Neen, het is gtst bovendien: [SHO FB]quote:Op donderdag 23 december 2010 14:26 schreef Eleentje86 het volgende:
Jezus maak ff een apart topic over dat gezeur van die afleveringen van vroeger!Er is zo niks meer aan
Hoe krijg je het voor elkaar manquote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef Frey het volgende:
Zo, de box zit erop.![]()
Wat een heerlijk seizoen, nog beter dan seizoen 2.![]()
Ik kan nu alweer niet wachten op de volgende box. Hopelijk komt seizoen 4 echt volgend jaar al.
Koop ook de box zou ik zeggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:26 schreef Eleentje86 het volgende:
Jezus maak ff een apart topic over dat gezeur van die afleveringen van vroeger!Er is zo niks meer aan
Stop is met uitdagen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Koop ook de box zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind ze toch allemaal menselijker dan in de eerdere seizoenen, Herman die inderdaad blijk geeft van emotie als hij hoort dat Rien is overleden. En inderdaad Frits die Herman omarmt, wat die laatste niet eens erg vindt. Het lijkt erop dat ie Jack heeft ontvoert omdat ie denkt dat dat het beste is en niet om Frits een hak te zetten. Ook zegt ie nu steeds 'met je vader' als ie belt, terwijl hij dat eerst steeds min of meer niet wilde horen. Maarja ook dit verandert weer![]()
Ook Martine valt me tot nu toe mee (ik zit rond afl 500), maarja ik weet wat er nog komen gaat hè :p Maar in het begin is ze een stuk milder dan in seizoen 1 en 2, eerder stokerig dan crimineel, maarja nogmaals we weten bijna allemaal wat gaat komenZe zijn inderdaad allemaal menselijker geworden, laat het andere kant van de personage zien. Herman heeft soms zulke geniale trekjes. LOL! Herman is in dit Seizoen wat rustiger tegenover Frits. Het is juist beter dat Herman Jack opvoed want Herman weet hoe Frits in elkaar zit, criminele acitiveiten etc. Dat zou een nadeel voor de opvoeding van Jack kunnen zijn aangezien Rien ook het slachtoffer is geworden! Die telefoongesprek over die goudmijn is echt goed gedaan, simpel maar spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Martine is geniaal in deze Seizoen, dat Huygens-Concern verhaallijn is lekker spannend, Martine die gaat moorden om het geld! Ja, Harmsen en Frits, ik ging helemaal stuk om die scene haha! Ik zal het uploaden als het op VHR mag![]()
ArnieAlberts is de FritsVanHouten van 2010quote:
Op de valreep nog wel, haha!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
ArnieAlberts is de FritsVanHouten van 2010Maar ok, ik stop al.
Ik heb morgen pas vakantie, hoera vakantiespreiding. Dus Frey heeft het onmogelijke gedaan en in een vakantieweek seizoen 3 gekeken waar de helft nog niet eens vakantie had.
Het is een soap.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat schandalig zeg, dat geschooi om geld bij Lucas.
Goh je meen 't, echt waar? Zohee!quote:
Sowieso is die hele verhaallijn zo niet realistisch, ik bedoel: ze kunnen geen hypotheek krijgen, maar wel een PL van 50.000 euro? Maar in dit geval vind ik Lorena ook wel meer schuldig, wat mij betreft mag ze weg blijven (en ik baaaaal van Jack die haar de hand boven het hoofd houdtquote:Op donderdag 23 december 2010 20:13 schreef Markeerstift het volgende:
Waarom zegt niemand tegen Charlie dat ze zelf zo lomp is geweest om geld dat ze niet had te investeren in iets wat ze niet had gechecked
Ok. Lorena had het kunnen zeggen, maar ze hebben nog altijd zelf 40000E geleend.
Inderdaad Frey.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef Frey het volgende:
Dit vind ik gewoon het meest geniale moment uit seizoen 3.![]()
![]()
Ik zie trouwens dat Tuinstra ook is overgestapt van "Hoogendoorn" naar "Hogendoorn".
Uiteraard, dat is natuurlijk iets dat gewoon on moet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:23 schreef Frey het volgende:
Ik neem aan dat jij weer alle Hogendoorn momenten gaat uploaden?
Vooral dat laatste telefoongesprek was geweldig.
...Mogen we het dus nog over de oude reeks hebben in dit topic?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:44 schreef static het volgende:
Dit schiet niet op. We gaan weer terug naar een topic over de huidige serie en wat er allemaal in het verleden is gebeurd.
Hij zegt van wel net zoals ze al eerder in het FB-topic zeiden. Ik snap niet waarom er moeilijk over gaan wordt, we verbieden toch niemand om over het huidige seizoen te praten, dat ze dat zelf niet doen is iets dat je bij hen moet zoeken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Mogen we het dus nog over de oude reeks hebben in dit topic?
Precies, zo zie ik dat ook eigenlijk en de mod cinnamongirl ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:53 schreef LetsGame het volgende:
Ik praat over seizoen 3 en seizoen 21.
Dit topic heet "seizoen 3 is uit!" dus waarom mogen we niet over seizoen 3 praten?:S Ik praat ook over seizoen 21 want dat is hedendaags..
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, in deze reeks moet alles besproken kunnen worden, want dat is altijd al zo geweest.
En wij hebben laatst, in fb, ook aangegeven dat er een tweede topic mag komen, waar men geen oude koeien uit de sloot trekt en lekker kan babbelen over het 'nu'. Maar dat is tot nog toe niet gebeurd!
Ik ook, iedereen behalve Heer van Bartolhoven, een vervelende kerel is dat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:54 schreef Lucas15 het volgende:
Ik wilde iedereen hier op het forum fijne feestdagen toe wensen.
Je hebt helemaal gelijk. Ik was het vergeten bij te zetten!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ook, iedereen behalve Heer van Bartolhoven, een vervelende kerel is dat.
Bedankt, dat geldt voor jou en iedereen hier ook in mijn plaatsquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:54 schreef Lucas15 het volgende:
Ik wilde iedereen hier op het forum fijne feestdagen toe wensen.
Waarover?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Heel onopvallend dit. Had er bijna overheen gezien moet ik zegen.
Ja dat gedoe steeds met dat politie"onderzoek" met die moord, ben ik wel klaar mee eigenlijk. Hoelang weten ze daar al wel niet over door te zagen....quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef Koosnaam het volgende:
wat een langdradig gedoe weer. Heb alleen gekeken na de reclame. Maar er gebeurd zo weinig en bovendien was de aflevering al om 20.27 afgelopen
Huh, dat is raar. Misschien een fout op de DVD? Heeft Bridge vaker last van.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
Even een vraagje aan degenen hier die ook de dvd-box van seizoen 3 hebben:
Is het bij jullie ook zo dat aflevering 414 maar 14:56 minuten duurt? Er is een stuk van de aflevering zichtbaar 'weggeknipt'.
Ja, wat PeterKelder zei is waar. Als je het los bekijkt bij het kiezen van deze aflevering is het 15 minuten, maar als op alles bekijken drukt en je ziet dan de 7e keer de leader dan is wel de hele aflevering zichtbaar. Dus gewoon even naar de 7e leader doorspoelen en dan issie volledig (:quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Huh, dat is raar. Misschien een fout op de DVD? Heeft Bridge vaker last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |