quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Ik wil mijn beer meenemen!" "Nooohooou". * stampvoet
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef roos85 het volgende:
spoilers komende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan huilen zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
RosaHad zo'n goede hoop op een klik tussen Jef en haar
Maargoed, Jef met de camcorder maakte alles weer goedKwaliteits cameraman.
ik dacht al, waar issie toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Drommels, liet ik spontaan een glas drinken over mijn laptop heen donderen bij mijn laatste post, toetsenbord naar de knoppen. Nu een extern toetsenbord eraan gehangen.
Nu eerst de aflevering van gisteren terugkijken
Denk het niet. Rosa zal haar werkuren bij GTST er wel weer op hebben zitten voor de komende de tijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ze kan huilen zeg![]()
Maar was wel even jammer voor d'r
Hopelijk krijgt het toch nog een staartje
Goed gevonden, slaat zowel op Barbara als Mariaquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik dacht al, waar issie toch?
wat vind je van de TT?
heb toch maar een TT wijziging aangevraagd, die vond ik wat toepasselijker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Goed gevonden, slaat zowel op Barbara als Maria
Ze hebben op de bank liggen vrijen, Danny heeft haar als een paard beredenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:26 schreef vencodark het volgende:
Maar ik heb nog steeds gemist dat Charlie echt met Danny naar bed is geweest. Ben ik de enige?
Maar hij had zijn broek toch nog aan? Dan ben je toch niet met elkaar naar bed geweest?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ze hebben op de bank liggen vrijen, Danny heeft haar als een paard bereden
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb toch maar een TT wijziging aangevraagd, die vond ik wat toepasselijker.
volgens mij is dat niet eens in beeld gekomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gisteren schakelde ik overigens te laat in, hoe is dat tussen Lucas en Edwin afgelopen?
Nee, iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet eens in beeld gekomen
Ik weet ook niet meer hoe dat werkt tegenwoordigquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar hij had zijn broek toch nog aan? Dan ben je toch niet met elkaar naar bed geweest?
Niet naar bed, de bank!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar hij had zijn broek toch nog aan? Dan ben je toch niet met elkaar naar bed geweest?
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:41 schreef James1988 het volgende:
Ik kreeg een deja vu bij Charlie... Niet de eerste keer dat ze voor het altaar staat en wegrent.
laten we het hopenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn die enge wijven na vanavond weer verdwenen ?
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef roos85 het volgende:
huh ??? waar blijft het fragment tussen Edje en Lucas?
wat een stelletje sukkelsquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, inderdaadVergeten bij de montage denk ik
Niks mis met H&M hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef sherezade het volgende:
goh heeft Sjors echt niks anders in de kast hangen dan dat stomme h&m jurkje wat ze ook al voor tijdens- en- na haar zwangerschap draagt![]()
![]()
Natuurlijk zijn ze die scène niet vergeten bij de montage of is de scène überhaupt vergeten, de scène is gewoon nooit in de planning geweest. En dat is expres gebeurd, denk ik zelf. Puur voor de opbouw van de 'spanning'. Er is daar wat gebeurd en daar komen we dan volgende week of zo wel achter, dat is wat ik denk.quote:
nee dat is ook niet de klachtquote:
Ik heb ook wel eens kleding aan van de collectie van begin 2010quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee dat is ook niet de klachth&m
maar het valt me gewoon op dat andere actrices altijd een frisse verschijning maken en een uitgebreide garderobe hebben en dat ik Sjors gewoon al van zomer 2009 met dat jurkje zie lopen en nu weer op de bruiloft van Rik en charlie...
neem dan het huwelijk tussen Arnie en Roosquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
Het slechtste huwelijk ooit in GTST.![]()
![]()
![]()
Totaal geen chemie tussen die 2 en weer een stom liedje.
Het mooiste gtst huwelijk ooit, met name omdat de cast toen op z'n best was en er toen nog parallelle spannende verhaallijnen bestonden:quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
neem dan het huwelijk tussen Arnie en Roos
Die reacties van jou in dat andere topicquote:
Hey, ik heb ze gewaarschuwd; Ze moeten me niet jennen manquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die reacties van jou in dat andere topic![]()
Die is leuk jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:42 schreef Frey het volgende:
Deze blijft geweldig. De "gladjanus" Jan Kooijemans.
Hij is jaloersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:42 schreef Frey het volgende:
Deze blijft geweldig. De "gladjanus" Jan Kooijemans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Ook gemist ja. Ik dacht dat het aan mij lag. Wel zonde, wat dat leek best een mooi, goed momentje te worden!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef roos85 het volgende:
huh ??? waar blijft het fragment tussen Edje en Lucas?
Nee indd. Anita en Rik hadden echt chemie met elkaar. Rik is te goed voor Charlie, vind ik eigenlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
Het slechtste huwelijk ooit in GTST.![]()
![]()
![]()
Totaal geen chemie tussen die 2 en weer een stom liedje.
Wilde gok, maar die 2 schelen zeker een jaar of 20.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:27 schreef Sk00p het volgende:
Moeder van Danny tegen Maxime: "Zeg maar JE hoor.. zoveel schelen we niet" - Ik moest keihard lachen![]()
Volgens wiki schelen ze maar 10 jaar met elkaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wilde gok, maar die 2 schelen zeker een jaar of 20.
Jeetje, ik gokte dat Marjolein Keuning jaar of 45 is en Joke Bruis zeker 63.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
Volgens wiki schelen ze maar 10 jaar met elkaar
Die Erik de Vogel lijkt me een verstandige man , Ach misschien doet ie het nu alleen nog maar voor het geld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ah nee toch.
Die shortie... Ach ach wat een toeval toch weer en wat out of character ook. Ik wil nu Erik de Vogel horen wat zijn mening over zijn huidige rol is. Hij zou om betere verhaallijnen moeten vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 05-02-2011 19:43:25 ]Een heer met stijl
Die aflevering heb ik gemist.... maar dat klinkt niet als Ludo nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zojuist de aflevering van gisteren gezien: Ludo die gaat autorijden terwijl ie gedronken heeft
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik gemist.... maar dat klinkt niet als Ludo nee.
Acteurs hebben, in mindere mate, invloed op hun verhaallijn of karakter. In het begin kwam het weleens voor dat schrijvers en acteurs geen contact met elkaar hadden en acteurs de schrijvers niet konden aanspreken op de rol e.d. Sindsdien is de uitvoerend producent de persoon tussen schrijvers en acteurs. Als Erik de Vogel bijvoorbeeld zou vinden dat zijn rol weer iets scherper mag, geeft-ie dat door aan de up en die geeft het weer door aan de schrijvers.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me sowieso weleens af hoe de acteurs tegen hun rol of de verhaallijnen aankijken, ze beleven het toch allemaal heel anders en ik denk dat zo iemand als Erik de Vogel meer met acteren zelf heeft dan met een bepaalde verhaallijn.
Verder is het volgens mij helaas niet zo dat acteurs er veel invloed op hebben, de makers bedenken iets en zoeken daar een acteur voor die het moet spelen. Soms als iemand moeite heeft met een verhaallijn moet ie opkrassen (Morris #1 en #2). Maar zelfs als je een oud-gediende bent wordt er volgens Wilbert Gieske nauwelijks naar je geluisterd helaas..
Haha, ik heb precies hetzelfde gevoelquote:
Origineel zijn ze allang niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
YAY ! NA Robert en Dennis heeft nu ook Ludo iemand aangereden onder invloed
Uiteraard de Beatles vind ik al heel lang dankzij mijn vader erg toffe muziek ,quote:Op zondag 6 februari 2011 01:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Origineel zijn ze allang niet meer
Nooit geweten dat je ook van de Beatles hield![]()
Juist die oude seizoenen doen het voor mij. Het huidige kan ik niet zonder meelijdende grijns bekijken, dan heb ik echt zoiets van: "En dáár zijn de huidige schrijvers trots op?!" Neem nou wat Ludo komende maandag gaat doen, dat is zo niet-Ludo. Als-ie een beetje aanzien had had hij een privé-chauffeur gehad. Zelfs Henri van Cloppenburg was in dat opzicht nog beterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
Leuk om te lezen dat nog meer mensen die oude seizoenen graag kijken.
Ik had het gelezen ja. Een bezopen Ludo achter het stuur.quote:Op zondag 6 februari 2011 08:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Juist die oude seizoenen doen het voor mij. Het huidige kan ik niet zonder meelijdende grijns bekijken, dan heb ik echt zoiets van: "En dáár zijn de huidige schrijvers trots op?!" Neem nou wat Ludo komende maandag gaat doen, dat is zo niet-Ludo. Als-ie een beetje aanzien had had hij een privé-chauffeur gehad. Zelfs Henri van Cloppenburg was in dat opzicht nog beter
Ik bedoel maar: sinds wanneer zuipt Ludo teveel en gaat-ie vervolgens achter het stuur zitten?! Degene die dit tijdens een schrijversvergadering als idee heeft geopperd, mogen ze martelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja. Een bezopen Ludo achter het stuur.![]()
Probeer die nieuwe afleveringen nog wel een beetje te volgen, maar het is niet zo als met vroeger dat ik niet kon wachten op de volgende aflevering omdat het zo spannend was. Eerst dacht ik nog dat ik inmiddels te 'oud' ervoor was, maar als ik die oude afleveringen weer zie, kan ik er makkelijk een aantal achter elkaar kijken. Het blijft spannend en leuk. Verder heb ik een slecht geheugen en ben ik alweer veel vergeten.![]()
Alleen dat ik fan was van Dian. En dan vooral die tweede.
![]()
Ik had het eerste seizoen vooral voor de grap gekocht, maar was er verbaasd over dat ik het nog leuk vond ook. Zelf was ik pas in '94 naar GTST gaan kijken, dus de afleveringen kende ik ook nog niet. Vond het vooral leuk om te zien hoe het allemaal begonnen was.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik bedoel maar: sinds wanneer zuipt Ludo teveel en gaat-ie vervolgens achter het stuur zitten?! Degene die dit tijdens een schrijversvergadering als idee heeft geopperd, mogen ze martelen.
Ik weet nog goed dat ik dat eerste seizoen voor 20 euro kocht. Meteen vanaf de eerste aflevering werd ik geboeid, vooral door het verhaal en ook wel door de lachwekkende dialogen. Zelf vind ik het ontzettend leuk om te zien hoe de serie zich in de loop van de tijd is gaan verbeteren, als je bijvoorbeeld een willekeurige aflevering van seizoen 1 naast seizoen 3 zet kun je al snel zeggen dat in seizoen 3 bepaalde mankementen al goed verbeterd waren.
En daarnaast is het verhaal daar ook veel boeiender dan de laatste jaren.
Ikzelf ook. Ik had niet gedacht dat ik het eigenlijk best leuk zou vinden, ik baalde dan ook flink toen vele afleveringen het niet dedenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had het eerste seizoen vooral voor de grap gekocht, maar was er verbaasd over dat ik het nog leuk vond ook. Zelf was ik pas in '94 naar GTST gaan kijken, dus de afleveringen kende ik ook nog niet. Vond het vooral leuk om te zien hoe het allemaal begonnen was.
Goed voorbeeld van acteurs die iets zeggen over een lijn; Guusje/Roos met haar Boulimia-verhaallijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Acteurs hebben, in mindere mate, invloed op hun verhaallijn of karakter. In het begin kwam het weleens voor dat schrijvers en acteurs geen contact met elkaar hadden en acteurs de schrijvers niet konden aanspreken op de rol e.d. Sindsdien is de uitvoerend producent de persoon tussen schrijvers en acteurs. Als Erik de Vogel bijvoorbeeld zou vinden dat zijn rol weer iets scherper mag, geeft-ie dat door aan de up en die geeft het weer door aan de schrijvers.
Karakters aanpassen kan altijd, gezien het feit dat een soap door een stuk of 20 mensen wordt geschreven en het personage maar door 1 acteur wordt gespeeld. Maar qua verhaallijnen wordt dit moeilijker: de verhaallijnen zijn al ruim van te voren bedacht en in grote lijnen kan zo'n lijn niet rigoureus worden gewijzigd, ook omdat het samenloopt met nog een stuk of 8 andere verhaallijnen. Dus ergens is het wel logisch dat een acteur af en toe te horen krijgt van: het blijft zoals het is en daarmee uit.
Leuk om zo'n aflevering weer te zien. Kan niet wachten tot de volgende seizoenen op DVD komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi man , Laat iemand die beelden eens terug op tv zetten.
Geweldige tekst die Eric De Vogel hier voorleest.
Tevens was dit het begin van het einde brr..
Oh, er waren afleveringen die niet opstartten of na een paar minuten gewoon stopten. En disc 14 (uit mijn hoofd) deed het helemaal nietquote:Op zondag 6 februari 2011 17:29 schreef Frey het volgende:
Hoe zat dat precies met die afleveringen die het niet deden? Ik heb daar toen wel wat over gehoord, maar ik had zelf al een doos met dvd's die het wel allemaal deden.
Er zijn ook acteurs die het totaal niet eens zijn met een verhaallijn, denk aan Claude de Burie als Dr. Peer.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van acteurs die iets zeggen over een lijn; Guusje/Roos met haar Boulimia-verhaallijn.
En die schrijvers moeten nu echt ophouden de serie te verkloten, anders kruip IK achter het stuur...
Lucas? Die is van Stefano, de zoon/broer van Ludo (Ludo bleek opeens niet meer de vader van Stefano te zijn maar zijn broer, omdat Maximilliaan het had gedaan met Sophia, die de vrouw was van Ludo, en daar is Stefano uitgekomen). Dus in feite is Ludo de oom van Lucas.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:39 schreef msnk het volgende:
Die relnicht is toch de zoon van de zoon van Ludo die t ff met zn stiefmoeder deed of hoe was dat toen
ik zou het leuk vinden als Stefano en Nick terug zouden komen en dan wraak nemen op Ludo & Maximequote:Op maandag 7 februari 2011 11:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lucas? Die is van Stefano, de zoon/broer van Ludo (Ludo bleek opeens niet meer de vader van Stefano te zijn maar zijn broer, omdat Maximilliaan het had gedaan met Sophia, die de vrouw was van Ludo, en daar is Stefano uitgekomen). Dus in feite is Ludo de oom van Lucas.
Zou leuk zijn ja. Alleen vraag ik me af waarop Stefano zich zou moeten wreken. Van Nick begrijp ik het welquote:Op maandag 7 februari 2011 11:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik zou het leuk vinden als Stefano en Nick terug zouden komen en dan wraak nemen op Ludo & Maxime
De manier waarop ze Nick destijds uit de serie hebben geschreven was ook gewoon waardeloos en heel jammer...sindsdien is het allemaal slapjes geworden...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zou leuk zijn ja. Alleen vraag ik me af waarop Stefano zich zou moeten wreken. Van Nick begrijp ik het wel
Ja, en daarbij: waarom had Maxime een hekel aan Nick? Omdat hij een kind had en zij niet? Was nogal vreemd.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
De manier waarop ze Nick destijds uit de serie hebben geschreven was ook gewoon waardeloos en heel jammer...sindsdien is het allemaal slapjes geworden...
Maxime bracht nog wel het e.e.a. teweeg in het begin maar die zit de laatste tijd op een roze wolk![]()
Wordt echt tijd weer voor wat actie...
Hoe zat dat?quote:[b] Op maandag 7 februari 2011 09:30 schreef PeterKelder het volgende:[/b
Er zijn ook acteurs die het totaal niet eens zijn met een verhaallijn, denk aan Claude de Burie als Dr. Peer.
dat was in de promo, komt vanavond in de uitzendingquote:Op maandag 7 februari 2011 13:28 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Heb ik nou iets gemist of is een bezopen Ludo achter het stuur nog niet op tv geweest?
Eind seizoen 7, begin seizoen 8 had je de verhaallijn met de comapatiënt die tijdens haar coma zwanger was geraakt. Roos en Mathilde verdachten dr. Peer, maar uiteindelijk bleek het de man van de patiënt te zijn.quote:
Komt van de 12,5 jaar DVD. Sommige van die verhalen waren echt heel raar gemonteerdquote:Op maandag 7 februari 2011 13:10 schreef roos85 het volgende:
kennen jullie dit filmpje?
echt mooi gemaakt.
Ja, zoals de Laura/Lotje verhaallijn. Volgens die montage ging eerst Lotje dood, ging Laura bij een sekte, draaide door en ontvoerde Sanneke Strijbos.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Komt van de 12,5 jaar DVD. Sommige van die verhalen waren echt heel raar gemonteerd
Overigens, interessant verhaal van de Peer-verhaallijn. Heb ik nooit geweten.
Bedankt, dat verklaart.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat was in de promo, komt vanavond in de uitzending
Licht eens toe?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van acteurs die iets zeggen over een lijn; Guusje/Roos met haar Boulimia-verhaallijn.
Casper heeft niet echt het gezicht van een bad guy eigenlijk. Ik keek destijds geen gtst maar hij is leukquote:Op maandag 7 februari 2011 13:10 schreef roos85 het volgende:
kennen jullie dit filmpje?
echt mooi gemaakt.
Je moet ook de afleveringen gezien hebben om hem (Frits van Houten) als bad guy te zien. Vroeger vond ik dat personage erg gaaf en slecht, terwijl ik er nu wat genuanceerder naar kijk. Maar goed, ik zag bijvoorbeeld Ludo ook als een soort evil James Bond.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef Countess het volgende:
[..]
Casper heeft niet echt het gezicht van een bad guy eigenlijk. Ik keek destijds geen gtst maar hij is leuk
Dat was ook de grote kracht achter het personage Frits van Houten: doordat hij er zo vriendelijk uitzag, wilden veel zakenmensen met hem samenwerken en vielen vele vrouwen voor hem. Waar hij dan weer (mis)bruik van maakte.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef Countess het volgende:
[..]
Casper heeft niet echt het gezicht van een bad guy eigenlijk. Ik keek destijds geen gtst maar hij is leuk
Als JustBridge slim is brengen ze seizoen 4 in mei uit en seizoen 5 rond December. Zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:06 schreef LetsGame het volgende:
Ze moeten seizoen 4 echt snel uitbrengen -.-
Pluspunten seizoen 4:
- 3 versie leader
- beter dan GTST tegenwoordig
- Peter die boos wordt op Helen
- Laura duwt Robert door spiegel
- Martine zwanger van "Wendela"
- Een prima cliffhanger
- Helen gaat bijna dood
- Intredes van Stan, Sylvia en Fatima
- Geen Nina en wallen
Minpunten seizoen 4:
- We moeten waarschijnlijk te lang wachten, stomme Bridge Entertainment Group BV -.-
- Geen Ludo of Rosa
- Wil de Smet
- Helen gaat BIJNA dood![]()
Kolere, aan dat mens heb ik vanaf het eerste moment een gruwelijke hekel. Bemoeizuchtig mens. Wat dat betreft is het wel weer een pluspunt dat Sonja de Wijs haar in seizoen 4 in het toilet opsluitquote:Minpunten seizoen 4:
- Wil de Smet
BEGIN SEIZOEN 3:quote:Op maandag 7 februari 2011 16:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, zoals de Laura/Lotje verhaallijn. Volgens die montage ging eerst Lotje dood, ging Laura bij een sekte, draaide door en ontvoerde Sanneke Strijbos.
Idd interessant, leuk ook dat Proper dit in zijn boek heeft gezet.
Wie niet? Ik kon Helen 2 en Wil de Smet nooit uitstaan. Was Helen maar verwijderd uit de serie nadat Marlous wegging.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kolere, aan dat mens heb ik vanaf het eerste moment een gruwelijke hekel. Bemoeizuchtig mens. Wat dat betreft is het wel weer een pluspunt dat Sonja de Wijs haar in seizoen 4 in het toilet opsluit
Haha, ik had juist een hekel aan Helen 1. Vond ik nogal kribbig overkomen voor iemand die voor velen een rots in de branding was. Helen 2 was veel aardiger in mijn ogen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wie niet? Ik kon Helen 2 en Wil de Smet nooit uitstaan. Was Helen maar verwijderd uit de serie nadat Marlous wegging.
En ja Peter moest beter de serie uit. Hoe ging Peter uit de serie in seizoen 6?
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
EINDE SEIZOEN 3
Laura terug met Lotje -> Laura blij -> Lotje hartfaal -> Robert terug -> Dokter stout, dokter ziek -> Dokter steekt Lotje aan en Lotje terug naar huis -> Lotje hoge koorts -> Robert vindt Lotje dood -> Laura verward -> Laura doet mee met sekte voor contact met Lotje -> Laura geeft sekte 100.000 gulden -> Laura ziet de realiteit -> Laura stopt met sekte -> Robert maakt geld ongedaan -> Sekte boos -> Sekte wilt Laura uit haar lijden verlossen -> Sekte bedreigt Laura via Dian, Jef en Helen -> Sekte belt aan en bedreigt Robert, Roos en Laura -> Peter vs Helen -> Aftiteling
Prachtige samenvatting van de Laura Saga.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
BEGIN SEIZOEN 3:
Laura laat Lotje bij Robert -> Geen voogdij Lotje -> Laura draait door -> Kidnapt Sanneke Strijbos -> Zelfmoordpoging zee -> Inrichting
EINDE SEIZOEN 3
Laura terug met Lotje -> Laura blij -> Lotje hartfaal -> Robert terug -> Dokter stout, dokter ziek -> Dokter steekt Lotje aan en Lotje terug naar huis -> Lotje hoge koorts -> Robert vindt Lotje dood -> Laura verward -> Laura doet mee met sekte voor contact met Lotje -> Laura geeft sekte 100.000 gulden -> Laura ziet de realiteit -> Laura stopt met sekte -> Robert maakt geld ongedaan -> Sekte boos -> Sekte wilt Laura uit haar lijden verlossen -> Sekte bedreigt Laura via Dian, Jef en Helen -> Sekte belt aan en bedreigt Robert, Roos en Laura -> Peter vs Helen -> Aftiteling
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Prachtige samenvatting van de Laura Saga.
En lelijk!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kolere, aan dat mens heb ik vanaf het eerste moment een gruwelijke hekel. Bemoeizuchtig mens. Wat dat betreft is het wel weer een pluspunt dat Sonja de Wijs haar in seizoen 4 in het toilet opsluit
Dat vind ik veel interessanter dan al die quasi verwikkelingen die momenteel de serie bepalen.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was ook de grote kracht achter het personage Frits van Houten: doordat hij er zo vriendelijk uitzag, wilden veel zakenmensen met hem samenwerken en vielen vele vrouwen voor hem. Waar hij dan weer (mis)bruik van maakte.
En we verheugen ons al op het onderzoek van rechercheur Jack.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ludo die Noud aanrijdt, het toevalsgehalte is weer heel hoog
En het gebitch van zowel Nina als Janine.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:59 schreef Frey het volgende:
[..]
En we verheugen ons al op het onderzoek van rechercheur Jack.
Bij mij is het wat die Helens betreft een beetje raar, die Helen 1 was een stuk serieuzer en kwam echter op mij over, ik zou willen dat zij de scenes met Peter eind seizoen 3, begin seizoen 4 zou spelen en toen hij terugkwam eind seizoen 5. Helen 2 kwam in mijn ogen een beetje gemaakt over.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wie niet? Ik kon Helen 2 en Wil de Smet nooit uitstaan. Was Helen maar verwijderd uit de serie nadat Marlous wegging.
En ja Peter moest beter de serie uit. Hoe ging Peter uit de serie in seizoen 6?
Geeft maar weer aan wat een actrice Inge Iepenburg isquote:Op maandag 7 februari 2011 18:59 schreef Frey het volgende:
Inge Ipenburg leerde ik kennen in Westenwind, waar ze een schat van een vrouw speelde. En toen maakte ik ineens kennis met Martine Hafkamp.
Ben eigenlijk allang blij dat het niet met opzet was.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ludo die Noud aanrijdt, het toevalsgehalte is weer heel hoog
Ah, ik ben dus toch niet de enige die dat vind?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij mij is het wat die Helens betreft een beetje raar, die Helen 1 was een stuk serieuzer en kwam echter op mij over, ik zou willen dat zij de scenes met Peter eind seizoen 3, begin seizoen 4 zou spelen en toen hij terugkwam eind seizoen 5. Helen 2 kwam in mijn ogen een beetje gemaakt over.
Bijvoorbeeld die pure felle emotie die Helen 1 liet zien toen Rolf haar vertelde dat haar zoon nog liefde, dat zou ik Helen 2 niet zo zien doen.
En ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah, ik ben dus toch niet de enige die dat vind?
Misschien mag die bij wijze van herstel een triootje met de tweequote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
En het gebitch van zowel Nina als Janine.
Geen slecht plan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik hoop dat Charlie net de pech heeft onder een vrachtwagen te komen... En gooi die Danny er dan ook maar bij.
Gevolg; Danny deaud (Bye Kooijman) en Charlie in de plastische chirurgie, waar ze uit komt met een Medische misser; Een ander gezicht! (Bye Sexmond, Enter die ene Charlie die wel leuk was)
Lieke van Lexmond:quote:
Overigens wat betreft je onder titel, Arnie zegt eigenlijk "je zit me te jennen man" ipv "zit me niet te jennen man"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik hoop dat Charlie net de pech heeft onder een vrachtwagen te komen... En gooi die Danny er dan ook maar bij.
Gevolg; Danny deaud (Bye Kooijman) en Charlie in de plastische chirurgie, waar ze uit komt met een Medische misser; Een ander gezicht! (Bye Sexmond, Enter die ene Charlie die wel leuk was)
Wel eens van pittige tijden gehoord Van Bartolhoven ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Overigens wat betreft je onder titel, Arnie zegt eigenlijk "je zit me te jennen man" ipv "zit me niet te jennen man"![]()
0.23
Waar zie jij een Lieke? Ik zie alleen maar een grote dikke neus die bijna heel de foto in beslag neemtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lieke van Lexmond:![]()
Het lijkt net alsof ze op deze foto zegt: "ik ga lekker niet weg, hahahaha!"
[ afbeelding ]
Lieke van Lexmond
Wat stout van ze.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo en Anton die gaan liegen ?
Godsamme Ludo die liegt over dat soort onzin ze maken er echt een mongool van.
Nee wat is dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel eens van pittige tijden gehoord Van Bartolhoven ?
Het is alweer een tijd geleden dat ik pittige tijden gezien heb, weet nog wel dat Carlo met een hele plompe stem half lachend zei dat ie Arrrrrrnie heettequote:Daarin zegt Arnie wel honderd keer per afleveringen ''zit me niet te jennen man''
Ik denk dat hij het daarvan heeft.
Ik zou overgeven als mijn vader mij elke keer zo zou noemen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef Hogendoorn het volgende:
En dat 'geprinsesje' de hele tijd... kan dat woord niet meer horen.
Dit slaat ook echt driedubbel nergens op, zit ie nu op moordzaken of niet? Hij krijgt zowat elke zaak die er isquote:
Ach prinsesje toch, windt je nou niet zo opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou overgeven als mijn vader mij elke keer zo zou noemen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Vast wel. Die schrijvers zijn zó dom. De kansen liggen open. Hilarisch, toch, dan gooi de familie Huygens eruit, want ze zagen in dat dat idee gefaald had, mooi, goed ingezien. Nieuw gezin mèt Sertons als vader. En dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij lachen ze daar achter de schermen keihard om zichzelf dat iemand met de naam Wiet aan de drugs zit, terwijl de grap er na een aflevering wel af is, volgens mij gebruiken ze daar zelf
Het ligt ook niet aan je jeugdige naïviteit. Zelf ben ik na een tijdje (en ook door dit soort topics) weer begonnen met het kijken van GTST, maar het blijft suf. Waar blijven de bad guys en gestoorde wijven.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Vast wel. Die schrijvers zijn zó dom. De kansen liggen hopen. Hilarisch, toch, dan gooi de familie Huygens eruit, want ze zagen in dat dat idee gefaald had, mooi, goed ingezien. Nieuw gezin mèt Sertons als vader. En dan?. Weer richting faal. Dat de personages sympathieker zijn helpt dan wel, maar misschien is het leuk om een keer echt te gaan broeden op een goed verhaal waar die meer-dan-een-miljoen kijkers voor op het puntje van hun stoel zitten. Ze schrijven geloof ik samen. Nou, dan ga je brainstormen. Wat voor zieks zullen we ze laten doen? Totaal onverwachte dingen. Hebben we nu een zieke geest? Nee. Een echt slecht iemand? Nee.
Hoe lang schrijven ze eigenlijk voor GT/ST, weet jij dat? Is het ook daadwerkelijk zo dat het verhaal toen ineens nergens meer op sloeg? Ik kijk nu een jaar of elf, twaalf. Ik weet zeker dat het niet aan mijn jeugdige naïviteit lag dat ik het toen veel spannender vond.
Alleen zo ongeloofwaardig dat het dan XTC moet zijn, want dat is amper verslavend. Weer een mooi voorbeeld van hoe de media vooroordelen over bepaalde drugs versterkt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik hoop dat Wiet totaal aan de drugs verslaafd raakt en dat dit een spannende verhaallijn gaat opleveren.
Ja, dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:13 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Alleen zo ongeloofwaardig dat het dan XTC moet zijn, want dat is amper verslavend. Weer een mooi voorbeeld van hoe de media vooroordelen over bepaalde drugs versterkt.
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Drug_abuse
<-- plaatje rechts
Ook dat zie ik nog gebeuren bij deze schrijvers.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien mag die bij wijze van herstel een triootje met de twee![]()
GTST heeft de meeste kijkers sinds jaren, dus gok eens wie er mis zit!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:26 schreef Grunge. het volgende:
Waar haalt Erland Galjaard (die had dat bedacht toch?) het eigenlijk vandaan dat dit soort liefdesperikelen (wie doet het met wie, wie gaat er vreemd, wie gaan er trouwen, van wie is ze zwanger) een soap interessanter maken voor een kijker? Haha, dat was toch gebaseerd op wat er in Amerika gebeurt in ATWT en overeenkomstige soaps? Ja, dat is Amerika! In Amerika willen ze cheesy! Amerikaanse en Nederlandse televisie zijn niet te vergelijken. Geef ons moord, psychische problemen en mysteries. Zucht.
Nogmaals: GTST heeft nu de meeste kijkers sinds vele jaren, dus wie denk je dat het juist ziet: jij of de schrijvers?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Grunge. het volgende:
Hoe lang schrijven ze eigenlijk voor GT/ST, weet jij dat? Is het ook daadwerkelijk zo dat het verhaal toen ineens nergens meer op sloeg? Ik kijk nu een jaar of elf, twaalf. Ik weet zeker dat het niet aan mijn jeugdige naïviteit lag dat ik het toen veel spannender vond.
Heb je echt niet geleerd dat er geen 't' achter het werkwoord moet als er 'je' of 'jij' achter staat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ach prinsesje toch, windt je nou niet zo op![]()
Ja, die piek kwam met de moord op Rutger (Edwin Rutte).quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:52 schreef catwaezle het volgende:
[..]
GTST heeft de meeste kijkers sinds jaren, dus gok eens wie er mis zit!
Het scoort nog steeds bovengemiddeld hoog. De afgelopen dagen steevast meer dan 1,5 milj kijkers. In het verleden was dat een uitzondering, tegenwoordig niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 04:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, die piek kwam met de moord op Rutger (Edwin Rutte).
Jij bent zelf één van de schrijvers, zeker?.
dat dacht ik eerst, toen ze zo ontwijkend antwoordde op de vraag van charlie of ze bij de salon wilde komen werken. zo angstig, alsof het niet zou mogen van anton en hij boos zou worden als ze er wel zou komen te werken. jammer!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:33 schreef Grunge. het volgende:
En de familie Bouwhuis mag ook blijven. Sjoerd is leuk, een stabiele factor op de één of andere manier (ja, serieus, ondanks z'n homofobie en vechtpartijtjes vind ik het wel een sympathieke jongen met humor. "Sjoerd, Edwin..." "Anton!"), Edwin vind ik ook een prettig karakter en de verhaallijn lijkt me fijn voor jongeren die met hun ontluikende homoseksualiteit stoeien. Over Bianca kan ik niet zoveel zeggen, maar dat is dus ook niet negatief. Anton heeft zóveel potentie. Joep Sertons in GT/ST, hoera! En wat doen ze? Niets. Neuh, een sulletje à la Martijn (wat was dat er-rug) is het niet, gelukkig. Maar laat 'em z'n vrouw slaan of zo. Onderdrukken. Laat 'em een sluwe zakenman worden. Als er iemand een slechterik kan spelen, is die man het wel. Maar hé, het is nu al een family man; goed gedaan, schrijvers.
Lijkt me ook logisch dat GTST steeds meer kijkers krijgt. De vaste kijkers plus steeds weer een nieuwe groep jongeren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:52 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Is dat met de herhaling dan ofzo? Of puur prime time?quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nogmaals: GTST heeft nu de meeste kijkers sinds vele jaren, dus wie denk je dat het juist ziet: jij of de schrijvers?De arrogantie van veel fokkers blijft me verbazen
Primetime. Die 100k kijkers die na de HH 's ochtends kijken hoef je niet mee te tellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Is dat met de herhaling dan ofzo? Of puur prime time?
Ik kijk zelf alleen omdat er niets anders op tv is om 11:00 uur.
Natuurlijk heb je daar gelijk in. Maar vind jij sommige verhaallijnen dan ook niet beneden alle peil? Ben jij het oneens met de kritieken die hier gegeven worden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nogmaals: GTST heeft nu de meeste kijkers sinds vele jaren, dus wie denk je dat het juist ziet: jij of de schrijvers?De arrogantie van veel fokkers blijft me verbazen
De meeste hebben ze zeker niet, ze hebben er wel meer dan enige tijd geleden. Wel denk ik dat ze een heel ander publiek hebben getrokken dan ze eerst hadden, namelijk meer jongeren. Dit willen ze kennelijk, is voor hun en voor die jongeren niks mis mee. Voor ons is het alleen jammer, gelukkig is dit een vrij land en kunnen we dit gewoon uitenquote:Op woensdag 9 februari 2011 03:52 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Zie eens wat ik gemarkeerd heb, dit hele toontje geeft je hele manier van praten en discussiëren aan, die niet is gericht op inhoud, maar op de persoon. De opmerking hieronder onderstreept dat nog eens.quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik kan hier nu wel weer heel uitgebreid op ingaan, maar dat wil je juist dus ik doe dit af met een glimlach en de suggestie een apart topic te openen waarin je al mijn (en eventueel die van anderen) typ en spellingsfouten breed uitmeet en analyseert.quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:55 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Heb je echt niet geleerd dat er geen 't' achter het werkwoord moet als er 'je' of 'jij' achter staat?
Is toch echt de basis hoor!
quote:Op maandag 27 december 2010 03:30 schreef catwaezle het volgende:
[..]
ROT OP!!! Maak een eigen topic aan idioot. Dit is voor het huidige seizoen en dit is dus geen topic voor treurige types als jij. Dus GA WEG HIER!!!
HVB doet dit echter niet zo zonder een Catwaezle, er is een verschil tussen provoceren en 'reageren op', dit laatste deed ik en heb het in dit geval redelijk beperkt, inhoudelijk en in vergelijking tot de andere desbetreffende persoon redelijk volwassen gehouden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over GTST hebben![]()
Dat gebash op elkaar....En niet alleen Catwaezle maar ook HvB
Ik zoek geen ruzie, maar ik ga het ook niet uit de weg, je hebt wel gelijk dat een bepaald niveau van ruzie maken de moeite niet eens waard is en dat je dit beter kunt negeren.quote:Gewoon ruzie zoeken via DM of PM ofzo
On-topic:
Ik dacht echt er komen 2 spannende weken aan, maar het valt een beetje tegen....
Het is gewoon beiden irritant eigenlijk, maakt niet uit hoe volwassen of onvolwassen jullie reagerenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
HVB doet dit echter niet zo zonder een Catwaezle, er is een verschil tussen provoceren en 'reageren op', wat ik deed: in dit geval redelijk beperkt, inhoudelijk en in vergelijking tot de andere desbetreffende persoon redelijk volwassen heb gehouden.
[..]
Ik zoek geen ruzie, maar ik ga het ook niet uit de weg, je hebt wel gelijk dat een bepaald niveau van ruzie maken de moeite niet eens waard is en dat je dit beter kunt negeren.
Hier kan ik inkomen, maar als iemand je rechtstreeks aanspreekt of aanvalt in een topic dan reageer ik daar ook op in dat topic, hoe vervelend dit ook is. Dan moet je toch eerst echt bij degene zijn die mij rechtstreeks in de volle glorie van een topic aanspreek ipv PM of een ander mediumquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is gewoon beiden irritant eigenlijk, maakt niet uit hoe volwassen of onvolwassen jullie reageren
Ja dat is ook wel waarquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier kan ik inkomen, maar als iemand je rechtstreeks aanspreekt of aanvalt in een topic dan reageer ik daar ook op in dat topic, hoe vervelend dit ook is. Dan moet je toch eerst echt bij degene zijn die mij rechtstreekt in de volle glorie van een topic aanspreek ipv PM of een ander medium
In zijn geval vraag ik me dat af, er komt altijd wel weer wat, verder betrek ik je commentaar niet op mezelf, voordat er een tweetal-drietal dubieuze figuren verschenen, belandde ik nimmer in dit soort conflict situaties voor een topic of 300.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel waar
Maar als 1 van jullie nou gewoon niet meer reageerd, dan is het toch opgelost
Een optie, geen verplichting die users elkaar op kunnen leggenquote:
Ik hoop het welquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me overigens af wat voor complicaties Noud over houdt aan die aanrijding, hopelijk geen geheugenverlies of iets dergelijks
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me overigens af wat voor complicaties Noud over houdt aan die aanrijding, hopelijk geen geheugenverlies of iets dergelijks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:49 schreef Frey het volgende:
[..]Ik had het kunnen wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
[..]Dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog erger is het feit dat de schrijvers dit hoogstwaarschijnlijk briljant bedacht vinden van zichzelfquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten
[..]Dat was wel te verwachten, maar eigenlijk vind ik het niet eens zo erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
Het komt uiteindelijk toch wel weer uit dus het is alleen maar rekken van een toch al suffe verhaallijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten, maar eigenlijk vind ik het niet eens zo erg.
Het is dan wel weer een feit dat dealers zo beginnen en dat de prijs per keer verdubbeld, maar ik weet niet of onze schrijvertjes daaraan gedacht hebbenquote:
Dat hadden ze 20 jaar geleden natuurlijk wel gedaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is dan wel weer een feit dat dealers zo beginnen en dat de prijs per keer verdubbeld, maar ik weet niet of onze schrijvertjes daaraan gedacht hebben
Die prijs was speciaal voor Wiet, dus het zou inderdaad kunnen dat ze straks meer moet betalen en in geldproblemen komt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is dan wel weer een feit dat dealers zo beginnen en dat de prijs per keer verdubbeld, maar ik weet niet of onze schrijvertjes daaraan gedacht hebben
Ja maar Amber mag nu niet meer verkopen aan Wiet van Bingquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die prijs was speciaal voor Wiet, dus het zou inderdaad kunnen dat ze straks meer moet betalen en in geldproblemen komt.
Kan ze gewoon stiekem doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja maar Amber mag nu niet meer verkopen aan Wiet van Bing
Uiteraard, ik heb het recht dit te vinden en te verkondigen en dit zal ik dan ook blijven verkondigen tot mijn laatste snik, so get used to it or ignore itquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat hadden ze 20 jaar geleden natuurlijk wel gedaan![]()
Wellicht wordt ze ook nog een keertje verkracht, GHB is niet voor niets the party rape drugquote:Maargoed, Wiet gaat dus nu wel aan het echte spul, GHBWas al bang dat ze verslafd zou raken aan XTC, wat eigenlijk helemaal niet kan.
Door Jef ofzo, of door Lucas, dat zou pas een plottwist zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb het recht dit te vinden en te verkondigen en dit zal ik dan ook blijven verkondigen tot mijn laatste snik, so get used to it or ignore it
[..]
Wellicht wordt ze ook nog een keertje verkracht, GHB is niet voor niets the party rape drug
Of een van die louche vrienden van Amber.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Door Jef ofzo, of door Lucas, dat zou pas een plottwist zijn
Straks is hij vergeten dat ie op Nina maar valt hij ineens op Lucas.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mocht dat gebeuren, dan is waarschijnlijk de eerste vraag die Lucas stelt "was het een knappe kerel?"quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Door Jef ofzo, of door Lucas, dat zou pas een plottwist zijn
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wiet wordt verkracht door Jef en de verwarde Noud valt opeens op Lucas of Laura. Dat zou nog mooie tv worden.
Wow, dat zou wel erg heftig worden dan. een gay love trianglequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wiet wordt verkracht door Jef en de verwarde Noud valt opeens op Lucas of Laura. Dat zou nog mooie tv worden.
Ik hoop dat juist niet, maar als ik al die suggesties hierboven lees, moet ik zeggen dat het me wel wat zou lijken als er weer eens iets spectaculairs zou gebeuren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef RobbieBoy het volgende:
Hoop wel dat Lucas en Edwin nu snel bij elkaar komen hoor
Niet ? of alleen Wiet ?quote:
LOL.. Zoek je bevestiging mannetjequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En dit nog even voor de rest van de users in het algemeen, wat hebben jullie liever? Een post met een spelfoutje erin of een post zonder spelfouten met dit als inhoud?
[..]![]()
Jij blijft maar uitdagen hé. Ik hoop dat je beseft dat je elke keer weer ten schande staat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:32 schreef catwaezle het volgende:
[..]
LOL.. Zoek je bevestiging mannetje
Muh...quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit toevallig te kijken. die Wiet ziet er dope beter uit dan normaal.
Dan wil ik Nina wel troosten hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik denk dat Noud de serie word uitgeschreven en dat hij verlamd is /nooit meer bijkomt
erg flauw die humor van Filemon, net goed dat hij gedekseld werd door Erikquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:27 schreef pberends het volgende:
Filemon trapt GTST-sterren op teentjes
En een paar maanden later ben jij uitgeschreven,door een of andere giftige slang die jou heeft gebetenquote:
Grappig genoeg kan ik me precies voorstellen hoe het gaat... met de bijbehorende Ludo-tune op de achtergrond.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
erg flauw die humor van Filemon, net goed dat hij gedekseld werd door Erik
Waarom ben jij nog niet geband met al je schandalige uitdagerij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:32 schreef catwaezle het volgende:
[..]
LOL.. Zoek je bevestiging mannetje
Haha dat hopen we denk ik allemaal... maar het zal wel weer nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet geband met al je schandalige uitdagerij?
[me=ArnieAlberts] meld (Oeps ik maak een foutje) Catweazle's post
[/me]
Ontopic; Ik hoop zo dat deze rampzalige verhaallijnen een opbouw zijn naar het einde van het seizoen, waar ze dan ineens met geweldige lijnen aankomen... Dat ze met reden nu nogal pauperig schrijven (Zelfs bij mij op school moesten ze lachen om Wiet die haast verslaafd raakte aan XTC), en dan langzaamaan steeds meer opbouwen naar betere lijnen, met uiteindelijk een spectaculair goede verhaallijn.
Hoop ik.
Haha, toevallig: bij mij op school had een meisje het vandaag over GTST. "Goh, het is wel heel erg slecht. Als iemand verlamd raakt, loopt diegene het volgende seizoen weer, kijk maar naar Charlie!"quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ontopic; Ik hoop zo dat deze rampzalige verhaallijnen een opbouw zijn naar het einde van het seizoen, waar ze dan ineens met geweldige lijnen aankomen... Dat ze met reden nu nogal pauperig schrijven (Zelfs bij mij op school moesten ze lachen om Wiet die haast verslaafd raakte aan XTC), en dan langzaamaan steeds meer opbouwen naar betere lijnen, met uiteindelijk een spectaculair goede verhaallijn.
Hoop ik.
Tuurlijk, die acteurs hebben geen zin om voor altijd een verlamd iemand te spelen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, toevallig: bij mij op school had een meisje het vandaag over GTST. "Goh, het is wel heel erg slecht. Als iemand verlamd raakt, loopt diegene het volgende seizoen weer, kijk maar naar Charlie!"
Ik: "En naar Suzanne, Robert, Stef, Ludo, Nina, Lorena..."
Meisje:![]()
Maar over die verhaallijnen: het zal wel niet. Zeker niet gezien het feit dat het schrijverstrio de huidige verhaallijnen werkelijk fantááááástisch vindt. De enige keer dat ze het licht zullen zien, is als één van hun zo slim is om het licht áán te doen
Medio 2011 -__-quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wanneer hadden ze nou gezegd dat ie uitkwam?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:27 schreef pberends het volgende:
Filemon trapt GTST-sterren op teentjes
zullen we het onderwerp maar gewoon laten rusten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Lucas en ArnieAlberts, bedankt voor jullie posts, ik heb me ditmaal bewust afzijdig gehouden zodat duidelijk te zien is wie de initiator is en dat deze post
GTST #312: Met een feeks van een (schoon)moeder
dus niet op mij van toepassing is![]()
oh dat zou wel leuk zijn! haar borderline kant mag ook wel meer uitgediept worden.quote:Voor de rest, het zou mooi zijn als die dealende-Amber verhaallijn wat meer actie in de serie zou brengen
Heel goed, maar nu begin je er zelf weer over, terwijl we het al proberen te laten rustenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
zullen we het onderwerp maar gewoon laten rusten?
ben er wel een beetje klaar mee, iedere keer dat er weer over begonnen wordt.
En nee, heb het niet alleen tegen HvB!
[..]
Zelfs daar kunnen deze schrijvers van leren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:31 schreef roos85 het volgende:
die reactie van Erik, lekker met die sarcastische smile erbij
Caroline lijkt me in het echt ook een warm en hartelijk mens, voor zover ik dat kan inschatten natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:31 schreef roos85 het volgende:
[..]die reactie van Erik, lekker met die sarcastische smile erbij
lieve schat, was meer op reactie op de post van CW e.a. en jouw reactie daarop, en dat gezuig gewoon erg beuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heel goed, maar nu begin je er zelf weer over, terwijl we het al proberen te laten rusten
quote:Bovendien vraag ik me af wie de Filemon bedoelt met Martine Havekamp
Hoe dan ook laten we bij deze ook stoppen met zuigen over het gezuigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
lieve schat, was meer op reactie op de post van CW e.a. en jouw reactie daarop, en dat gezuig gewoon erg beu![]()
dus vandaar mijn reactie
Ik moet zeggen dat ik Inge Iepenburg toch stukken knapper vind met lang haar dan met kort haar, maar Martine als personage komt wel slechter over met kort haar dan met lang haarquote:
dealquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe dan ook laten we bij deze ook stoppen met zeuren over het gezeur![]()
[..]
lange haar staat haar beter iddquote:[..]
Ik moet zeggen dat ik Inge Iepenburg toch stukken knapper vind met lang haar dan met kort haar, maar Martine als personage komt wel slechter over met kort haar dan met lang haar
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
dealde zeikerds negeren we gewoon
[..]
Ik stond er ook altijd verbaasd over hun vriendelijk Inge Iepenburg, Casper van Bohemen en Erik de Vogel in het echt waren. Dat zo een Filemon het doet slaat natuurlijk nergens op, maar als kind keek ik weleens naar die Goede Tijden Slechte Tijden Quiz, tijdens de zomerstop gepresenteerd door Carlo Boshard. Ik vind het bijna knapper om geloofwaardig een slechterik neer te zetten dan om een goed karakter te spelen.quote:lange haar staat haar beter idd
Is ze volgens mij ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Caroline lijkt me in het echt ook een warm en hartelijk mens, voor zover ik dat kan inschatten natuurlijk
Nee, dat kan ik ook wel begrijpen. Maar het gaat er om dat het totaal niet realistisch is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Tuurlijk, die acteurs hebben geen zin om voor altijd een verlamd iemand te spelen..
Het is wel opvallend dat Helen altijd als laatste bij zo'n leader is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:02 schreef LetsGame het volgende:
Ik verlang echt naar seizoen 4..
Mooie leader, en dan zijn er 3 versies van!
Alleen heeft deze leader erg veel fouten, zie Roos', Laura's, Govert's, Suzanne's, Marieke's, Uitzwaai en Helen's shot. Volgende scene, of een rare streep naast de video..
Maar dat maakt niet uit, want de afleveringen zijn top in dit seizoen.. kan niet wachten ):
In de oorspronkelijke Australische opzet was zij een van de kernpersonages van het eerste uur die bijna gedurende de hele serie bleef, ook draaide het vooral om Peter Kelder en hun verborgen moeder-zoon band. In het begin begonnen de leaders altijd met Peter (en Arnie) en eindigde met Helenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat Helen altijd als laatste bij zo'n leader is.
Het valt me op dat Wiet bijzonder vaak hetzelfde jurkje draagt (geblokt) en dat Erwin altijd een drukknoopjesspijkerblouse draagt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:32 schreef Miss_paraplu het volgende:
valt het jullie ook zo op, dat die spelers er allemaal zo zomers bijlopen?
Nina met hele korte mouwtjes en, Sjors met een jurkje, Wiet met een topje aan.. en dan Noud heel winters gekleed en Ludo en die Bouwhuis heel dik ingepakt.. en ineens bij de volgende scene in de koning, zijn die meiden weer heel zomers..
Ja inderdaad, er klopt geen hout vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:32 schreef Miss_paraplu het volgende:
valt het jullie ook zo op, dat die spelers er allemaal zo zomers bijlopen?
Nina met hele korte mouwtjes en, Sjors met een jurkje, Wiet met een topje aan.. en dan Noud heel winters gekleed en Ludo en die Bouwhuis heel dik ingepakt.. en ineens bij de volgende scene in de koning, zijn die meiden weer heel zomers..
Of Maxime probeert Lana en Valentijn voor zich te winnenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef Stephan1237 het volgende:
En nou gaat Maxime dreigen van of ze een trio willen doen anders vertelt ze het aan rik
Hij beheerst wel zn dtjes en zn ttjes maar het woord cel schrijft hij dan verkeerd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:52 schreef PeterKelder het volgende:
Ah gut:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)ef_sil_aan_laura.xml
Maar vraag over een jaar niet aan de schrijvers wie Sil is, want dan reageren ze zo:
Gaan nou alle vrouwen zwanger raken, waarbij het kind óf van Danny is, óf van een ander?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maxime schiet Charlie in de maag wanneer ze zwanger blijkt te zijn; Van Danny.
Just my two cents.
Als het aan de schrijvers ligt wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gaan nou alle vrouwen zwanger raken, waarbij het kind óf van Danny is, óf van een ander?
Dat handschrift.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:52 schreef PeterKelder het volgende:
Ah gut:
Maar vraag over een jaar niet aan de schrijvers wie Sil is, want dan reageren ze zo:
die briefquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:52 schreef PeterKelder het volgende:
Ah gut:
Jette bezorgd menigeen nachtmerries denk ik. Dat is toch wel hét spook van de tv van de afgelopen 50 jaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:46 schreef sherezade het volgende:
gaat Laura weer aan de drank???
ps haar kapsel doet me echt aan zo'n duitse soldaat denken vreselijk
brief nog eens goed gelezen, al ie jongeren denken straks dat cel een paradijs isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:52 schreef PeterKelder het volgende:
Ah gut:
Yep, met een eigen televisie, wc, douche. Een fitnessruimte, iedere dag iets anders op het menu, op donderdag een filmavond...quote:Op zondag 13 februari 2011 09:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
brief nog eens goed gelezen, al ie jongeren denken straks dat cel een paradijs is
Ludo schoot Maxime in haar buik toen ze klein was en haar baarmoeder is eruit gehaald tijdens een zwangerschap. Dus zwanger? Nee..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als het aan de schrijvers ligt wel.
Geef mij maar 40 jaar !quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:52 schreef PeterKelder het volgende:
Ah gut:
Zijn ze allang vergeten.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ludo schoot Maxime in haar buik toen ze klein was en haar baarmoeder is eruit gehaald tijdens een zwangerschap. Dus zwanger? Nee..
Dat was toch gelogen van Maxime ofzo?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ludo schoot Maxime in haar buik toen ze klein was en haar baarmoeder is eruit gehaald tijdens een zwangerschap. Dus zwanger? Nee..
ik kan me dat niet eens meer herrineren hoe dat ookal weer zat maar op wiki staat het volgende:quote:Op zondag 13 februari 2011 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was toch gelogen van Maxime ofzo?
Wat op wikipedia staat is helaas niet altijd al te betrouwbaar omtrent deze soap, zo zou Meerdijk een dorps karakter hebben gehad bij de start van de serie en steeds meer de allure van een stad hebben gekregen, terwijl het omgekeerde waar was. Wat betreft Ludo's moeder, volgens mij is die naam nooit genoemd, maar daar kan ik me in vergissen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik kan me dat niet eens meer herrineren hoe dat ookal weer zat maar op wiki staat het volgende:
Familie Vader: Maximiliaan Sanders
Moeder: Maria Sanders
Broer: Ludo Sanders
Broer: Marcus Sanders
Halfbroer: Stefano Sanders
Neefje: Nick Sanders
Nichtje: Nina Sanders
Neefje: Lucas Sanders
Nichtje: Amy Kortenaer
Nichtje: Kimberley Sanders
Achterneefje: Valentijn Sanders
Kinderen Abortus (met ...)
blijkbaar heeft ze een abortus gehad??? en wie is Kimberley Sanders??? heb ik wat gemist???
Dat viel mij ook op ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef amaranta het volgende:
Ik was vergeten dat het vanmiddag heel hard heeft gesneeuwd.
haha inderdaad. mij ook!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef amaranta het volgende:
Ik was vergeten dat het vanmiddag heel hard heeft gesneeuwd.
Hij dringt zich wel op idd.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En wat is die Lucas weer irritant.
Ik ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef MissJ het volgende:
ik hoop dat Maxime nu onwijs evil gaat worden
Klopt daar kwam Nick achter maar daar hebben ze vervolgens nooit iets mee gedaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was toch gelogen van Maxime ofzo?
Wat overigens een redelijk goede actrice was... Beter dan deze. Dit wordt nu in ieder geval een Nina-zaakjequote:Op maandag 14 februari 2011 22:11 schreef James1988 het volgende:
Niet de allereerste Amy, die moest weg omdat minderjarigen maar een aantal uur per jaar mogen werken. Dit was Amy #2.
Ik denk volgend seizoen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vraag me dus af wanneer ze Amy wéér gaan verouderen.
En dat is mooi voor Ludo, want die is blij om uit de kleine kinderen te zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik denk volgend seizoen.![]()
Dan zal ze waarschijnlijk een jaar of 17/18 zijn.
En gaat ze hem natuurlijk verwijten dat ie er nooit was en dat hij het te makkelijk heeft geaccepteerd dat Maxime haar heeft afgetroggeld en dan gaat ze Maxime natuurlijk als haar moeder zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat is mooi voor Ludo, want die is blij om uit de kleine kinderen te zijn
quote:Ik ben nooit zo'n voorstander van Maxime's acties, maar als ze Charlie zou verlinken zou dat wel lollig zijn
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk 2 missers van de makers: Amy naar Maxime laten gaan en Sil te moordenaar van Rutger maken.
[..]
Ja indd. Gewoon een beetje verspilling dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap daarom ook echt niet waarom ze hem uberhaupt lieten verouderen en iets met Rikki lieten krijgen... Was een van de weinige stelletjes die ik wél mooi vond, Sil & Rikki. En die breken ze dan op.
bij 300 reactiesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Is een topic btw niet vol bij 300 posts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |