De meeste hebben ze zeker niet, ze hebben er wel meer dan enige tijd geleden. Wel denk ik dat ze een heel ander publiek hebben getrokken dan ze eerst hadden, namelijk meer jongeren. Dit willen ze kennelijk, is voor hun en voor die jongeren niks mis mee. Voor ons is het alleen jammer, gelukkig is dit een vrij land en kunnen we dit gewoon uitenquote:Op woensdag 9 februari 2011 03:52 schreef catwaezle het volgende:
[..]
GTST heeft de meeste kijkers sinds jaren, dus gok eens wie er mis zit!
Zie eens wat ik gemarkeerd heb, dit hele toontje geeft je hele manier van praten en discussiëren aan, die niet is gericht op inhoud, maar op de persoon. De opmerking hieronder onderstreept dat nog eens.quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nogmaals: GTST heeft nu de meeste kijkers sinds vele jaren, dus wie denk je dat het juist ziet: jij of de schrijvers?De arrogantie van veel fokkers blijft me verbazen
Ik kan hier nu wel weer heel uitgebreid op ingaan, maar dat wil je juist dus ik doe dit af met een glimlach en de suggestie een apart topic te openen waarin je al mijn (en eventueel die van anderen) typ en spellingsfouten breed uitmeet en analyseert.quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:55 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Heb je echt niet geleerd dat er geen 't' achter het werkwoord moet als er 'je' of 'jij' achter staat?
Is toch echt de basis hoor!
quote:Op maandag 27 december 2010 03:30 schreef catwaezle het volgende:
[..]
ROT OP!!! Maak een eigen topic aan idioot. Dit is voor het huidige seizoen en dit is dus geen topic voor treurige types als jij. Dus GA WEG HIER!!!
HVB doet dit echter niet zo zonder een Catwaezle, er is een verschil tussen provoceren en 'reageren op', dit laatste deed ik en heb het in dit geval redelijk beperkt, inhoudelijk en in vergelijking tot de andere desbetreffende persoon redelijk volwassen gehouden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over GTST hebben![]()
Dat gebash op elkaar....En niet alleen Catwaezle maar ook HvB
Ik zoek geen ruzie, maar ik ga het ook niet uit de weg, je hebt wel gelijk dat een bepaald niveau van ruzie maken de moeite niet eens waard is en dat je dit beter kunt negeren.quote:Gewoon ruzie zoeken via DM of PM ofzo
On-topic:
Ik dacht echt er komen 2 spannende weken aan, maar het valt een beetje tegen....
Het is gewoon beiden irritant eigenlijk, maakt niet uit hoe volwassen of onvolwassen jullie reagerenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
HVB doet dit echter niet zo zonder een Catwaezle, er is een verschil tussen provoceren en 'reageren op', wat ik deed: in dit geval redelijk beperkt, inhoudelijk en in vergelijking tot de andere desbetreffende persoon redelijk volwassen heb gehouden.
[..]
Ik zoek geen ruzie, maar ik ga het ook niet uit de weg, je hebt wel gelijk dat een bepaald niveau van ruzie maken de moeite niet eens waard is en dat je dit beter kunt negeren.
Hier kan ik inkomen, maar als iemand je rechtstreeks aanspreekt of aanvalt in een topic dan reageer ik daar ook op in dat topic, hoe vervelend dit ook is. Dan moet je toch eerst echt bij degene zijn die mij rechtstreeks in de volle glorie van een topic aanspreek ipv PM of een ander mediumquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is gewoon beiden irritant eigenlijk, maakt niet uit hoe volwassen of onvolwassen jullie reageren
Ja dat is ook wel waarquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier kan ik inkomen, maar als iemand je rechtstreeks aanspreekt of aanvalt in een topic dan reageer ik daar ook op in dat topic, hoe vervelend dit ook is. Dan moet je toch eerst echt bij degene zijn die mij rechtstreekt in de volle glorie van een topic aanspreek ipv PM of een ander medium
In zijn geval vraag ik me dat af, er komt altijd wel weer wat, verder betrek ik je commentaar niet op mezelf, voordat er een tweetal-drietal dubieuze figuren verschenen, belandde ik nimmer in dit soort conflict situaties voor een topic of 300.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel waar
Maar als 1 van jullie nou gewoon niet meer reageerd, dan is het toch opgelost
Een optie, geen verplichting die users elkaar op kunnen leggenquote:
Ik hoop het welquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me overigens af wat voor complicaties Noud over houdt aan die aanrijding, hopelijk geen geheugenverlies of iets dergelijks
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me overigens af wat voor complicaties Noud over houdt aan die aanrijding, hopelijk geen geheugenverlies of iets dergelijks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:49 schreef Frey het volgende:
[..]Ik had het kunnen wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
[..]Dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog erger is het feit dat de schrijvers dit hoogstwaarschijnlijk briljant bedacht vinden van zichzelfquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten
[..]Dat was wel te verwachten, maar eigenlijk vind ik het niet eens zo erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
Het komt uiteindelijk toch wel weer uit dus het is alleen maar rekken van een toch al suffe verhaallijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten, maar eigenlijk vind ik het niet eens zo erg.
Het is dan wel weer een feit dat dealers zo beginnen en dat de prijs per keer verdubbeld, maar ik weet niet of onze schrijvertjes daaraan gedacht hebbenquote:
Dat hadden ze 20 jaar geleden natuurlijk wel gedaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is dan wel weer een feit dat dealers zo beginnen en dat de prijs per keer verdubbeld, maar ik weet niet of onze schrijvertjes daaraan gedacht hebben
Die prijs was speciaal voor Wiet, dus het zou inderdaad kunnen dat ze straks meer moet betalen en in geldproblemen komt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is dan wel weer een feit dat dealers zo beginnen en dat de prijs per keer verdubbeld, maar ik weet niet of onze schrijvertjes daaraan gedacht hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |