quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef nattermann het volgende:
[..]In GTST van Bing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
ik vermoed dat ze een miskraam gaat krijgen, en dat Bing en Sjors verscheurd door verdriet weer bij elkaar komenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef RogerS het volgende:
Oh, en dat Sjors alweer zwanger is: meest stompzinnige zet van de schrijvers in de afgelopen drie jaar. Hopelijk is het een fout of zo, maar dat zal wel weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Countess op 18-03-2011 12:55:53 ]Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Dat snappen ze niet bij de redactie, iemand die slechte dingen doet, moet ook weleens keihard verliezen. En niet direct zijn of haar hele vermogen, maar wel een flinke slag. Maxime en Charlie en voorheen Barbara kunnen doen wat ze willen, mensen gebruiken, van ze profiteren, over ze heen walsen en blijven altijd lachen en triomfantelijk uit de strijd komenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef RogerS het volgende:
Verder moet Ludo nodig eens laten zien wie de baas is aan Maxime. Die vrouw heeft al veel te veel in haar voordeel gekregen het afgelopen jaar. Ik hoop ook van harte dat Ludo alsnog uiteindelijk Amy en die gehele strijd om dat kind eigenlijk, weet te winnen.
Maxime moet gewoon dood. Die andere twee kan ik nog net hebben, maar Maxime ben ik zo zatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat snappen ze niet bij de redactie, iemand die slechte dingen doet, moet ook weleens keihard verliezen. En niet direct zijn of haar hele vermogen, maar wel een flinke slag. Maxime en Charlie en voorheen Barbara kunnen doen wat ze willen, mensen gebruiken, van ze profiteren, over ze heen walsen en blijven altijd lachen en triomfantelijk uit de strijd komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik vond naast Stefano, Marcus ook altijd wel leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat Stefano Sanders weer eens terug moet komen naar Meerdijk.
Dat moest het wel voorstellen denk ik ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef LWD-Godius het volgende:
Hahah, was Lucas nou Edwin aan het pijpen?
Niet veel afgezien van het feit dat hij Lucas eens een flinke ros voor zijn bek verkocht heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef Countess het volgende:
Ik heb vandaag echt niet gekeken door de draak van een aflevering die gisteren was....
Heeft Anton nog iets noemenswaardigs gezegd/ gedaan of wat karakter getoond?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet veel afgezien van het feit dat hij Lucas eens een flinke ros voor zijn bek verkocht heeft
En hier zit ook een kern van waarheid in, homo's beleven nu dingen die je hetero's nooit ziet doen. Een beetje omgekeerde discriminatie als dat zo door gaatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef sherezade het volgende:
ik vind het nu toch ook wel te ver gaan met die ranzige scene dat Lucas bezig was met Edwin
ik heb niks tegen homo's maar ik hoef zoiets niet te zien ik heb Laura voorheen ook nog nooit Robert zien P ####
Ik wed dat Anton na vanavond de held is van deze categorie mensen:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben helemaal misselijk van die shortieMaar aan de andere kant, homohaat is wel een issue in Nederland, goed dat dit in beeld wordt gebracht. En respect voor een gerenommeerd acteur als Joep Sertons die dit wil spelen!
ja dat zal, maar goed ik vind ze hebben nu hun punt wel gemaakt...ik hoop dat er snel een einde aan deze verhaallijn komtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wed dat Anton na vanavond de held is van deze categorie mensen:
Potenrammers
Dat zal wel niet, de makers weten hoe zeer dit onderwerp leeft bij de kijker en de mensheid, dus reken er maar op dat ze dit goed gaan uitmelkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dat zal, maar goed ik vind ze hebben nu hun punt wel gemaakt...ik hoop dat er snel een einde aan deze verhaallijn komt
ja ik had ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, de makers weten hoe zeer dit onderwerp leeft bij de kijker en de mensheid, dus reken er maar op dat ze dit goed gaan uitmelken
btw wat een uitdrukking zegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wed dat Anton na vanavond de held is van deze categorie mensen:
Potenrammers
Ja, en dat je dat gestommel en gepraat op de gang negeert... te zot voor woorden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef kwiwi het volgende:
Alsof je zomaar seks gaat hebben vlak naast de kamer waar je ouders zitten, zonder de deur op slot te doen
Elke avond een gay-avond en hetero's mogen alleen als introducé meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en dat je dat gestommel en gepraat op de gang negeert... te zot voor woorden.
't was een echte muilpeer die klap voor de kop. Kon een lach niet onderdrukken. Die Sertons speelt goed...
Dat ge'gay' steeds van die Lucas is wel echt overdone. Gay dit, gay dat, gay-avond...
Ja alles ziet er op en top uit, ze kunnen net zo goed een Meerdijkse fotoshoot uit gaan zenden elke dag om 20.00, een groot deel bestaat toch alleen uit een beetje mooi in beeld komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:19 schreef James1988 het volgende:
Hmnz, Gigi en Marly hebben een oorbellenlijn... wist ik niet. Maar daar komen de oorbellen in de serie dus vandaan zo te zien.
Zie www.kuisemeisjes.nl
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:19 schreef James1988 het volgende:
Hmnz, Gigi en Marly hebben een oorbellenlijn... wist ik niet. Maar daar komen de oorbellen in de serie dus vandaan zo te zien.
Zie www.kuisemeisjes.nl
Je hebt op dit punt wel gelijk man. Maar ja, ze doen tegenwoordig zoveel onnozele dingen voor de kijkcijfers dat er geen ene moer meer van klopt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Elke avond een gay-avond en hetero's mogen alleen als introducé mee![]()
Ik vind Lucas een hetero-hater, stel je andersom eens voor: als je een horeca-gelegenheid alleen voor hetero's zou maken en homo's alleen als introducé zou toelaten. Dan kreeg je wederom iedereen over je heen, maar zo kan het.
Het enige wat je zag, was Lucas' hoofd dat omhoog kwam. Het 'ranzige' speelt zich vooral af in het hoofd van de kijker. Voor hetzelfde geld had Lucas net z'n contactlens opgeraapt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef sherezade het volgende:
ik vind het nu toch ook wel te ver gaan met die ranzige scene dat Lucas bezig was met Edwin
ik heb niks tegen homo's maar ik hoef zoiets niet te zien ik heb Laura voorheen ook nog nooit Robert zien P ####
quote:"Ik zweer bij Apollon de genezer, bij Asclepius, Hygieia en Panacea en neem alle goden en godinnen tot getuige, om naar mijn beste oordeel en vermogen de volgende eed te houden:
Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner zieken hun een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.
Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een dodelijk middel voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, de dood tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een miskraam op te wekken. Maar ik zal de zuiverheid van mijn leven en mijn kunst bewaren. Het snijden van de steen zal ik nalaten, ook als de ziekte duidelijk is; ik zal dit overlaten aan hen die hierin bekwaam zijn. In ieder huis waar ik binnentreed, zal ik slechts komen in het belang van mijn patiënten.
Mijn leermeester zal ik eren en liefhebben als mijn ouders; ik zal in gemeenschap met hem leven en zo nodig mijn bezit met hem delen, de kunst leren zonder vergoeding en zonder dat daartoe een schriftelijke belofte nodig is; aan mijn zonen, aan de zonen van mijn leermeester en aan de leerlingen die verklaard hebben zich aan de regelen van het beroep te zullen houden, aan hen allen zal ik de grondslagen van de kunst leren.
Al hetgeen mij ter kennis komt in de uitoefening van mijn beroep of in het dagelijks verkeer met mensen en dat niet behoort te worden rondverteld, zal ik geheim houden en niemand openbaren. Moge ik, als ik deze eed getrouwelijk houd, vreugde vinden in mijn leven en in de uitoefening van mijn kunst, maar moge het tegenovergestelde het geval zijn indien ik hem schend.
Ik zal mij verre houden van iedere welbewuste slechte daad en van elke verleiding, in het bijzonder van de geneugten der liefde met mannen of vrouwen, of zij vrij zijn of slaaf."
bron
quote:"Ik zweer/beloof dat ik de geneeskunst zo goed als ik kan zal uitoefenen ten dienste van mijn medemens. Ik zal zorgen voor zieken, gezondheid bevorderen en lijden verlichten. Ik stel het belang van de patiënt voorop en eerbiedig zijn opvattingen. Ik zal aan de patiënt geen schade doen. Ik luister en zal hem goed inlichten. Ik zal geheim houden wat mij is toevertrouwd. Ik zal de geneeskundige kennis van mijzelf en anderen bevorderen. Ik erken de grenzen van mijn mogelijkheden. Ik zal mij open en toetsbaar opstellen, en ik ken mijn verantwoordelijkheid voor de samenleving. Ik zal de beschikbaarheid en toegankelijkheid van de gezondheidszorg bevorderen. Ik maak geen misbruik van mijn medische kennis, ook niet onder druk. Ik zal zo het beroep van arts in ere houden. Zo waarlijk helpe mij God almachtig / Dat beloof ik."
Gelukkig is de eed in de loop der tijd aangepast, nu Anton nog.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:15 schreef LWD-Godius het volgende:
Tegenwoordig ligt het toch iets anders:
Artseneed van de KNMG en de VSNU van 2003
[..]
Door een scene zo te schieten, laat het niet veel aan de verbeelding over. Als de scene erover ging dat Lucas een nieuwe bril nodig had en het in een opticien plaats zou vinden was dat voorbeeld van je over die contactlens inderdaad geloofwaardig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Het enige wat je zag, was Lucas' hoofd dat omhoog kwam. Het 'ranzige' speelt zich vooral af in het hoofd van de kijker. Voor hetzelfde geld had Lucas net z'n contactlens opgeraapt.![]()
Voor de gemiddelde kijker is het glashelder wat er gebeurd is, maar ze hebben het zo gefilmd dat een toevallig meekijkend kind er weinig achter zal zoeken, dus laat het wel degelijk alles aan de verbeelding over. Lucas' tante was in Vrouwenvleugel trouwens stukken beter van de tongriem gesneden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Door een scene zo te schieten, laat het niet veel aan de verbeelding over. Als de scene erover ging dat Lucas een nieuwe bril nodig had en het in een opticien plaats zou vinden was dat voorbeeld van je over die contactlens inderdaad geloofwaardig.
Maar je denkt toch niet dat die regisseurs ons niet een bepaald beeld mee wilden geven, hier hebben ze over nagedacht en ze hebben daar echt wel door hoe dit kan worden opgevat en ze bedoelen dat ook zo.
hehe, ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Lucas' tante was in Vrouwenvleugel trouwens stukken beter van de tongriem gesneden.
Voor de doelgroep hier laat het dus weinig aan de fantasie over.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde kijker is het glashelder wat er gebeurd is, maar ze hebben het zo gefilmd dat een toevallig meekijkend kind er weinig achter zal zoeken, dus laat het wel degelijk alles aan de verbeelding over.
quote:Lucas' tante was in Vrouwenvleugel trouwens stukken beter van de tongriem gesneden.
En in die brave erotiek maken ze kennelijk wel onderscheid.quote:GTST is wat erotiek/seks betreft behoorlijk braaf als je het vergelijkt met een programma als 'Man bijt hond' (vanaf 01:30), dat een uur eerder wordt uitgezonden... óók NCRV.
Rosa komt er inderdaad maar bekaaid vanaf met haar kaasstengels.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En in die brave erotiek maken ze kennelijk wel onderscheid.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Rosa komt er inderdaad maar bekaaid vanaf met haar kaasstengels.
Precies, een hele serie excuses, nog een mooie dialoog met Ludo erbij met wat referenties naar Nouds ongeluk en een typische Ludo dreigement: als je mijn zoon nog een keer aanraakt etcetc, en de avond is weer gevuld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:26 schreef Countess het volgende:
Zal uiteindelijk toch wel weer aflopen met Anton als gedogende huisvader.
Normaal gesproken wel ja, tenzij 'de vrouwen bepalen alles trend' zich te ver doorzet. Janine is dan wel weer zo een schat van een vrouw om daar toch geen misbruik van te maken gelukkigquote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Maarja hij woont wel bij hem in. En Ludo is de baas in huis.
Ja maar dat denkt Khadaffi vooral zelfquote:Op zondag 20 maart 2011 12:33 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Obama is ook de zoon van Khadaffi.
Ja maar in Tokio zelf viel het nog wel mee geloof ikquote:Op zondag 20 maart 2011 15:55 schreef DeLuna het volgende:
Ik vraag me nou af he, waar was Robert toen Sil in de gevangenis zat?
En is Robert nu dood? Die zit in Japan toch?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik heb het idee dat die Anton gewoon gedumpt wordt door Bianca en eindigt als zwerver, net als Jef toen een keer had.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies, een hele serie excuses, nog een mooie dialoog met Ludo erbij met wat referenties naar Nouds ongeluk en een typische Ludo dreigement: als je mijn zoon nog een keer aanraakt etcetc, en de avond is weer gevuld.
Hou op zeg, dat behoeft wat mij betreft echt geen herhaling hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 10:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die Anton gewoon gedumpt wordt door Bianca en eindigt als zwerver, net als Jef toen een keer had.
het zou misschien wel kunnen dat mijn vermoeden enigszins lichtelijk gekleurd is door een kleine voorkeur voor een dergelijk scenario
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Mja dat denk ik ook wel. maar het zou toch vreemd zijn als we een 2e domme doos krijgen a la janine die de kutgeintjes van dr vent pikt, dus ik denk dat bianca er wel anders mee omgaat dan het gewoon maar weer goed te keuren.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hou op zeg, dat behoeft wat mij betreft echt geen herhaling hoor![]()
Anton lijkt me wel iemand die zijn kinderen vroeger ook weleens stevig over de knie heeft gelegd en vervolgens aan lijfstraffen deed, zou ook het gedrag van Sjoerd verklaren. Het is inmiddels een feit dat in veel gevallen, kinderen het voorbeeld volgen van ouders in deze kwestie.
[ afbeelding ]
Ik over het algemeen niet, dit was een stomme actie, maar zoals ik al eerder zei vind ik een vent als Anton een ware verademing tussen de sulletjes die bangig achter hun vrouw aan hobbelen, in een conflict altijd het onderspit delven of uiteindelijk keurig naar de hand gezet worden van hun vrouw. Gewoon een vent van de oude stempel, zonder zijn vrouw echt te terroriseren uiteraard. Nu ging hij te ver, maar ik vind 1 vent die zijn vrouw enigzins aankan kunnen tegenover de 4 gevallen waarbij het niet zo isquote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mja dat denk ik ook wel. maar het zou toch vreemd zijn als we een 2e domme doos krijgen a la janine die de kutgeintjes van dr vent pikt, dus ik denk dat bianca er wel anders mee omgaat dan het gewoon maar weer goed te keuren.
en daarbij hoop ik dat ook want ik vind anton echt stom en eng.
De scene is inderdaad een beetje slecht in elkaar gezet..quote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat slecht dit, Edwin staat fijn toe te kijken als zn vader zn vriend ongeveer dood slaat.
Ook dit is ook bekend, een interne tweestrijd, degene die Lucas aanvalt is niet zomaar een andere jongen, maar zijn bloedeigen vader. Hij krijgt een loyaliteitsconflict.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat slecht dit, Edwin staat fijn toe te kijken als zn vader zn vriend ongeveer dood slaat.
Nogal ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef James1988 het volgende:
Nét het introstukje gemist, Anton heeft dus meer klappen uitgedeeld dan die ene van de cliff van vrijdag?
Stuk of 20 extraquote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef James1988 het volgende:
Nét het introstukje gemist, Anton heeft dus meer klappen uitgedeeld dan die ene van de cliff van vrijdag?
Hij trok waarschijnlijk eerst even z'n broek omhoogquote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef James1988 het volgende:
Ik vond het net wel een sterke scene tussen Anton en Sjoerd.
Omdat ik dit prachtig vind.quote:
Nou, de tolerantie jegens homo's is niet bepaald toegenomen de laatste jaren, dus irreeel zou ik dit niet willen noemen, jammergenoeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat ik dit prachtig vind.
Ik kijk de serie eigenlijk omdat de rest hier thuis het kijkt en ik lach om de bizarre irrealiteit
En dit hier is grappig omdat jullie het zo serieus beleven.
Het is een soap. Lucas en Anton zijn karakters in een bizarre ireëele serie. Benader het ook zo, komop zegquote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, de tolerantie jegens homo's is niet bepaald toegenomen de laatste jaren, dus irreeel zou ik dit niet willen noemen, jammergenoeg.
Hoe die gasten het er altijd zo dik bovenop leggen; iedereen mag het weten.. Helaas zijn er ook dit soort mensen in de maatschappij. Opzich geen hekel aan homo's, maar ze moeten anderen niet storen met hun walgelijke gedrag.quote:
Nee het lijkt niet veel op elkaar omdat homo of lesbisch zijn onnatuurlijk is. Hetero is dat wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:37 schreef James1988 het volgende:
Hetzelfde valt te zeggen voor een verliefd heterostelletje hoor... overal klef doen, handjes vasthouden, zoenen of elkaar betasten.
Goh, hetero, homo, het lijkt wel veel op elkaar, niet?
Homoseksualiteit komt ook in de natuur gewoon voor.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Nee het lijkt niet veel op elkaar omdat homo of lesbisch zijn onnatuurlijk is. Hetero is dat wel.
Ofwel, twee mannen die elkaar een afscheidskusje geven bij een bushalte moet net zo goed kunnen als wanneer een man en vrouw dat doet.quote:Maar begrijp me niet verkeerd; ook mensen uit deze laatste categorie hoef ik niet klef te zien doen op de bushalte oid. Hou het netjes want je bent niet alleen, zorg ervoor dat het niet aanstootgevend kan zijn voor anderen, in openbare gelegenheden. Je kunt thuis in privé sferen toch lekker doen wat je wilt?
Onnatuurlijk? Heb je daar enige argumentatie voor? Biologisch heeft homofilie namelijk een aantal voordelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Nee het lijkt niet veel op elkaar omdat homo of lesbisch zijn onnatuurlijk is. Hetero is dat wel.
Maar begrijp me niet verkeerd; ook mensen uit deze laatste categorie hoef ik niet klef te zien doen op de bushalte oid. Hou het netjes want je bent niet alleen, zorg ervoor dat het niet aanstootgevend kan zijn voor anderen, in openbare gelegenheden. Je kunt thuis in privé sferen toch lekker doen wat je wilt?
Volledig mee eens, maar dit is een soap. En dan mag ik er best een beetje om lachen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef James1988 het volgende:
Jammergenoeg is intolerantie tegenover homo's zeker niet iets wat onrealistisch is in de huidige maatschappij. Dat het nu Anton is geeft het verhaal een extra dramatische twist, maar ook dat is niet geheel onrealistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |