Je hebt ook nog zoiets als respect hebben voor mensen. Dat heeft Anton duidelijk niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:59 schreef LWD-Godius het volgende:
Erg overdreven dat ze nu opeens moeten scheiden, moet Anton zijn oprechte gevoelens maar opkroppen ofzo? Sjoerd die begrijpt het tenminste.
Nee hoor, anton heeft groot gelijk. Ik sla ook iedereen waar ik nogal aan moet wennen in elkaar. Anders krop ik mijn gevoel teveel opquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:59 schreef LWD-Godius het volgende:
Erg overdreven dat ze nu opeens moeten scheiden, moet Anton zijn oprechte gevoelens maar opkroppen ofzo? Sjoerd die begrijpt het tenminste.
Anton heeft volgens mij zichzelf aangegeven bij de politie en aan Lucas zijn excuses aangeboden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee hoor, anton heeft groot gelijk. Ik sla ook iedereen waar ik nogal aan moet wennen in elkaar. Anders krop ik mijn gevoel teveel op
Ik keur zijn gedrag ook absoluut niet goed of dergelijk, maar geef Anton ten minste de mogelijkheid om de situatie te repareren, een ieder verdient een tweede kans naar mijn mening.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef Ascendancy het volgende:
Om z'n huwelijk te redden ja.
Kan aan mij liggen, maar ik zou niet een relatie met iemand willen die homo's in elkaar stompt.
Het is een smerige parasieterende Fischer hè, het zou me niks verbazen als zij het huis houdt en hem eruit zetquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, zit te wachten op het moment dat ie haar op straat zet.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is een smerige parasieterende Fischer hè, het zou me niks verbazen als zij het huis houdt en hem eruit zet![]()
Vergeef me eventuele typfouten, heb een avond lang gedronken en kom nu pas mijn huis binnenvallen![]()
Zeker niet als het met je eigen zoon te maken heeft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef Ascendancy het volgende:
Om z'n huwelijk te redden ja.
Kan aan mij liggen, maar ik zou niet een relatie met iemand willen die homo's in elkaar stompt.
Nee want ik kijk ze meestal om 20u op tvquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker niet als het met je eigen zoon te maken heeft.
Die Charlie - Rik - Danny scenes: het kan me niet meer boeien.Tenenkrommende verhaallijn. Ik fastforward al die scenes voorbij. Ben ik de enige?
GTST terugkijken kost dus ook niet zoveel tijd meer.
Ik neem alles altijd eerst op, en kijk het later terug. Dus die 8 minuten reclame halverwege is ook met 2x een druk op Next gepasseerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee want ik kijk ze meestal om 20u op tvMaar ik moet zeggen dat het me de laatste tijd ook steeds minder kan boeien. Eerder ging ik nog echt voor tv zitten om gtst te kijken, nu staat de tv vaak gewoon op de achtergrond aan en doe ik ondertussen vanalles anders.
Efficiëntquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik neem alles altijd eerst op, en kijk het later terug. Dus die 8 minuten reclame halverwege is ook met 2x een druk op Next gepasseerd.Het terugkijken kost nu nog maar 10 minuten.
Dit vind ik ook overigens, het is wel volkomen fout en het is een onbeheerste actie op redelijk grootschalig niveau. Maar in mijn ogen is het niet een of ander monster geworden die dit nu elke dag gaat doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ik keur zijn gedrag ook absoluut niet goed of dergelijk, maar geef Anton ten minste de mogelijkheid om de situatie te repareren, een ieder verdient een tweede kans naar mijn mening.
Nee hoor, alleen met volle maanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit vind ik ook overigens, het is wel volkomen fout en het is een onbeheerste actie op redelijk grootschalig niveau. Maar in mijn ogen is het niet een of ander monster geworden die dit nu elke dag gaat doen.
Ray Groenoord was nog eens echt een leuk personage. Sowieso zat er destijds meer variatie in de personages, de zogeheten archetypes. Het was al minder dan in het begin, maar toch. Tegenwoordig vraag ik me af wie er nou de echte badguy is: Ludo of Jefquote:Denk aan Ray Groenoord, die had ook losse handjes, maar hij had ook een goede kant en slaagde er uiteindelijk in om zijn woede de baas te blijven toen hij met Janine was.
Jefquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen met volle maan
[..]
Ray Groenoord was nog eens echt een leuk personage. Sowieso zat er destijds meer variatie in de personages, de zogeheten archetypes. Het was al minder dan in het begin, maar toch. Tegenwoordig vraag ik me af wie er nou de echte badguy is: Ludo of Jef![]()
Dan mag Martijn ook mee, waarna er een concurrentiestrijd om grieperig Meerdijk ontstaat tussen hem en Anton.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Kan Irene Huygens niet even overvliegen uit Tanzania voor wat ontwikkelingswerk in Meerdijk? Anton moet z.s.m. in therapie, want voor je het weet sta je in Meerdijk bekend als de arts met de losse handjes en dan stroomt de praktijk binnen de kortste keren leeg.
Hij mot eens wat aan ze haar doen... Dat lange haar ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:07 schreef James1988 het volgende:
Ik vind hem op tv leuker dan op die foto.
Ah, iets met War Child en 538 dusquote:
En Ludo ook al te chanteren..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
WTF Bianca zit Anton gewoon te verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |