quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Ik wil mijn beer meenemen!" "Nooohooou". * stampvoet
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef roos85 het volgende:
spoilers komende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan huilen zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
RosaHad zo'n goede hoop op een klik tussen Jef en haar
Maargoed, Jef met de camcorder maakte alles weer goedKwaliteits cameraman.
ik dacht al, waar issie toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Drommels, liet ik spontaan een glas drinken over mijn laptop heen donderen bij mijn laatste post, toetsenbord naar de knoppen. Nu een extern toetsenbord eraan gehangen.
Nu eerst de aflevering van gisteren terugkijken
Denk het niet. Rosa zal haar werkuren bij GTST er wel weer op hebben zitten voor de komende de tijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ze kan huilen zeg![]()
Maar was wel even jammer voor d'r
Hopelijk krijgt het toch nog een staartje
Goed gevonden, slaat zowel op Barbara als Mariaquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik dacht al, waar issie toch?
wat vind je van de TT?
heb toch maar een TT wijziging aangevraagd, die vond ik wat toepasselijker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Goed gevonden, slaat zowel op Barbara als Maria
Ze hebben op de bank liggen vrijen, Danny heeft haar als een paard beredenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:26 schreef vencodark het volgende:
Maar ik heb nog steeds gemist dat Charlie echt met Danny naar bed is geweest. Ben ik de enige?
Maar hij had zijn broek toch nog aan? Dan ben je toch niet met elkaar naar bed geweest?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ze hebben op de bank liggen vrijen, Danny heeft haar als een paard bereden
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb toch maar een TT wijziging aangevraagd, die vond ik wat toepasselijker.
volgens mij is dat niet eens in beeld gekomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gisteren schakelde ik overigens te laat in, hoe is dat tussen Lucas en Edwin afgelopen?
Nee, iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet eens in beeld gekomen
Ik weet ook niet meer hoe dat werkt tegenwoordigquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar hij had zijn broek toch nog aan? Dan ben je toch niet met elkaar naar bed geweest?
Niet naar bed, de bank!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar hij had zijn broek toch nog aan? Dan ben je toch niet met elkaar naar bed geweest?
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:41 schreef James1988 het volgende:
Ik kreeg een deja vu bij Charlie... Niet de eerste keer dat ze voor het altaar staat en wegrent.
laten we het hopenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn die enge wijven na vanavond weer verdwenen ?
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef roos85 het volgende:
huh ??? waar blijft het fragment tussen Edje en Lucas?
wat een stelletje sukkelsquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, inderdaadVergeten bij de montage denk ik
Niks mis met H&M hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef sherezade het volgende:
goh heeft Sjors echt niks anders in de kast hangen dan dat stomme h&m jurkje wat ze ook al voor tijdens- en- na haar zwangerschap draagt![]()
![]()
Natuurlijk zijn ze die scène niet vergeten bij de montage of is de scène überhaupt vergeten, de scène is gewoon nooit in de planning geweest. En dat is expres gebeurd, denk ik zelf. Puur voor de opbouw van de 'spanning'. Er is daar wat gebeurd en daar komen we dan volgende week of zo wel achter, dat is wat ik denk.quote:
nee dat is ook niet de klachtquote:
Ik heb ook wel eens kleding aan van de collectie van begin 2010quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee dat is ook niet de klachth&m
maar het valt me gewoon op dat andere actrices altijd een frisse verschijning maken en een uitgebreide garderobe hebben en dat ik Sjors gewoon al van zomer 2009 met dat jurkje zie lopen en nu weer op de bruiloft van Rik en charlie...
neem dan het huwelijk tussen Arnie en Roosquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
Het slechtste huwelijk ooit in GTST.![]()
![]()
![]()
Totaal geen chemie tussen die 2 en weer een stom liedje.
Het mooiste gtst huwelijk ooit, met name omdat de cast toen op z'n best was en er toen nog parallelle spannende verhaallijnen bestonden:quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
neem dan het huwelijk tussen Arnie en Roos
Die reacties van jou in dat andere topicquote:
Hey, ik heb ze gewaarschuwd; Ze moeten me niet jennen manquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die reacties van jou in dat andere topic![]()
Die is leuk jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:42 schreef Frey het volgende:
Deze blijft geweldig. De "gladjanus" Jan Kooijemans.
Hij is jaloersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:42 schreef Frey het volgende:
Deze blijft geweldig. De "gladjanus" Jan Kooijemans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Ook gemist ja. Ik dacht dat het aan mij lag. Wel zonde, wat dat leek best een mooi, goed momentje te worden!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef roos85 het volgende:
huh ??? waar blijft het fragment tussen Edje en Lucas?
Nee indd. Anita en Rik hadden echt chemie met elkaar. Rik is te goed voor Charlie, vind ik eigenlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
Het slechtste huwelijk ooit in GTST.![]()
![]()
![]()
Totaal geen chemie tussen die 2 en weer een stom liedje.
Wilde gok, maar die 2 schelen zeker een jaar of 20.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:27 schreef Sk00p het volgende:
Moeder van Danny tegen Maxime: "Zeg maar JE hoor.. zoveel schelen we niet" - Ik moest keihard lachen![]()
Volgens wiki schelen ze maar 10 jaar met elkaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wilde gok, maar die 2 schelen zeker een jaar of 20.
Jeetje, ik gokte dat Marjolein Keuning jaar of 45 is en Joke Bruis zeker 63.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
Volgens wiki schelen ze maar 10 jaar met elkaar
Die Erik de Vogel lijkt me een verstandige man , Ach misschien doet ie het nu alleen nog maar voor het geld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ah nee toch.
Die shortie... Ach ach wat een toeval toch weer en wat out of character ook. Ik wil nu Erik de Vogel horen wat zijn mening over zijn huidige rol is. Hij zou om betere verhaallijnen moeten vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 05-02-2011 19:43:25 ]Een heer met stijl
Die aflevering heb ik gemist.... maar dat klinkt niet als Ludo nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zojuist de aflevering van gisteren gezien: Ludo die gaat autorijden terwijl ie gedronken heeft
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik gemist.... maar dat klinkt niet als Ludo nee.
Acteurs hebben, in mindere mate, invloed op hun verhaallijn of karakter. In het begin kwam het weleens voor dat schrijvers en acteurs geen contact met elkaar hadden en acteurs de schrijvers niet konden aanspreken op de rol e.d. Sindsdien is de uitvoerend producent de persoon tussen schrijvers en acteurs. Als Erik de Vogel bijvoorbeeld zou vinden dat zijn rol weer iets scherper mag, geeft-ie dat door aan de up en die geeft het weer door aan de schrijvers.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me sowieso weleens af hoe de acteurs tegen hun rol of de verhaallijnen aankijken, ze beleven het toch allemaal heel anders en ik denk dat zo iemand als Erik de Vogel meer met acteren zelf heeft dan met een bepaalde verhaallijn.
Verder is het volgens mij helaas niet zo dat acteurs er veel invloed op hebben, de makers bedenken iets en zoeken daar een acteur voor die het moet spelen. Soms als iemand moeite heeft met een verhaallijn moet ie opkrassen (Morris #1 en #2). Maar zelfs als je een oud-gediende bent wordt er volgens Wilbert Gieske nauwelijks naar je geluisterd helaas..
Haha, ik heb precies hetzelfde gevoelquote:
Origineel zijn ze allang niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
YAY ! NA Robert en Dennis heeft nu ook Ludo iemand aangereden onder invloed
Uiteraard de Beatles vind ik al heel lang dankzij mijn vader erg toffe muziek ,quote:Op zondag 6 februari 2011 01:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Origineel zijn ze allang niet meer
Nooit geweten dat je ook van de Beatles hield![]()
Juist die oude seizoenen doen het voor mij. Het huidige kan ik niet zonder meelijdende grijns bekijken, dan heb ik echt zoiets van: "En dáár zijn de huidige schrijvers trots op?!" Neem nou wat Ludo komende maandag gaat doen, dat is zo niet-Ludo. Als-ie een beetje aanzien had had hij een privé-chauffeur gehad. Zelfs Henri van Cloppenburg was in dat opzicht nog beterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
Leuk om te lezen dat nog meer mensen die oude seizoenen graag kijken.
Ik had het gelezen ja. Een bezopen Ludo achter het stuur.quote:Op zondag 6 februari 2011 08:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Juist die oude seizoenen doen het voor mij. Het huidige kan ik niet zonder meelijdende grijns bekijken, dan heb ik echt zoiets van: "En dáár zijn de huidige schrijvers trots op?!" Neem nou wat Ludo komende maandag gaat doen, dat is zo niet-Ludo. Als-ie een beetje aanzien had had hij een privé-chauffeur gehad. Zelfs Henri van Cloppenburg was in dat opzicht nog beter
Ik bedoel maar: sinds wanneer zuipt Ludo teveel en gaat-ie vervolgens achter het stuur zitten?! Degene die dit tijdens een schrijversvergadering als idee heeft geopperd, mogen ze martelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja. Een bezopen Ludo achter het stuur.![]()
Probeer die nieuwe afleveringen nog wel een beetje te volgen, maar het is niet zo als met vroeger dat ik niet kon wachten op de volgende aflevering omdat het zo spannend was. Eerst dacht ik nog dat ik inmiddels te 'oud' ervoor was, maar als ik die oude afleveringen weer zie, kan ik er makkelijk een aantal achter elkaar kijken. Het blijft spannend en leuk. Verder heb ik een slecht geheugen en ben ik alweer veel vergeten.![]()
Alleen dat ik fan was van Dian. En dan vooral die tweede.
![]()
Ik had het eerste seizoen vooral voor de grap gekocht, maar was er verbaasd over dat ik het nog leuk vond ook. Zelf was ik pas in '94 naar GTST gaan kijken, dus de afleveringen kende ik ook nog niet. Vond het vooral leuk om te zien hoe het allemaal begonnen was.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik bedoel maar: sinds wanneer zuipt Ludo teveel en gaat-ie vervolgens achter het stuur zitten?! Degene die dit tijdens een schrijversvergadering als idee heeft geopperd, mogen ze martelen.
Ik weet nog goed dat ik dat eerste seizoen voor 20 euro kocht. Meteen vanaf de eerste aflevering werd ik geboeid, vooral door het verhaal en ook wel door de lachwekkende dialogen. Zelf vind ik het ontzettend leuk om te zien hoe de serie zich in de loop van de tijd is gaan verbeteren, als je bijvoorbeeld een willekeurige aflevering van seizoen 1 naast seizoen 3 zet kun je al snel zeggen dat in seizoen 3 bepaalde mankementen al goed verbeterd waren.
En daarnaast is het verhaal daar ook veel boeiender dan de laatste jaren.
Ikzelf ook. Ik had niet gedacht dat ik het eigenlijk best leuk zou vinden, ik baalde dan ook flink toen vele afleveringen het niet dedenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had het eerste seizoen vooral voor de grap gekocht, maar was er verbaasd over dat ik het nog leuk vond ook. Zelf was ik pas in '94 naar GTST gaan kijken, dus de afleveringen kende ik ook nog niet. Vond het vooral leuk om te zien hoe het allemaal begonnen was.
Goed voorbeeld van acteurs die iets zeggen over een lijn; Guusje/Roos met haar Boulimia-verhaallijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Acteurs hebben, in mindere mate, invloed op hun verhaallijn of karakter. In het begin kwam het weleens voor dat schrijvers en acteurs geen contact met elkaar hadden en acteurs de schrijvers niet konden aanspreken op de rol e.d. Sindsdien is de uitvoerend producent de persoon tussen schrijvers en acteurs. Als Erik de Vogel bijvoorbeeld zou vinden dat zijn rol weer iets scherper mag, geeft-ie dat door aan de up en die geeft het weer door aan de schrijvers.
Karakters aanpassen kan altijd, gezien het feit dat een soap door een stuk of 20 mensen wordt geschreven en het personage maar door 1 acteur wordt gespeeld. Maar qua verhaallijnen wordt dit moeilijker: de verhaallijnen zijn al ruim van te voren bedacht en in grote lijnen kan zo'n lijn niet rigoureus worden gewijzigd, ook omdat het samenloopt met nog een stuk of 8 andere verhaallijnen. Dus ergens is het wel logisch dat een acteur af en toe te horen krijgt van: het blijft zoals het is en daarmee uit.
Leuk om zo'n aflevering weer te zien. Kan niet wachten tot de volgende seizoenen op DVD komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi man , Laat iemand die beelden eens terug op tv zetten.
Geweldige tekst die Eric De Vogel hier voorleest.
Tevens was dit het begin van het einde brr..
Oh, er waren afleveringen die niet opstartten of na een paar minuten gewoon stopten. En disc 14 (uit mijn hoofd) deed het helemaal nietquote:Op zondag 6 februari 2011 17:29 schreef Frey het volgende:
Hoe zat dat precies met die afleveringen die het niet deden? Ik heb daar toen wel wat over gehoord, maar ik had zelf al een doos met dvd's die het wel allemaal deden.
Er zijn ook acteurs die het totaal niet eens zijn met een verhaallijn, denk aan Claude de Burie als Dr. Peer.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van acteurs die iets zeggen over een lijn; Guusje/Roos met haar Boulimia-verhaallijn.
En die schrijvers moeten nu echt ophouden de serie te verkloten, anders kruip IK achter het stuur...
Lucas? Die is van Stefano, de zoon/broer van Ludo (Ludo bleek opeens niet meer de vader van Stefano te zijn maar zijn broer, omdat Maximilliaan het had gedaan met Sophia, die de vrouw was van Ludo, en daar is Stefano uitgekomen). Dus in feite is Ludo de oom van Lucas.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:39 schreef msnk het volgende:
Die relnicht is toch de zoon van de zoon van Ludo die t ff met zn stiefmoeder deed of hoe was dat toen
ik zou het leuk vinden als Stefano en Nick terug zouden komen en dan wraak nemen op Ludo & Maximequote:Op maandag 7 februari 2011 11:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lucas? Die is van Stefano, de zoon/broer van Ludo (Ludo bleek opeens niet meer de vader van Stefano te zijn maar zijn broer, omdat Maximilliaan het had gedaan met Sophia, die de vrouw was van Ludo, en daar is Stefano uitgekomen). Dus in feite is Ludo de oom van Lucas.
Zou leuk zijn ja. Alleen vraag ik me af waarop Stefano zich zou moeten wreken. Van Nick begrijp ik het welquote:Op maandag 7 februari 2011 11:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik zou het leuk vinden als Stefano en Nick terug zouden komen en dan wraak nemen op Ludo & Maxime
De manier waarop ze Nick destijds uit de serie hebben geschreven was ook gewoon waardeloos en heel jammer...sindsdien is het allemaal slapjes geworden...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zou leuk zijn ja. Alleen vraag ik me af waarop Stefano zich zou moeten wreken. Van Nick begrijp ik het wel
Ja, en daarbij: waarom had Maxime een hekel aan Nick? Omdat hij een kind had en zij niet? Was nogal vreemd.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
De manier waarop ze Nick destijds uit de serie hebben geschreven was ook gewoon waardeloos en heel jammer...sindsdien is het allemaal slapjes geworden...
Maxime bracht nog wel het e.e.a. teweeg in het begin maar die zit de laatste tijd op een roze wolk![]()
Wordt echt tijd weer voor wat actie...
Hoe zat dat?quote:[b] Op maandag 7 februari 2011 09:30 schreef PeterKelder het volgende:[/b
Er zijn ook acteurs die het totaal niet eens zijn met een verhaallijn, denk aan Claude de Burie als Dr. Peer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |