Static en zij reageren beiden nooit, Static gaf allereerst zelf aan er niks mee te maken te willen hebben. Hoe dan ook ze spreken elkaar nu tegen.quote:Op zondag 26 december 2010 22:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik zie haar anders zelden reageren op het forum
Neen beste kerel, ze bedoelde duidelijk een nieuw topic, en zolang ik wat jij vindt niet eveneens uit haar mond hoor (figuurlijk gesproken dan) trek ik me er weinig van aan, net als de rest hier zoals ik begrepen heb.quote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef static het volgende:
Dat is hier dus: GTST #306: Waar we over het huidige seizoen praten
Mogen we dus weer over het oude GTST praten?quote:Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat het voor buitenstaanders wat moeilijker te begrijpen is.
Bovendien ben ik het met de post van Herman Hogendoorn eens![]()
Daar ga ik niet overquote:Op maandag 27 december 2010 00:19 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Mogen we dus weer over het oude GTST praten?
Het is dan te hopen dat ze net zo verstandig zijn als jij, want je wil het niet aan de stok krijgen met Herman Hogendoorn.quote:Op maandag 27 december 2010 00:43 schreef Jojoortje het volgende:
Daar ga ik niet overGeef alleen mijn mening. Static en Cinnamon gaan daar over
Oude mannen vind ik sowieso een beetje eng.quote:Op maandag 27 december 2010 00:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is dan te hopen dat ze net zo verstandig zijn als jij, want je wil het niet aan de stok krijgen met Herman Hogendoorn.
ROT OP!!! Maak een eigen topic aan idioot. Dit is voor het huidige seizoen en dit is dus geen topic voor treurige types als jij. Dus GA WEG HIER!!!quote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik ben die onzin over dat posten ook helemaal beu. Ik houd me daar meestal buiten, maar sinds dat gedoe steeds de kop opsteekt nog even een duidelijke reactie.
Ik post in één topic wat ik kwijt wil, over seizoen 3, 10 of het huidige GTST, zoals mij dat uitkomt.
En ik vind het niet echt getuigen van respect als mensen aankomen met typeringen als "gezeik over vroeger". Dat is een interpretatie en het draagt niets bij dat te melden. Bovendien, deal with it, want ik lees hier ook posts waar ik niets mee heb. Prima, toch leuk dat ze geplaatst worden, maar ik lees er over heen. Niet zoveel werk.
Kom op zeg, mensen.
quote:Op zondag 26 december 2010 03:44 schreef static het volgende:
Uiteraard, maar in een nostalgie (of hoe je het ook wil noemen) topic, laten we deze reeks voor het lopende seizoen houden.
Wat haat men jou zeg, Catwaesle, jij bent tenslotte de oorzaak, walgelijk..quote:
Een beetje respect mag ook wel hoor. Rot zelf op. Jij bent zowat de enige die zit te klagen. Al gaat het om de eerste aflevering dan nog blijft het GTST! De enige treurige type en idioot dat ben jij, vind ik danquote:Op maandag 27 december 2010 03:30 schreef catwaezle het volgende:
[..]
ROT OP!!! Maak een eigen topic aan idioot. Dit is voor het huidige seizoen en dit is dus geen topic voor treurige types als jij. Dus GA WEG HIER!!!
Goed gezegd Lucas. Als ik een moderator was geweest, had ik Catwaezle geband!quote:Op maandag 27 december 2010 10:39 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Een beetje respect mag ook wel hoor. Rot zelf op. Jij bent zowat de enige die zit te klagen. Al gaat het om de eerste aflevering dan nog blijft het GTST! De enige treurige type en idioot dat ben jij, vind ik dan
Bedankt.quote:Op maandag 27 december 2010 10:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goed gezegd Lucas. Als ik een moderator was geweest, had ik Catwaezle geband!
Maar ja, ik ben geen moderator hè
Nee, is al goed. Ik heb 1000 keer meer respect voor mensen als Hogendoorn, Heer_Van_Bartolhoven, Frey, Mike Tuinstra, ArnieAlberts en jou dan voor zo'n stukquote:Op maandag 27 december 2010 10:45 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Bedankt.Het is toch belachelijk dat hij gaat zeggen dat Hogendoorn weg moet. Als eerst werd er geklaagt dat men weggejaagd werd, nu is het verhaal precies andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als Catwaezle. Sinds de dag dat hij een account heeft aangemaakt, te weten 14 december jongstleden, heeft hij de sfeer hier aardig weten te verpesten.
quote:Op maandag 27 december 2010 10:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, is al goed. Ik heb 1000 keer meer respect voor mensen als Hogendoorn, Heer_Van_Bartolhoven, Frey, Mike Tuinstra, ArnieAlberts en jou dan voor zo'n stukDat geld ook voor mij, ik heb voor iedereen respect die met respect weet om te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als Catwaezle. Sinds de dag dat hij een account heeft aangemaakt, te weten 14 december jongstleden, heeft hij de sfeer hier aardig weten te verpesten.![]()
catwaezle is 14 december aangemaakt? Haha, het zou me niks verbazen als hij/zij een kloon van iemand is.![]()
Ik denk dat ik de info over catwaezle even opstuur naar rechercheur Bronkhorstquote:Op maandag 27 december 2010 10:51 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Dat geld ook voor mij, ik heb voor iedereen respect die met respect weet om te gaan![]()
catwaezle is 14 december aangemaakt? Haha, het zou me niks verbazen als hij/zij een kloon van iemand is.
En dan te bedenken dat zijn halve familie allemaal criminelen zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 10:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de info over catwaezle even opstuur naar rechercheur Bronkhorst
oh nee, het moet gaan over het heden hè? Dan is het rechercheur Van Houten.
Nog erger: in feite is onze speurneus pas achttien jaarquote:Op maandag 27 december 2010 10:55 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat zijn halve familie allemaal criminelen zijn.
Doe ff normaal manquote:Op maandag 27 december 2010 03:30 schreef catwaezle het volgende:
[..]
ROT OP!!! Maak een eigen topic aan idioot. Dit is voor het huidige seizoen en dit is dus geen topic voor treurige types als jij. Dus GA WEG HIER!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |