Dat blijft een interressante speculatie, maar het lijkt me niet dat de invloed van dit forum zo groot is dat het daarom zou zijn, ze hebben ooit aangegeven in een mail naar mij dat ze Fok! niet echt serieus namen, alleen al vanwege de naamquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:31 schreef Mss het volgende:
En het ergeren aan Barbara natuurlijk, wat veelvuldig gebeurde. Zou dat er ook aan bijgedragen hebben dat ze eindelijk is vertrokken?
Sowieso biedt fok een goed tegengewicht tegen de gtst site, waar de leden alles wat de schrijvers doen geweldig vindenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat blijft een interressante speculatie, maar het lijkt me niet dat de invloed van dit forum zo groot is dat het daarom zou zijn, ze hebben ooit aangegeven in een mail naar mij dat ze Fok! niet echt serieus namen, alleen al vanwege de naam
Het kan net zo goed een combinatie zijn tussen verhaallijnen die 'op' waren, de actrice die niet meer wilde ( al geloof ik dat niet, een half jaar daarvoor wilde ze nog jaren blijven ) of wat dan ook. Ik ben er in ieder geval niet rouwig om en wat mij betreft blijft ze voortaan voorgoed weg
Daarom is het inderdaad jammer dat ze Fok! niet of nauwelijks kennen of niet willen kennen. Als ze denken dat wat daar staat voor iedereen geldt dan verklaart het een hoopquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Sowieso biedt fok een goed tegengewicht tegen de gtst site, waar de leden alles wat de schrijvers doen geweldig vinden. Waar men Charlie groot gelijk gaf dat ze vreemd ging, omdat ze geen aandacht kreeg
.
Bronquote:‘Haar overtuigingskracht is duidelijk zichtbaar in de scènes met Charlie.'
Jefs enige vrouw die overleden is, is Silvia daar Dorotea vermoord werd, de rest is gewoon blijven leven hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:43 schreef burger het volgende:
Jef en Rosa![]()
Zal ze dit seizoen nog overlijden of wachten ze tot t volgende seizoen?.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een perfecte smiley om aan te geven wat er met mij gebeurde, ik kan niet wachten tot ze opkrastquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
in de shortie kreeg ik al rillingen
ik heb altijd een hekel aan dat personage gehad,van mij mag ze snel weer wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een perfecte smiley om aan te geven wat er met mij gebeurde, ik kan niet wachten tot ze opkrast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
doe het weg, doe het weg! mij ogenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
"I am disgusting and I'm proud of it"
Dat weet ik nog ja. Het heeft me toen een prachtige muziekplaat opgeleverd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze er zo nu en dan wat meekregen. Bijvoorbeeld een hele tijd geleden toen Lucas (als kind eruit ging) was er een user die menigmeen zich nog wel zal herrineren die vond dat het wel leuk zou zijn als Lucas homo was en ja hoor, hij kwam terug als homo.
En zo zijn er wel meerdere kleine dingetjes, het is natuurlijk niet zeker en het valt niet te bewijzen. Wel weet ik dat het niet de eerste keer zal zijn dat degene over wie het gaat meelezen, nietwaar Frey en Hogendoorn
Ik kan er inderdaad niet te lang naar kijken zonder een beetje geïrriteerd te raken, maar voor de rest neem ik een soap totaal niet serieus hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
doe het weg, doe het weg! mij ogen
dat weet ik tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kan er inderdaad niet te lang naar kijken zonder een beetje geïrriteerd te raken, maar voor de rest neem ik een soap totaal niet serieus hoor
In grote lijnen mee eens, al is het jammer dat ik nu al weet dat dat met Bing bijvoorbeeld 1 spannende aflevering gaat opleveren, waarna we weer terugzakken, langdurige spanning zit er niet in. Dat met Ludo zal wel weer het einde betekenen van zijn relatie met Janine, die weer heel overdreven Ludo uit haar leven gaat bannen, je kent het wel. Wat mij betreft maken ze van Rosa een volledig en leuk personage, ze heeft een kind in de serie dus voor de makers een reden het karakter wat meer inhoud te geven (althans met deze makers....).quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dat weet ik nog ja. Het heeft me toen een prachtige muziekplaat opgeleverd.
De huidige ontwikkelingen in GTST kunnen me niet echt boeien. Ik vraag me af hoelang ze de Lucas/Edwin verhaallijn (nog meer) gaan rekken. Die bruiloft en het vreemdgaan (zonder enige reden overigens) geloof ik wel. Charlie vind ik toch alleen maar vervelend, laat staan met Barbara erbij. De verhaallijn met Bing mag doorgaan en steeds spannender worden (drugsbendes, etcetera), Ludo moet niet te kinderachtig worden met Noud (alweer...) en Rosa en Jef lijkt me wel enkele leuke scènes opleveren. Ik hoop wel dat Maria gauw vertrekt, irritant mens.
Overigens kan ik Sjoerd als personage wel waarderen. Ik moet wel lachen om zijn droge humor en gebrek aan tact.
Ja het moet even aangeven hoe irritant Barbara is en hoe vreselijk het is dat ze weer terug is. Er was ooit een foto van haar met een gefotohopt hoofd, maar die kan ik niet meer vindenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat weet ik toch
je hebt wel een "prachtige" foto weten uit te zoeken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef Frey het volgende:
Een tijdje geleden hadden we er echt zin in.
[ afbeelding ]
Klik hieronder voor meer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mogen ze niet uit die spoilertags?
Een heer met stijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |