abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94439891
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Onnatuurlijk? Heb je daar enige argumentatie voor? Biologisch heeft homofilie namelijk een aantal voordelen. ^O^
(Allereerst als het over biologie gaat dan weet ik dankzij studie e.a. waar ik het over heb.) Het is in die zin onnatuurlijk dat het niet de norm is in het dierenrijk en dat het niet leidt tot reproductie en dus overleving van de soort.

Dat het onnatuurlijk is, hoeft niet per se een negatieve bijklank te hebben in culturele zin. We doen ten slotte heel wat onnatuurlijke dingen (scheren, autorijden, mensen opereren en genezen van ziekten die zwaar dodelijk zouden zijn een eeuw geleden).

Dus naar mijn inzichten is het onnatuurlijk, maar betekent dat niet dat daar het waarde-oordeel slecht aan hoeft te hangen ;)
Een heer met stijl
pi_94439967
Oh ja en ik ben wel benieuwd naar wat volgens jou de voordelen zijn? :)
Een heer met stijl
pi_94440304
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Allereerst als het over biologie gaat dan weet ik danzij studie e.a. waar ik het over heb. Het is in die zin onnatuurlijk dat het niet de norm is in het dierenrijk en dat het niet leidt tot reproductie en dus overleving van de soort.

Dat het onnatuurlijk is, hoeft niet per se een negatieve bijklank te hebben in culturele zin. We doen ten slotte heel wat onnatuurlijke dingen (scheren, autorijden, mensen opereren en genezen van ziekten die zwaar dodelijk zouden zijn een eeuw geleden).

Dus naar mijn inzichten is het onnatuurlijk, maar betekent dat niet dat daar het waarde-oordeel slecht aan hoeft te hangen ;)
Daarmee ga je er van uit dat voortplanting altijd het enige doel is. Dat is slechts een theorie en daarnaast niet altijd waar. Dat is enkel zo in gunstige tijden.
Daarnaast is de mens natuurlijk al lang niet natuurlijk meer. Een vruchtbare man die niet in zoveel mogelijk kutjes zijn zaad stopt is dus in weze ook onnatuurlijk, want daar gaat het toch om. Precies, natuurlijk is relatief.
Het heeft als grote voordelen dat homosexualiteit de sexuele drift van mde mannetjes tempert. Die ligt namelijk iets basaler dan die van dieren.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_94441217
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:07 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Daarmee ga je er van uit dat voortplanting altijd het enige doel is. Dat is slechts een theorie en daarnaast niet altijd waar. Dat is enkel zo in gunstige tijden.
Een veel gemaakte fout, van onze soort is dat het doel net als van elke soort hier op aarde. Van bacteriën tot de primaten. Echter dankzij de hoge technologie die wij hebben vervaardigd hebben we 'tijd over' om ons bezig te houden met andere dingen dan de primaire levensbehoeften als voedsel vergaren en voortplanting. Sindsdien kent onze cultuur een opleving en zijn er culturele doelen, maar vergeet nooit dat we zonder voortplanting en reproductie over 150 jaar dezelfde status hebben als de dinosauriërs.
quote:
Daarnaast is de mens natuurlijk al lang niet natuurlijk meer. Een vruchtbare man die niet in zoveel mogelijk kutjes zijn zaad stopt is dus in weze ook onnatuurlijk, want daar gaat het toch om. Precies, natuurlijk is relatief.
De mens is hartstikke natuurlijk, net zo nietig als enig ander dier. Onze hoogstaande beschaving en onze cultuur verbloemd dat nogal eens. Wij hebben de neiging te denken dat wij ons ver los gemaakt hebben van de gewone principes waaraan mensen 3000 jaar geleden zich aan moesten houden, terwijl we soortelijk niet veranderd zijn. Dit zijn feiten die je kunt checken overigens.
quote:
Het heeft als grote voordelen dat homosexualiteit de sexuele drift van mde mannetjes tempert. Die ligt namelijk iets basaler dan die van dieren.
Dit is echt kolder. Is dit gebaseerd op een wetenschappelijk bron of is dit een eigen redenatie? Jezelf bevredigen tempert de seksuele drift van mannen bijvoorbeeld ook. Verder ook graag een bron dat seksuele drift van mensen basaler ligt dan die van dieren? Dan kunnen we verder praten. Dit klinkt namelijk meer als libellewijsheid dan wetenschap.
Een heer met stijl
pi_94441597
We kunnen er wel allemaal theoriën op na houden, maar homo's zijn gewoon vies. En daarmee basta :)

GTST?
pi_94441651
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Phreakingout het volgende:
We kunnen er wel allemaal theoriën op na houden, maar homo's zijn gewoon vies. En daarmee basta :)

GTST?
Het heeft met de gtst-homo discussie te maken dus we zijn volledig ontopic :)
De dingen die ik noemde zijn geen theoriën overigens maar feiten, een subtiel verschil. Het is een feit dat een mens niet zonder voedsel kan en dat de mens uitsterft als er geen babies meer geboren worden. :')
Een heer met stijl
  maandag 21 maart 2011 @ 21:23:54 #207
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_94441701
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik ook.
Eindelijk weer eens een aflevering, die ik aandachtig aan het volgen ben. :Y
Ja, dit was een van de betere afleveringen. Had niet verwacht dat GTST zo'n heftige scene zou doen.
Eindelijk eens een beetje actie, en ook wat emotionelere gesprekken in dat ziekenhuis.
Edwin greep veel te laat in, inderdaad. Maarja, je eigen pa natuurlijk......
Die overslaande stem van Bianca: ANTOONNNNNN!!!! :7
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  maandag 21 maart 2011 @ 21:37:39 #208
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_94442802
Nu nog de oude Ludo terug. Afmaken die Maxime. })
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_94443019
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef Frey het volgende:
Nu nog de oude Ludo terug. Afmaken die Maxime. })
Och die ruzie tussen Ludo en Maxime is wellicht toch tijdelijk. Denk maar een Stefano en Ludo, die begonnen ook goed, bedreigden elkaar soms met de dood en werden uiteindelijk toch weer vader en zoon

In tegenstelling tot Nick en Marcus, is de band tussen Maxime en Ludo 'goed' begonnen, zoals dat met Stefano ook het geval was. ;)
Een heer met stijl
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2011 @ 21:41:53 #210
43556 miss_dynastie
pi_94443114
Ik hoop op een twist waarin Maxime niet de zus van Ludo blijkt te zijn, maar de DNA-resultaten heeft laten vervalsen. En dan ouderwetsche wraak :Y)
pi_94443300
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop op een twist waarin Maxime niet de zus van Ludo blijkt te zijn, maar de DNA-resultaten heeft laten vervalsen. En dan ouderwetsche wraak :Y)
Ik vind wel dat er wraak op haar genomen moet worden ja: dat gestook tussen Martijn en Irene, het laten opnemen van Nick en het afpakken van Amy. En ze blijft maar succes boeken. Het is toch jammer dat die makers sinds een jaar of 5-6 zo overduidelijk lievelingetjes hebben. :')
Een heer met stijl
pi_94445061
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Een veel gemaakte fout, van onze soort is dat het doel net als van elke soort hier op aarde. Van bacteriën tot de primaten. Echter dankzij de hoge technologie die wij hebben vervaardigd hebben we 'tijd over' om ons bezig te houden met andere dingen dan de primaire levensbehoeften als voedsel vergaren en voortplanting. Sindsdien kent onze cultuur een opleving en zijn er culturele doelen, maar vergeet nooit dat we zonder voortplanting en reproductie over 150 jaar dezelfde status hebben als de dinosauriërs.
Primair ja. Maar niet altijd. Alleen in gunstige situaties. Het feit dat de mens zich daarvan weerhoudt, doet er niet aan af dat voor andere diersoorten de natuurlijke drang is om hun zaad in zoveel mogelijk wijfjes te krijgen. En daar doen wij niet aan mee. Terwijl het een essentiële en logische drift zou dienen te zijn.
quote:
[..]

De mens is hartstikke natuurlijk, net zo nietig als enig ander dier. Onze hoogstaande beschaving en onze cultuur verbloemd dat nogal eens. Wij hebben de neiging te denken dat wij ons ver los gemaakt hebben van de gewone principes waaraan mensen 3000 jaar geleden zich aan moesten houden, terwijl we soortelijk niet veranderd zijn. Dit zijn feiten die je kunt checken overigens.
Haal dat is onderuit met een argument in plaats van met een visie. Mijn argument is dat we anders op kutjesjacht waren. Jou visie is dat de mens nog steeds een nietig dier is. Dat is geen argument maar een theorie :)
quote:
[..]

Dit is echt kolder. Is dit gebaseerd op een wetenschappelijk bron of is dit een eigen redenatie? Jezelf bevredigen tempert de seksuele drift van mannen bijvoorbeeld ook. Verder ook graag een bron dat seksuele drift van mensen basaler ligt dan die van dieren? Dan kunnen we verder praten. Dit klinkt namelijk meer als libellewijsheid dan wetenschap.
Ik ga morgen een medisch artikel voor je zoeken, want er zijn veel onderzoeken die dit onderzoeken. Kun je anders verklaren waarom zoveel diersoorten aan homofilie doen.
Daarnaast. Doe je zelf niet hetzelfde als je prono kijkt? Geen enkele functie, behalve sexuele ontlading. Dat hebben dieren ook nodig :)
  maandag 21 maart 2011 @ 22:26:04 #213
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_94446507
Noud de klusjesman met geheugen verlies het is wachten op sex met Laura en zijn zusje en dan kunnen we er ook een drank probleem aan toevoegen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Sport maandag 21 maart 2011 @ 22:31:59 #214
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94446906
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Phreakingout het volgende:

GTST?
Hoho, homo's zijn gewoon vies? Dat is jouw mening, jij doet het nu af als een feit.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_94447063
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Primair ja. Maar niet altijd. Alleen in gunstige situaties. Het feit dat de mens zich daarvan weerhoudt, doet er niet aan af dat voor andere diersoorten de natuurlijke drang is om hun zaad in zoveel mogelijk wijfjes te krijgen. En daar doen wij niet aan mee. Terwijl het een essentiële en logische drift zou dienen te zijn.
Primair = altijd, want zonder kunnen we als soort niet. Ik heb het niet over dat ene aseksuele individu, maar over de mens als soort. Grosso modo dus. Wat jij met gunstige situaties bedoeld is dat bijvoorbeeld en verhoogde welvaart kan lijden tot een ware geboortegolf (babyboomers e.d.), maar ook in slechte situatie neukt de mens als soort. :)

[..]
quote:
Haal dat is onderuit met een argument in plaats van met een visie. Mijn argument is dat we anders op kutjesjacht waren. Jou visie is dat de mens nog steeds een nietig dier is. Dat is geen argument maar een theorie :)
Dit is geen visie, dit zijn feiten, a) wetenschappelijk is bewezen dat we geen andere soort geworden zijn, ons DNA is >3000 jaar homo sapiens DNA b) als er een komeet op de aarde stort of een andere etreme natuurramp geschiedt dan zijn wij nietig. Verder: ook toen de mens nog als holbewoner leefde was die niet immer op 'kutjesjacht' en ook toen had je al monogamie. Het was een afweging van kosten en baten, op kutjesjacht gaan kon ongunstiger zijn dan je ergens met een vaste partner te vestigen. Nogmaals dit wat jij hier zegt, klinkt een beetje als informatie present in een goedkoop televisieprogramma.

[..]
quote:
Ik ga morgen een medisch artikel voor je zoeken, want er zijn veel onderzoeken die dit onderzoeken. Kun je anders verklaren waarom zoveel diersoorten aan homofilie doen.
Daarnaast. Doe je zelf niet hetzelfde als je prono kijkt? Geen enkele functie, behalve sexuele ontlading. Dat hebben dieren ook nodig :)
Ook in het dierenrijk is homofilie een minderheid. Het dient als seksuele ontlading, dat spreek ik nergens tegen, wel spreek ik tegen dat je door een homoseksuele ontlading in het voordeel bent in vergelijking met een heteroseksuele ontlading. Voor homo's is dit de manier om zich te ontladen. Voor hetero's wordt het pas oppurtuun wanneer er geen vrouwen zijn (gevangenissen e.a.), maar net zozeer is de heterofiel in het voordeel wanneer er geen mannen zijn bijvoorbeeld.

[ Bericht 2% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 21-03-2011 22:51:10 ]
Een heer met stijl
pi_94447249
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Hoho, homo's zijn gewoon vies? Dat is jouw mening, jij doet het nu af als een feit.
Dat was volgens mij niet serieus bedoeld, louter provocerend ;)
Een heer met stijl
  Redactie Sport maandag 21 maart 2011 @ 22:38:25 #217
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94447312
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat was volgens mij niet serieus bedoeld, louter provocerend ;)
Mwa, aan de hand van zijn eerdere posts hier...
  maandag 21 maart 2011 @ 22:43:28 #218
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_94447637
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef James1988 het volgende:
Nét het introstukje gemist, Anton heeft dus meer klappen uitgedeeld dan die ene van de cliff van vrijdag?
Ja en ik was nogal geshockeerd :{
Aan de ene kant wel onsmakelijk om het in de kantoor van je vader te doen, maar wat Anton deed was wel dom.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 01:02:45 #219
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_94454302
Ben er helemaal geshockeerd van. Wat een klootzak is die Anton :{
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_94454629
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben er helemaal geshockeerd van. Wat een klootzak is die Anton :{
Ik vind het ook een beetje on-Antons, maarja ze kunnen hem zo maken, het is nog een relatief jong personage.
Een heer met stijl
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:37:46 #221
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94457459
Sjoerd _O_
Edwin is wel een mietje zeg! Volgens mij gaat die nu zelf ook aan zn homosexualiteit twijfelen ofzo. Hij liet anton gewoon zn gang gaan en moest ook eerst 3x nadenken offie wel bij zn vriendje in het ziekenhuis wilde blijven :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:44:23 #222
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94457597
Bianca _O_

Anton is goingz to zleepzz unzer ze bridgzzzzzz *O* *O* *O* *O* *O*
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:03:42 #223
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94457974
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94458050
Als je die shortie's gewoon iedere dag kijkt mis je eigenlijk niets
pi_94460923
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:37 schreef Murmeli het volgende:
Sjoerd _O_
Edwin is wel een mietje zeg! Volgens mij gaat die nu zelf ook aan zn homosexualiteit twijfelen ofzo. Hij liet anton gewoon zn gang gaan en moest ook eerst 3x nadenken offie wel bij zn vriendje in het ziekenhuis wilde blijven :(
adrenaline kan rare dingen doen
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_94461340
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Mwa, aan de hand van zijn eerdere posts hier...
Ik was toch echt serieus :)
pi_94463536
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja, dit was een van de betere afleveringen. Had niet verwacht dat GTST zo'n heftige scene zou doen.
Eindelijk eens een beetje actie, en ook wat emotionelere gesprekken in dat ziekenhuis.
Edwin greep veel te laat in, inderdaad. Maarja, je eigen pa natuurlijk......
Die overslaande stem van Bianca: ANTOONNNNNN!!!! :7
Ben het volledig met je eens! Zat op het puntje van de bank... ;)
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2011 @ 15:05:28 #228
43556 miss_dynastie
pi_94468170
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik vind het ook een beetje on-Antons, maarja ze kunnen hem zo maken, het is nog een relatief jong personage.
On-Antons? Hij kwam toch best als een huistiran binnen, met zijn 'alles gaat hier zoals ik het zeg'?
pi_94470060
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

On-Antons? Hij kwam toch best als een huistiran binnen, met zijn 'alles gaat hier zoals ik het zeg'?
Och als zo een Barbara dat had gezegd had niemand er moeilijk over gedaan, want dat zijn we inmiddels gewend. Bovendien zit er een cruciaal verschil in 'de broek aan hebben' en iemand fysiek in elkaar beuken. Dit laatste vind ik on-Antons.
Een heer met stijl
pi_94471820
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef Phreakingout het volgende:
Nee het lijkt niet veel op elkaar omdat homo of lesbisch zijn onnatuurlijk is.
Je kan lang en breed discussiëren over wat wel en wat niet natuurlijk is. Op een forum je haat spuien is verre van natuurlijk, want ik heb het een aap nog nooit zien doen... al begin ik bij het lezen van sommige forumbijdragen wel af en toe te twijfelen. ;)

Wees blij dat moeder natuur dit geweldige mechanisme in het leven heeft geroepen om de overbevolking af te remmen. Het is een stuk vreedzamer dan oorlog voeren om steeds schaarser wordende grondstoffen.

Het is misschien een persoonlijke vraag, maar ik stel hem toch. Wanneer kwam jij erachter dat je homofoob was? Ben je zo opgevoed of is het aangeboren? Hoe reageerden je ouders? Of zit je nog in de kast?
pi_94472518
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:44 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Je kan lang en breed discussiëren over wat wel en wat niet natuurlijk is. Op een forum je haat spuien is verre van natuurlijk, want ik heb het een aap nog nooit zien doen... al begin ik bij het lezen van sommige forumbijdragen wel af en toe te twijfelen. ;)
Juist een internetforum an sich is niet natuurlijk, het uitten van je haat daarentegen bestaat al sinds de oertijd. Of dit nu met een fisfuik geschiedde of met een kanonskogel (beiden artificiële voorwerpen overigens). Het middel verschilt dus, maar haat is al eeuwen oud.
quote:
Wees blij dat moeder natuur dit geweldige mechanisme in het leven heeft geroepen om de overbevolking af te remmen.
Dit is nou wel weer een theorie en geen feit. Zo niet dan zou ik graag van de feiten voorzien worden waarin staat dat de homo's (relatief gezien) een inhiberend effect hebben op de aardse populatie.

In de tijd voor de voorbehoudsmiddelen was de aarde nog niet overbevolkt, waren er minder mensen en procentueel gezien dus ook minder homo's. In de tijd van na de voorbehoudsmiddelen is het wel bewezen dat dit (en niet de homo's) de bevolkingsgroei heeft getemperd in de westerse wereld, waar nota bene de meeste homo's voor hun homoseksualiteit uitkomen. Juist in die landen waar er overbevolking plaatsvindt, worden homo's niet getolereerd en vervolgd. Het is niet logisch dat ze iets kunnen bereiken op hun eigen nationaal niveau, laat staan op mondeaal niveau wat overbevolking betreft.
quote:
Het is een stuk vreedzamer dan oorlog voeren om steeds schaarser wordende grondstoffen.
Met Barbiepoppen spelen ook, maar je punt is dat er niets mis mee is? Daar heb je natuurlijk gelijk in. Het is echter ook niet hèt wondermiddel voor alle wereldproblemen.

quote:
Het is misschien een persoonlijke vraag, maar ik stel hem toch. Wanneer kwam jij erachter dat je homofoob was? Ben je zo opgevoed of is het aangeboren? Hoe reageerden je ouders? Of zit je nog in de kast?
Een heer met stijl
pi_94473244
Overigens wat natuurlijk betreft. Bepaalde dingen zijn eigenlijk natuurlijk, terwijl we dit niet meer wenselijk achten (en terecht overigens). Bijvoorbeeld het pesten, verjagen of elimineren van soortgenoten die anders zijn of buiten de boot vallen is (al klinkt het nu absurd) jùist natuurlijk. Oorspronkelijk verzwakten deze elementen de soort en bedreigden zo het voortbestaan. Mechanismen als pesten en uitsluiting komt men tegen door alle lagen van het dierenrijk, met name de dieren die in groepen leven.

Als je het zo bekijkt is de reactie van mensen op homo's juist natuurlijk (net als pesten op basisscholen, mensen die vechten, mensen die stinken e.d.). Het is in deze maatschappij niet langer wenselijk, maar dit is een culturele afspraak, waar ik overigens volledig achter sta. Geestelijk gehandicapten werden vroeger gepest en gestraft (tot begin 20e eeuw zelfs), totdat de cultuur zo ver kwam dat dit niet langer wenselijk werd.

Wat ik maar wil zeggen: homo's zijn natuurlijk, maar de reactie daarop (helaas) ook. Wij mensen zijn van nature niet zo aardig en menslievend als dat we zelf denken :{

Misschien klinkt dit offtopic, maar het heeft wel met begrip van de pro-contra-gtst homodiscussie te maken ;)
Een heer met stijl
pi_94473800
Bonobo's doen aan gay-sex om spanning te verlagen.

Ik ben nog op zoek naar duidelijke onderzoeken, maar het valt eigenlijk net buiten mijn vakgebied.
Frans de Waal's observaties zijn trouwens zeer interessant en verhelderend over hoe je tegen dieren en natuurlijk gedrag aan kunt kijken.
pi_94479169
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef Ascendancy het volgende:
Bonobo's doen aan gay-sex om spanning te verlagen.

Ik ben nog op zoek naar duidelijke onderzoeken, maar het valt eigenlijk net buiten mijn vakgebied.
Frans de Waal's observaties zijn trouwens zeer interessant en verhelderend over hoe je tegen dieren en natuurlijk gedrag aan kunt kijken.
Ben nu wel benieuwd wat jouw studierichting is ;)
Een heer met stijl
pi_94480897
Ik heb even gemist hoe het nu tussen Rik en die afgrijselijke Charlie zit? Iemand :)
Een heer met stijl
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:20:53 #236
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_94481677
Selectief geheugen waar het gaat om Charlie?

:P

Valt niet op hoor, dat je geen fan van Charlie bent _O-
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_94481736
Lucas en Edwin
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:23:52 #238
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94481873
Had niet gedacht dat ie zichzelf zou gaan aangeven :o
pi_94481967
Jawel, moest ie van zijn vrouw. Hoezo hij zit onder de duim:P
pi_94482002
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:23 schreef kwiwi het volgende:
Had niet gedacht dat ie zichzelf zou gaan aangeven :o
Hij neemt uiteindelijk wel z'n verantwoordelijkheid ja.

Ik zou trouwens willen dat ik een Rosa in huis had ^O^
Een heer met stijl
pi_94482125
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef Heinzi het volgende:
Jawel, moest ie van zijn vrouw. Hoezo hij zit onder de duim:P
Ik denk ook wel dat ie zelf in deze vindt dat het terecht is. Opmerkelijk verschil tussen Ludo en Anton, Ludo zou proberen eronderuit te komen. Het enige dat nog over is van zijn criminele verleden ;)
Een heer met stijl
pi_94482278
Ja misschien vindt ie dat rechtvaardig.. maar hij houdt wel niet van homo's !
pi_94482336
Jef krijgt steeds minder tekst zeg :{w
Een heer met stijl
pi_94482511
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Heinzi het volgende:
Ja misschien vindt ie dat rechtvaardig.. maar hij houdt wel niet van homo's !
Dat is op zich geen probleen, zolang dit zich maar niet effectueert in fysieke en of criminele activiteiten. Je kan mensen moeilijk dwingen ergens van te houden, iets accepteren is iets anders.
Een heer met stijl
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:49:45 #245
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_94483723
Nou hoop ik dat Sjors het ook gewoon gaat zeggen. En niet dat het weer weken/maanden gaat duren en dat half Meerdijk er dadelijk vanaf weet, behalve Bing.

Verder vond ik de ontwikkeling, rond het homo gebeuren vandaag wel leuk.
Prima dat Anton, Edwin liet gaan. Hij wijkt tenminste niet van zijn mening.
Sjoerd morgen tegen Rikki. ^O^ Laat zij zich er even niet mee bemoeien. :)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:11:18 #246
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_94484866
Charlie :r :r :r
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_94486387
Sjoerd had Rikki eigenlijk nog even een klap voor haar muil moeten verkopen.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:07:13 #248
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_94488359
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Koosnaam het volgende:
Sjoerd morgen tegen Rikki. ^O^ Laat zij zich er even niet mee bemoeien. :)
Ja, wat dat nou weer is... die twee waren toch maatjes geworden? En nu weer niet? :?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:45:27 #249
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_94490849
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja, wat dat nou weer is... die twee waren toch maatjes geworden? En nu weer niet? :?
Ach ja. Waarschijnlijk vindt ze het nodig (zoals iedereen er straks wel weer een mening over zal hebben) zich er nadrukkelijk mee te bemoeien. En dingen misschien een beetje te gaan eisen.
Maar als Sjoerd zijnde kan ik me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. :)
  Redactie Sport dinsdag 22 maart 2011 @ 23:09:46 #250
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94492252
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Jawel komt weer goed, kun je zien in de shortie. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')