Ik was toch echt serieusquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, aan de hand van zijn eerdere posts hier...
Ben het volledig met je eens! Zat op het puntje van de bank...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit was een van de betere afleveringen. Had niet verwacht dat GTST zo'n heftige scene zou doen.
Eindelijk eens een beetje actie, en ook wat emotionelere gesprekken in dat ziekenhuis.
Edwin greep veel te laat in, inderdaad. Maarja, je eigen pa natuurlijk......
Die overslaande stem van Bianca: ANTOONNNNNN!!!!
On-Antons? Hij kwam toch best als een huistiran binnen, met zijn 'alles gaat hier zoals ik het zeg'?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje on-Antons, maarja ze kunnen hem zo maken, het is nog een relatief jong personage.
Och als zo een Barbara dat had gezegd had niemand er moeilijk over gedaan, want dat zijn we inmiddels gewend. Bovendien zit er een cruciaal verschil in 'de broek aan hebben' en iemand fysiek in elkaar beuken. Dit laatste vind ik on-Antons.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
On-Antons? Hij kwam toch best als een huistiran binnen, met zijn 'alles gaat hier zoals ik het zeg'?
Je kan lang en breed discussiėren over wat wel en wat niet natuurlijk is. Op een forum je haat spuien is verre van natuurlijk, want ik heb het een aap nog nooit zien doen... al begin ik bij het lezen van sommige forumbijdragen wel af en toe te twijfelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef Phreakingout het volgende:
Nee het lijkt niet veel op elkaar omdat homo of lesbisch zijn onnatuurlijk is.
Juist een internetforum an sich is niet natuurlijk, het uitten van je haat daarentegen bestaat al sinds de oertijd. Of dit nu met een fisfuik geschiedde of met een kanonskogel (beiden artificiėle voorwerpen overigens). Het middel verschilt dus, maar haat is al eeuwen oud.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je kan lang en breed discussiėren over wat wel en wat niet natuurlijk is. Op een forum je haat spuien is verre van natuurlijk, want ik heb het een aap nog nooit zien doen... al begin ik bij het lezen van sommige forumbijdragen wel af en toe te twijfelen.
Dit is nou wel weer een theorie en geen feit. Zo niet dan zou ik graag van de feiten voorzien worden waarin staat dat de homo's (relatief gezien) een inhiberend effect hebben op de aardse populatie.quote:Wees blij dat moeder natuur dit geweldige mechanisme in het leven heeft geroepen om de overbevolking af te remmen.
Met Barbiepoppen spelen ook, maar je punt is dat er niets mis mee is? Daar heb je natuurlijk gelijk in. Het is echter ook niet hčt wondermiddel voor alle wereldproblemen.quote:Het is een stuk vreedzamer dan oorlog voeren om steeds schaarser wordende grondstoffen.
quote:Het is misschien een persoonlijke vraag, maar ik stel hem toch. Wanneer kwam jij erachter dat je homofoob was? Ben je zo opgevoed of is het aangeboren? Hoe reageerden je ouders? Of zit je nog in de kast?
Ben nu wel benieuwd wat jouw studierichting isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef Ascendancy het volgende:
Bonobo's doen aan gay-sex om spanning te verlagen.
Ik ben nog op zoek naar duidelijke onderzoeken, maar het valt eigenlijk net buiten mijn vakgebied.
Frans de Waal's observaties zijn trouwens zeer interessant en verhelderend over hoe je tegen dieren en natuurlijk gedrag aan kunt kijken.
Hij neemt uiteindelijk wel z'n verantwoordelijkheid ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:23 schreef kwiwi het volgende:
Had niet gedacht dat ie zichzelf zou gaan aangeven
Ik denk ook wel dat ie zelf in deze vindt dat het terecht is. Opmerkelijk verschil tussen Ludo en Anton, Ludo zou proberen eronderuit te komen. Het enige dat nog over is van zijn criminele verledenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef Heinzi het volgende:
Jawel, moest ie van zijn vrouw. Hoezo hij zit onder de duim:P
Dat is op zich geen probleen, zolang dit zich maar niet effectueert in fysieke en of criminele activiteiten. Je kan mensen moeilijk dwingen ergens van te houden, iets accepteren is iets anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Heinzi het volgende:
Ja misschien vindt ie dat rechtvaardig.. maar hij houdt wel niet van homo's !
Ja, wat dat nou weer is... die twee waren toch maatjes geworden? En nu weer niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Koosnaam het volgende:
Sjoerd morgen tegen Rikki.Laat zij zich er even niet mee bemoeien.
Ach ja. Waarschijnlijk vindt ze het nodig (zoals iedereen er straks wel weer een mening over zal hebben) zich er nadrukkelijk mee te bemoeien. En dingen misschien een beetje te gaan eisen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wat dat nou weer is... die twee waren toch maatjes geworden? En nu weer niet?
Jawel komt weer goed, kun je zien in de shortie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wat dat nou weer is... die twee waren toch maatjes geworden? En nu weer niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |