hehe, ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Lucas' tante was in Vrouwenvleugel trouwens stukken beter van de tongriem gesneden.
Voor de doelgroep hier laat het dus weinig aan de fantasie over.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde kijker is het glashelder wat er gebeurd is, maar ze hebben het zo gefilmd dat een toevallig meekijkend kind er weinig achter zal zoeken, dus laat het wel degelijk alles aan de verbeelding over.
quote:Lucas' tante was in Vrouwenvleugel trouwens stukken beter van de tongriem gesneden.
En in die brave erotiek maken ze kennelijk wel onderscheid.quote:GTST is wat erotiek/seks betreft behoorlijk braaf als je het vergelijkt met een programma als 'Man bijt hond' (vanaf 01:30), dat een uur eerder wordt uitgezonden... óók NCRV.
Rosa komt er inderdaad maar bekaaid vanaf met haar kaasstengels.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En in die brave erotiek maken ze kennelijk wel onderscheid.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Rosa komt er inderdaad maar bekaaid vanaf met haar kaasstengels.
Precies, een hele serie excuses, nog een mooie dialoog met Ludo erbij met wat referenties naar Nouds ongeluk en een typische Ludo dreigement: als je mijn zoon nog een keer aanraakt etcetc, en de avond is weer gevuld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:26 schreef Countess het volgende:
Zal uiteindelijk toch wel weer aflopen met Anton als gedogende huisvader.
Nee, niet helemaal. Maarja hij woont wel bij hem in. En Ludo is de baas in huis.quote:
Normaal gesproken wel ja, tenzij 'de vrouwen bepalen alles trend' zich te ver doorzet. Janine is dan wel weer zo een schat van een vrouw om daar toch geen misbruik van te maken gelukkigquote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Maarja hij woont wel bij hem in. En Ludo is de baas in huis.
Ja maar dat denkt Khadaffi vooral zelfquote:Op zondag 20 maart 2011 12:33 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Obama is ook de zoon van Khadaffi.
Ja maar in Tokio zelf viel het nog wel mee geloof ikquote:Op zondag 20 maart 2011 15:55 schreef DeLuna het volgende:
Ik vraag me nou af he, waar was Robert toen Sil in de gevangenis zat?
En is Robert nu dood? Die zit in Japan toch?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik heb het idee dat die Anton gewoon gedumpt wordt door Bianca en eindigt als zwerver, net als Jef toen een keer had.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies, een hele serie excuses, nog een mooie dialoog met Ludo erbij met wat referenties naar Nouds ongeluk en een typische Ludo dreigement: als je mijn zoon nog een keer aanraakt etcetc, en de avond is weer gevuld.
Hou op zeg, dat behoeft wat mij betreft echt geen herhaling hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 10:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die Anton gewoon gedumpt wordt door Bianca en eindigt als zwerver, net als Jef toen een keer had.
het zou misschien wel kunnen dat mijn vermoeden enigszins lichtelijk gekleurd is door een kleine voorkeur voor een dergelijk scenario
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Mja dat denk ik ook wel. maar het zou toch vreemd zijn als we een 2e domme doos krijgen a la janine die de kutgeintjes van dr vent pikt, dus ik denk dat bianca er wel anders mee omgaat dan het gewoon maar weer goed te keuren.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hou op zeg, dat behoeft wat mij betreft echt geen herhaling hoor![]()
Anton lijkt me wel iemand die zijn kinderen vroeger ook weleens stevig over de knie heeft gelegd en vervolgens aan lijfstraffen deed, zou ook het gedrag van Sjoerd verklaren. Het is inmiddels een feit dat in veel gevallen, kinderen het voorbeeld volgen van ouders in deze kwestie.
[ afbeelding ]
Ik over het algemeen niet, dit was een stomme actie, maar zoals ik al eerder zei vind ik een vent als Anton een ware verademing tussen de sulletjes die bangig achter hun vrouw aan hobbelen, in een conflict altijd het onderspit delven of uiteindelijk keurig naar de hand gezet worden van hun vrouw. Gewoon een vent van de oude stempel, zonder zijn vrouw echt te terroriseren uiteraard. Nu ging hij te ver, maar ik vind 1 vent die zijn vrouw enigzins aankan kunnen tegenover de 4 gevallen waarbij het niet zo isquote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mja dat denk ik ook wel. maar het zou toch vreemd zijn als we een 2e domme doos krijgen a la janine die de kutgeintjes van dr vent pikt, dus ik denk dat bianca er wel anders mee omgaat dan het gewoon maar weer goed te keuren.
en daarbij hoop ik dat ook want ik vind anton echt stom en eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |