abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90472847
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:18 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik zie haar anders zelden reageren op het forum
Static en zij reageren beiden nooit, Static gaf allereerst zelf aan er niks mee te maken te willen hebben. Hoe dan ook ze spreken elkaar nu tegen.

Wat ik ook erg jammer vond is dat we er zelf allemaal uitgekomen waren een topic of 2 geleden, er was een compromis gesloten zonder tussenkomst van mods zoals we dat altijd doen. Dit is een zogenoemde reeks waarin mensen al jaren posten en dat heb ik het niet alleen over nostalgie-aanhangers als Frey, Hogendoorn, Mike Tuinstra, Peter Kelder en ikzelf. Maar ook Dr Mikey, Thunderbitch, Marije, Supertuxxx en dergelijke (voel je niet beledigd als ik je even vergeet) spraken over het nu en heden. Dit ging vaak in goede harmonie en er is jaren geen tussenkomst van moderator nodig geweest. ^O^

Als je in een reeks gaat posten dan heerst er vaak een bepaalde code en gebruiken die zich niet een, twee, drie laten veranderen. Als ik zelf in een voor mij onbekende reeks post, verwacht ik totaal niet dat deze gewoonten en gebruiken in een door mij gewenste vorm veranderen. Dit betekent niet dat die vaste poster meer rechten hebben, maar het komt nogal bruusk en vanuit het niets als een moderator die zich nooit laat zien zwicht voor enkel en alleen jou en ene Catweazle. :?

Ik snap dat je gruwelt van het gtst verleden, maar ik vind het jammer en enigzins onbegrijpbaar als zo een groep vaste posters ineens moet wijken qua postgedrag voor 2 nieuwkomers. En nieuwkomers hebben niet minder rechten, maar nu lijkt het net het omgekeerde, namelijk dat ze meer rechten hebben. :{
Een heer met stijl
  zondag 26 december 2010 @ 22:33:44 #252
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_90472913
Ik ben die onzin over dat posten ook helemaal beu. Ik houd me daar meestal buiten, maar sinds dat gedoe steeds de kop opsteekt nog even een duidelijke reactie.

Ik post in één topic wat ik kwijt wil, over seizoen 3, 10 of het huidige GTST, zoals mij dat uitkomt.

En ik vind het niet echt getuigen van respect als mensen aankomen met typeringen als "gezeik over vroeger". Dat is een interpretatie en het draagt niets bij dat te melden. Bovendien, deal with it, want ik lees hier ook posts waar ik niets mee heb. Prima, toch leuk dat ze geplaatst worden, maar ik lees er over heen. Niet zoveel werk.

Kom op zeg, mensen. :P
"U hoort nog van me!"
pi_90473076
Eens met Hogendoorn, dat heenlezen over post die je niet bevallen, dat is gewoon een algemene regen binnen heel Fok! uitgedragen door de Admins, bevestigd door Cinnamongirl.
Een heer met stijl
pi_90473732
GTST: Nostalgie #1

Een topic voor het verleden.

GTST Seizoen 21 #1

Een topic voor alleen het heden -geheel met goedvinden van Cinnamongirl zoals in de OP te lezen is- en dan kan dit topic gewoon het algemene gtst topic blijven, precies zoals Cinnamongirl meerdere malen voorstelde en zoals deze reeks eigenlijk altijd fungeerde ^O^
Een heer met stijl
pi_90475053
quote:
Neen beste kerel, ze bedoelde duidelijk een nieuw topic, en zolang ik wat jij vindt niet eveneens uit haar mond hoor (figuurlijk gesproken dan) trek ik me er weinig van aan, net als de rest hier zoals ik begrepen heb.
Een heer met stijl
pi_90476338
Ik denk dat het voor buitenstaanders wat moeilijker te begrijpen is.
Bovendien ben ik het met de post van Herman Hogendoorn eens :)
Noot noot.
pi_90478098
quote:
10s.gif Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat het voor buitenstaanders wat moeilijker te begrijpen is.
Bovendien ben ik het met de post van Herman Hogendoorn eens :)
Mogen we dus weer over het oude GTST praten? :)
pi_90479149
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 00:19 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Mogen we dus weer over het oude GTST praten? :)
Daar ga ik niet over :) Geef alleen mijn mening. Static en Cinnamon gaan daar over :P
Noot noot.
  maandag 27 december 2010 @ 00:49:15 #259
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90479383
quote:
19s.gif Op maandag 27 december 2010 00:43 schreef Jojoortje het volgende:
Daar ga ik niet over :) Geef alleen mijn mening. Static en Cinnamon gaan daar over :P
Het is dan te hopen dat ze net zo verstandig zijn als jij, want je wil het niet aan de stok krijgen met Herman Hogendoorn. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_90479441
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 00:49 schreef Frey het volgende:

[..]

Het is dan te hopen dat ze net zo verstandig zijn als jij, want je wil het niet aan de stok krijgen met Herman Hogendoorn. :P
Oude mannen vind ik sowieso een beetje eng.
Noot noot.
  maandag 27 december 2010 @ 01:59:48 #261
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_90481536
Haha, ook mooi dat ik gepromoveerd ben tot de enige echte Herman Hogendoorn. :P
En ja, een hele gemene oude man is het. ;)
"U hoort nog van me!"
pi_90482880
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik ben die onzin over dat posten ook helemaal beu. Ik houd me daar meestal buiten, maar sinds dat gedoe steeds de kop opsteekt nog even een duidelijke reactie.

Ik post in één topic wat ik kwijt wil, over seizoen 3, 10 of het huidige GTST, zoals mij dat uitkomt.

En ik vind het niet echt getuigen van respect als mensen aankomen met typeringen als "gezeik over vroeger". Dat is een interpretatie en het draagt niets bij dat te melden. Bovendien, deal with it, want ik lees hier ook posts waar ik niets mee heb. Prima, toch leuk dat ze geplaatst worden, maar ik lees er over heen. Niet zoveel werk.

Kom op zeg, mensen. :P
ROT OP!!! Maak een eigen topic aan idioot. Dit is voor het huidige seizoen en dit is dus geen topic voor treurige types als jij. Dus GA WEG HIER!!!
pi_90482918
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 03:44 schreef static het volgende:
Uiteraard, maar in een nostalgie (of hoe je het ook wil noemen) topic, laten we deze reeks voor het lopende seizoen houden. :)
^O^
  maandag 27 december 2010 @ 09:59:01 #264
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_90485016
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 03:34 schreef catwaezle het volgende:

[..]

^O^
Wat haat men jou zeg, Catwaesle, jij bent tenslotte de oorzaak, walgelijk..
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_90485878
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 03:30 schreef catwaezle het volgende:

[..]

ROT OP!!! Maak een eigen topic aan idioot. Dit is voor het huidige seizoen en dit is dus geen topic voor treurige types als jij. Dus GA WEG HIER!!!
Een beetje respect mag ook wel hoor. Rot zelf op. Jij bent zowat de enige die zit te klagen. Al gaat het om de eerste aflevering dan nog blijft het GTST! De enige treurige type en idioot dat ben jij, vind ik dan ;)
pi_90485968
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:39 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Een beetje respect mag ook wel hoor. Rot zelf op. Jij bent zowat de enige die zit te klagen. Al gaat het om de eerste aflevering dan nog blijft het GTST! De enige treurige type en idioot dat ben jij, vind ik dan ;)
Goed gezegd Lucas. Als ik een moderator was geweest, had ik Catwaezle geband!

Maar ja, ik ben geen moderator hè ;)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_90486019
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Goed gezegd Lucas. Als ik een moderator was geweest, had ik Catwaezle geband!

Maar ja, ik ben geen moderator hè ;)
Bedankt. ;) Het is toch belachelijk dat hij gaat zeggen dat Hogendoorn weg moet. Als eerst werd er geklaagt dat men weggejaagd werd, nu is het verhaal precies andersom.
pi_90486042

[ Bericht 100% gewijzigd door Lucas15 op 27-12-2010 10:46:27 ]
pi_90486052
ik zie het probleem niet, met dat tikkende langdralige nostagisch gelulvermogen van de goede-oude-gtst-tijd-garde zijn de 'nostalgie'-topics qua aantal in no time gelijk aan de gtst-topicsreeks?
daar komt bij dat ik denk dat er wel meer mensen zijn die niet blij zijn met de huidige situatie op het forum, ik heb zelden zo veel posts over vroeger gezien als nu, de rest blijft gewoon weg wat ik volledig begrijp
pi_90486089
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:45 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Bedankt. ;) Het is toch belachelijk dat hij gaat zeggen dat Hogendoorn weg moet. Als eerst werd er geklaagt dat men weggejaagd werd, nu is het verhaal precies andersom.
Nee, is al goed. Ik heb 1000 keer meer respect voor mensen als Hogendoorn, Heer_Van_Bartolhoven, Frey, Mike Tuinstra, ArnieAlberts en jou dan voor zo'n stuk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als Catwaezle. Sinds de dag dat hij een account heeft aangemaakt, te weten 14 december jongstleden, heeft hij de sfeer hier aardig weten te verpesten.
pi_90486146
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:48 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nee, is al goed. Ik heb 1000 keer meer respect voor mensen als Hogendoorn, Heer_Van_Bartolhoven, Frey, Mike Tuinstra, ArnieAlberts en jou dan voor zo'n stuk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als Catwaezle. Sinds de dag dat hij een account heeft aangemaakt, te weten 14 december jongstleden, heeft hij de sfeer hier aardig weten te verpesten.
Dat geld ook voor mij, ik heb voor iedereen respect die met respect weet om te gaan ;)

catwaezle is 14 december aangemaakt? Haha, het zou me niks verbazen als hij/zij een kloon van iemand is. _O-
pi_90486224
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:51 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Dat geld ook voor mij, ik heb voor iedereen respect die met respect weet om te gaan ;)

catwaezle is 14 december aangemaakt? Haha, het zou me niks verbazen als hij/zij een kloon van iemand is. _O-
Ik denk dat ik de info over catwaezle even opstuur naar rechercheur Bronkhorst ;)

oh nee, het moet gaan over het heden hè? Dan is het rechercheur Van Houten.
pi_90486241
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik denk dat ik de info over catwaezle even opstuur naar rechercheur Bronkhorst ;)

oh nee, het moet gaan over het heden hè? Dan is het rechercheur Van Houten.
En dan te bedenken dat zijn halve familie allemaal criminelen zijn. :P
pi_90486265
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:55 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat zijn halve familie allemaal criminelen zijn. :P
Nog erger: in feite is onze speurneus pas achttien jaar :P
pi_90487100
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 03:30 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Doe ff normaal man :') Iemans treurig noemen omdat ze liever de ode seizoenen van gtst kijken. Laat ieder dat lekker voor zichzelf bepalen. Ik vind het ook onoverzichtelijk dat er twee onderwerpen door elkaar lopen, maar dat is toch geen reden om iedereen die anders post maar op te moeten laten rotten? :{w
Aids.
pi_90487964
ik denk dat catweazel in combi met drank om half 4 sochtends online is geweest.
jammer dat static nu ineens niks meer van zich laat horen, want dit schiet niet op zo
pi_90488077
De scriptschrijvers van GTST kunnen nog wat leren van dit topic... :P
pi_90490215
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik zie het probleem niet, met dat tikkende langdralige nostagisch gelulvermogen van de goede-oude-gtst-tijd-garde zijn de 'nostalgie'-topics qua aantal in no time gelijk aan de gtst-topicsreeks?
daar komt bij dat ik denk dat er wel meer mensen zijn die niet blij zijn met de huidige situatie op het forum, ik heb zelden zo veel posts over vroeger gezien als nu, de rest blijft gewoon weg wat ik volledig begrijp
Hoe lang kom je er nu eigenlijk al? In het weekend staat het gepraat over nu altijd stil, dit laait alleen op na een aflevering. Catweazle heeft zich met zijn 'rot op opmerking' duidelijk gediskwalificeerd, zelfs in jouw ogen. Je bent dus de enige die iets wil, waar wij ons allemaal aan moeten aanpassen. Dit is de wereld op z'n kop.
Een heer met stijl
pi_90490256
quote:
15s.gif Op maandag 27 december 2010 11:26 schreef Mss het volgende:

[..]

Doe ff normaal man :') Iemans treurig noemen omdat ze liever de ode seizoenen van gtst kijken. Laat ieder dat lekker voor zichzelf bepalen. Ik vind het ook onoverzichtelijk dat er twee onderwerpen door elkaar lopen, maar dat is toch geen reden om iedereen die anders post maar op te moeten laten rotten? :{w
_O_
Een heer met stijl
pi_90491185

Wat erg :')
pi_90491707
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hoe lang kom je er nu eigenlijk al? In het weekend staat het gepraat over nu altijd stil, dit laait alleen op na een aflevering. Catweazle heeft zich met zijn 'rot op opmerking' duidelijk gediskwalificeerd, zelfs in jouw ogen. Je bent dus de enige die iets wil, waar wij ons allemaal aan moeten aanpassen. Dit is de wereld op z'n kop.
ik ben hier al sinds 2005 en begon in topic #54 te posten onder de naam janimie, toen stond dat gescrol me ook al tegen, dat niemand verder nog reageert komt omdat de rest het allang al heeft opgegeven, je leest btw over het bericht van mss heen, ook die vind het onoverzichterlijk zoals het nu gaat.
pi_90491810
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:26 schreef Syb.ren het volgende:
[ afbeelding ]
Wat erg :')
die foto had ik idd beter willen bekijken, op tv klopten de lichaamsverhoudingen al niet _O-
pi_90491925
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:53 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik denk dat catweazel in combi met drank om half 4 sochtends online is geweest.
jammer dat static nu ineens niks meer van zich laat horen, want dit schiet niet op zo
Static is niet de enige mod hier he.
Noot noot.
pi_90491962
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:37 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik ben hier al sinds 2005 en begon in topic #54 te posten onder de naam janimie, toen stond dat gescrol me ook al tegen, dat niemand verder nog reageert komt omdat de rest het allang al heeft opgegeven, je leest btw over het bericht van mss heen, ook die vind het onoverzichterlijk zoals het nu gaat.
Dat bericht heb ik gequote, daar lees jij dan weer over heen. Bovendien is het inherent aan een forum dat je ook berichten tegenkomt die je niet interresseren. Als ik bijvoorbeeld niets over Charlie wil lezen dan dien ik dat te negeren en dan ga ik jullie niet verbieden daar over te praten of eisen dat jullie een 'Charlie-topic' openen. Dat bedoelde ik dus eveneens met de wereld op zijn kop :')
Een heer met stijl
  maandag 27 december 2010 @ 13:43:47 #285
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_90491984
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 12:44 schreef EilandjeOnline het volgende:
*O*
eindelijk ongestoord forummen over gtst

*Edwin , wat een ongelovelijk schattige nog -in de kast- verstoppende personage is dat
*Lucas gaat daar enorm goed mee om
*Waarom bestaat er een Sjoerd in gtst? In het echte erger ik me ook verschrikkelijk aan mensen met een kort lontje.
*En ook ik erger me enorm aan Sjors, die meid krijgt bijna overal in alles haar zin
* De verhaallijn tussen Ludo en die dokter gaat nergens over :{ waarom pissig/jaloers worden op iemand die 25 jaar geleden iets met je vrouw heeft gehad :/
*Tot nu toe vind ik Edwin-Lucas de leukste verhaallijn
Heb je je zin vies vuil achterbaks wijf dat je er bent.
Je hebt ons topic waar we al van af deel 1 posten van ons gestolen nou prijs je zelf op de borst je hebt je zin. in en in triest vind ik jou bah .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_90492024
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:37 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

dat niemand verder nog reageert komt omdat de rest het allang al heeft opgegeven
Dit is slechts een aanname die je niet kunt bewijzen, het blijft speculeren.
Een heer met stijl
pi_90492060
Vind alleen dat de mensen die al 306 reeksen leuk posten over oud en nieuw GTST, dat die hier mogen blijven.

De rest, wat er niet veel zijn :') , mogen weggaan (of oprotten als ik op catweazles niveau moet praten) en een eigen topic openen.

Kan iemand me trouwens vertellen wat de laatste afspraak was tussen de mods van SHO en jullie?
Noot noot.
pi_90492079
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Je hebt ons topic waar we al van af deel 1 posten van ons gestolen nou prijs je zelf op de borst je hebt je zin. in en in triest vind ik jou bah .
Ach laten we ons nu maar niet opwinden, ze graven hun eigen graf uiteindelijk wel zoals Catweazle. Zodra de mods zien dat wij rustig en redelijk blijven zullen ze ook wel zien dat Cinnamongirls oplossing de beste was ;)
Een heer met stijl
pi_90492098
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat bericht heb ik gequote, daar lees jij dan weer over heen. Bovendien is het inherent aan een forum dat je ook berichten tegenkomt die je niet interresseren. Als ik bijvoorbeeld niets over Charlie wil lezen dan dien ik dat te negeren en dan ga ik jullie niet verbieden daar over te praten of eisen dat jullie een 'Charlie-topic' openen. Dat bedoelde ik dus eveneens met de wereld op zijn kop :')
er valt dan ook niet zoveel voor jou te scrollen want niemand komt hier nog om over het huidige seizoen te praten, er wordt wel gezegt dat het niet de bedoeling is om mensen weg te jagen maar dat gebeurt toch al
pi_90492125
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

er valt dan ook niet zoveel voor jou te scrollen want niemand komt hier nog om over het huidige seizoen te praten, er wordt wel gezegt dat het niet de bedoeling is om mensen weg te jagen maar dat gebeurt toch al
Nee hoor, lees soms dat gedeelte mee en als ik daar geen zin in heb, scroll ik ff naar beneden.
Noot noot.
pi_90492166
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

:O je bent geen haar beter dan catweazel
pi_90492213
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

En dat zal je altijd hebben, ook dit is inherent aan een forum. Dit gebeurt ook in de echte wereld, als een groep vrienden een film besluit te kijken in de bioscoop is er altijd wel eentje die het niet leuk vindt. De meerderheid echter wel.

Nu dreigt de meerderheid buiten de boot te vallen door de wil van een enkeling.
Een heer met stijl
pi_90492334
Dit was overigens de
quote:
19s.gif Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef Jojoortje het volgende:

Kan iemand me trouwens vertellen wat de laatste afspraak was tussen de mods van SHO en jullie?
Jazeker, dat was dit:

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Witte rook is opgestegen: er mag een tweede GTST-topic komen.
In principe is het natuurlijk zo dat het moet kunnen dat iedereen in één topic(reeks) zijn/haar ei kwijt en dat men, als hem/haar iets niet bevalt, gewoon maar over de betreffende post heen moet lezen.

Aan de beslissing om toe te staan dat er een nieuwe reeks wordt geopend ligt eigenlijk een hele simpele overweging ten grondslag, nl. dat het meer voordelen heeft dan nadelen. Er zal overlap zijn, maar de nieuwe reeks kan een plek zijn voor diegenen die zich niet thuis (meer) voelen in het huidige topic (men kan natuurlijk ook in beide topics posten), en wij hebben er geen omkijken naar omdat de rust weer zal zijn wedergekeerd }:| :).

Het lijkt de me dan de bedoeling dat het huidige topic blijft zoals deze is, dus dat het over alles omtrent GTST gaat, oud, nieuw, toekomst, algemene dingen etc. en dat er in het nieuwe topic alleen over de actuele afleveringen wordt gepraat (en natuurlijk 'tijdneutrale' dingen).

Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan bakken!
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, in deze reeks moet alles besproken kunnen worden, want dat is altijd al zo geweest.
En wij hebben laatst, in fb, ook aangegeven dat er een tweede topic mag komen, waar men geen oude koeien uit de sloot trekt en lekker kan babbelen over het 'nu'. Maar dat is tot nog toe niet gebeurd!
Een heer met stijl
pi_90492400
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:48 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

:O je bent geen haar beter dan catweazel
En jij drijft ordinair je zin door tenkoste van alle andere users hier :D
Een heer met stijl
pi_90492418
En wat is nu het probleem dan? Waar maken catweazle en Eilandje zich druk om? Die kunnen toch hun ei kwijt in dat andere topic?
Noot noot.
pi_90492659
quote:
19s.gif Op maandag 27 december 2010 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
En wat is nu het probleem dan? Waar maken catweazle en Eilandje zich druk om? Die kunnen toch hun ei kwijt in dat andere topic?
Ik heb ook geen idee, met catweazle valt niet te praten, die scheld en schreeuwt alleen maar. Van Eilandje is het jammer dat ze denkt 'als ik als enige van de klas op schoolreisje wil naar Drievliet dan moet de rest van de klas dat ook doen ongeacht wat zij er van vinden'.

Ik had het in een eerdere post over de volwassenheid waarmee we met elkaar omgingen jarenlang zonder hulp van een moderator. Kennelijk is die niet aan iedereen besteed, je zin doordrijven en je wil opleggen dient al na kleuterklassen tot een acceptabel niveau te worden gekanaliseerd. ;)
Een heer met stijl
pi_90492835
Nou ja als de afspraken gemaakt zijn, lijkt het me logisch dat zij voor een 2e GTSTtopic zorgen, aangezien wij niet weggaan.

Kunnen we verder geneuzel niet gewoon negeren?
Noot noot.
pi_90492920
quote:
19s.gif Op maandag 27 december 2010 14:03 schreef Jojoortje het volgende:
Nou ja als de afspraken gemaakt zijn, lijkt het me logisch dat zij voor een 2e GTSTtopic zorgen, aangezien wij niet weggaan.

Kunnen we verder geneuzel niet gewoon negeren?
Dat lijkt me het beste ja ^O^
Een heer met stijl
pi_90492992
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee, met catweazle valt niet te praten, die scheld en schreeuwt alleen maar. Van Eilandje is het jammer dat ze denkt 'als ik als enige van de klas op schoolreisje wil naar Drievliet dan moet de rest van de klas dat ook doen ongeacht wat zij er van vinden'.

Ik had het in een eerdere post over de volwassenheid waarmee we met elkaar omgingen jarenlang zonder hulp van een moderator. Kennelijk is die niet aan iedereen besteed, je zin doordrijven en je wil opleggen dient al na kleuterklassen tot een acceptabel niveau te worden gekanaliseerd. ;)
over volwassenheid gesproken, dit was 1 van jou eerste reacties op mijn suggestie of een nostalgie topic misschien een idee was

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 02:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat moet je dan ook vooral doen en anders kan je altijd nog een 'gtst voor heden en toekomst' of 'gtst 2000-heden'-topic opnenen. Dit is hèt gtst topic waar we over alles van gtst kunnen praten van vroeger tot in de toekomst en wij gaan daar echt niet om een enkeling voor verkassen. Zelfs niet voor meerdere, tenzij de moderatie dit ook wilt dan hebben we namelijk niet veel keus. Als je het niet aankan zal jij je moeten aanpassen en niet wij.
als hier iemand kinderachtig is begonnen dan ben je dat zelf geweest
pi_90493040
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 14:07 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

over volwassenheid gesproken, dit was 1 van jou eerste reacties op mijn suggestie of een nostalgie topic misschien een idee was

[..]

als hier iemand kinderachtig is begonnen dan ben je dat zelf geweest
Hiermee bedoel ik dit: als jij in een groep stapt dan is het eerder zo dat jij je aan de groep aanpast in plaats van de groep aan jou. Wat is hier kinderachtig aan? Zo werkt het in de maatschappij in de alle lagen :')
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')