dat was in de promo, komt vanavond in de uitzendingquote:Op maandag 7 februari 2011 13:28 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Heb ik nou iets gemist of is een bezopen Ludo achter het stuur nog niet op tv geweest?
Eind seizoen 7, begin seizoen 8 had je de verhaallijn met de comapatiënt die tijdens haar coma zwanger was geraakt. Roos en Mathilde verdachten dr. Peer, maar uiteindelijk bleek het de man van de patiënt te zijn.quote:
Komt van de 12,5 jaar DVD. Sommige van die verhalen waren echt heel raar gemonteerdquote:Op maandag 7 februari 2011 13:10 schreef roos85 het volgende:
kennen jullie dit filmpje?
echt mooi gemaakt.
Ja, zoals de Laura/Lotje verhaallijn. Volgens die montage ging eerst Lotje dood, ging Laura bij een sekte, draaide door en ontvoerde Sanneke Strijbos.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Komt van de 12,5 jaar DVD. Sommige van die verhalen waren echt heel raar gemonteerd
Overigens, interessant verhaal van de Peer-verhaallijn. Heb ik nooit geweten.
Bedankt, dat verklaart.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat was in de promo, komt vanavond in de uitzending
Licht eens toe?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van acteurs die iets zeggen over een lijn; Guusje/Roos met haar Boulimia-verhaallijn.
Casper heeft niet echt het gezicht van een bad guy eigenlijk. Ik keek destijds geen gtst maar hij is leukquote:Op maandag 7 februari 2011 13:10 schreef roos85 het volgende:
kennen jullie dit filmpje?
echt mooi gemaakt.
Je moet ook de afleveringen gezien hebben om hem (Frits van Houten) als bad guy te zien. Vroeger vond ik dat personage erg gaaf en slecht, terwijl ik er nu wat genuanceerder naar kijk. Maar goed, ik zag bijvoorbeeld Ludo ook als een soort evil James Bond.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef Countess het volgende:
[..]
Casper heeft niet echt het gezicht van een bad guy eigenlijk. Ik keek destijds geen gtst maar hij is leuk
Dat was ook de grote kracht achter het personage Frits van Houten: doordat hij er zo vriendelijk uitzag, wilden veel zakenmensen met hem samenwerken en vielen vele vrouwen voor hem. Waar hij dan weer (mis)bruik van maakte.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef Countess het volgende:
[..]
Casper heeft niet echt het gezicht van een bad guy eigenlijk. Ik keek destijds geen gtst maar hij is leuk
Als JustBridge slim is brengen ze seizoen 4 in mei uit en seizoen 5 rond December. Zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:06 schreef LetsGame het volgende:
Ze moeten seizoen 4 echt snel uitbrengen -.-
Pluspunten seizoen 4:
- 3 versie leader
- beter dan GTST tegenwoordig
- Peter die boos wordt op Helen
- Laura duwt Robert door spiegel
- Martine zwanger van "Wendela"
- Een prima cliffhanger
- Helen gaat bijna dood
- Intredes van Stan, Sylvia en Fatima
- Geen Nina en wallen
Minpunten seizoen 4:
- We moeten waarschijnlijk te lang wachten, stomme Bridge Entertainment Group BV -.-
- Geen Ludo of Rosa
- Wil de Smet
- Helen gaat BIJNA dood![]()
Kolere, aan dat mens heb ik vanaf het eerste moment een gruwelijke hekel. Bemoeizuchtig mens. Wat dat betreft is het wel weer een pluspunt dat Sonja de Wijs haar in seizoen 4 in het toilet opsluitquote:Minpunten seizoen 4:
- Wil de Smet
BEGIN SEIZOEN 3:quote:Op maandag 7 februari 2011 16:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, zoals de Laura/Lotje verhaallijn. Volgens die montage ging eerst Lotje dood, ging Laura bij een sekte, draaide door en ontvoerde Sanneke Strijbos.
Idd interessant, leuk ook dat Proper dit in zijn boek heeft gezet.
Wie niet? Ik kon Helen 2 en Wil de Smet nooit uitstaan. Was Helen maar verwijderd uit de serie nadat Marlous wegging.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kolere, aan dat mens heb ik vanaf het eerste moment een gruwelijke hekel. Bemoeizuchtig mens. Wat dat betreft is het wel weer een pluspunt dat Sonja de Wijs haar in seizoen 4 in het toilet opsluit
Haha, ik had juist een hekel aan Helen 1. Vond ik nogal kribbig overkomen voor iemand die voor velen een rots in de branding was. Helen 2 was veel aardiger in mijn ogen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wie niet? Ik kon Helen 2 en Wil de Smet nooit uitstaan. Was Helen maar verwijderd uit de serie nadat Marlous wegging.
En ja Peter moest beter de serie uit. Hoe ging Peter uit de serie in seizoen 6?
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
EINDE SEIZOEN 3
Laura terug met Lotje -> Laura blij -> Lotje hartfaal -> Robert terug -> Dokter stout, dokter ziek -> Dokter steekt Lotje aan en Lotje terug naar huis -> Lotje hoge koorts -> Robert vindt Lotje dood -> Laura verward -> Laura doet mee met sekte voor contact met Lotje -> Laura geeft sekte 100.000 gulden -> Laura ziet de realiteit -> Laura stopt met sekte -> Robert maakt geld ongedaan -> Sekte boos -> Sekte wilt Laura uit haar lijden verlossen -> Sekte bedreigt Laura via Dian, Jef en Helen -> Sekte belt aan en bedreigt Robert, Roos en Laura -> Peter vs Helen -> Aftiteling
Prachtige samenvatting van de Laura Saga.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
BEGIN SEIZOEN 3:
Laura laat Lotje bij Robert -> Geen voogdij Lotje -> Laura draait door -> Kidnapt Sanneke Strijbos -> Zelfmoordpoging zee -> Inrichting
EINDE SEIZOEN 3
Laura terug met Lotje -> Laura blij -> Lotje hartfaal -> Robert terug -> Dokter stout, dokter ziek -> Dokter steekt Lotje aan en Lotje terug naar huis -> Lotje hoge koorts -> Robert vindt Lotje dood -> Laura verward -> Laura doet mee met sekte voor contact met Lotje -> Laura geeft sekte 100.000 gulden -> Laura ziet de realiteit -> Laura stopt met sekte -> Robert maakt geld ongedaan -> Sekte boos -> Sekte wilt Laura uit haar lijden verlossen -> Sekte bedreigt Laura via Dian, Jef en Helen -> Sekte belt aan en bedreigt Robert, Roos en Laura -> Peter vs Helen -> Aftiteling
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Prachtige samenvatting van de Laura Saga.
En lelijk!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kolere, aan dat mens heb ik vanaf het eerste moment een gruwelijke hekel. Bemoeizuchtig mens. Wat dat betreft is het wel weer een pluspunt dat Sonja de Wijs haar in seizoen 4 in het toilet opsluit
Dat vind ik veel interessanter dan al die quasi verwikkelingen die momenteel de serie bepalen.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was ook de grote kracht achter het personage Frits van Houten: doordat hij er zo vriendelijk uitzag, wilden veel zakenmensen met hem samenwerken en vielen vele vrouwen voor hem. Waar hij dan weer (mis)bruik van maakte.
En we verheugen ons al op het onderzoek van rechercheur Jack.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ludo die Noud aanrijdt, het toevalsgehalte is weer heel hoog
En het gebitch van zowel Nina als Janine.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:59 schreef Frey het volgende:
[..]
En we verheugen ons al op het onderzoek van rechercheur Jack.
Bij mij is het wat die Helens betreft een beetje raar, die Helen 1 was een stuk serieuzer en kwam echter op mij over, ik zou willen dat zij de scenes met Peter eind seizoen 3, begin seizoen 4 zou spelen en toen hij terugkwam eind seizoen 5. Helen 2 kwam in mijn ogen een beetje gemaakt over.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wie niet? Ik kon Helen 2 en Wil de Smet nooit uitstaan. Was Helen maar verwijderd uit de serie nadat Marlous wegging.
En ja Peter moest beter de serie uit. Hoe ging Peter uit de serie in seizoen 6?
Geeft maar weer aan wat een actrice Inge Iepenburg isquote:Op maandag 7 februari 2011 18:59 schreef Frey het volgende:
Inge Ipenburg leerde ik kennen in Westenwind, waar ze een schat van een vrouw speelde. En toen maakte ik ineens kennis met Martine Hafkamp.
Ben eigenlijk allang blij dat het niet met opzet was.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ludo die Noud aanrijdt, het toevalsgehalte is weer heel hoog
Ah, ik ben dus toch niet de enige die dat vind?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij mij is het wat die Helens betreft een beetje raar, die Helen 1 was een stuk serieuzer en kwam echter op mij over, ik zou willen dat zij de scenes met Peter eind seizoen 3, begin seizoen 4 zou spelen en toen hij terugkwam eind seizoen 5. Helen 2 kwam in mijn ogen een beetje gemaakt over.
Bijvoorbeeld die pure felle emotie die Helen 1 liet zien toen Rolf haar vertelde dat haar zoon nog liefde, dat zou ik Helen 2 niet zo zien doen.
En ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah, ik ben dus toch niet de enige die dat vind?
Misschien mag die bij wijze van herstel een triootje met de tweequote:Op maandag 7 februari 2011 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
En het gebitch van zowel Nina als Janine.
Geen slecht plan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik hoop dat Charlie net de pech heeft onder een vrachtwagen te komen... En gooi die Danny er dan ook maar bij.
Gevolg; Danny deaud (Bye Kooijman) en Charlie in de plastische chirurgie, waar ze uit komt met een Medische misser; Een ander gezicht! (Bye Sexmond, Enter die ene Charlie die wel leuk was)
Lieke van Lexmond:quote:
Overigens wat betreft je onder titel, Arnie zegt eigenlijk "je zit me te jennen man" ipv "zit me niet te jennen man"quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik hoop dat Charlie net de pech heeft onder een vrachtwagen te komen... En gooi die Danny er dan ook maar bij.
Gevolg; Danny deaud (Bye Kooijman) en Charlie in de plastische chirurgie, waar ze uit komt met een Medische misser; Een ander gezicht! (Bye Sexmond, Enter die ene Charlie die wel leuk was)
Wel eens van pittige tijden gehoord Van Bartolhoven ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Overigens wat betreft je onder titel, Arnie zegt eigenlijk "je zit me te jennen man" ipv "zit me niet te jennen man"![]()
0.23
Waar zie jij een Lieke? Ik zie alleen maar een grote dikke neus die bijna heel de foto in beslag neemtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lieke van Lexmond:![]()
Het lijkt net alsof ze op deze foto zegt: "ik ga lekker niet weg, hahahaha!"
[ afbeelding ]
Lieke van Lexmond
Wat stout van ze.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo en Anton die gaan liegen ?
Godsamme Ludo die liegt over dat soort onzin ze maken er echt een mongool van.
Nee wat is dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel eens van pittige tijden gehoord Van Bartolhoven ?
Het is alweer een tijd geleden dat ik pittige tijden gezien heb, weet nog wel dat Carlo met een hele plompe stem half lachend zei dat ie Arrrrrrnie heettequote:Daarin zegt Arnie wel honderd keer per afleveringen ''zit me niet te jennen man''
Ik denk dat hij het daarvan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |