarschijnlijk eerst even z'n broek omhoogquote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat slecht dit, Edwin staat fijn toe te kijken als zn vader zn vriend ongeveer dood slaat.![]()
@ James..
Ja hij heeft hem nog een keer of 7 gemept.![]()
![]()
Ik ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef James1988 het volgende:
Ik vond het net wel een sterke scene tussen Anton en Sjoerd.
Eindelijk weer eens een aflevering, die ik aandachtig aan het volgen ben.![]()
![]()
Jeanine moet van mijn lieve Cynthia Abma afblijven
Ik haat ook Homo's, helemaal Lukas. Groot gelijk van Anton.[IMG]http://i.imgur.com/MP0P6.gif[/IMG]![]()
Omdat ik dit prachtig vind.quote:
Ik kijk de serie eigenlijk omdat de rest hier thuis het kijkt en ik lach om de bizarre irrealiteit
En dit hier is grappig omdat jullie het zo serieus beleven.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Nou, de tolerantie jegens homo's is niet bepaald toegenomen de laatste jaren, dus irreeel zou ik dit niet willen noemen, jammergenoeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat ik dit prachtig vind.
Ik kijk de serie eigenlijk omdat de rest hier thuis het kijkt en ik lach om de bizarre irrealiteit
En dit hier is grappig omdat jullie het zo serieus beleven.![]()
Bianca
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Het is een soap. Lucas en Anton zijn karakters in een bizarre ireëele serie. Benader het ook zo, komop zegquote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, de tolerantie jegens homo's is niet bepaald toegenomen de laatste jaren, dus irreeel zou ik dit niet willen noemen, jammergenoeg.
Jammergenoeg is intolerantie tegenover homo's zeker niet iets wat onrealistisch is in de huidige maatschappij. Dat het nu Anton is geeft het verhaal een extra dramatische twist, maar ook dat is niet geheel onrealistisch.![]()
Hoe die gasten het er altijd zo dik bovenop leggen; iedereen mag het weten.. Helaas zijn er ook dit soort mensen in de maatschappij. Opzich geen hekel aan homo's, maar ze moeten anderen niet storen met hun walgelijke gedrag.quote:
Oh ja; GTST is maar een serie
[IMG]http://i.imgur.com/MP0P6.gif[/IMG]![]()
Hetzelfde valt te zeggen voor een verliefd heterostelletje hoor... overal klef doen, handjes vasthouden, zoenen of elkaar betasten.
Goh, hetero, homo, het lijkt wel veel op elkaar, niet?![]()
Nee het lijkt niet veel op elkaar omdat homo of lesbisch zijn onnatuurlijk is. Hetero is dat wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:37 schreef James1988 het volgende:
Hetzelfde valt te zeggen voor een verliefd heterostelletje hoor... overal klef doen, handjes vasthouden, zoenen of elkaar betasten.
Goh, hetero, homo, het lijkt wel veel op elkaar, niet?
Maar begrijp me niet verkeerd; ook mensen uit deze laatste categorie hoef ik niet klef te zien doen op de bushalte oid. Hou het netjes want je bent niet alleen, zorg ervoor dat het niet aanstootgevend kan zijn voor anderen, in openbare gelegenheden. Je kunt thuis in privé sferen toch lekker doen wat je wilt?[IMG]http://i.imgur.com/MP0P6.gif[/IMG]![]()
Tuurlijk, weer een mega-relatiestoelendans uit het niets. Rik die nu Sjors gaat uitwonen, Charlie nu met Danny, Noud en Nina.
![]()
Homoseksualiteit komt ook in de natuur gewoon voor.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Nee het lijkt niet veel op elkaar omdat homo of lesbisch zijn onnatuurlijk is. Hetero is dat wel.Ofwel, twee mannen die elkaar een afscheidskusje geven bij een bushalte moet net zo goed kunnen als wanneer een man en vrouw dat doet.quote:Maar begrijp me niet verkeerd; ook mensen uit deze laatste categorie hoef ik niet klef te zien doen op de bushalte oid. Hou het netjes want je bent niet alleen, zorg ervoor dat het niet aanstootgevend kan zijn voor anderen, in openbare gelegenheden. Je kunt thuis in privé sferen toch lekker doen wat je wilt?![]()
![]()
Onnatuurlijk? Heb je daar enige argumentatie voor? Biologisch heeft homofilie namelijk een aantal voordelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Nee het lijkt niet veel op elkaar omdat homo of lesbisch zijn onnatuurlijk is. Hetero is dat wel.
Maar begrijp me niet verkeerd; ook mensen uit deze laatste categorie hoef ik niet klef te zien doen op de bushalte oid. Hou het netjes want je bent niet alleen, zorg ervoor dat het niet aanstootgevend kan zijn voor anderen, in openbare gelegenheden. Je kunt thuis in privé sferen toch lekker doen wat je wilt?
Volledig mee eens, maar dit is een soap. En dan mag ik er best een beetje om lachen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef James1988 het volgende:
Jammergenoeg is intolerantie tegenover homo's zeker niet iets wat onrealistisch is in de huidige maatschappij. Dat het nu Anton is geeft het verhaal een extra dramatische twist, maar ook dat is niet geheel onrealistisch.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
(Allereerst als het over biologie gaat dan weet ik dankzij studie e.a. waar ik het over heb.) Het is in die zin onnatuurlijk dat het niet de norm is in het dierenrijk en dat het niet leidt tot reproductie en dus overleving van de soort.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Onnatuurlijk? Heb je daar enige argumentatie voor? Biologisch heeft homofilie namelijk een aantal voordelen.
Dat het onnatuurlijk is, hoeft niet per se een negatieve bijklank te hebben in culturele zin. We doen ten slotte heel wat onnatuurlijke dingen (scheren, autorijden, mensen opereren en genezen van ziekten die zwaar dodelijk zouden zijn een eeuw geleden).
Dus naar mijn inzichten is het onnatuurlijk, maar betekent dat niet dat daar het waarde-oordeel slecht aan hoeft te hangen
Een heer met stijl![]()
Daarmee ga je er van uit dat voortplanting altijd het enige doel is. Dat is slechts een theorie en daarnaast niet altijd waar. Dat is enkel zo in gunstige tijden.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Allereerst als het over biologie gaat dan weet ik danzij studie e.a. waar ik het over heb. Het is in die zin onnatuurlijk dat het niet de norm is in het dierenrijk en dat het niet leidt tot reproductie en dus overleving van de soort.
Dat het onnatuurlijk is, hoeft niet per se een negatieve bijklank te hebben in culturele zin. We doen ten slotte heel wat onnatuurlijke dingen (scheren, autorijden, mensen opereren en genezen van ziekten die zwaar dodelijk zouden zijn een eeuw geleden).
Dus naar mijn inzichten is het onnatuurlijk, maar betekent dat niet dat daar het waarde-oordeel slecht aan hoeft te hangen
Daarnaast is de mens natuurlijk al lang niet natuurlijk meer. Een vruchtbare man die niet in zoveel mogelijk kutjes zijn zaad stopt is dus in weze ook onnatuurlijk, want daar gaat het toch om. Precies, natuurlijk is relatief.
Het heeft als grote voordelen dat homosexualiteit de sexuele drift van mde mannetjes tempert. Die ligt namelijk iets basaler dan die van dieren.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Een veel gemaakte fout, van onze soort is dat het doel net als van elke soort hier op aarde. Van bacteriën tot de primaten. Echter dankzij de hoge technologie die wij hebben vervaardigd hebben we 'tijd over' om ons bezig te houden met andere dingen dan de primaire levensbehoeften als voedsel vergaren en voortplanting. Sindsdien kent onze cultuur een opleving en zijn er culturele doelen, maar vergeet nooit dat we zonder voortplanting en reproductie over 150 jaar dezelfde status hebben als de dinosauriërs.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Daarmee ga je er van uit dat voortplanting altijd het enige doel is. Dat is slechts een theorie en daarnaast niet altijd waar. Dat is enkel zo in gunstige tijden.De mens is hartstikke natuurlijk, net zo nietig als enig ander dier. Onze hoogstaande beschaving en onze cultuur verbloemd dat nogal eens. Wij hebben de neiging te denken dat wij ons ver los gemaakt hebben van de gewone principes waaraan mensen 3000 jaar geleden zich aan moesten houden, terwijl we soortelijk niet veranderd zijn. Dit zijn feiten die je kunt checken overigens.quote:Daarnaast is de mens natuurlijk al lang niet natuurlijk meer. Een vruchtbare man die niet in zoveel mogelijk kutjes zijn zaad stopt is dus in weze ook onnatuurlijk, want daar gaat het toch om. Precies, natuurlijk is relatief.Dit is echt kolder. Is dit gebaseerd op een wetenschappelijk bron of is dit een eigen redenatie? Jezelf bevredigen tempert de seksuele drift van mannen bijvoorbeeld ook. Verder ook graag een bron dat seksuele drift van mensen basaler ligt dan die van dieren? Dan kunnen we verder praten. Dit klinkt namelijk meer als libellewijsheid dan wetenschap.quote:Het heeft als grote voordelen dat homosexualiteit de sexuele drift van mde mannetjes tempert. Die ligt namelijk iets basaler dan die van dieren.Een heer met stijl![]()
We kunnen er wel allemaal theoriën op na houden, maar homo's zijn gewoon vies. En daarmee basta![]()
GTST?[IMG]http://i.imgur.com/MP0P6.gif[/IMG]![]()
Het heeft met de gtst-homo discussie te maken dus we zijn volledig ontopicquote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Phreakingout het volgende:
We kunnen er wel allemaal theoriën op na houden, maar homo's zijn gewoon vies. En daarmee basta![]()
GTST?
De dingen die ik noemde zijn geen theoriën overigens maar feiten, een subtiel verschil. Het is een feit dat een mens niet zonder voedsel kan en dat de mens uitsterft als er geen babies meer geboren worden.
Een heer met stijl![]()
Ja, dit was een van de betere afleveringen. Had niet verwacht dat GTST zo'n heftige scene zou doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ook.
Eindelijk weer eens een aflevering, die ik aandachtig aan het volgen ben.
Eindelijk eens een beetje actie, en ook wat emotionelere gesprekken in dat ziekenhuis.
Edwin greep veel te laat in, inderdaad. Maarja, je eigen pa natuurlijk......
Die overslaande stem van Bianca: ANTOONNNNNN!!!!![]()
![]()
Nu nog de oude Ludo terug. Afmaken die Maxime.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Och die ruzie tussen Ludo en Maxime is wellicht toch tijdelijk. Denk maar een Stefano en Ludo, die begonnen ook goed, bedreigden elkaar soms met de dood en werden uiteindelijk toch weer vader en zoonquote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef Frey het volgende:
Nu nog de oude Ludo terug. Afmaken die Maxime.
In tegenstelling tot Nick en Marcus, is de band tussen Maxime en Ludo 'goed' begonnen, zoals dat met Stefano ook het geval was.
Een heer met stijl![]()
Ik hoop op een twist waarin Maxime niet de zus van Ludo blijkt te zijn, maar de DNA-resultaten heeft laten vervalsen. En dan ouderwetsche wraak![]()
![]()
Ik vind wel dat er wraak op haar genomen moet worden ja: dat gestook tussen Martijn en Irene, het laten opnemen van Nick en het afpakken van Amy. En ze blijft maar succes boeken. Het is toch jammer dat die makers sinds een jaar of 5-6 zo overduidelijk lievelingetjes hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop op een twist waarin Maxime niet de zus van Ludo blijkt te zijn, maar de DNA-resultaten heeft laten vervalsen. En dan ouderwetsche wraak
Een heer met stijl![]()
Primair ja. Maar niet altijd. Alleen in gunstige situaties. Het feit dat de mens zich daarvan weerhoudt, doet er niet aan af dat voor andere diersoorten de natuurlijke drang is om hun zaad in zoveel mogelijk wijfjes te krijgen. En daar doen wij niet aan mee. Terwijl het een essentiële en logische drift zou dienen te zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een veel gemaakte fout, van onze soort is dat het doel net als van elke soort hier op aarde. Van bacteriën tot de primaten. Echter dankzij de hoge technologie die wij hebben vervaardigd hebben we 'tijd over' om ons bezig te houden met andere dingen dan de primaire levensbehoeften als voedsel vergaren en voortplanting. Sindsdien kent onze cultuur een opleving en zijn er culturele doelen, maar vergeet nooit dat we zonder voortplanting en reproductie over 150 jaar dezelfde status hebben als de dinosauriërs.Haal dat is onderuit met een argument in plaats van met een visie. Mijn argument is dat we anders op kutjesjacht waren. Jou visie is dat de mens nog steeds een nietig dier is. Dat is geen argument maar een theoriequote:[..]
De mens is hartstikke natuurlijk, net zo nietig als enig ander dier. Onze hoogstaande beschaving en onze cultuur verbloemd dat nogal eens. Wij hebben de neiging te denken dat wij ons ver los gemaakt hebben van de gewone principes waaraan mensen 3000 jaar geleden zich aan moesten houden, terwijl we soortelijk niet veranderd zijn. Dit zijn feiten die je kunt checken overigens.Ik ga morgen een medisch artikel voor je zoeken, want er zijn veel onderzoeken die dit onderzoeken. Kun je anders verklaren waarom zoveel diersoorten aan homofilie doen.quote:[..]
Dit is echt kolder. Is dit gebaseerd op een wetenschappelijk bron of is dit een eigen redenatie? Jezelf bevredigen tempert de seksuele drift van mannen bijvoorbeeld ook. Verder ook graag een bron dat seksuele drift van mensen basaler ligt dan die van dieren? Dan kunnen we verder praten. Dit klinkt namelijk meer als libellewijsheid dan wetenschap.
Daarnaast. Doe je zelf niet hetzelfde als je prono kijkt? Geen enkele functie, behalve sexuele ontlading. Dat hebben dieren ook nodig
Noud de klusjesman met geheugen verlies het is wachten op sex met Laura en zijn zusje en dan kunnen we er ook een drank probleem aan toevoegen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoho, homo's zijn gewoon vies? Dat is jouw mening, jij doet het nu af als een feit.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Phreakingout het volgende:
GTST?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Primair = altijd, want zonder kunnen we als soort niet. Ik heb het niet over dat ene aseksuele individu, maar over de mens als soort. Grosso modo dus. Wat jij met gunstige situaties bedoeld is dat bijvoorbeeld en verhoogde welvaart kan lijden tot een ware geboortegolf (babyboomers e.d.), maar ook in slechte situatie neukt de mens als soort.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Primair ja. Maar niet altijd. Alleen in gunstige situaties. Het feit dat de mens zich daarvan weerhoudt, doet er niet aan af dat voor andere diersoorten de natuurlijke drang is om hun zaad in zoveel mogelijk wijfjes te krijgen. En daar doen wij niet aan mee. Terwijl het een essentiële en logische drift zou dienen te zijn.![]()
[..]Dit is geen visie, dit zijn feiten, a) wetenschappelijk is bewezen dat we geen andere soort geworden zijn, ons DNA is >3000 jaar homo sapiens DNA b) als er een komeet op de aarde stort of een andere etreme natuurramp geschiedt dan zijn wij nietig. Verder: ook toen de mens nog als holbewoner leefde was die niet immer op 'kutjesjacht' en ook toen had je al monogamie. Het was een afweging van kosten en baten, op kutjesjacht gaan kon ongunstiger zijn dan je ergens met een vaste partner te vestigen. Nogmaals dit wat jij hier zegt, klinkt een beetje als informatie present in een goedkoop televisieprogramma.quote:Haal dat is onderuit met een argument in plaats van met een visie. Mijn argument is dat we anders op kutjesjacht waren. Jou visie is dat de mens nog steeds een nietig dier is. Dat is geen argument maar een theorie
[..]Ook in het dierenrijk is homofilie een minderheid. Het dient als seksuele ontlading, dat spreek ik nergens tegen, wel spreek ik tegen dat je door een homoseksuele ontlading in het voordeel bent in vergelijking met een heteroseksuele ontlading. Voor homo's is dit de manier om zich te ontladen. Voor hetero's wordt het pas oppurtuun wanneer er geen vrouwen zijn (gevangenissen e.a.), maar net zozeer is de heterofiel in het voordeel wanneer er geen mannen zijn bijvoorbeeld.quote:Ik ga morgen een medisch artikel voor je zoeken, want er zijn veel onderzoeken die dit onderzoeken. Kun je anders verklaren waarom zoveel diersoorten aan homofilie doen.
Daarnaast. Doe je zelf niet hetzelfde als je prono kijkt? Geen enkele functie, behalve sexuele ontlading. Dat hebben dieren ook nodig
[ Bericht 2% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 21-03-2011 22:51:10 ]Een heer met stijl![]()
Dat was volgens mij niet serieus bedoeld, louter provocerendquote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoho, homo's zijn gewoon vies? Dat is jouw mening, jij doet het nu af als een feit.
Een heer met stijl![]()
Mwa, aan de hand van zijn eerdere posts hier...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet serieus bedoeld, louter provocerend❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ja en ik was nogal geshockeerdquote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef James1988 het volgende:
Aan de ene kant wel onsmakelijk om het in de kantoor van je vader te doen, maar wat Anton deed was wel dom.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Ben er helemaal geshockeerd van. Wat een klootzak is die Anton
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik vind het ook een beetje on-Antons, maarja ze kunnen hem zo maken, het is nog een relatief jong personage.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben er helemaal geshockeerd van. Wat een klootzak is die AntonEen heer met stijl![]()
Sjoerd
Edwin is wel een mietje zeg! Volgens mij gaat die nu zelf ook aan zn homosexualiteit twijfelen ofzo. Hij liet anton gewoon zn gang gaan en moest ook eerst 3x nadenken offie wel bij zn vriendje in het ziekenhuis wilde blijven
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als je die shortie's gewoon iedere dag kijkt mis je eigenlijk nietsIt was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
adrenaline kan rare dingen doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:37 schreef Murmeli het volgende:
Sjoerd
Edwin is wel een mietje zeg! Volgens mij gaat die nu zelf ook aan zn homosexualiteit twijfelen ofzo. Hij liet anton gewoon zn gang gaan en moest ook eerst 3x nadenken offie wel bij zn vriendje in het ziekenhuis wilde blijven![]()
Ik was toch echt serieusquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, aan de hand van zijn eerdere posts hier...
[IMG]http://i.imgur.com/MP0P6.gif[/IMG]![]()
Ben het volledig met je eens! Zat op het puntje van de bank...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit was een van de betere afleveringen. Had niet verwacht dat GTST zo'n heftige scene zou doen.
Eindelijk eens een beetje actie, en ook wat emotionelere gesprekken in dat ziekenhuis.
Edwin greep veel te laat in, inderdaad. Maarja, je eigen pa natuurlijk......
Die overslaande stem van Bianca: ANTOONNNNNN!!!!
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.![]()
On-Antons? Hij kwam toch best als een huistiran binnen, met zijn 'alles gaat hier zoals ik het zeg'?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje on-Antons, maarja ze kunnen hem zo maken, het is nog een relatief jong personage.![]()
Och als zo een Barbara dat had gezegd had niemand er moeilijk over gedaan, want dat zijn we inmiddels gewend. Bovendien zit er een cruciaal verschil in 'de broek aan hebben' en iemand fysiek in elkaar beuken. Dit laatste vind ik on-Antons.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
On-Antons? Hij kwam toch best als een huistiran binnen, met zijn 'alles gaat hier zoals ik het zeg'?Een heer met stijl![]()
Je kan lang en breed discussiëren over wat wel en wat niet natuurlijk is. Op een forum je haat spuien is verre van natuurlijk, want ik heb het een aap nog nooit zien doen... al begin ik bij het lezen van sommige forumbijdragen wel af en toe te twijfelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef Phreakingout het volgende:
Nee het lijkt niet veel op elkaar omdat homo of lesbisch zijn onnatuurlijk is.
Wees blij dat moeder natuur dit geweldige mechanisme in het leven heeft geroepen om de overbevolking af te remmen. Het is een stuk vreedzamer dan oorlog voeren om steeds schaarser wordende grondstoffen.
Het is misschien een persoonlijke vraag, maar ik stel hem toch. Wanneer kwam jij erachter dat je homofoob was? Ben je zo opgevoed of is het aangeboren? Hoe reageerden je ouders? Of zit je nog in de kast?![]()
Juist een internetforum an sich is niet natuurlijk, het uitten van je haat daarentegen bestaat al sinds de oertijd. Of dit nu met een fisfuik geschiedde of met een kanonskogel (beiden artificiële voorwerpen overigens). Het middel verschilt dus, maar haat is al eeuwen oud.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je kan lang en breed discussiëren over wat wel en wat niet natuurlijk is. Op een forum je haat spuien is verre van natuurlijk, want ik heb het een aap nog nooit zien doen... al begin ik bij het lezen van sommige forumbijdragen wel af en toe te twijfelen.Dit is nou wel weer een theorie en geen feit. Zo niet dan zou ik graag van de feiten voorzien worden waarin staat dat de homo's (relatief gezien) een inhiberend effect hebben op de aardse populatie.quote:Wees blij dat moeder natuur dit geweldige mechanisme in het leven heeft geroepen om de overbevolking af te remmen.
In de tijd voor de voorbehoudsmiddelen was de aarde nog niet overbevolkt, waren er minder mensen en procentueel gezien dus ook minder homo's. In de tijd van na de voorbehoudsmiddelen is het wel bewezen dat dit (en niet de homo's) de bevolkingsgroei heeft getemperd in de westerse wereld, waar nota bene de meeste homo's voor hun homoseksualiteit uitkomen. Juist in die landen waar er overbevolking plaatsvindt, worden homo's niet getolereerd en vervolgd. Het is niet logisch dat ze iets kunnen bereiken op hun eigen nationaal niveau, laat staan op mondeaal niveau wat overbevolking betreft.Met Barbiepoppen spelen ook, maar je punt is dat er niets mis mee is? Daar heb je natuurlijk gelijk in. Het is echter ook niet hèt wondermiddel voor alle wereldproblemen.quote:Het is een stuk vreedzamer dan oorlog voeren om steeds schaarser wordende grondstoffen.quote:Het is misschien een persoonlijke vraag, maar ik stel hem toch. Wanneer kwam jij erachter dat je homofoob was? Ben je zo opgevoed of is het aangeboren? Hoe reageerden je ouders? Of zit je nog in de kast?Een heer met stijl![]()
Overigens wat natuurlijk betreft. Bepaalde dingen zijn eigenlijk natuurlijk, terwijl we dit niet meer wenselijk achten (en terecht overigens). Bijvoorbeeld het pesten, verjagen of elimineren van soortgenoten die anders zijn of buiten de boot vallen is (al klinkt het nu absurd) jùist natuurlijk. Oorspronkelijk verzwakten deze elementen de soort en bedreigden zo het voortbestaan. Mechanismen als pesten en uitsluiting komt men tegen door alle lagen van het dierenrijk, met name de dieren die in groepen leven.
Als je het zo bekijkt is de reactie van mensen op homo's juist natuurlijk (net als pesten op basisscholen, mensen die vechten, mensen die stinken e.d.). Het is in deze maatschappij niet langer wenselijk, maar dit is een culturele afspraak, waar ik overigens volledig achter sta. Geestelijk gehandicapten werden vroeger gepest en gestraft (tot begin 20e eeuw zelfs), totdat de cultuur zo ver kwam dat dit niet langer wenselijk werd.
Wat ik maar wil zeggen: homo's zijn natuurlijk, maar de reactie daarop (helaas) ook. Wij mensen zijn van nature niet zo aardig en menslievend als dat we zelf denken![]()
Misschien klinkt dit offtopic, maar het heeft wel met begrip van de pro-contra-gtst homodiscussie te maken
Een heer met stijl![]()
Bonobo's doen aan gay-sex om spanning te verlagen.
Ik ben nog op zoek naar duidelijke onderzoeken, maar het valt eigenlijk net buiten mijn vakgebied.
Frans de Waal's observaties zijn trouwens zeer interessant en verhelderend over hoe je tegen dieren en natuurlijk gedrag aan kunt kijken.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Ben nu wel benieuwd wat jouw studierichting isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef Ascendancy het volgende:
Bonobo's doen aan gay-sex om spanning te verlagen.
Ik ben nog op zoek naar duidelijke onderzoeken, maar het valt eigenlijk net buiten mijn vakgebied.
Frans de Waal's observaties zijn trouwens zeer interessant en verhelderend over hoe je tegen dieren en natuurlijk gedrag aan kunt kijken.
Een heer met stijl![]()
Ik heb even gemist hoe het nu tussen Rik en die afgrijselijke Charlie zit? Iemand
Een heer met stijl![]()
Selectief geheugen waar het gaat om Charlie?
![]()
Valt niet op hoor, dat je geen fan van Charlie bent
Hij neemt uiteindelijk wel z'n verantwoordelijkheid ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:23 schreef kwiwi het volgende:
Had niet gedacht dat ie zichzelf zou gaan aangeven
Ik zou trouwens willen dat ik een Rosa in huis had
Een heer met stijl![]()
Ik denk ook wel dat ie zelf in deze vindt dat het terecht is. Opmerkelijk verschil tussen Ludo en Anton, Ludo zou proberen eronderuit te komen. Het enige dat nog over is van zijn criminele verledenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef Heinzi het volgende:
Jawel, moest ie van zijn vrouw. Hoezo hij zit onder de duim:P
Een heer met stijl![]()
Dat is op zich geen probleen, zolang dit zich maar niet effectueert in fysieke en of criminele activiteiten. Je kan mensen moeilijk dwingen ergens van te houden, iets accepteren is iets anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Heinzi het volgende:
Ja misschien vindt ie dat rechtvaardig.. maar hij houdt wel niet van homo's !Een heer met stijl![]()
Nou hoop ik dat Sjors het ook gewoon gaat zeggen. En niet dat het weer weken/maanden gaat duren en dat half Meerdijk er dadelijk vanaf weet, behalve Bing.
Verder vond ik de ontwikkeling, rond het homo gebeuren vandaag wel leuk.
Prima dat Anton, Edwin liet gaan. Hij wijkt tenminste niet van zijn mening.
Sjoerd morgen tegen Rikki.Laat zij zich er even niet mee bemoeien.
![]()
![]()
Charlie![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, wat dat nou weer is... die twee waren toch maatjes geworden? En nu weer niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Koosnaam het volgende:
Sjoerd morgen tegen Rikki.Laat zij zich er even niet mee bemoeien.
![]()
![]()
Ach ja. Waarschijnlijk vindt ze het nodig (zoals iedereen er straks wel weer een mening over zal hebben) zich er nadrukkelijk mee te bemoeien. En dingen misschien een beetje te gaan eisen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wat dat nou weer is... die twee waren toch maatjes geworden? En nu weer niet?
Maar als Sjoerd zijnde kan ik me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.![]()
![]()
Jawel komt weer goed, kun je zien in de shortie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wat dat nou weer is... die twee waren toch maatjes geworden? En nu weer niet?
Ik was niet verbaast. Bianca kan hem altijd wel goed overtuigenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:23 schreef kwiwi het volgende:
Had niet gedacht dat ie zichzelf zou gaan aangeven
Sjors die zich nu als een hoer voelt
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
ik neem aan dat het hem zn praktijk kost als bekend wordt dat hij homo's in elkaar ramt, dus snap wel dat hij niet zo happig is op het doen van aangifte.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ie zelf in deze vindt dat het terecht is. Opmerkelijk verschil tussen Ludo en Anton, Ludo zou proberen eronderuit te komen. Het enige dat nog over is van zijn criminele verleden
maar ja, gtst kennende zal het wel in de doofpot worden gestopt en wordt hij naar een anti-agressie therapie gestuurd ofzo.
en charlie moet maar gewoon wat beginnen met danny, die vindt ze toch leuker dan rik.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Rikki zei tegen Sjoerd: Hallo! Je vader slaat de broer van je vriend het ziekenhuis in (...). Klopt niet echt, als ik het goed hoorde![]()
![]()
Die Charlie en Rik... ongelovelijk wat een relatie hebben die twee.... Dat is toch niet vol te houden? Moeizaam zeg... Met charlie veel te veel noten op dr zang....
Als ik Rik was had ik toch echt een scheiding ingezet.![]()
Ja ik snap het ook niet helemaal.. Charlie gaat de fout is en alsnog denkt ze alles te kunnen bepalenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Charlie en Rik... ongelovelijk wat een relatie hebben die twee.... Dat is toch niet vol te houden? Moeizaam zeg... Met charlie veel te veel noten op dr zang....
Als ik Rik was had ik toch echt een scheiding ingezet.Irriteert me dat Rik niet eens even flink op z'n strepen gaat staan en zich er dan ook aan houdt.
![]()
Die Rikki mag wel iets anders in haar mondje stoppen moet ze er alleen niet op bijtenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is dan ook de pure verroting die het personage Charlie behelstquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet helemaal.. Charlie gaat de fout is en alsnog denkt ze alles te kunnen bepalenIrriteert me dat Rik niet eens even flink op z'n strepen gaat staan en zich er dan ook aan houdt.
![]()
Ben wel blij dat meer mensen dat eindelijk zien
Een heer met stijl![]()
quote:Acteur Ad Hoeymans (76) overleden
Ad Hoeymans is dinsdagavond op 76-jarige leeftijd overleden. Dat heeft een goede vriend van de acteur laten weten aan Shownieuws.
Hoeymans werd vooral bekend door zijn vertolking van dokter Berghof in Medisch Centrum West. Hij was vier jaar te zien in de ziekenhuisserie.
Verder speelde Hoeymans rolletjes in Goede Tijden, Slechte Tijden, Oppassen! en Goudkust. Daarnaast was hij stemacteur voor enkele tekenfilms en animatieprogramma's.
De acteur wordt maandag gecremeerd.
Hij speelde de rol van Menno Develing in seizoen 1.
En natuurlijk ook de stem van Peli in Ovide.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Tja, het was een goed acteur, zeker als Menno Develing.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij speelde de rol van Menno Develing in seizoen 1.
[ afbeelding ]
En natuurlijk ook de stem van Peli in Ovide.
In Goudkust speelde hij dokter Lohman, de vader van de bad-guy
76 jaar, toch een mooie leeftijd. Hoop wel dat er geen ernstige ziekte aan vooraf is gegaan...![]()
helaasquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:04 schreef kwiwi het volgende:
Jezus, CharlieNou moet Rik alleen nog even binnenkomen.
![]()
Dat krampachtige gedoe tussen Rik en Charlie begint nu wel irritant te worden. En Bianca moet gaan scheiden, probleem opgelost.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Erg overdreven dat ze nu opeens moeten scheiden, moet Anton zijn oprechte gevoelens maar opkroppen ofzo? Sjoerd die begrijpt het tenminste.![]()
Ik geef Bianca groot gelijk als ze wil gaan scheiden. Er aan moeten wennen dat je zoon homo is, is het een ; maar zijn vriendje in elkaar meppen en er verder nauwelijks spijt van hebben? Lucas zelf manipuleren paar weken terug om Edwin te dumpen ; Ludo manipuleren en chanteren om ze maar uit elkaar te krijgen. Ik snap niet hoe iemand ook maar Anton's kant kan kiezen -_-
Sjoerd's reactie is tenminste normaal naar Edwin. Moest eraan wennen, maar behandeld hem niet anders en vind zijn broer nog steeds een toffe gast. Zo hoort het.![]()
Je hebt ook nog zoiets als respect hebben voor mensen. Dat heeft Anton duidelijk niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:59 schreef LWD-Godius het volgende:
Erg overdreven dat ze nu opeens moeten scheiden, moet Anton zijn oprechte gevoelens maar opkroppen ofzo? Sjoerd die begrijpt het tenminste.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Nee hoor, anton heeft groot gelijk. Ik sla ook iedereen waar ik nogal aan moet wennen in elkaar. Anders krop ik mijn gevoel teveel opquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:59 schreef LWD-Godius het volgende:
Erg overdreven dat ze nu opeens moeten scheiden, moet Anton zijn oprechte gevoelens maar opkroppen ofzo? Sjoerd die begrijpt het tenminste.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Anton heeft volgens mij zichzelf aangegeven bij de politie en aan Lucas zijn excuses aangeboden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee hoor, anton heeft groot gelijk. Ik sla ook iedereen waar ik nogal aan moet wennen in elkaar. Anders krop ik mijn gevoel teveel op
Wat hij wel kan doen is aan Janine zijn excuses aanbieden en ten minste de schijn op houden dat hij er vanaf nu geen problemen meer mee heeft, in het belang van zijn zoon en zijn familierelaties.![]()
Om z'n huwelijk te redden ja.
Kan aan mij liggen, maar ik zou niet een relatie met iemand willen die homo's in elkaar stompt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Ik keur zijn gedrag ook absoluut niet goed of dergelijk, maar geef Anton ten minste de mogelijkheid om de situatie te repareren, een ieder verdient een tweede kans naar mijn mening.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef Ascendancy het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik zou niet een relatie met iemand willen die homo's in elkaar stompt.![]()
Het is een smerige parasieterende Fischer hè, het zou me niks verbazen als zij het huis houdt en hem eruit zetquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, zit te wachten op het moment dat ie haar op straat zet.![]()
Vergeef me eventuele typfouten, heb een avond lang gedronken en kom nu pas mijn huis binnenvallen
Een heer met stijl![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is een smerige parasieterende Fischer hè, het zou me niks verbazen als zij het huis houdt en hem eruit zet![]()
Vergeef me eventuele typfouten, heb een avond lang gedronken en kom nu pas mijn huis binnenvallen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker niet als het met je eigen zoon te maken heeft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef Ascendancy het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik zou niet een relatie met iemand willen die homo's in elkaar stompt.
Die Charlie - Rik - Danny scenes: het kan me niet meer boeien.Tenenkrommende verhaallijn. Ik fastforward al die scenes voorbij. Ben ik de enige?
GTST terugkijken kost dus ook niet zoveel tijd meer.![]()
![]()
Nee want ik kijk ze meestal om 20u op tvquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker niet als het met je eigen zoon te maken heeft.
Die Charlie - Rik - Danny scenes: het kan me niet meer boeien.Tenenkrommende verhaallijn. Ik fastforward al die scenes voorbij. Ben ik de enige?
GTST terugkijken kost dus ook niet zoveel tijd meer.Maar ik moet zeggen dat het me de laatste tijd ook steeds minder kan boeien. Eerder ging ik nog echt voor tv zitten om gtst te kijken, nu staat de tv vaak gewoon op de achtergrond aan en doe ik ondertussen vanalles anders.
![]()
Ik neem alles altijd eerst op, en kijk het later terug. Dus die 8 minuten reclame halverwege is ook met 2x een druk op Next gepasseerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee want ik kijk ze meestal om 20u op tvMaar ik moet zeggen dat het me de laatste tijd ook steeds minder kan boeien. Eerder ging ik nog echt voor tv zitten om gtst te kijken, nu staat de tv vaak gewoon op de achtergrond aan en doe ik ondertussen vanalles anders.
Het terugkijken kost nu nog maar 10 minuten.
![]()
Efficiëntquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik neem alles altijd eerst op, en kijk het later terug. Dus die 8 minuten reclame halverwege is ook met 2x een druk op Next gepasseerd.Het terugkijken kost nu nog maar 10 minuten.
![]()
![]()
Dit vind ik ook overigens, het is wel volkomen fout en het is een onbeheerste actie op redelijk grootschalig niveau. Maar in mijn ogen is het niet een of ander monster geworden die dit nu elke dag gaat doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ik keur zijn gedrag ook absoluut niet goed of dergelijk, maar geef Anton ten minste de mogelijkheid om de situatie te repareren, een ieder verdient een tweede kans naar mijn mening.
Denk aan Ray Groenoord, die had ook losse handjes, maar hij had ook een goede kant en slaagde er uiteindelijk in om zijn woede de baas te blijven toen hij met Janine was.Een heer met stijl![]()
Nee hoor, alleen met volle maanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit vind ik ook overigens, het is wel volkomen fout en het is een onbeheerste actie op redelijk grootschalig niveau. Maar in mijn ogen is het niet een of ander monster geworden die dit nu elke dag gaat doen.Ray Groenoord was nog eens echt een leuk personage. Sowieso zat er destijds meer variatie in de personages, de zogeheten archetypes. Het was al minder dan in het begin, maar toch. Tegenwoordig vraag ik me af wie er nou de echte badguy is: Ludo of Jefquote:Denk aan Ray Groenoord, die had ook losse handjes, maar hij had ook een goede kant en slaagde er uiteindelijk in om zijn woede de baas te blijven toen hij met Janine was.![]()
![]()
Kan Irene Huygens niet even overvliegen uit Tanzania voor wat ontwikkelingswerk in Meerdijk? Anton moet z.s.m. in therapie, want voor je het weet sta je in Meerdijk bekend als de arts met de losse handjes en dan stroomt de praktijk binnen de kortste keren leeg.![]()
Jefquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen met volle maan
[..]
Ray Groenoord was nog eens echt een leuk personage. Sowieso zat er destijds meer variatie in de personages, de zogeheten archetypes. Het was al minder dan in het begin, maar toch. Tegenwoordig vraag ik me af wie er nou de echte badguy is: Ludo of Jef![]()
![]()
![]()
Hoe romantisch, zoenen op de plee met kaarslicht erbij, het zwoele geluid van de stortbakken
Dan mag Martijn ook mee, waarna er een concurrentiestrijd om grieperig Meerdijk ontstaat tussen hem en Anton.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Kan Irene Huygens niet even overvliegen uit Tanzania voor wat ontwikkelingswerk in Meerdijk? Anton moet z.s.m. in therapie, want voor je het weet sta je in Meerdijk bekend als de arts met de losse handjes en dan stroomt de praktijk binnen de kortste keren leeg.
Geloof me, dat zal nog spannender wezen dan de René Meijer-verhaallijn![]()
![]()
Hij mot eens wat aan ze haar doen... Dat lange haar ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:07 schreef James1988 het volgende:
Ik vind hem op tv leuker dan op die foto.![]()
Ah, iets met War Child en 538 dusquote:Wel leuk ja. Waarschijnlijk interessanter dan de gemiddelde aflevering van gtst
![]()
![]()
WTF Bianca zit Anton gewoon te verdedigen.
En Ludo ook al te chanteren..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
WTF Bianca zit Anton gewoon te verdedigen.Er is niet veel meer van de originele Bianca over.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: