abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90472847
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:18 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik zie haar anders zelden reageren op het forum
Static en zij reageren beiden nooit, Static gaf allereerst zelf aan er niks mee te maken te willen hebben. Hoe dan ook ze spreken elkaar nu tegen.

Wat ik ook erg jammer vond is dat we er zelf allemaal uitgekomen waren een topic of 2 geleden, er was een compromis gesloten zonder tussenkomst van mods zoals we dat altijd doen. Dit is een zogenoemde reeks waarin mensen al jaren posten en dat heb ik het niet alleen over nostalgie-aanhangers als Frey, Hogendoorn, Mike Tuinstra, Peter Kelder en ikzelf. Maar ook Dr Mikey, Thunderbitch, Marije, Supertuxxx en dergelijke (voel je niet beledigd als ik je even vergeet) spraken over het nu en heden. Dit ging vaak in goede harmonie en er is jaren geen tussenkomst van moderator nodig geweest. ^O^

Als je in een reeks gaat posten dan heerst er vaak een bepaalde code en gebruiken die zich niet een, twee, drie laten veranderen. Als ik zelf in een voor mij onbekende reeks post, verwacht ik totaal niet dat deze gewoonten en gebruiken in een door mij gewenste vorm veranderen. Dit betekent niet dat die vaste poster meer rechten hebben, maar het komt nogal bruusk en vanuit het niets als een moderator die zich nooit laat zien zwicht voor enkel en alleen jou en ene Catweazle. :?

Ik snap dat je gruwelt van het gtst verleden, maar ik vind het jammer en enigzins onbegrijpbaar als zo een groep vaste posters ineens moet wijken qua postgedrag voor 2 nieuwkomers. En nieuwkomers hebben niet minder rechten, maar nu lijkt het net het omgekeerde, namelijk dat ze meer rechten hebben. :{
Een heer met stijl
  zondag 26 december 2010 @ 22:33:44 #252
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_90472913
Ik ben die onzin over dat posten ook helemaal beu. Ik houd me daar meestal buiten, maar sinds dat gedoe steeds de kop opsteekt nog even een duidelijke reactie.

Ik post in één topic wat ik kwijt wil, over seizoen 3, 10 of het huidige GTST, zoals mij dat uitkomt.

En ik vind het niet echt getuigen van respect als mensen aankomen met typeringen als "gezeik over vroeger". Dat is een interpretatie en het draagt niets bij dat te melden. Bovendien, deal with it, want ik lees hier ook posts waar ik niets mee heb. Prima, toch leuk dat ze geplaatst worden, maar ik lees er over heen. Niet zoveel werk.

Kom op zeg, mensen. :P
"U hoort nog van me!"
pi_90473076
Eens met Hogendoorn, dat heenlezen over post die je niet bevallen, dat is gewoon een algemene regen binnen heel Fok! uitgedragen door de Admins, bevestigd door Cinnamongirl.
Een heer met stijl
pi_90473732
GTST: Nostalgie #1

Een topic voor het verleden.

GTST Seizoen 21 #1

Een topic voor alleen het heden -geheel met goedvinden van Cinnamongirl zoals in de OP te lezen is- en dan kan dit topic gewoon het algemene gtst topic blijven, precies zoals Cinnamongirl meerdere malen voorstelde en zoals deze reeks eigenlijk altijd fungeerde ^O^
Een heer met stijl
pi_90475053
quote:
Neen beste kerel, ze bedoelde duidelijk een nieuw topic, en zolang ik wat jij vindt niet eveneens uit haar mond hoor (figuurlijk gesproken dan) trek ik me er weinig van aan, net als de rest hier zoals ik begrepen heb.
Een heer met stijl
pi_90476338
Ik denk dat het voor buitenstaanders wat moeilijker te begrijpen is.
Bovendien ben ik het met de post van Herman Hogendoorn eens :)
Noot noot.
pi_90478098
quote:
10s.gif Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat het voor buitenstaanders wat moeilijker te begrijpen is.
Bovendien ben ik het met de post van Herman Hogendoorn eens :)
Mogen we dus weer over het oude GTST praten? :)
pi_90479149
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 00:19 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Mogen we dus weer over het oude GTST praten? :)
Daar ga ik niet over :) Geef alleen mijn mening. Static en Cinnamon gaan daar over :P
Noot noot.
  maandag 27 december 2010 @ 00:49:15 #259
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90479383
quote:
19s.gif Op maandag 27 december 2010 00:43 schreef Jojoortje het volgende:
Daar ga ik niet over :) Geef alleen mijn mening. Static en Cinnamon gaan daar over :P
Het is dan te hopen dat ze net zo verstandig zijn als jij, want je wil het niet aan de stok krijgen met Herman Hogendoorn. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_90479441
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 00:49 schreef Frey het volgende:

[..]

Het is dan te hopen dat ze net zo verstandig zijn als jij, want je wil het niet aan de stok krijgen met Herman Hogendoorn. :P
Oude mannen vind ik sowieso een beetje eng.
Noot noot.
  maandag 27 december 2010 @ 01:59:48 #261
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_90481536
Haha, ook mooi dat ik gepromoveerd ben tot de enige echte Herman Hogendoorn. :P
En ja, een hele gemene oude man is het. ;)
"U hoort nog van me!"
pi_90482880
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik ben die onzin over dat posten ook helemaal beu. Ik houd me daar meestal buiten, maar sinds dat gedoe steeds de kop opsteekt nog even een duidelijke reactie.

Ik post in één topic wat ik kwijt wil, over seizoen 3, 10 of het huidige GTST, zoals mij dat uitkomt.

En ik vind het niet echt getuigen van respect als mensen aankomen met typeringen als "gezeik over vroeger". Dat is een interpretatie en het draagt niets bij dat te melden. Bovendien, deal with it, want ik lees hier ook posts waar ik niets mee heb. Prima, toch leuk dat ze geplaatst worden, maar ik lees er over heen. Niet zoveel werk.

Kom op zeg, mensen. :P
ROT OP!!! Maak een eigen topic aan idioot. Dit is voor het huidige seizoen en dit is dus geen topic voor treurige types als jij. Dus GA WEG HIER!!!
pi_90482918
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 03:44 schreef static het volgende:
Uiteraard, maar in een nostalgie (of hoe je het ook wil noemen) topic, laten we deze reeks voor het lopende seizoen houden. :)
^O^
  maandag 27 december 2010 @ 09:59:01 #264
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_90485016
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 03:34 schreef catwaezle het volgende:

[..]

^O^
Wat haat men jou zeg, Catwaesle, jij bent tenslotte de oorzaak, walgelijk..
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_90485878
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 03:30 schreef catwaezle het volgende:

[..]

ROT OP!!! Maak een eigen topic aan idioot. Dit is voor het huidige seizoen en dit is dus geen topic voor treurige types als jij. Dus GA WEG HIER!!!
Een beetje respect mag ook wel hoor. Rot zelf op. Jij bent zowat de enige die zit te klagen. Al gaat het om de eerste aflevering dan nog blijft het GTST! De enige treurige type en idioot dat ben jij, vind ik dan ;)
pi_90485968
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:39 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Een beetje respect mag ook wel hoor. Rot zelf op. Jij bent zowat de enige die zit te klagen. Al gaat het om de eerste aflevering dan nog blijft het GTST! De enige treurige type en idioot dat ben jij, vind ik dan ;)
Goed gezegd Lucas. Als ik een moderator was geweest, had ik Catwaezle geband!

Maar ja, ik ben geen moderator hè ;)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_90486019
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Goed gezegd Lucas. Als ik een moderator was geweest, had ik Catwaezle geband!

Maar ja, ik ben geen moderator hè ;)
Bedankt. ;) Het is toch belachelijk dat hij gaat zeggen dat Hogendoorn weg moet. Als eerst werd er geklaagt dat men weggejaagd werd, nu is het verhaal precies andersom.
pi_90486042

[ Bericht 100% gewijzigd door Lucas15 op 27-12-2010 10:46:27 ]
pi_90486052
ik zie het probleem niet, met dat tikkende langdralige nostagisch gelulvermogen van de goede-oude-gtst-tijd-garde zijn de 'nostalgie'-topics qua aantal in no time gelijk aan de gtst-topicsreeks?
daar komt bij dat ik denk dat er wel meer mensen zijn die niet blij zijn met de huidige situatie op het forum, ik heb zelden zo veel posts over vroeger gezien als nu, de rest blijft gewoon weg wat ik volledig begrijp
pi_90486089
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:45 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Bedankt. ;) Het is toch belachelijk dat hij gaat zeggen dat Hogendoorn weg moet. Als eerst werd er geklaagt dat men weggejaagd werd, nu is het verhaal precies andersom.
Nee, is al goed. Ik heb 1000 keer meer respect voor mensen als Hogendoorn, Heer_Van_Bartolhoven, Frey, Mike Tuinstra, ArnieAlberts en jou dan voor zo'n stuk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als Catwaezle. Sinds de dag dat hij een account heeft aangemaakt, te weten 14 december jongstleden, heeft hij de sfeer hier aardig weten te verpesten.
pi_90486146
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:48 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nee, is al goed. Ik heb 1000 keer meer respect voor mensen als Hogendoorn, Heer_Van_Bartolhoven, Frey, Mike Tuinstra, ArnieAlberts en jou dan voor zo'n stuk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als Catwaezle. Sinds de dag dat hij een account heeft aangemaakt, te weten 14 december jongstleden, heeft hij de sfeer hier aardig weten te verpesten.
Dat geld ook voor mij, ik heb voor iedereen respect die met respect weet om te gaan ;)

catwaezle is 14 december aangemaakt? Haha, het zou me niks verbazen als hij/zij een kloon van iemand is. _O-
pi_90486224
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:51 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Dat geld ook voor mij, ik heb voor iedereen respect die met respect weet om te gaan ;)

catwaezle is 14 december aangemaakt? Haha, het zou me niks verbazen als hij/zij een kloon van iemand is. _O-
Ik denk dat ik de info over catwaezle even opstuur naar rechercheur Bronkhorst ;)

oh nee, het moet gaan over het heden hè? Dan is het rechercheur Van Houten.
pi_90486241
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik denk dat ik de info over catwaezle even opstuur naar rechercheur Bronkhorst ;)

oh nee, het moet gaan over het heden hè? Dan is het rechercheur Van Houten.
En dan te bedenken dat zijn halve familie allemaal criminelen zijn. :P
pi_90486265
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:55 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat zijn halve familie allemaal criminelen zijn. :P
Nog erger: in feite is onze speurneus pas achttien jaar :P
pi_90487100
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 03:30 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Doe ff normaal man :') Iemans treurig noemen omdat ze liever de ode seizoenen van gtst kijken. Laat ieder dat lekker voor zichzelf bepalen. Ik vind het ook onoverzichtelijk dat er twee onderwerpen door elkaar lopen, maar dat is toch geen reden om iedereen die anders post maar op te moeten laten rotten? :{w
Aids.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')