abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90487964
ik denk dat catweazel in combi met drank om half 4 sochtends online is geweest.
jammer dat static nu ineens niks meer van zich laat horen, want dit schiet niet op zo
pi_90488077
De scriptschrijvers van GTST kunnen nog wat leren van dit topic... :P
pi_90490215
quote:
1s.gif
Op maandag 27 december 2010 10:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik zie het probleem niet, met dat tikkende langdralige nostagisch gelulvermogen van de goede-oude-gtst-tijd-garde zijn de 'nostalgie'-topics qua aantal in no time gelijk aan de gtst-topicsreeks?
daar komt bij dat ik denk dat er wel meer mensen zijn die niet blij zijn met de huidige situatie op het forum, ik heb zelden zo veel posts over vroeger gezien als nu, de rest blijft gewoon weg wat ik volledig begrijp
Hoe lang kom je er nu eigenlijk al? In het weekend staat het gepraat over nu altijd stil, dit laait alleen op na een aflevering. Catweazle heeft zich met zijn 'rot op opmerking' duidelijk gediskwalificeerd, zelfs in jouw ogen. Je bent dus de enige die iets wil, waar wij ons allemaal aan moeten aanpassen. Dit is de wereld op z'n kop.
Een heer met stijl
pi_90490256
quote:
15s.gif
Op maandag 27 december 2010 11:26 schreef Mss het volgende:

[..]

Doe ff normaal man :') Iemans treurig noemen omdat ze liever de ode seizoenen van gtst kijken. Laat ieder dat lekker voor zichzelf bepalen. Ik vind het ook onoverzichtelijk dat er twee onderwerpen door elkaar lopen, maar dat is toch geen reden om iedereen die anders post maar op te moeten laten rotten? :{w
_O_
Een heer met stijl
pi_90491185
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wat erg :')
pi_90491707
quote:
1s.gif
Op maandag 27 december 2010 13:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hoe lang kom je er nu eigenlijk al? In het weekend staat het gepraat over nu altijd stil, dit laait alleen op na een aflevering. Catweazle heeft zich met zijn 'rot op opmerking' duidelijk gediskwalificeerd, zelfs in jouw ogen. Je bent dus de enige die iets wil, waar wij ons allemaal aan moeten aanpassen. Dit is de wereld op z'n kop.
ik ben hier al sinds 2005 en begon in topic #54 te posten onder de naam janimie, toen stond dat gescrol me ook al tegen, dat niemand verder nog reageert komt omdat de rest het allang al heeft opgegeven, je leest btw over het bericht van mss heen, ook die vind het onoverzichterlijk zoals het nu gaat.
pi_90491810
quote:
1s.gif
Op maandag 27 december 2010 13:26 schreef Syb.ren het volgende:
[ afbeelding ]
Wat erg :')
die foto had ik idd beter willen bekijken, op tv klopten de lichaamsverhoudingen al niet _O-
pi_90491925
quote:
1s.gif
Op maandag 27 december 2010 11:53 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik denk dat catweazel in combi met drank om half 4 sochtends online is geweest.
jammer dat static nu ineens niks meer van zich laat horen, want dit schiet niet op zo
Static is niet de enige mod hier he.
Noot noot.
pi_90491962
quote:
1s.gif
Op maandag 27 december 2010 13:37 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik ben hier al sinds 2005 en begon in topic #54 te posten onder de naam janimie, toen stond dat gescrol me ook al tegen, dat niemand verder nog reageert komt omdat de rest het allang al heeft opgegeven, je leest btw over het bericht van mss heen, ook die vind het onoverzichterlijk zoals het nu gaat.
Dat bericht heb ik gequote, daar lees jij dan weer over heen. Bovendien is het inherent aan een forum dat je ook berichten tegenkomt die je niet interresseren. Als ik bijvoorbeeld niets over Charlie wil lezen dan dien ik dat te negeren en dan ga ik jullie niet verbieden daar over te praten of eisen dat jullie een 'Charlie-topic' openen. Dat bedoelde ik dus eveneens met de wereld op zijn kop :')
Een heer met stijl
  maandag 27 december 2010 @ 13:43:47 #285
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_90491984
quote:
1s.gif
Op zondag 26 december 2010 12:44 schreef EilandjeOnline het volgende:
*O*
eindelijk ongestoord forummen over gtst

*Edwin , wat een ongelovelijk schattige nog -in de kast- verstoppende personage is dat
*Lucas gaat daar enorm goed mee om
*Waarom bestaat er een Sjoerd in gtst? In het echte erger ik me ook verschrikkelijk aan mensen met een kort lontje.
*En ook ik erger me enorm aan Sjors, die meid krijgt bijna overal in alles haar zin
* De verhaallijn tussen Ludo en die dokter gaat nergens over :{ waarom pissig/jaloers worden op iemand die 25 jaar geleden iets met je vrouw heeft gehad :/
*Tot nu toe vind ik Edwin-Lucas de leukste verhaallijn
Heb je je zin vies vuil achterbaks wijf dat je er bent.
Je hebt ons topic waar we al van af deel 1 posten van ons gestolen nou prijs je zelf op de borst je hebt je zin. in en in triest vind ik jou bah .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_90492024
quote:
1s.gif
Op maandag 27 december 2010 13:37 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

dat niemand verder nog reageert komt omdat de rest het allang al heeft opgegeven
Dit is slechts een aanname die je niet kunt bewijzen, het blijft speculeren.
Een heer met stijl
pi_90492060
Vind alleen dat de mensen die al 306 reeksen leuk posten over oud en nieuw GTST, dat die hier mogen blijven.

De rest, wat er niet veel zijn :') , mogen weggaan (of oprotten als ik op catweazles niveau moet praten) en een eigen topic openen.

Kan iemand me trouwens vertellen wat de laatste afspraak was tussen de mods van SHO en jullie?
Noot noot.
pi_90492079
quote:
1s.gif
Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Je hebt ons topic waar we al van af deel 1 posten van ons gestolen nou prijs je zelf op de borst je hebt je zin. in en in triest vind ik jou bah .
Ach laten we ons nu maar niet opwinden, ze graven hun eigen graf uiteindelijk wel zoals Catweazle. Zodra de mods zien dat wij rustig en redelijk blijven zullen ze ook wel zien dat Cinnamongirls oplossing de beste was ;)
Een heer met stijl
pi_90492098
quote:
1s.gif
Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat bericht heb ik gequote, daar lees jij dan weer over heen. Bovendien is het inherent aan een forum dat je ook berichten tegenkomt die je niet interresseren. Als ik bijvoorbeeld niets over Charlie wil lezen dan dien ik dat te negeren en dan ga ik jullie niet verbieden daar over te praten of eisen dat jullie een 'Charlie-topic' openen. Dat bedoelde ik dus eveneens met de wereld op zijn kop :')
er valt dan ook niet zoveel voor jou te scrollen want niemand komt hier nog om over het huidige seizoen te praten, er wordt wel gezegt dat het niet de bedoeling is om mensen weg te jagen maar dat gebeurt toch al
pi_90492125
quote:
1s.gif
Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

er valt dan ook niet zoveel voor jou te scrollen want niemand komt hier nog om over het huidige seizoen te praten, er wordt wel gezegt dat het niet de bedoeling is om mensen weg te jagen maar dat gebeurt toch al
Nee hoor, lees soms dat gedeelte mee en als ik daar geen zin in heb, scroll ik ff naar beneden.
Noot noot.
pi_90492166
quote:
1s.gif
Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

:O je bent geen haar beter dan catweazel
pi_90492213
quote:
1s.gif
Op maandag 27 december 2010 13:46 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

En dat zal je altijd hebben, ook dit is inherent aan een forum. Dit gebeurt ook in de echte wereld, als een groep vrienden een film besluit te kijken in de bioscoop is er altijd wel eentje die het niet leuk vindt. De meerderheid echter wel.

Nu dreigt de meerderheid buiten de boot te vallen door de wil van een enkeling.
Een heer met stijl
pi_90492334
Dit was overigens de
quote:
19s.gif
Op maandag 27 december 2010 13:45 schreef Jojoortje het volgende:

Kan iemand me trouwens vertellen wat de laatste afspraak was tussen de mods van SHO en jullie?
Jazeker, dat was dit:

quote:
1s.gif
Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Witte rook is opgestegen: er mag een tweede GTST-topic komen.
In principe is het natuurlijk zo dat het moet kunnen dat iedereen in één topic(reeks) zijn/haar ei kwijt en dat men, als hem/haar iets niet bevalt, gewoon maar over de betreffende post heen moet lezen.

Aan de beslissing om toe te staan dat er een nieuwe reeks wordt geopend ligt eigenlijk een hele simpele overweging ten grondslag, nl. dat het meer voordelen heeft dan nadelen. Er zal overlap zijn, maar de nieuwe reeks kan een plek zijn voor diegenen die zich niet thuis (meer) voelen in het huidige topic (men kan natuurlijk ook in beide topics posten), en wij hebben er geen omkijken naar omdat de rust weer zal zijn wedergekeerd }:| :).

Het lijkt de me dan de bedoeling dat het huidige topic blijft zoals deze is, dus dat het over alles omtrent GTST gaat, oud, nieuw, toekomst, algemene dingen etc. en dat er in het nieuwe topic alleen over de actuele afleveringen wordt gepraat (en natuurlijk 'tijdneutrale' dingen).

Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan bakken!
quote:
1s.gif
Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, in deze reeks moet alles besproken kunnen worden, want dat is altijd al zo geweest.
En wij hebben laatst, in fb, ook aangegeven dat er een tweede topic mag komen, waar men geen oude koeien uit de sloot trekt en lekker kan babbelen over het 'nu'. Maar dat is tot nog toe niet gebeurd!
Een heer met stijl
pi_90492400
quote:
1s.gif
Op maandag 27 december 2010 13:48 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

:O je bent geen haar beter dan catweazel
En jij drijft ordinair je zin door tenkoste van alle andere users hier :D
Een heer met stijl
pi_90492418
En wat is nu het probleem dan? Waar maken catweazle en Eilandje zich druk om? Die kunnen toch hun ei kwijt in dat andere topic?
Noot noot.
pi_90492659
quote:
19s.gif
Op maandag 27 december 2010 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
En wat is nu het probleem dan? Waar maken catweazle en Eilandje zich druk om? Die kunnen toch hun ei kwijt in dat andere topic?
Ik heb ook geen idee, met catweazle valt niet te praten, die scheld en schreeuwt alleen maar. Van Eilandje is het jammer dat ze denkt 'als ik als enige van de klas op schoolreisje wil naar Drievliet dan moet de rest van de klas dat ook doen ongeacht wat zij er van vinden'.

Ik had het in een eerdere post over de volwassenheid waarmee we met elkaar omgingen jarenlang zonder hulp van een moderator. Kennelijk is die niet aan iedereen besteed, je zin doordrijven en je wil opleggen dient al na kleuterklassen tot een acceptabel niveau te worden gekanaliseerd. ;)
Een heer met stijl
pi_90492835
Nou ja als de afspraken gemaakt zijn, lijkt het me logisch dat zij voor een 2e GTSTtopic zorgen, aangezien wij niet weggaan.

Kunnen we verder geneuzel niet gewoon negeren?
Noot noot.
pi_90492920
quote:
19s.gif
Op maandag 27 december 2010 14:03 schreef Jojoortje het volgende:
Nou ja als de afspraken gemaakt zijn, lijkt het me logisch dat zij voor een 2e GTSTtopic zorgen, aangezien wij niet weggaan.

Kunnen we verder geneuzel niet gewoon negeren?
Dat lijkt me het beste ja ^O^
Een heer met stijl
pi_90492992
quote:
1s.gif
Op maandag 27 december 2010 13:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee, met catweazle valt niet te praten, die scheld en schreeuwt alleen maar. Van Eilandje is het jammer dat ze denkt 'als ik als enige van de klas op schoolreisje wil naar Drievliet dan moet de rest van de klas dat ook doen ongeacht wat zij er van vinden'.

Ik had het in een eerdere post over de volwassenheid waarmee we met elkaar omgingen jarenlang zonder hulp van een moderator. Kennelijk is die niet aan iedereen besteed, je zin doordrijven en je wil opleggen dient al na kleuterklassen tot een acceptabel niveau te worden gekanaliseerd. ;)
over volwassenheid gesproken, dit was 1 van jou eerste reacties op mijn suggestie of een nostalgie topic misschien een idee was

quote:
1s.gif
Op woensdag 8 december 2010 02:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat moet je dan ook vooral doen en anders kan je altijd nog een 'gtst voor heden en toekomst' of 'gtst 2000-heden'-topic opnenen. Dit is hèt gtst topic waar we over alles van gtst kunnen praten van vroeger tot in de toekomst en wij gaan daar echt niet om een enkeling voor verkassen. Zelfs niet voor meerdere, tenzij de moderatie dit ook wilt dan hebben we namelijk niet veel keus. Als je het niet aankan zal jij je moeten aanpassen en niet wij.
als hier iemand kinderachtig is begonnen dan ben je dat zelf geweest
pi_90493040
quote:
1s.gif
Op maandag 27 december 2010 14:07 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

over volwassenheid gesproken, dit was 1 van jou eerste reacties op mijn suggestie of een nostalgie topic misschien een idee was

[..]

als hier iemand kinderachtig is begonnen dan ben je dat zelf geweest
Hiermee bedoel ik dit: als jij in een groep stapt dan is het eerder zo dat jij je aan de groep aanpast in plaats van de groep aan jou. Wat is hier kinderachtig aan? Zo werkt het in de maatschappij in de alle lagen :')
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop