abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92521314
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef Hogendoorn het volgende:

En dat 'geprinsesje' de hele tijd... kan dat woord niet meer horen.
Ik zou overgeven als mijn vader mij elke keer zo zou noemen. :r :r
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:27:33 #152
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_92524538
Ik erger me nu al weer aan Jack. :r
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:26:23 #153
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_92527760
Waar haalt Erland Galjaard (die had dat bedacht toch?) het eigenlijk vandaan dat dit soort liefdesperikelen (wie doet het met wie, wie gaat er vreemd, wie gaan er trouwen, van wie is ze zwanger) een soap interessanter maken voor een kijker? Haha, dat was toch gebaseerd op wat er in Amerika gebeurt in ATWT en overeenkomstige soaps? Ja, dat is Amerika! In Amerika willen ze cheesy! Amerikaanse en Nederlandse televisie zijn niet te vergelijken. Geef ons moord, psychische problemen en mysteries. Zucht.
pi_92527768
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:27 schreef Frey het volgende:
Ik erger me nu al weer aan Jack. :r
Dit slaat ook echt driedubbel nergens op, zit ie nu op moordzaken of niet? Hij krijgt zowat elke zaak die er is :')
Een heer met stijl
pi_92527829
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zou overgeven als mijn vader mij elke keer zo zou noemen. :r :r
Ach prinsesje toch, windt je nou niet zo op :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:28:28 #156
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_92527845
Ik hoop dat Wiet zwaar aan de drugs raakt en dat deze verhaallijn niet voortijdig verzopen wordt :').
pi_92527983
Volgens mij lachen ze daar achter de schermen keihard om zichzelf dat iemand met de naam Wiet aan de drugs zit, terwijl de grap er na een aflevering wel af is, volgens mij gebruiken ze daar zelf :')
Een heer met stijl
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:33:46 #158
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_92528079
En de familie Bouwhuis mag ook blijven. Sjoerd is leuk, een stabiele factor op de één of andere manier (ja, serieus, ondanks z'n homofobie en vechtpartijtjes vind ik het wel een sympathieke jongen met humor. "Sjoerd, Edwin..." "Anton!"), Edwin vind ik ook een prettig karakter en de verhaallijn lijkt me fijn voor jongeren die met hun ontluikende homoseksualiteit stoeien. Over Bianca kan ik niet zoveel zeggen, maar dat is dus ook niet negatief. Anton heeft zóveel potentie. Joep Sertons in GT/ST, hoera! En wat doen ze? Niets. Neuh, een sulletje à la Martijn (wat was dat er-rug) is het niet, gelukkig. Maar laat 'em z'n vrouw slaan of zo. Onderdrukken. Laat 'em een sluwe zakenman worden. Als er iemand een slechterik kan spelen, is die man het wel. Maar hé, het is nu al een family man; goed gedaan, schrijvers :').
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:38:07 #159
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_92528268
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij lachen ze daar achter de schermen keihard om zichzelf dat iemand met de naam Wiet aan de drugs zit, terwijl de grap er na een aflevering wel af is, volgens mij gebruiken ze daar zelf :')
Vast wel. Die schrijvers zijn zó dom. De kansen liggen open. Hilarisch, toch, dan gooi de familie Huygens eruit, want ze zagen in dat dat idee gefaald had, mooi, goed ingezien. Nieuw gezin mèt Sertons als vader. En dan? :'). Weer richting faal. Dat de personages sympathieker zijn helpt dan wel, maar misschien is het leuk om een keer echt te gaan broeden op een goed verhaal waar die meer-dan-een-miljoen kijkers voor op het puntje van hun stoel zitten. Ze schrijven geloof ik samen. Nou, dan ga je brainstormen. Wat voor zieks zullen we ze laten doen? Totaal onverwachte dingen. Hebben we nu een zieke geest? Nee. Een echt slecht iemand? Nee.

Hoe lang schrijven ze eigenlijk voor GT/ST, weet jij dat? Is het ook daadwerkelijk zo dat het verhaal toen ineens nergens meer op sloeg? Ik kijk nu een jaar of elf, twaalf. Ik weet zeker dat het niet aan mijn jeugdige naïviteit lag dat ik het toen veel spannender vond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grunge. op 09-02-2011 00:09:24 ]
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:38:54 #160
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_92528314
Gebruikten ze maar zelf. Dat zou misschien iets goeds opleveren. Zelf hebben ze geen inspiratie, blijkbaar.
pi_92529423
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Vast wel. Die schrijvers zijn zó dom. De kansen liggen hopen. Hilarisch, toch, dan gooi de familie Huygens eruit, want ze zagen in dat dat idee gefaald had, mooi, goed ingezien. Nieuw gezin mèt Sertons als vader. En dan? :'). Weer richting faal. Dat de personages sympathieker zijn helpt dan wel, maar misschien is het leuk om een keer echt te gaan broeden op een goed verhaal waar die meer-dan-een-miljoen kijkers voor op het puntje van hun stoel zitten. Ze schrijven geloof ik samen. Nou, dan ga je brainstormen. Wat voor zieks zullen we ze laten doen? Totaal onverwachte dingen. Hebben we nu een zieke geest? Nee. Een echt slecht iemand? Nee.

Hoe lang schrijven ze eigenlijk voor GT/ST, weet jij dat? Is het ook daadwerkelijk zo dat het verhaal toen ineens nergens meer op sloeg? Ik kijk nu een jaar of elf, twaalf. Ik weet zeker dat het niet aan mijn jeugdige naïviteit lag dat ik het toen veel spannender vond.
Het ligt ook niet aan je jeugdige naïviteit. Zelf ben ik na een tijdje (en ook door dit soort topics) weer begonnen met het kijken van GTST, maar het blijft suf. Waar blijven de bad guys en gestoorde wijven. :{
signatuurloos
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:13:31 #162
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_92529977
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik hoop dat Wiet totaal aan de drugs verslaafd raakt en dat dit een spannende verhaallijn gaat opleveren.
Alleen zo ongeloofwaardig dat het dan XTC moet zijn, want dat is amper verslavend. Weer een mooi voorbeeld van hoe de media vooroordelen over bepaalde drugs versterkt.

bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Drug_abuse

<-- plaatje rechts
Conformists will be cast away by the tide of history
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:20:42 #163
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_92530273
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:13 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Alleen zo ongeloofwaardig dat het dan XTC moet zijn, want dat is amper verslavend. Weer een mooi voorbeeld van hoe de media vooroordelen over bepaalde drugs versterkt.

bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Drug_abuse

<-- plaatje rechts
Ja, dat dacht ik ook al :'). Net weer XTC :').
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:32:49 #164
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_92530730
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:40 schreef msnk het volgende:

[..]

Misschien mag die bij wijze van herstel een triootje met de twee :9~ :9
Ook dat zie ik nog gebeuren bij deze schrijvers. :')
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_92533075
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 23:26 schreef Grunge. het volgende:
Waar haalt Erland Galjaard (die had dat bedacht toch?) het eigenlijk vandaan dat dit soort liefdesperikelen (wie doet het met wie, wie gaat er vreemd, wie gaan er trouwen, van wie is ze zwanger) een soap interessanter maken voor een kijker? Haha, dat was toch gebaseerd op wat er in Amerika gebeurt in ATWT en overeenkomstige soaps? Ja, dat is Amerika! In Amerika willen ze cheesy! Amerikaanse en Nederlandse televisie zijn niet te vergelijken. Geef ons moord, psychische problemen en mysteries. Zucht.
GTST heeft de meeste kijkers sinds jaren, dus gok eens wie er mis zit!
pi_92533078
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Grunge. het volgende:
Nogmaals: GTST heeft nu de meeste kijkers sinds vele jaren, dus wie denk je dat het juist ziet: jij of de schrijvers? _O- De arrogantie van veel fokkers blijft me verbazen :D
pi_92533081
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ach prinsesje toch, windt je nou niet zo op :D

Heb je echt niet geleerd dat er geen 't' achter het werkwoord moet als er 'je' of 'jij' achter staat?
Is toch echt de basis hoor!
  woensdag 9 februari 2011 @ 04:49:57 #168
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_92533140
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 03:52 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Ja, die piek kwam met de moord op Rutger (Edwin Rutte).

Jij bent zelf één van de schrijvers, zeker? :7.
pi_92534074
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 04:49 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Ja, die piek kwam met de moord op Rutger (Edwin Rutte).

Jij bent zelf één van de schrijvers, zeker? :7.
Het scoort nog steeds bovengemiddeld hoog. De afgelopen dagen steevast meer dan 1,5 milj kijkers. In het verleden was dat een uitzondering, tegenwoordig niet meer dan normaal. :s)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_92534466
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 23:33 schreef Grunge. het volgende:
En de familie Bouwhuis mag ook blijven. Sjoerd is leuk, een stabiele factor op de één of andere manier (ja, serieus, ondanks z'n homofobie en vechtpartijtjes vind ik het wel een sympathieke jongen met humor. "Sjoerd, Edwin..." "Anton!"), Edwin vind ik ook een prettig karakter en de verhaallijn lijkt me fijn voor jongeren die met hun ontluikende homoseksualiteit stoeien. Over Bianca kan ik niet zoveel zeggen, maar dat is dus ook niet negatief. Anton heeft zóveel potentie. Joep Sertons in GT/ST, hoera! En wat doen ze? Niets. Neuh, een sulletje à la Martijn (wat was dat er-rug) is het niet, gelukkig. Maar laat 'em z'n vrouw slaan of zo. Onderdrukken. Laat 'em een sluwe zakenman worden. Als er iemand een slechterik kan spelen, is die man het wel. Maar hé, het is nu al een family man; goed gedaan, schrijvers :').
dat dacht ik eerst, toen ze zo ontwijkend antwoordde op de vraag van charlie of ze bij de salon wilde komen werken. zo angstig, alsof het niet zou mogen van anton en hij boos zou worden als ze er wel zou komen te werken. jammer!
pi_92534895
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 03:52 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Lijkt me ook logisch dat GTST steeds meer kijkers krijgt. De vaste kijkers plus steeds weer een nieuwe groep jongeren.
signatuurloos
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:14:56 #172
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92536374
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 03:53 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Nogmaals: GTST heeft nu de meeste kijkers sinds vele jaren, dus wie denk je dat het juist ziet: jij of de schrijvers? _O- De arrogantie van veel fokkers blijft me verbazen :D
Is dat met de herhaling dan ofzo? Of puur prime time?

Ik kijk zelf alleen omdat er niets anders op tv is om 11:00 uur.
AFC AJAX
pi_92539226
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef msnk het volgende:

[..]

Is dat met de herhaling dan ofzo? Of puur prime time?

Ik kijk zelf alleen omdat er niets anders op tv is om 11:00 uur.
Primetime. Die 100k kijkers die na de HH 's ochtends kijken hoef je niet mee te tellen ;)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:49:34 #174
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92539614
Ik kijk sowieso nog totdat Janine en Nina samen Nout/Noud gaan helen O+
AFC AJAX
  woensdag 9 februari 2011 @ 12:44:10 #175
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_92541564
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 03:53 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je daar gelijk in. Maar vind jij sommige verhaallijnen dan ook niet beneden alle peil? Ben jij het oneens met de kritieken die hier gegeven worden?

Ik vind het van jou juist arrogant dat je andere fokkers arrogant noemt. Blijkbaar voel jij je verheven boven de mensen die hier (al dan niet terechte) kritiek leveren.

Ik geef les op de onderbouw en die kids vinden GTST ook allemaal helemaal geweldig. Ik denk dat de doelgroep gewoon verschoven is, vroeger was die volwassener, nu ligt die meer bij de jeugd/pubers.
Conformists will be cast away by the tide of history
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')