GTST seizoen 2 had wel 185 afleveringen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vraag me ook af hoe de box eruit gaat zien: hetzelfde concept als de Goudkust-boxen??
Overigens wel één grote FAAL: op de box staat 74 uur en in de tekst eronder staat 72 uur. Al lijkt die laatste mij het juiste, aangezien seizoen 2 ook 74 uur duurde en die 185 afleveringen had (seizoen 2 heeft er 180).
Typfoutje: ik bedoelde ook seizoen 3.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:30 schreef LetsGame het volgende:
[..]
GTST seizoen 2 had wel 185 afleveringen.
Maar er staat ruim 74 uur, maar dat kunnen ze op de voorkant best weglaten.. misschien is dit niet de versie die ze gaan gebruiken maar voor de pers. We wachten maar af..
Die ziet er wel heel anders uit dan die van seizoen 1 en 2, kijk maar naar de rugzijde.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:32 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een nieuwe foto van de box, maar ik weet wel zeker dat daar geen 20 dvd's in passen als elke een hoesje nodig heeft.
Ik denk gewoon hetzelfde als seizoen 2 en de latere versie van seizoen 1.
Ik denk dat ze deze echt niet gaan gebruiken hoor.. al hoewel, misschien dat ze 5 hoesjes van elk 4 dvd's in een openzijde daarzo rechts zettenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die ziet er wel heel anders uit dan die van seizoen 1 en 2, kijk maar naar de rugzijde.
Niks om je te schamen hoor, echt niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:33 schreef Chinless het volgende:
Ik download ze wel. Vroeger was ik wel fan van GTST. Mijn eerste DVD was dan ook een dvd van GTST (over oa bloopers).
Waar heb je dat fotootje overigens vandaan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze echt niet gaan gebruiken hoor
Haha nou, ik ben vorig jaar in feb pas gestopt met kijken wegens tijd gebrek. Daarvoor keek ik echt elke aflevering en dat naast ONM.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze echt niet gaan gebruiken hoor
[..]
Niks om je te schamen hoor, echt niet.
http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=3847quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waar heb je dat fotootje overigens vandaan?
Ik haat ONMquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:36 schreef Chinless het volgende:
[..]
Haha nou, ik ben vorig jaar in feb pas gestopt met kijken wegens tijd gebrek. Daarvoor keek ik echt elke aflevering en dat naast ONM.
Ha, bedankt!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=3847
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, bedankt!
Maar aangezien in de gegevens 2 x Scanavo in slipcase staat, lijkt het me toch dat het een iets andere box is. Volgens mij zijn slipcases namelijk van die hele dunne hoesjes, die ze ook gebruiken bij bijvoorbeeld Grey's Anatomy, Smallville e.d.
Neemt wel een hoop minder ruimte in beslag, maar leuk zou ik het echt niet vinden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:42 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Ik weet wat je bedoelt.. mijn zus spaart Greys Anatomy en Dawson's Creed dvdboxen.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Neemt wel een hoop minder ruimte in beslag, maar leuk zou ik het echt niet vinden.
Die beschrijving klopt overigens ook voor geen reet. Er staat dat Herman op de vloer van een hotelkamer ligt. JAHOOR!!! Sinds wanneer is Van Houten International een hotelkamer?!
Moet je eens op slipcase zoeken bij Google. Als dit waar is...quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
dat is waar..
Maar ik heb scanavo dvd opgezocht en kreeg plaatjes van hoesjes met 2 dvd's in 1 hoesje zeg maar zoals seizoen 2 en laat seizoen 1.
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Moet je eens op slipcase zoeken bij Google. Als dit waar is...
Was ook zo bij de romans die in het begin werden uitgegeven. Pas bij het 4e boek (dat ging over seizoen 3), gaat Goede Tijden omhoog.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nog een fout: Ze gebruiken de logo uit seizoen 1, sinds seizoen 2 hebben de eerste 5 seizoenen "Goede tijden" omhoog en in seizoen 1 is hij gebogen net alsop de dvd box.
En beter seizoen 4 t/m 6 er sneller achteraan. Zoals ze het nu doen is het echt niet normaal!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:49 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik hoop het niet![]()
Maar beter seizoen 3 in lelijke box dan geen seizoen 3..
Dat is waar :S 2,5 jaar tussen elke seizoen is echt veel te veel :Squote:Op zaterdag 20 november 2010 19:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En beter seizoen 4 t/m 6 er sneller achteraan. Zoals ze het nu doen is het echt niet normaal!
Gewoon, elk jaar rond september het volgende seizoen. En de box wat minder duur maken (zoals nu).quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:15 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is waar :S 2,5 jaar tussen elke seizoen is echt veel te veel :S
Ik vind 40 euro voor 74 uur GTST best een redelijke prijs. en het is ook best wel goed verzorgd, maar de box layout staat niet vast dus eigenlijk mogen we er niet over zeuren :pquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gewoon, elk jaar rond september het volgende seizoen. En de box wat minder duur maken (zoals nu).
quote:Op maandag 22 november 2010 18:13 schreef PeterKelder het volgende:
Bij nader inzien vindt ik deze uitvoering wel praktischer dan de vorige, alleen jammer dat-ie ALWEER verschilt tav de vorige:
2006: schoenendoos
2008: Schatkist-box (zo noem ik hem)
2010: Tv-seriebox (zoals de meeste series al hebben)
Als dit zo doorgaat bestaat seizoen 5 uit 1 hoesje!
5 hoesjes in 1 doos is niet erg, elk 4 discs, maar 2 hoesjes, hoe dan? :Squote:Op maandag 22 november 2010 18:13 schreef PeterKelder het volgende:
Bij nader inzien vindt ik deze uitvoering wel praktischer dan de vorige, alleen jammer dat-ie ALWEER verschilt tav de vorige:
2006: schoenendoos
2008: Schatkist-box (zo noem ik hem)
2010: Tv-seriebox (zoals de meeste series al hebben)
Als dit zo doorgaat bestaat seizoen 5 uit 1 hoesje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |