Die is leuk jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:42 schreef Frey het volgende:
Deze blijft geweldig. De "gladjanus" Jan Kooijemans.
Hij is jaloersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:42 schreef Frey het volgende:
Deze blijft geweldig. De "gladjanus" Jan Kooijemans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Ook gemist ja. Ik dacht dat het aan mij lag. Wel zonde, wat dat leek best een mooi, goed momentje te worden!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef roos85 het volgende:
huh ??? waar blijft het fragment tussen Edje en Lucas?
Nee indd. Anita en Rik hadden echt chemie met elkaar. Rik is te goed voor Charlie, vind ik eigenlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
Het slechtste huwelijk ooit in GTST.![]()
![]()
![]()
Totaal geen chemie tussen die 2 en weer een stom liedje.
Wilde gok, maar die 2 schelen zeker een jaar of 20.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:27 schreef Sk00p het volgende:
Moeder van Danny tegen Maxime: "Zeg maar JE hoor.. zoveel schelen we niet" - Ik moest keihard lachen![]()
Volgens wiki schelen ze maar 10 jaar met elkaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wilde gok, maar die 2 schelen zeker een jaar of 20.
Jeetje, ik gokte dat Marjolein Keuning jaar of 45 is en Joke Bruis zeker 63.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
Volgens wiki schelen ze maar 10 jaar met elkaar
Die Erik de Vogel lijkt me een verstandige man , Ach misschien doet ie het nu alleen nog maar voor het geld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ah nee toch.
Die shortie... Ach ach wat een toeval toch weer en wat out of character ook. Ik wil nu Erik de Vogel horen wat zijn mening over zijn huidige rol is. Hij zou om betere verhaallijnen moeten vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 05-02-2011 19:43:25 ]Een heer met stijl
Die aflevering heb ik gemist.... maar dat klinkt niet als Ludo nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zojuist de aflevering van gisteren gezien: Ludo die gaat autorijden terwijl ie gedronken heeft
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik gemist.... maar dat klinkt niet als Ludo nee.
Acteurs hebben, in mindere mate, invloed op hun verhaallijn of karakter. In het begin kwam het weleens voor dat schrijvers en acteurs geen contact met elkaar hadden en acteurs de schrijvers niet konden aanspreken op de rol e.d. Sindsdien is de uitvoerend producent de persoon tussen schrijvers en acteurs. Als Erik de Vogel bijvoorbeeld zou vinden dat zijn rol weer iets scherper mag, geeft-ie dat door aan de up en die geeft het weer door aan de schrijvers.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me sowieso weleens af hoe de acteurs tegen hun rol of de verhaallijnen aankijken, ze beleven het toch allemaal heel anders en ik denk dat zo iemand als Erik de Vogel meer met acteren zelf heeft dan met een bepaalde verhaallijn.
Verder is het volgens mij helaas niet zo dat acteurs er veel invloed op hebben, de makers bedenken iets en zoeken daar een acteur voor die het moet spelen. Soms als iemand moeite heeft met een verhaallijn moet ie opkrassen (Morris #1 en #2). Maar zelfs als je een oud-gediende bent wordt er volgens Wilbert Gieske nauwelijks naar je geluisterd helaas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |