Oh, valt dat even mee. Dacht al dat Bridge weer zo'n rampzalige omruilactie op touw moest zetten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, wat PeterKelder zei is waar. Als je het los bekijkt bij het kiezen van deze aflevering is het 15 minuten, maar als op alles bekijken drukt en je ziet dan de 7e keer de leader dan is wel de hele aflevering zichtbaar. Dus gewoon even naar de 7e leader doorspoelen en dan issie volledig (:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, valt dat even mee. Dacht al dat Bridge weer zo'n rampzalige omruilactie op touw moest zetten.
Oke, bedankt, maar dat had ik je al gezegdquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, wat PeterKelder zei is waar. Als je het los bekijkt bij het kiezen van deze aflevering is het 15 minuten, maar als op alles bekijken drukt en je ziet dan de 7e keer de leader dan is wel de hele aflevering zichtbaar. Dus gewoon even naar de 7e leader doorspoelen en dan issie volledig (:
Ja, bij het OM inderdaad. Dat maakt ook niet uit. Het is gewoon zo dat de schrijvers duidelijk aan haar kant staan en ik begrijp dat niet. En ik lees ook nooit iets negatiefs als dit over haar, terwijl het allemaal zo duidelijk is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:19 schreef Koosnaam het volgende:
Ik erger me ook aan Sjors.
Maar is het eigenlijk wel zo logisch dat, Jack uitgebreid over die moordzaak praat met Sjors.
Ze had toch een of ander baantje bij het ministerie ofzo??
Direct kopen. De verpakking doet er toch niet toe?quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet nog steeds aan seizoen 2 beginnen. Wat denken jullie, wachten op een heruitgave met nieuwe verpakking of meteen kopen?
Wat is jouw probleem precies? Scroll gewoon naar beneden of maak zelf een eigen topic over GTST van NU! We mogen zeggen wat we willen, het gaat tenslotte over GTST, ookal gaat het over 300 jaar geleden wat nog niet eens kan!quote:Op zondag 26 december 2010 03:13 schreef catwaezle het volgende:
Weer gezeik over GTST 300 jaar geleden. Damn, kunnen we gewoon over NU discussieren en niet over iets wat al een eeuwigheid geleden is. Maak anders een nieuw topic aan over GTST geschiedenis ofzo.
Dus we mogen niet meer over het oude GTST hebben?quote:Op zondag 26 december 2010 03:19 schreef static het volgende:
Ok, that's it. Open maar een nostalgie topic, deze reeksging en gaat over de lopende serie. Dubbelzinnige titels zoals deze hoeven dus ook niet meer.
Deze is er ook nog: Goede Tijden, Slechte Tijden Seizoen 3 DVD BOX
Oké, dus als ik het goed begrijp, mag er een apart seizoen 3-topic geopend worden?quote:Op zondag 26 december 2010 03:19 schreef static het volgende:
Ok, that's it. Open maar een nostalgie topic, deze reeksging en gaat over de lopende serie. Dubbelzinnige titels zoals deze hoeven dus ook niet meer.
Die is er al maar word vrijwel niet in gereageerd...quote:Op zondag 26 december 2010 03:44 schreef static het volgende:
Uiteraard, maar in een nostalgie (of hoe je het ook wil noemen) topic, laten we deze reeks voor het lopende seizoen houden.
Kan ook in dat 'oude jaren'-topic.quote:Op zondag 26 december 2010 11:25 schreef static het volgende:
Die kan best in dat seizoen 3 DVD topic, toch?
Dan begin je ermee.quote:Op zondag 26 december 2010 11:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die is er al maar word vrijwel niet in gereageerd...
GTST de oude jaren #1
Yep.quote:Op zondag 26 december 2010 11:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kan ook in dat 'oude jaren'-topic.
Ik snap het ook niet. We hebben in ieder geval twee topics waar we erover kunnen praten:quote:Op zondag 26 december 2010 12:10 schreef LetsGame het volgende:
:S waar slaat dat op, we mogen toch best over seizoen 3 praten als de topic "seizoen 3 is uit!" heet?
Waarom zou ik, heb heel die dvd's nietquote:
Jack heeft teveel naar Baantjer gekeken ben ik bang. Binnenkort komt hij met een regenjas en een hoedje op naar De Koning, en moet Jef hem helpen met het oplossen van de zaakquote:Op zondag 26 december 2010 12:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waarom zou ik, heb heel die dvd's niet.
Mag die suffe verhaallijn van Rutger snel afgelopen zijn... wat een geneuzel zeg, vooral Jack met zijn o-zo-geweldige rechercheskills
Omdat deze titel (expres of niet) misleidend is.quote:Op zondag 26 december 2010 12:10 schreef LetsGame het volgende:
:S waar slaat dat op, we mogen toch best over seizoen 3 praten als de topic "seizoen 3 is uit!" heet?
misschien dat de titel aangepast zou kunnen worden naar GTST NOSTALGIE #1: Waar nostalgie verder gaat..quote:
Static, kun je de titel van die topic veranderen naar GTST NOSTALGIE #1: de oude jaren.quote:
Niks bijzonders.. Alleen Charlie zit nu wel in de gevangenisquote:Op zondag 26 december 2010 16:59 schreef Mss het volgende:
Wat heb ik de afgelopen week eigenlijk gemist?
Vrouwenvleugel? Dat zou een interessant lijntje zijn in gtstquote:Op zondag 26 december 2010 18:28 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Niks bijzonders.. Alleen Charlie zit nu wel in de gevangenis
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, in deze reeks moet alles besproken kunnen worden, want dat is altijd al zo geweest.
En wij hebben laatst, in fb, ook aangegeven dat er een tweede topic mag komen, waar men geen oude koeien uit de sloot trekt en lekker kan babbelen over het 'nu'. Maar dat is tot nog toe niet gebeurd!
Overigens specifiek over de DVD's praten zal ik proberen te laten, maar af en toe een opmerking over vroeger kon hier altijd en ik hoop dat dat nog steeds kan.quote:Op zondag 26 december 2010 03:19 schreef static het volgende:
Een onjuiste conclusie overigens, en met alle respect maar je komt hier nooit. Maargoed ik wacht nog wel op het eenduidige antwoord, zolang 2 mods elkaar tegenspreken zie ik weinig reden om mijn postgedrag al te drastisch te veranderen. Je doet het dan toch nooit goedquote:Op zondag 26 december 2010 03:19 schreef static het volgende:
quote:Deze is er ook nog: Goede Tijden, Slechte Tijden Seizoen 3 DVD BOX
En volgens Cinnamongirl kan dat ook vandaar mijn verwarringquote:Op zondag 26 december 2010 21:59 schreef Frey het volgende:
Ik vind het zo'n onzin. Het gaat nu even wat meer over seizoen 3 omdat de box net uit is, maar dat gaat nu echt wel weer wat minder worden hoor. We hebben het hier altijd over alles gehad en dat moet ook gewoon zo blijven.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:13 schreef static het volgende:
[..]
Cinnamongirl. Ik laat het even aan haar over, heb helemaal niets met GTST.
Pas op hè dat je niet verder terug gaat in de tijd, want het moet en zal over nu gaan, zelfs als er geen ene hond over nu postquote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef Frey het volgende:
Voor de fans: de volledige versie in goede kwaliteit. Download link staat erbij.
welke fans ?quote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef Frey het volgende:
Voor de fans: de volledige versie in goede kwaliteit. Download link staat erbij.
ik zie haar anders zelden reageren op het forumquote:Op zondag 26 december 2010 22:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En volgens Cinnamongirl kan dat ook vandaar mijn verwarring
En zij heeft meer met gtst:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |