De scene is inderdaad een beetje slecht in elkaar gezet..quote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat slecht dit, Edwin staat fijn toe te kijken als zn vader zn vriend ongeveer dood slaat.
Ook dit is ook bekend, een interne tweestrijd, degene die Lucas aanvalt is niet zomaar een andere jongen, maar zijn bloedeigen vader. Hij krijgt een loyaliteitsconflict.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat slecht dit, Edwin staat fijn toe te kijken als zn vader zn vriend ongeveer dood slaat.
Nogal ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef James1988 het volgende:
Nét het introstukje gemist, Anton heeft dus meer klappen uitgedeeld dan die ene van de cliff van vrijdag?
Stuk of 20 extraquote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef James1988 het volgende:
Nét het introstukje gemist, Anton heeft dus meer klappen uitgedeeld dan die ene van de cliff van vrijdag?
Hij trok waarschijnlijk eerst even z'n broek omhoogquote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef James1988 het volgende:
Ik vond het net wel een sterke scene tussen Anton en Sjoerd.
Omdat ik dit prachtig vind.quote:
Nou, de tolerantie jegens homo's is niet bepaald toegenomen de laatste jaren, dus irreeel zou ik dit niet willen noemen, jammergenoeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat ik dit prachtig vind.
Ik kijk de serie eigenlijk omdat de rest hier thuis het kijkt en ik lach om de bizarre irrealiteit
En dit hier is grappig omdat jullie het zo serieus beleven.
Het is een soap. Lucas en Anton zijn karakters in een bizarre ireëele serie. Benader het ook zo, komop zegquote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, de tolerantie jegens homo's is niet bepaald toegenomen de laatste jaren, dus irreeel zou ik dit niet willen noemen, jammergenoeg.
Hoe die gasten het er altijd zo dik bovenop leggen; iedereen mag het weten.. Helaas zijn er ook dit soort mensen in de maatschappij. Opzich geen hekel aan homo's, maar ze moeten anderen niet storen met hun walgelijke gedrag.quote:
Nee het lijkt niet veel op elkaar omdat homo of lesbisch zijn onnatuurlijk is. Hetero is dat wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:37 schreef James1988 het volgende:
Hetzelfde valt te zeggen voor een verliefd heterostelletje hoor... overal klef doen, handjes vasthouden, zoenen of elkaar betasten.
Goh, hetero, homo, het lijkt wel veel op elkaar, niet?
Homoseksualiteit komt ook in de natuur gewoon voor.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Nee het lijkt niet veel op elkaar omdat homo of lesbisch zijn onnatuurlijk is. Hetero is dat wel.
Ofwel, twee mannen die elkaar een afscheidskusje geven bij een bushalte moet net zo goed kunnen als wanneer een man en vrouw dat doet.quote:Maar begrijp me niet verkeerd; ook mensen uit deze laatste categorie hoef ik niet klef te zien doen op de bushalte oid. Hou het netjes want je bent niet alleen, zorg ervoor dat het niet aanstootgevend kan zijn voor anderen, in openbare gelegenheden. Je kunt thuis in privé sferen toch lekker doen wat je wilt?
Onnatuurlijk? Heb je daar enige argumentatie voor? Biologisch heeft homofilie namelijk een aantal voordelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Nee het lijkt niet veel op elkaar omdat homo of lesbisch zijn onnatuurlijk is. Hetero is dat wel.
Maar begrijp me niet verkeerd; ook mensen uit deze laatste categorie hoef ik niet klef te zien doen op de bushalte oid. Hou het netjes want je bent niet alleen, zorg ervoor dat het niet aanstootgevend kan zijn voor anderen, in openbare gelegenheden. Je kunt thuis in privé sferen toch lekker doen wat je wilt?
Volledig mee eens, maar dit is een soap. En dan mag ik er best een beetje om lachen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef James1988 het volgende:
Jammergenoeg is intolerantie tegenover homo's zeker niet iets wat onrealistisch is in de huidige maatschappij. Dat het nu Anton is geeft het verhaal een extra dramatische twist, maar ook dat is niet geheel onrealistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |