abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92214552
En het ergeren aan Barbara natuurlijk, wat veelvuldig gebeurde. Zou dat er ook aan bijgedragen hebben dat ze eindelijk is vertrokken?
Aids.
pi_92218870
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:31 schreef Mss het volgende:
En het ergeren aan Barbara natuurlijk, wat veelvuldig gebeurde. Zou dat er ook aan bijgedragen hebben dat ze eindelijk is vertrokken?
Dat blijft een interressante speculatie, maar het lijkt me niet dat de invloed van dit forum zo groot is dat het daarom zou zijn, ze hebben ooit aangegeven in een mail naar mij dat ze Fok! niet echt serieus namen, alleen al vanwege de naam :')

Het kan net zo goed een combinatie zijn tussen verhaallijnen die 'op' waren, de actrice die niet meer wilde ( al geloof ik dat niet, een half jaar daarvoor wilde ze nog jaren blijven ) of wat dan ook. Ik ben er in ieder geval niet rouwig om en wat mij betreft blijft ze voortaan voorgoed weg ^O^
Een heer met stijl
pi_92218957
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat blijft een interressante speculatie, maar het lijkt me niet dat de invloed van dit forum zo groot is dat het daarom zou zijn, ze hebben ooit aangegeven in een mail naar mij dat ze Fok! niet echt serieus namen, alleen al vanwege de naam :')

Het kan net zo goed een combinatie zijn tussen verhaallijnen die 'op' waren, de actrice die niet meer wilde ( al geloof ik dat niet, een half jaar daarvoor wilde ze nog jaren blijven ) of wat dan ook. Ik ben er in ieder geval niet rouwig om en wat mij betreft blijft ze voortaan voorgoed weg ^O^
Sowieso biedt fok een goed tegengewicht tegen de gtst site, waar de leden alles wat de schrijvers doen geweldig vinden :'). Waar men Charlie groot gelijk gaf dat ze vreemd ging, omdat ze geen aandacht kreeg :').
Aids.
pi_92219076
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:24 schreef Mss het volgende:

[..]

Sowieso biedt fok een goed tegengewicht tegen de gtst site, waar de leden alles wat de schrijvers doen geweldig vinden :'). Waar men Charlie groot gelijk gaf dat ze vreemd ging, omdat ze geen aandacht kreeg :').
Daarom is het inderdaad jammer dat ze Fok! niet of nauwelijks kennen of niet willen kennen. Als ze denken dat wat daar staat voor iedereen geldt dan verklaart het een hoop :')
Een heer met stijl
pi_92219269
Charlotte Besijn over haar scenes gedurende haar terugkeer:

quote:
‘Haar overtuigingskracht is duidelijk zichtbaar in de scènes met Charlie.'
Bron

Zoals ik al eerder zei, volgens mij is dat mens in echt ook niet de meest aangename :')
Een heer met stijl
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:44:04 #231
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_92219860
Die foto er ook bij brrr
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:43:50 #232
24730 burger
Jan met de pet
pi_92223048
Jef en Rosa :)

Zal ze dit seizoen nog overlijden of wachten ze tot t volgende seizoen?.....
Alles komt goed. ...............toch?
pi_92224034
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:43 schreef burger het volgende:
Jef en Rosa :)

Zal ze dit seizoen nog overlijden of wachten ze tot t volgende seizoen?.....
Jefs enige vrouw die overleden is, is Silvia daar Dorotea vermoord werd, de rest is gewoon blijven leven hoor.
Een heer met stijl
pi_92224381
Ik weet lekker op welke lokatie het huwelijk van Charlie en Rik is opgenomen :6
Is namelijk op het kantoor waar ik momenteel werk. Opnames waren in november heb ik van collega's begrepen en alle GTST acteurs liepen dus over de gang en zaten hier te wachten en te make-upen in een kamertje. Jammerrrr dat ik hier toen nog niet werkte :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_92227513
spoilers komende week:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_92230237
Spannend *G*
pi_92230564
quote:
17s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
Spannend *G*
ja he *O*

heb je de shortie van de aflevering van vanavond al gezien?
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:27:44 #238
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_92232840
De terugkeer van de zombie.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_92232901
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef Frey het volgende:
De terugkeer van de zombie.
in de shortie kreeg ik al rillingen :r
pi_92232996
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef roos85 het volgende:

[..]

in de shortie kreeg ik al rillingen :r
Een perfecte smiley om aan te geven wat er met mij gebeurde, ik kan niet wachten tot ze opkrast :P
Een heer met stijl
pi_92233207
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Een perfecte smiley om aan te geven wat er met mij gebeurde, ik kan niet wachten tot ze opkrast :P
ik heb altijd een hekel aan dat personage gehad,van mij mag ze snel weer weg :r
pi_92233223

"I am disgusting and I'm proud of it"

:r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
pi_92233243
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]

"I am disgusting and I'm proud of it"
doe het weg, doe het weg! mij ogen :P
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:37:26 #244
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_92233343
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 11:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen als ze er zo nu en dan wat meekregen. Bijvoorbeeld een hele tijd geleden toen Lucas (als kind eruit ging) was er een user die menigmeen zich nog wel zal herrineren die vond dat het wel leuk zou zijn als Lucas homo was en ja hoor, hij kwam terug als homo.

En zo zijn er wel meerdere kleine dingetjes, het is natuurlijk niet zeker en het valt niet te bewijzen. Wel weet ik dat het niet de eerste keer zal zijn dat degene over wie het gaat meelezen, nietwaar Frey en Hogendoorn
Dat weet ik nog ja. Het heeft me toen een prachtige muziekplaat opgeleverd. :D

De huidige ontwikkelingen in GTST kunnen me niet echt boeien. Ik vraag me af hoelang ze de Lucas/Edwin verhaallijn (nog meer) gaan rekken. Die bruiloft en het vreemdgaan (zonder enige reden overigens) geloof ik wel. Charlie vind ik toch alleen maar vervelend, laat staan met Barbara erbij. De verhaallijn met Bing mag doorgaan en steeds spannender worden (drugsbendes, etcetera), Ludo moet niet te kinderachtig worden met Noud (alweer...) en Rosa en Jef lijkt me wel enkele leuke scènes opleveren. Ik hoop wel dat Maria gauw vertrekt, irritant mens.

Overigens kan ik Sjoerd als personage wel waarderen. Ik moet wel lachen om zijn droge humor en gebrek aan tact. :P
"U hoort nog van me!"
pi_92233376
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef roos85 het volgende:

[..]

doe het weg, doe het weg! mij ogen :P
Ik kan er inderdaad niet te lang naar kijken zonder een beetje geïrriteerd te raken, maar voor de rest neem ik een soap totaal niet serieus hoor :P
Een heer met stijl
pi_92233641
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik kan er inderdaad niet te lang naar kijken zonder een beetje geïrriteerd te raken, maar voor de rest neem ik een soap totaal niet serieus hoor :P
dat weet ik toch ;)

je hebt wel een "prachtige" foto weten uit te zoeken ;)
pi_92233663
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:37 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Dat weet ik nog ja. Het heeft me toen een prachtige muziekplaat opgeleverd. :D

De huidige ontwikkelingen in GTST kunnen me niet echt boeien. Ik vraag me af hoelang ze de Lucas/Edwin verhaallijn (nog meer) gaan rekken. Die bruiloft en het vreemdgaan (zonder enige reden overigens) geloof ik wel. Charlie vind ik toch alleen maar vervelend, laat staan met Barbara erbij. De verhaallijn met Bing mag doorgaan en steeds spannender worden (drugsbendes, etcetera), Ludo moet niet te kinderachtig worden met Noud (alweer...) en Rosa en Jef lijkt me wel enkele leuke scènes opleveren. Ik hoop wel dat Maria gauw vertrekt, irritant mens.

Overigens kan ik Sjoerd als personage wel waarderen. Ik moet wel lachen om zijn droge humor en gebrek aan tact. :P
In grote lijnen mee eens, al is het jammer dat ik nu al weet dat dat met Bing bijvoorbeeld 1 spannende aflevering gaat opleveren, waarna we weer terugzakken, langdurige spanning zit er niet in. Dat met Ludo zal wel weer het einde betekenen van zijn relatie met Janine, die weer heel overdreven Ludo uit haar leven gaat bannen, je kent het wel. Wat mij betreft maken ze van Rosa een volledig en leuk personage, ze heeft een kind in de serie dus voor de makers een reden het karakter wat meer inhoud te geven (althans met deze makers....). :{

Wat Sjoerd betreft, mooi dat hij nu wat relaxter is, maar wat mij betreft hoeven ze hem niet een of ander kleutertje te maken. ;)
Een heer met stijl
pi_92233717
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef roos85 het volgende:

[..]

dat weet ik toch ;)

je hebt wel een "prachtige" foto weten uit te zoeken ;)
Ja het moet even aangeven hoe irritant Barbara is en hoe vreselijk het is dat ze weer terug is. Er was ooit een foto van haar met een gefotohopt hoofd, maar die kan ik niet meer vinden ;)
Een heer met stijl
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:45:56 #249
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_92233749
Een tijdje geleden hadden we er echt zin in. :')

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_92233797
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef Frey het volgende:
Een tijdje geleden hadden we er echt zin in. :')

[ afbeelding ]

Klik hieronder voor meer:

SPOILER
_O- _O- _O-

Mogen ze niet uit die spoilertags? ^O^
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')