Anton reeel? Anton is gewoon een lul.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja dat soort toevalligheden zie je eigenlijk iedere week.
Ik vond vandaag een redelijke aflevering. Alhoewel ik vind dat die Edwin al net zo irritant begint te worden als Lucas.![]()
Moet je dan als Sjoerd zijnde tegen iedereen die je kent, zeggen dat je broer homo is.
Eigenlijk is Anton tot nog toe heel reeel geweest vind ik.
Ik vind die Lucas is irritant, opdringerig, voert niets uit en leeft een beetje op de centen van z'n pa!
Heel wat mensen zijn soms onbewust een lul of een kut, ik kan me best voorstellen dat ie zo reageert in het begin (niet dat ik het goed vind). Hoe hij er uiteindelijk mee omgaat maakt hem wel of geen lul naar mijn mening, vandaag vond ik al een stap in goede richting eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Anton reeel? Anton is gewoon een lul.
Ja, maar Ludo vragen of hij Lucas uit Edwin zijn buurt kan houden gaat veel te ver, net als dat Ludo Noud geld bood om Nina te verlaten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heel wat mensen zijn soms onbewust een lul of een kut, ik kan me best voorstellen dat ie zo reageert in het begin (niet dat ik het goed vind). Hoe hij er uiteindelijk mee omgaat maakt hem wel of geen lul naar mijn mening, vandaag vond ik al een stap in goede richting eigenlijk.
Dat trok hij vandaag toch weer terug? Ik ben benieuwd wat je van Jack en Charlie vond toen ze Nick vertelden dat zijn zoon dood was. Volgens mij vond niemand Jack toen een lul in algemene zin en Charlie ook geen trut (behalve ik uiteraard)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar Ludo vragen of hij Lucas uit Edwin zijn buurt kan houden gaat veel te ver, net als dat Ludo Noud geld bood om Nina te verlaten.
Ik vond Charlie toen ookal kut, en over Jack heb ik niet echt een mening. De ene keer vind ik hem echt een leuk personage, de andere keer vind ik het kutpersonage.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat trok hij vandaag toch weer terug? Ik ben benieuwd wat je van Jack en Charlie vond toen ze Nick vertelden dat zijn zoon dood was. Volgens mij vond niemand Jack toen een lul in algemene zin en Charlie ook geen trut (behalve ik uiteraard)
Zoals gewoonlijk helaas en dit keer doet ie bijzonder weinig, behalve zwijgen, maar iets verzwijgen dat doen ook personages die als 'good guys' worden gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef LWD-Godius het volgende:
Ludo ligt van alle kanten onder vuur, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bron: RTL textEen heer met stijl
Als hij het er nu bij zou laten zitten. ( Dr gaat waarschijnlijk nog wel wat gebeuren!)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Anton reeel? Anton is gewoon een lul.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van bepaalde spoilers word ik ook niet vrolijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bron: RTL textSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om daarna weer jaren lang uitgekotst te worden, bovendien loop je dan de kans dat een RTL directeur die er de ballen verstand van heeft meekijkt en vindt dat het softer moet en het van naar het niveau Nijntje Pluis gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:54 schreef DeLuna het volgende:
Ludo moet gewoon iedereen weer op een boot zetten
Een heer met stijl![]()
Ik vond die eerste Amy leukerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
AmyWat een irritant meiske en wat een kop van Nina, op je 23ste jaloers op je kleine zusje
...
Een heer met stijl![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Om daarna weer jaren lang uitgekotst te worden, bovendien loop je dan de kans dat een RTL directeur die er de ballen verstand van heeft meekijkt en vindt dat het softer moet en het van naar het niveau Nijntje Pluis gaat
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Erland wil gewoon met zijn Ushi en koter veilig naar goede tijden kunnen kijken. Daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Om daarna weer jaren lang uitgekotst te worden, bovendien loop je dan de kans dat een RTL directeur die er de ballen verstand van heeft meekijkt en vindt dat het softer moet en het van naar het niveau Nijntje Pluis gaat____________________!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Misschien trekt ie wel bij als het nieuwe Kindernet van start is gegaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Erland wil gewoon met zijn Ushi en koter veilig naar goede tijden kunnen kijken. Daar is niks mis mee.____________________!
Een heer met stijl![]()
Ik erger me dood aan Charlie... Eerst wil ze niks meer met Danny te maken hebben. En een paar dagen later moet en zal ze per sé met hem mee in de auto![]()
![]()
En Rik zal wel wat krijgen met Sjors.
Noud Bouwt doet het goed trouwens... Busje, werknemer (Danny), eigen logo van een designbureau, gloednieuwe helmen... En Noud zie je nooit wat doen![]()
![]()
Die verhaallijn met Charlie en Danny begint me echt de keel uit te hangen....Het is gewoon té overdreven allemaal, zelfs voor een soap
![]()
![]()
daar zal het wel op uitdraaienquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:11 schreef James1988 het volgende:
En Rik zal wel wat krijgen met Sjors.ja goed he, was ook helemaal verbaasdquote:Noud Bouwt doet het goed trouwens... Busje, werknemer (Danny), eigen logo van een designbureau, gloednieuwe helmen... En Noud zie je nooit wat doen![]()
Ik vind Rik eerder een kneusje 1e klas dan dat ik Charlie egocentrische kreng vind.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:06 schreef James1988 het volgende:
Charlie is een egoïstisch kreng. Een echte Fischer dus.
Bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |