Static en zij reageren beiden nooit, Static gaf allereerst zelf aan er niks mee te maken te willen hebben. Hoe dan ook ze spreken elkaar nu tegen.quote:Op zondag 26 december 2010 22:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik zie haar anders zelden reageren op het forum
Neen beste kerel, ze bedoelde duidelijk een nieuw topic, en zolang ik wat jij vindt niet eveneens uit haar mond hoor (figuurlijk gesproken dan) trek ik me er weinig van aan, net als de rest hier zoals ik begrepen heb.quote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef static het volgende:
Dat is hier dus: GTST #306: Waar we over het huidige seizoen praten
Mogen we dus weer over het oude GTST praten?quote:Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat het voor buitenstaanders wat moeilijker te begrijpen is.
Bovendien ben ik het met de post van Herman Hogendoorn eens![]()
Daar ga ik niet overquote:Op maandag 27 december 2010 00:19 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Mogen we dus weer over het oude GTST praten?
Het is dan te hopen dat ze net zo verstandig zijn als jij, want je wil het niet aan de stok krijgen met Herman Hogendoorn.quote:Op maandag 27 december 2010 00:43 schreef Jojoortje het volgende:
Daar ga ik niet overGeef alleen mijn mening. Static en Cinnamon gaan daar over
Oude mannen vind ik sowieso een beetje eng.quote:Op maandag 27 december 2010 00:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is dan te hopen dat ze net zo verstandig zijn als jij, want je wil het niet aan de stok krijgen met Herman Hogendoorn.
ROT OP!!! Maak een eigen topic aan idioot. Dit is voor het huidige seizoen en dit is dus geen topic voor treurige types als jij. Dus GA WEG HIER!!!quote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik ben die onzin over dat posten ook helemaal beu. Ik houd me daar meestal buiten, maar sinds dat gedoe steeds de kop opsteekt nog even een duidelijke reactie.
Ik post in één topic wat ik kwijt wil, over seizoen 3, 10 of het huidige GTST, zoals mij dat uitkomt.
En ik vind het niet echt getuigen van respect als mensen aankomen met typeringen als "gezeik over vroeger". Dat is een interpretatie en het draagt niets bij dat te melden. Bovendien, deal with it, want ik lees hier ook posts waar ik niets mee heb. Prima, toch leuk dat ze geplaatst worden, maar ik lees er over heen. Niet zoveel werk.
Kom op zeg, mensen.
quote:Op zondag 26 december 2010 03:44 schreef static het volgende:
Uiteraard, maar in een nostalgie (of hoe je het ook wil noemen) topic, laten we deze reeks voor het lopende seizoen houden.
Wat haat men jou zeg, Catwaesle, jij bent tenslotte de oorzaak, walgelijk..quote:
Een beetje respect mag ook wel hoor. Rot zelf op. Jij bent zowat de enige die zit te klagen. Al gaat het om de eerste aflevering dan nog blijft het GTST! De enige treurige type en idioot dat ben jij, vind ik danquote:Op maandag 27 december 2010 03:30 schreef catwaezle het volgende:
[..]
ROT OP!!! Maak een eigen topic aan idioot. Dit is voor het huidige seizoen en dit is dus geen topic voor treurige types als jij. Dus GA WEG HIER!!!
Goed gezegd Lucas. Als ik een moderator was geweest, had ik Catwaezle geband!quote:Op maandag 27 december 2010 10:39 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Een beetje respect mag ook wel hoor. Rot zelf op. Jij bent zowat de enige die zit te klagen. Al gaat het om de eerste aflevering dan nog blijft het GTST! De enige treurige type en idioot dat ben jij, vind ik dan
Bedankt.quote:Op maandag 27 december 2010 10:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goed gezegd Lucas. Als ik een moderator was geweest, had ik Catwaezle geband!
Maar ja, ik ben geen moderator hè
Nee, is al goed. Ik heb 1000 keer meer respect voor mensen als Hogendoorn, Heer_Van_Bartolhoven, Frey, Mike Tuinstra, ArnieAlberts en jou dan voor zo'n stukquote:Op maandag 27 december 2010 10:45 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Bedankt.Het is toch belachelijk dat hij gaat zeggen dat Hogendoorn weg moet. Als eerst werd er geklaagt dat men weggejaagd werd, nu is het verhaal precies andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als Catwaezle. Sinds de dag dat hij een account heeft aangemaakt, te weten 14 december jongstleden, heeft hij de sfeer hier aardig weten te verpesten.
quote:Op maandag 27 december 2010 10:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, is al goed. Ik heb 1000 keer meer respect voor mensen als Hogendoorn, Heer_Van_Bartolhoven, Frey, Mike Tuinstra, ArnieAlberts en jou dan voor zo'n stukDat geld ook voor mij, ik heb voor iedereen respect die met respect weet om te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als Catwaezle. Sinds de dag dat hij een account heeft aangemaakt, te weten 14 december jongstleden, heeft hij de sfeer hier aardig weten te verpesten.![]()
catwaezle is 14 december aangemaakt? Haha, het zou me niks verbazen als hij/zij een kloon van iemand is.![]()
Ik denk dat ik de info over catwaezle even opstuur naar rechercheur Bronkhorstquote:Op maandag 27 december 2010 10:51 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Dat geld ook voor mij, ik heb voor iedereen respect die met respect weet om te gaan![]()
catwaezle is 14 december aangemaakt? Haha, het zou me niks verbazen als hij/zij een kloon van iemand is.
En dan te bedenken dat zijn halve familie allemaal criminelen zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 10:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de info over catwaezle even opstuur naar rechercheur Bronkhorst
oh nee, het moet gaan over het heden hè? Dan is het rechercheur Van Houten.
Nog erger: in feite is onze speurneus pas achttien jaarquote:Op maandag 27 december 2010 10:55 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat zijn halve familie allemaal criminelen zijn.
Doe ff normaal manquote:Op maandag 27 december 2010 03:30 schreef catwaezle het volgende:
[..]
ROT OP!!! Maak een eigen topic aan idioot. Dit is voor het huidige seizoen en dit is dus geen topic voor treurige types als jij. Dus GA WEG HIER!!!
Hoe lang kom je er nu eigenlijk al? In het weekend staat het gepraat over nu altijd stil, dit laait alleen op na een aflevering. Catweazle heeft zich met zijn 'rot op opmerking' duidelijk gediskwalificeerd, zelfs in jouw ogen. Je bent dus de enige die iets wil, waar wij ons allemaal aan moeten aanpassen. Dit is de wereld op z'n kop.quote:Op maandag 27 december 2010 10:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik zie het probleem niet, met dat tikkende langdralige nostagisch gelulvermogen van de goede-oude-gtst-tijd-garde zijn de 'nostalgie'-topics qua aantal in no time gelijk aan de gtst-topicsreeks?
daar komt bij dat ik denk dat er wel meer mensen zijn die niet blij zijn met de huidige situatie op het forum, ik heb zelden zo veel posts over vroeger gezien als nu, de rest blijft gewoon weg wat ik volledig begrijp
quote:Op maandag 27 december 2010 11:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Doe ff normaal manIemans treurig noemen omdat ze liever de ode seizoenen van gtst kijken. Laat ieder dat lekker voor zichzelf bepalen. Ik vind het ook onoverzichtelijk dat er twee onderwerpen door elkaar lopen, maar dat is toch geen reden om iedereen die anders post maar op te moeten laten rotten?
ik ben hier al sinds 2005 en begon in topic #54 te posten onder de naam janimie, toen stond dat gescrol me ook al tegen, dat niemand verder nog reageert komt omdat de rest het allang al heeft opgegeven, je leest btw over het bericht van mss heen, ook die vind het onoverzichterlijk zoals het nu gaat.quote:Op maandag 27 december 2010 13:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe lang kom je er nu eigenlijk al? In het weekend staat het gepraat over nu altijd stil, dit laait alleen op na een aflevering. Catweazle heeft zich met zijn 'rot op opmerking' duidelijk gediskwalificeerd, zelfs in jouw ogen. Je bent dus de enige die iets wil, waar wij ons allemaal aan moeten aanpassen. Dit is de wereld op z'n kop.
Static is niet de enige mod hier he.quote:Op maandag 27 december 2010 11:53 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik denk dat catweazel in combi met drank om half 4 sochtends online is geweest.
jammer dat static nu ineens niks meer van zich laat horen, want dit schiet niet op zo
Dat bericht heb ik gequote, daar lees jij dan weer over heen. Bovendien is het inherent aan een forum dat je ook berichten tegenkomt die je niet interresseren. Als ik bijvoorbeeld niets over Charlie wil lezen dan dien ik dat te negeren en dan ga ik jullie niet verbieden daar over te praten of eisen dat jullie een 'Charlie-topic' openen. Dat bedoelde ik dus eveneens met de wereld op zijn kopquote:Op maandag 27 december 2010 13:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik ben hier al sinds 2005 en begon in topic #54 te posten onder de naam janimie, toen stond dat gescrol me ook al tegen, dat niemand verder nog reageert komt omdat de rest het allang al heeft opgegeven, je leest btw over het bericht van mss heen, ook die vind het onoverzichterlijk zoals het nu gaat.
Heb je je zin vies vuil achterbaks wijf dat je er bent.quote:Op zondag 26 december 2010 12:44 schreef EilandjeOnline het volgende:
![]()
eindelijk ongestoord forummen over gtst
*Edwin , wat een ongelovelijk schattige nog -in de kast- verstoppende personage is dat
*Lucas gaat daar enorm goed mee om
*Waarom bestaat er een Sjoerd in gtst? In het echte erger ik me ook verschrikkelijk aan mensen met een kort lontje.
*En ook ik erger me enorm aan Sjors, die meid krijgt bijna overal in alles haar zin
* De verhaallijn tussen Ludo en die dokter gaat nergens overwaarom pissig/jaloers worden op iemand die 25 jaar geleden iets met je vrouw heeft gehad :/
*Tot nu toe vind ik Edwin-Lucas de leukste verhaallijn
Dit is slechts een aanname die je niet kunt bewijzen, het blijft speculeren.quote:Op maandag 27 december 2010 13:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat niemand verder nog reageert komt omdat de rest het allang al heeft opgegeven
Ach laten we ons nu maar niet opwinden, ze graven hun eigen graf uiteindelijk wel zoals Catweazle. Zodra de mods zien dat wij rustig en redelijk blijven zullen ze ook wel zien dat Cinnamongirls oplossing de beste wasquote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je je zin vies vuil achterbaks wijf dat je er bent.
Je hebt ons topic waar we al van af deel 1 posten van ons gestolen nou prijs je zelf op de borst je hebt je zin. in en in triest vind ik jou bah .
er valt dan ook niet zoveel voor jou te scrollen want niemand komt hier nog om over het huidige seizoen te praten, er wordt wel gezegt dat het niet de bedoeling is om mensen weg te jagen maar dat gebeurt toch alquote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat bericht heb ik gequote, daar lees jij dan weer over heen. Bovendien is het inherent aan een forum dat je ook berichten tegenkomt die je niet interresseren. Als ik bijvoorbeeld niets over Charlie wil lezen dan dien ik dat te negeren en dan ga ik jullie niet verbieden daar over te praten of eisen dat jullie een 'Charlie-topic' openen. Dat bedoelde ik dus eveneens met de wereld op zijn kop
Nee hoor, lees soms dat gedeelte mee en als ik daar geen zin in heb, scroll ik ff naar beneden.quote:Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
er valt dan ook niet zoveel voor jou te scrollen want niemand komt hier nog om over het huidige seizoen te praten, er wordt wel gezegt dat het niet de bedoeling is om mensen weg te jagen maar dat gebeurt toch al
quote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je je zin vies vuil achterbaks wijf dat je er bent.
Je hebt ons topic waar we al van af deel 1 posten van ons gestolen nou prijs je zelf op de borst je hebt je zin. in en in triest vind ik jou bah .
En dat zal je altijd hebben, ook dit is inherent aan een forum. Dit gebeurt ook in de echte wereld, als een groep vrienden een film besluit te kijken in de bioscoop is er altijd wel eentje die het niet leuk vindt. De meerderheid echter wel.quote:Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
er valt dan ook niet zoveel voor jou te scrollen want niemand komt hier nog om over het huidige seizoen te praten, er wordt wel gezegt dat het niet de bedoeling is om mensen weg te jagen maar dat gebeurt toch al
Jazeker, dat was dit:quote:Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef Jojoortje het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen wat de laatste afspraak was tussen de mods van SHO en jullie?
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Witte rook is opgestegen: er mag een tweede GTST-topic komen.
In principe is het natuurlijk zo dat het moet kunnen dat iedereen in één topic(reeks) zijn/haar ei kwijt en dat men, als hem/haar iets niet bevalt, gewoon maar over de betreffende post heen moet lezen.
Aan de beslissing om toe te staan dat er een nieuwe reeks wordt geopend ligt eigenlijk een hele simpele overweging ten grondslag, nl. dat het meer voordelen heeft dan nadelen. Er zal overlap zijn, maar de nieuwe reeks kan een plek zijn voor diegenen die zich niet thuis (meer) voelen in het huidige topic (men kan natuurlijk ook in beide topics posten), en wij hebben er geen omkijken naar omdat de rust weer zal zijn wedergekeerd![]()
.
Het lijkt de me dan de bedoeling dat het huidige topic blijft zoals deze is, dus dat het over alles omtrent GTST gaat, oud, nieuw, toekomst, algemene dingen etc. en dat er in het nieuwe topic alleen over de actuele afleveringen wordt gepraat (en natuurlijk 'tijdneutrale' dingen).
Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan bakken!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, in deze reeks moet alles besproken kunnen worden, want dat is altijd al zo geweest.
En wij hebben laatst, in fb, ook aangegeven dat er een tweede topic mag komen, waar men geen oude koeien uit de sloot trekt en lekker kan babbelen over het 'nu'. Maar dat is tot nog toe niet gebeurd!
En jij drijft ordinair je zin door tenkoste van alle andere users hierquote:Op maandag 27 december 2010 13:48 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
je bent geen haar beter dan catweazel
Ik heb ook geen idee, met catweazle valt niet te praten, die scheld en schreeuwt alleen maar. Van Eilandje is het jammer dat ze denkt 'als ik als enige van de klas op schoolreisje wil naar Drievliet dan moet de rest van de klas dat ook doen ongeacht wat zij er van vinden'.quote:Op maandag 27 december 2010 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
En wat is nu het probleem dan? Waar maken catweazle en Eilandje zich druk om? Die kunnen toch hun ei kwijt in dat andere topic?
Dat lijkt me het beste jaquote:Op maandag 27 december 2010 14:03 schreef Jojoortje het volgende:
Nou ja als de afspraken gemaakt zijn, lijkt het me logisch dat zij voor een 2e GTSTtopic zorgen, aangezien wij niet weggaan.
Kunnen we verder geneuzel niet gewoon negeren?
over volwassenheid gesproken, dit was 1 van jou eerste reacties op mijn suggestie of een nostalgie topic misschien een idee wasquote:Op maandag 27 december 2010 13:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, met catweazle valt niet te praten, die scheld en schreeuwt alleen maar. Van Eilandje is het jammer dat ze denkt 'als ik als enige van de klas op schoolreisje wil naar Drievliet dan moet de rest van de klas dat ook doen ongeacht wat zij er van vinden'.
Ik had het in een eerdere post over de volwassenheid waarmee we met elkaar omgingen jarenlang zonder hulp van een moderator. Kennelijk is die niet aan iedereen besteed, je zin doordrijven en je wil opleggen dient al na kleuterklassen tot een acceptabel niveau te worden gekanaliseerd.
als hier iemand kinderachtig is begonnen dan ben je dat zelf geweestquote:Op woensdag 8 december 2010 02:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook vooral doen en anders kan je altijd nog een 'gtst voor heden en toekomst' of 'gtst 2000-heden'-topic opnenen. Dit is hèt gtst topic waar we over alles van gtst kunnen praten van vroeger tot in de toekomst en wij gaan daar echt niet om een enkeling voor verkassen. Zelfs niet voor meerdere, tenzij de moderatie dit ook wilt dan hebben we namelijk niet veel keus. Als je het niet aankan zal jij je moeten aanpassen en niet wij.
Hiermee bedoel ik dit: als jij in een groep stapt dan is het eerder zo dat jij je aan de groep aanpast in plaats van de groep aan jou. Wat is hier kinderachtig aan? Zo werkt het in de maatschappij in de alle lagenquote:Op maandag 27 december 2010 14:07 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
over volwassenheid gesproken, dit was 1 van jou eerste reacties op mijn suggestie of een nostalgie topic misschien een idee was
[..]
als hier iemand kinderachtig is begonnen dan ben je dat zelf geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |