Dat was toch gelogen van Maxime ofzo?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ludo schoot Maxime in haar buik toen ze klein was en haar baarmoeder is eruit gehaald tijdens een zwangerschap. Dus zwanger? Nee..
ik kan me dat niet eens meer herrineren hoe dat ookal weer zat maar op wiki staat het volgende:quote:Op zondag 13 februari 2011 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was toch gelogen van Maxime ofzo?
Wat op wikipedia staat is helaas niet altijd al te betrouwbaar omtrent deze soap, zo zou Meerdijk een dorps karakter hebben gehad bij de start van de serie en steeds meer de allure van een stad hebben gekregen, terwijl het omgekeerde waar was. Wat betreft Ludo's moeder, volgens mij is die naam nooit genoemd, maar daar kan ik me in vergissen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik kan me dat niet eens meer herrineren hoe dat ookal weer zat maar op wiki staat het volgende:
Familie Vader: Maximiliaan Sanders
Moeder: Maria Sanders
Broer: Ludo Sanders
Broer: Marcus Sanders
Halfbroer: Stefano Sanders
Neefje: Nick Sanders
Nichtje: Nina Sanders
Neefje: Lucas Sanders
Nichtje: Amy Kortenaer
Nichtje: Kimberley Sanders
Achterneefje: Valentijn Sanders
Kinderen Abortus (met ...)
blijkbaar heeft ze een abortus gehad??? en wie is Kimberley Sanders??? heb ik wat gemist???
Dat viel mij ook op ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef amaranta het volgende:
Ik was vergeten dat het vanmiddag heel hard heeft gesneeuwd.
haha inderdaad. mij ook!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef amaranta het volgende:
Ik was vergeten dat het vanmiddag heel hard heeft gesneeuwd.
Hij dringt zich wel op idd.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En wat is die Lucas weer irritant.
Ik ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef MissJ het volgende:
ik hoop dat Maxime nu onwijs evil gaat worden
Klopt daar kwam Nick achter maar daar hebben ze vervolgens nooit iets mee gedaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was toch gelogen van Maxime ofzo?
Wat overigens een redelijk goede actrice was... Beter dan deze. Dit wordt nu in ieder geval een Nina-zaakjequote:Op maandag 14 februari 2011 22:11 schreef James1988 het volgende:
Niet de allereerste Amy, die moest weg omdat minderjarigen maar een aantal uur per jaar mogen werken. Dit was Amy #2.
Ik denk volgend seizoen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vraag me dus af wanneer ze Amy wéér gaan verouderen.
En dat is mooi voor Ludo, want die is blij om uit de kleine kinderen te zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik denk volgend seizoen.![]()
Dan zal ze waarschijnlijk een jaar of 17/18 zijn.
En gaat ze hem natuurlijk verwijten dat ie er nooit was en dat hij het te makkelijk heeft geaccepteerd dat Maxime haar heeft afgetroggeld en dan gaat ze Maxime natuurlijk als haar moeder zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat is mooi voor Ludo, want die is blij om uit de kleine kinderen te zijn
quote:Ik ben nooit zo'n voorstander van Maxime's acties, maar als ze Charlie zou verlinken zou dat wel lollig zijn
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk 2 missers van de makers: Amy naar Maxime laten gaan en Sil te moordenaar van Rutger maken.
[..]
Ja indd. Gewoon een beetje verspilling dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap daarom ook echt niet waarom ze hem uberhaupt lieten verouderen en iets met Rikki lieten krijgen... Was een van de weinige stelletjes die ik wél mooi vond, Sil & Rikki. En die breken ze dan op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |