quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef nattermann het volgende:
[..]In GTST van Bing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
ik vermoed dat ze een miskraam gaat krijgen, en dat Bing en Sjors verscheurd door verdriet weer bij elkaar komenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef RogerS het volgende:
Oh, en dat Sjors alweer zwanger is: meest stompzinnige zet van de schrijvers in de afgelopen drie jaar. Hopelijk is het een fout of zo, maar dat zal wel weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Countess op 18-03-2011 12:55:53 ]Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Dat snappen ze niet bij de redactie, iemand die slechte dingen doet, moet ook weleens keihard verliezen. En niet direct zijn of haar hele vermogen, maar wel een flinke slag. Maxime en Charlie en voorheen Barbara kunnen doen wat ze willen, mensen gebruiken, van ze profiteren, over ze heen walsen en blijven altijd lachen en triomfantelijk uit de strijd komenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef RogerS het volgende:
Verder moet Ludo nodig eens laten zien wie de baas is aan Maxime. Die vrouw heeft al veel te veel in haar voordeel gekregen het afgelopen jaar. Ik hoop ook van harte dat Ludo alsnog uiteindelijk Amy en die gehele strijd om dat kind eigenlijk, weet te winnen.
Maxime moet gewoon dood. Die andere twee kan ik nog net hebben, maar Maxime ben ik zo zatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat snappen ze niet bij de redactie, iemand die slechte dingen doet, moet ook weleens keihard verliezen. En niet direct zijn of haar hele vermogen, maar wel een flinke slag. Maxime en Charlie en voorheen Barbara kunnen doen wat ze willen, mensen gebruiken, van ze profiteren, over ze heen walsen en blijven altijd lachen en triomfantelijk uit de strijd komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik vond naast Stefano, Marcus ook altijd wel leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat Stefano Sanders weer eens terug moet komen naar Meerdijk.
Dat moest het wel voorstellen denk ik ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef LWD-Godius het volgende:
Hahah, was Lucas nou Edwin aan het pijpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |