volgens mij is dat niet eens in beeld gekomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gisteren schakelde ik overigens te laat in, hoe is dat tussen Lucas en Edwin afgelopen?
Nee, iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet eens in beeld gekomen
Ik weet ook niet meer hoe dat werkt tegenwoordigquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar hij had zijn broek toch nog aan? Dan ben je toch niet met elkaar naar bed geweest?
Niet naar bed, de bank!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar hij had zijn broek toch nog aan? Dan ben je toch niet met elkaar naar bed geweest?
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:41 schreef James1988 het volgende:
Ik kreeg een deja vu bij Charlie... Niet de eerste keer dat ze voor het altaar staat en wegrent.
laten we het hopenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn die enge wijven na vanavond weer verdwenen ?
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef roos85 het volgende:
huh ??? waar blijft het fragment tussen Edje en Lucas?
wat een stelletje sukkelsquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, inderdaadVergeten bij de montage denk ik
Niks mis met H&M hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef sherezade het volgende:
goh heeft Sjors echt niks anders in de kast hangen dan dat stomme h&m jurkje wat ze ook al voor tijdens- en- na haar zwangerschap draagt![]()
![]()
Natuurlijk zijn ze die scène niet vergeten bij de montage of is de scène überhaupt vergeten, de scène is gewoon nooit in de planning geweest. En dat is expres gebeurd, denk ik zelf. Puur voor de opbouw van de 'spanning'. Er is daar wat gebeurd en daar komen we dan volgende week of zo wel achter, dat is wat ik denk.quote:
nee dat is ook niet de klachtquote:
Ik heb ook wel eens kleding aan van de collectie van begin 2010quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee dat is ook niet de klachth&m
maar het valt me gewoon op dat andere actrices altijd een frisse verschijning maken en een uitgebreide garderobe hebben en dat ik Sjors gewoon al van zomer 2009 met dat jurkje zie lopen en nu weer op de bruiloft van Rik en charlie...
neem dan het huwelijk tussen Arnie en Roosquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
Het slechtste huwelijk ooit in GTST.![]()
![]()
![]()
Totaal geen chemie tussen die 2 en weer een stom liedje.
Het mooiste gtst huwelijk ooit, met name omdat de cast toen op z'n best was en er toen nog parallelle spannende verhaallijnen bestonden:quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
neem dan het huwelijk tussen Arnie en Roos
Die reacties van jou in dat andere topicquote:
Hey, ik heb ze gewaarschuwd; Ze moeten me niet jennen manquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die reacties van jou in dat andere topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |