Ik was niet verbaast. Bianca kan hem altijd wel goed overtuigenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:23 schreef kwiwi het volgende:
Had niet gedacht dat ie zichzelf zou gaan aangeven
ik neem aan dat het hem zn praktijk kost als bekend wordt dat hij homo's in elkaar ramt, dus snap wel dat hij niet zo happig is op het doen van aangifte.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ie zelf in deze vindt dat het terecht is. Opmerkelijk verschil tussen Ludo en Anton, Ludo zou proberen eronderuit te komen. Het enige dat nog over is van zijn criminele verleden
Ja ik snap het ook niet helemaal.. Charlie gaat de fout is en alsnog denkt ze alles te kunnen bepalenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Charlie en Rik... ongelovelijk wat een relatie hebben die twee.... Dat is toch niet vol te houden? Moeizaam zeg... Met charlie veel te veel noten op dr zang....
Als ik Rik was had ik toch echt een scheiding ingezet.
Die Rikki mag wel iets anders in haar mondje stoppen moet ze er alleen niet op bijtenquote:
Dat is dan ook de pure verroting die het personage Charlie behelstquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet helemaal.. Charlie gaat de fout is en alsnog denkt ze alles te kunnen bepalenIrriteert me dat Rik niet eens even flink op z'n strepen gaat staan en zich er dan ook aan houdt.
quote:Acteur Ad Hoeymans (76) overleden
Ad Hoeymans is dinsdagavond op 76-jarige leeftijd overleden. Dat heeft een goede vriend van de acteur laten weten aan Shownieuws.
Hoeymans werd vooral bekend door zijn vertolking van dokter Berghof in Medisch Centrum West. Hij was vier jaar te zien in de ziekenhuisserie.
Verder speelde Hoeymans rolletjes in Goede Tijden, Slechte Tijden, Oppassen! en Goudkust. Daarnaast was hij stemacteur voor enkele tekenfilms en animatieprogramma's.
De acteur wordt maandag gecremeerd.
Tja, het was een goed acteur, zeker als Menno Develing.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij speelde de rol van Menno Develing in seizoen 1.
[ afbeelding ]
En natuurlijk ook de stem van Peli in Ovide.
helaasquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:04 schreef kwiwi het volgende:
Jezus, CharlieNou moet Rik alleen nog even binnenkomen.
Je hebt ook nog zoiets als respect hebben voor mensen. Dat heeft Anton duidelijk niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:59 schreef LWD-Godius het volgende:
Erg overdreven dat ze nu opeens moeten scheiden, moet Anton zijn oprechte gevoelens maar opkroppen ofzo? Sjoerd die begrijpt het tenminste.
Nee hoor, anton heeft groot gelijk. Ik sla ook iedereen waar ik nogal aan moet wennen in elkaar. Anders krop ik mijn gevoel teveel opquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:59 schreef LWD-Godius het volgende:
Erg overdreven dat ze nu opeens moeten scheiden, moet Anton zijn oprechte gevoelens maar opkroppen ofzo? Sjoerd die begrijpt het tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |