ja ik wachtte er ook al op.. maar hij kwam niet dus zelf maar aangemaakt..quote:
maybe had hij het niet in de gatenquote:Op zondag 5 september 2010 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik wachtte er ook al op.. maar hij kwam niet dus zelf maar aangemaakt..
weten je supporters in ieder geval waar ze aan toe zijnquote:Op zondag 5 september 2010 23:41 schreef Drassss het volgende:
Laatste 3 wedstrijden met 4-1 verloren in de competitie... tja.
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 17 jaar en heet Alexander Lemmers.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Scoren. Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Hmzzzquote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Job Batten.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' slecht op het gebied van Scoren! Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij zwak.
Dit type speler is nuttig, hij is erg snel, nu moet hij alleen nog net zo goed leren voetballen.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Kijk dat lijkt er meer op!quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar (30 d) en heet Thys van der Wulp.
Deze speler is matig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' matig op het gebied van Scoren! Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Heeft geloof ik wel aardig geholpen he, om 1 vleugel heel sterk te maken. Al je goals over rechtsquote:Op zondag 5 september 2010 23:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
weten je supporters in ieder geval waar ze aan toe zijn
die van mij hebben eindelijk een winstpartij meegemaakt..
Dat is echt heeuuulll lang geledenquote:06-09-2010 Je fanclub heeft er 3 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 90 ¤ op voor de clubkas.
hoe had die nog sterker gekund dan, behalve een betere vleugelspeler kopen? Mn spits heeft geen vleugelspel en mn middenvelder ook niet..quote:Op maandag 6 september 2010 07:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heeft geloof ik wel aardig geholpen he, om 1 vleugel heel sterk te maken. Al je goals over rechts
EDIT - al had je vleugel nog sterker gekund
Toch zou je vleugelaanval dan alsnog sterker worden, met die twee naar de vleugel. Alleen zou het verlies op je mid en in je centrale aanval hoger zijn dan je winst op de vleugel....quote:Op maandag 6 september 2010 10:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe had die nog sterker gekund dan, behalve een betere vleugelspeler kopen? Mn spits heeft geen vleugelspel en mn middenvelder ook niet..
op mn middenveld was dat niet mogelijk geweest aangezien ik mn rating daar ook echt nodig had voor het overwicht.. maar goed het doet er allemaal niet toe.. ik heb mn eerste overwinning van het seizoen gepakt.. en een belangrijke ook.. nu de komende 6 wedstrijden PICcen en dan thuis weer motsen tegen dit team en ik blijf erinquote:Op maandag 6 september 2010 11:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Toch zou je vleugelaanval dan alsnog sterker worden, met die twee naar de vleugel. Alleen zou het verlies op je mid en in je centrale aanval hoger zijn dan je winst op de vleugel....
Heb je geen mogelijkheden om tussendoor stiekem nog wat puntjes te pakken?quote:Op maandag 6 september 2010 11:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
op mn middenveld was dat niet mogelijk geweest aangezien ik mn rating daar ook echt nodig had voor het overwicht.. maar goed het doet er allemaal niet toe.. ik heb mn eerste overwinning van het seizoen gepakt.. en een belangrijke ook.. nu de komende 6 wedstrijden PICcen en dan thuis weer motsen tegen dit team en ik blijf erintenzij mn tegenstander nog ergens punten gaat pakken.. dan heb ik een probleem
Wat is dit nouquote:Het aangename weer lokte 12086 fans naar De Baandert. Sittardia speelde in een interessante 4-4-2-formatie. De volgende spelers kwamen het veld op: De iudicubus - Abuin, Davidsson, Domínguez, Irabarreta - Van De Gehuchte, Pena Filho, Amesti, Attema - Holecz, Franzetti.
Eenvoudig startte in een strategische 0-0-0-opstelling. De speaker verwelkomde de bezoekers en gaf de volgende basisopstelling: - - - .
Het thuispubliek jouwde het bezoekende team uit toen de speaker bekendmaakte dat de gasten geen 9 spelers op de been konden brengen. Het thuisteam kreeg hiermee een reglementaire overwinning in de schoot geworpen. Eindresultaat: 5-0.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik wachtte er ook al op.. maar hij kwam niet dus zelf maar aangemaakt..
een eenvoudige overwinning?quote:Op maandag 6 september 2010 11:18 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wat is dit nou. Leuk voor m'n supporters ook...
lastig.. mn team is eigenlijk echt te slecht.. het zou al een hele stunt zijn als ik erin blijf volgens mij..quote:Op maandag 6 september 2010 11:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je geen mogelijkheden om tussendoor stiekem nog wat puntjes te pakken?
En stiekem wat oudjes kopen om een klein beetje te versterken?quote:Op maandag 6 september 2010 11:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lastig.. mn team is eigenlijk echt te slecht.. het zou al een hele stunt zijn als ik erin blijf volgens mij..
dat kan ik idd nog overwegen, maar dat wil ik eigenlijk laten afhangen van hoe het er voor staat halverwege de competitie.. als ik dan namelijk 3 punten los ben.. dan zal het niet nodig zijn denk/hoop ik.. of hij moet ineens weer gaan inloggen en zn team volledig omgooien.. tsja dan ben ik gewoon de lul..quote:Op maandag 6 september 2010 11:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En stiekem wat oudjes kopen om een klein beetje te versterken?
Dat heb ik gedaan met voornamelijk FC's
Mja, dan moet je idd nog maar ff afwachten....quote:Op maandag 6 september 2010 11:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat kan ik idd nog overwegen, maar dat wil ik eigenlijk laten afhangen van hoe het er voor staat halverwege de competitie.. als ik dan namelijk 3 punten los ben.. dan zal het niet nodig zijn denk/hoop ik.. of hij moet ineens weer gaan inloggen en zn team volledig omgooien.. tsja dan ben ik gewoon de lul..
dat veilig spelen dat zal nog zo'n 3 weken in beslag nemen?quote:Op maandag 6 september 2010 11:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, dan moet je idd nog maar ff afwachten....
Ik heb mijn strategie duidelijk voor mezelf....Vleugel blijven trainen tot ik zeker ben van behoud, daarna weer pm en passen afwisselen
Hooguit. De "dubbele" ontmoeting speel ik tegen de zwakste broeder, die kan ik ook wel pakken als ik mn wingers pm laat trainenquote:Op maandag 6 september 2010 11:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat veilig spelen dat zal nog zo'n 3 weken in beslag nemen?
lekkerquote:Op maandag 6 september 2010 11:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hooguit. De "dubbele" ontmoeting speel ik tegen de zwakste broeder, die kan ik ook wel pakken als ik mn wingers pm laat trainen
voor de positiespel en passen trainers is dit een ideaal talent lijkt mequote:Op maandag 6 september 2010 12:08 schreef Drassss het volgende:
Goedkope advertentie dit, maar ik heb nu mijn jeugdspeler te koop staan.
Janno Goedvolk (298415193)
Netherlands 17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 27-12-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: De Gekleurde Prent (sinds 06-09-2010)
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 370 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Misschien is het voor iemand hier iets?
Lijkt mij ook dus vandaarquote:Op maandag 6 september 2010 12:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
voor de positiespel en passen trainers is dit een ideaal talent lijkt me
Hij heet Goedvolk, maar is wel temperamentvol....dat kan natuurlijk niet he?quote:Op maandag 6 september 2010 12:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dus vandaarTV geeft tussen 70k en 150k aan.
Koffie bijna door mijn neusquote:Op maandag 6 september 2010 12:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij heet Goedvolk, maar is wel temperamentvol....dat kan natuurlijk niet he?
Voor de mensen die hun jeugd vrijdag moeten laten spelen: Geef je orders uiterlijk donderdag. Onderhoud loopt altijd uitquote:06-09-2010 Jeugd offline van donderdagnacht tot vrijdag
Volgende week beginnen we met het terugplaatsen van het spel op onze normale schijven. Het belangrijkste deel van het spel heeft namelijk sinds de crash/downtijd van twee weken geleden op een ouder systeem gedraaid. Voordat we dit kunnen doen, moet een van de schijven nog een schijfcontrole voltooien. Dit is de schijf waarop de jeugdopleiding draait, dus dit onderdeel van het spel moeten we offline halen om het onderhoud te kunnen uitvoeren.
De jeugdopleiding is offline vanaf donderdagnacht 24.00 uur HT-tijd. Het is niet goed te voorspellen wanneer het onderhoud is afgerond, maar we verwachten dat de jeugdopleiding vrijdag omstreeks de middag weer beschikbaar zal zijn. Zorg er dus voor dat je je opstelling voor de jeugdwedstrijden van donderdagavond en vrijdag voorafgaand aan deze offlineperiode doorgeeft!
De daadwerkelijke verhuizing van het gehele spel naar onze normale schijven zal volgende week plaatsvinden en dan moeten we de site tijdelijk sluiten. We maken hiervan uiteraard tijdig melding.
quote:
Correctie, voor de mensen die vr/za/zo/ma een jeugdwedstrijd hebben, stel je jeugd vandaag of morgen in want onderhoud bij hattrick loopt altijd mega uitquote:Op maandag 6 september 2010 13:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor de mensen die hun jeugd vrijdag moeten laten spelen: Geef je orders uiterlijk donderdag. Onderhoud loopt altijd uit
leuk spelertje idd, helaas heb ik zelf al 3 man voor die plek als traineequote:Op maandag 6 september 2010 12:08 schreef Drassss het volgende:
Goedkope advertentie dit, maar ik heb nu mijn jeugdspeler te koop staan.
Janno Goedvolk (298415193)
Netherlands 17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 27-12-2010
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: De Gekleurde Prent (sinds 06-09-2010)
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 370 ¤/week
Specialiteit: Koppen
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Misschien is het voor iemand hier iets?
Ik heb donderdag ochtend mijn laatste jeugdwedstrijd. Kijken of we voor het onderhoud een nieuwe ronde kunnen starten en opstellen.quote:Op maandag 6 september 2010 14:26 schreef Drassss het volgende:
Correctie, voor de mensen die vr/za/zo/ma een jeugdwedstrijd hebben, stel je jeugd vandaag of morgen in want onderhoud bij hattrick loopt altijd mega uit
Dat zou makkelijk zijn jaquote:Op maandag 6 september 2010 13:08 schreef Flappekz het volgende:
Speciaal voor Gijs moeten ze de "volg topic"-knop vervangen door een "Hoi"-knop
Heb ik wat gemist in mn afwezigheid of klopt je onder regel niet meer?quote:Op maandag 6 september 2010 14:38 schreef Xummon het volgende:
[..]
leuk spelertje idd, helaas heb ik zelf al 3 man voor die plek als trainee
heb je wel alvast een startbod gedaan
Hij klopt hoorquote:Op maandag 6 september 2010 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist in mn afwezigheid of klopt je onder regel niet meer?
Vergelijk dan zn teamnaam waar hij mee bood op jou speler en kijk dan nog eens naar zn team naam in zn onderregel.quote:
06-04-2010quote:Op maandag 6 september 2010 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vergelijk dan zn teamnaam waar hij mee bood op jou speler en kijk dan nog eens naar zn team naam in zn onderregel.
Ik dacht, laat ik eens een nuttige WB halen. Krijgt op zondag standaard 50% training, maar als er een 100% trainee geblesseerd is (zoals nu dus...), krijgt ie op woensdag 100% training. Ook in de passing-training kan ie meedoenquote:Eduard Golub [playerid=259659380]
20 jaar en 77 dagen, volgende verjaardag: 11-10-2010
Geboren in: Germany
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 04-09-2010 (4/43), 2d)
Total Skill Index (TSI): 11 480
Loon: 2 652 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 2
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Daarom zei ik dus. Heb ik wat gemist of klopt zn onder regel niet meer.quote:Op maandag 6 september 2010 18:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
06-04-2010
Destron Elsloo FC is hernoemd tot VV Eendracht Elsloo.
Oeh dan heb ik (zodra hij gestegen is) nog wel wat leuks voor je om te trainen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens een nuttige WB halen. Krijgt op zondag standaard 50% training, maar als er een 100% trainee geblesseerd is (zoals nu dus...), krijgt ie op woensdag 100% training. Ook in de passing-training kan ie meedoen![]()
Mij een beetje nieuwsgierig maken he? Stats en plaatjes willen we zien!quote:Op maandag 6 september 2010 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh dan heb ik (zodra ze gestegen zijn) nog wel wat leuks voor je om te trainen.![]()
Ik heb mn post al veranderd. Het is er maar 1 de rest is al 21+. Maar bij deze stats en plaatje.quote:Op maandag 6 september 2010 19:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mij een beetje nieuwsgierig maken he? Stats en plaatjes willen we zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 september 2010 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb mn post al veranderd. Het is er maar 1 de rest is al 21+. Maar bij deze stats en plaatje.Die is inderdaad ook mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen voorlopig zit ik helemaal vol qua trainees en proefballonnetjes....En er komt er ook nog eentje aan vanuit de jeugd
Ik ben van pindavlees
Zonde ik verwacht dat ie binnenkort toch wel gaat stijgen. Mja dr zullen er nog wel meer zijn in hattrick die hem hebben willen.quote:Op maandag 6 september 2010 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die is inderdaad ook mooiAlleen voorlopig zit ik helemaal vol qua trainees en proefballonnetjes....En er komt er ook nog eentje aan vanuit de jeugd
Vast wel. Mijne kostte me 2 miljoen, net iets boven TVquote:Op maandag 6 september 2010 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zonde ik verwacht dat ie binnenkort toch wel gaat stijgen. Mja dr zullen er nog wel meer zijn in hattrick die hem hebben willen.
Sylvester is nu ± 7 a 8 ton waard.quote:Op maandag 6 september 2010 19:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vast wel. Mijne kostte me 2 miljoen, net iets boven TV
Lekker spelertje van koek.....quote:06-09-2010 (5/43) Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2010 22:13 schreef Merson het volgende:
Kan je beter 2 aanvalslinies gelijk hebben (redelijk-redelijk-slecht)? Of 1 aanvalslinie beter (zwak-goed-zwak)?
Tegenlijk een (redelijk-redelijk-redelijk) verdediging.
En ik speel counter.
Rationeel zou ik, omdat het de CA betreft, kiezen voor optie 1. Maar intuitief denk ik dat het in dit geval niet zo veel uitmaakt, de verschillen zijn m.i. te klein.quote:
wel een reden om minimaal 1x per 2 maanden in te loggen als je HT op een lager pitje wilt zetten..quote:
Vrijdag krijgen de spelers training die 1x hebben gespeeld op zondag of woensdag.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:33 schreef Pinterman het volgende:
Edit: vraagje erbij: heeft het enige zin om spelers 2x per week te laten spelen, zowel in de friendly als in de competitie? Of is dat sowieso nooit verstandig, als je ook andere spelers kunt opstellen?
quote:Laatste trainingsrapport (06-09-2010)
Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden.
Roberto Belmonte : Zijn prestaties op het gebied van passen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van zwak naar slecht.
Roberto Belmonte : Zijn vaardigheden op het gebied van scoren namen af van briljant tot uitmuntend.
Roberto Belmonte : Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij buitenaards in spelhervattingen, nu is dat afgezakt naar reusachtig.
Carlo Spensieri : Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van positiespel terug van matig naar zwak.
ik gok op natquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe is het weer in Groningen?
quote:
Zo speelde ik gisteren een friendly tegen een gast die op woensdag ook gewoon 157 hatstats haaltquote:Op woensdag 8 september 2010 09:41 schreef Drassss het volgende:
* Gaat voor het eerst serieus kijken wat voor ratings hij op de woensdag haalt *
* Ziet dat de Cup wedstrijd tegen Xummon een hel gaat worden *
Dat haal ik met mijn a-team netquote:Op woensdag 8 september 2010 10:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo speelde ik gisteren een friendly tegen een gast die op woensdag ook gewoon 157 hatstats haalt
HO heb je nodig om dat te zien of niet? Want alltid laat alleen de competitie zien..quote:Op woensdag 8 september 2010 10:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik dus ook. Mijn B-team is goed voor een overweldigende 97 hatstats
Foxtrickquote:Op woensdag 8 september 2010 10:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
HO heb je nodig om dat te zien of niet? Want alltid laat alleen de competitie zien..
Gewoon ff google doen...hij is er voor firefox en voor chromequote:Op woensdag 8 september 2010 10:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je daar een goed linkje van om ergens te downloaden?
Mijn tegenstander in Paraguay haalde vannacht een whooping 194 hatstats.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo speelde ik gisteren een friendly tegen een gast die op woensdag ook gewoon 157 hatstats haalt
Dan heb je het beter gedaan dan ik.... 7-0quote:Op woensdag 8 september 2010 10:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn tegenstander in Paraguay haalde vannacht een whooping 195 hatstats.
Ik daar in tegen met mn B team 98.
7-1 op mn donder dus.
Zow ik ben nog niet wakker. Koffie tijd!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je het beter gedaan dan ik.... 7-0
Maar gelukkig geen blessures
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow ik ben nog niet wakker. Koffie tijd!![]()
Hij had er 194 en t is 7-2 geworden en ik heb zelfs 0-1 voor gestaan.
Ook geen blessures trouwens.
Geen flauw idee, ik heb ook alleen de hatstats aanstaan...quote:Op woensdag 8 september 2010 10:38 schreef Drassss het volgende:
Ah gelukt ik keek er over heenDank Flap
Wat is eigenlijk Vnukstats?
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat haal ik met mijn a-team niet
Helemaal nix mis met korfbalquote:Op woensdag 8 september 2010 10:51 schreef Drassss het volgende:
Oh 110 hatstats op de woensdag...Gaat dus een korfbalwedstrijd worden samen met Xummon.
Korfbal is voor homo'squote:
145quote:Op woensdag 8 september 2010 10:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
HatStats 195
Verdediging: 49
Middenveld: 66
Aanval: 80
Ik haalde afgelopen weekend 175, uit en met PIC. Begint zowaar nog ergens op te lijken ookquote:Op woensdag 8 september 2010 11:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
145
Verdediging: 60
Middenveld: 33
Aanval: 52
ohw ja.. en dit was nog MOTS ook..
veel te goed team dus..quote:Op woensdag 8 september 2010 11:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik haalde afgelopen weekend 175, uit en met PIC. Begint zowaar nog ergens op te lijken ook
Van de week mn beste winger voor 5M de deur uit gedaanquote:Op woensdag 8 september 2010 11:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
veel te goed team dus..dat wordt verkopen..
dat lijkt er meer opquote:Op woensdag 8 september 2010 11:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Van de week mn beste winger voor 5M de deur uit gedaan
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En deze ratings waren zonder hem
Wellicht binnenkort ja...maar dan moet ik ook weer nieuwe trainees terug gaan kopen. Zonde van mn geldquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wellicht binnenkort ja...maar dan moet ik ook weer nieuwe trainees terug gaan kopen. Zonde van mn geld
yeah gemengd douchenquote:Op woensdag 8 september 2010 10:51 schreef Drassss het volgende:
Oh 110 hatstats op de woensdag...Gaat dus een korfbalwedstrijd worden samen met Xummon.
Ah dank.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
Vnukstats geven je gemiddeldes in termen van redelijk/goed/uitstekend etc
Neem bijvoorbeeld mijn wedstrijd
Ik haal daar in de verd
2x uitstekend zeer hoog, 8* en 1 keer uitstekend laag, 8-.
De rest van de linies kun je ook zien, zeer laag is !, laag is -, hoog is + en zeer hoog is *
Het middenveld telt driemaal en mijn overall gemiddelde maakt 6,34. Dat betekent dat ik een gemiddelde wedstrijdbeoordeling van redelijk(,34) heb gehaald.
wel jammer dat ie al 17jr en 56 dagen is.. maar goed ik heb hetzelfde met mijn 8*** spits.. die is ook al 17jr en 68 dagen zelfs.. en ik moet nog wachten ook voordat ik em kan promoveren..quote:Op woensdag 8 september 2010 12:04 schreef Xummon het volgende:
jonkies 2-1 verloren van jong koekje
voor het eerst sinds 11 wedstrijden dat mijn jonkies weer eens een potje verliezen, Freddy Silvis heeft wel de 8*** gehaald. ga er vanuit dat hij morgen tijdens de jeugdtraining popt op vleugelspel of passen. (beide zou het mooiste zijn)
Gemengd douchen is kutquote:
zijn leeftijd is idd jammer, maar ik ga eens kijken of ik er nog iets me aankanquote:Op woensdag 8 september 2010 14:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wel jammer dat ie al 17jr en 56 dagen is.. maar goed ik heb hetzelfde met mijn 8*** spits.. die is ook al 17jr en 68 dagen zelfs.. en ik moet nog wachten ook voordat ik em kan promoveren..
niet nodig ik win toch altijdquote:
zolang hij maar 17 is als je em promoveert valt het denk ik wel mee..quote:Op woensdag 8 september 2010 14:09 schreef Xummon het volgende:
[..]
zijn leeftijd is idd jammer, maar ik ga eens kijken of ik er nog iets me aankan
laat jij je zeepje maar niet vallen, als Vullie naast je staatquote:
Dat durf ikquote:Op woensdag 8 september 2010 14:25 schreef Xummon het volgende:
[..]
laat jij je zeepje maar niet vallen, als Vullie naast je staat
quote:
Dat komt door die inspiratieloze TTquote:Op woensdag 8 september 2010 14:57 schreef Drassss het volgende:
Dubieus topic is dit aan het worden.
quote:
quote:
voetballen, douchenquote:
Staan ingesteld.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:52 schreef MrMoon het volgende:
poging 2 tot ontopic
VERGEET NIET DE STRAFSCHOPNEMERS IN TE STELLEN!
niet nodig vandaagquote:Op woensdag 8 september 2010 15:52 schreef MrMoon het volgende:
poging 2 tot ontopic
VERGEET NIET DE STRAFSCHOPNEMERS IN TE STELLEN!
Ligt eraan. opvliegend is ideaal als hij veel blessures krijgt in een seizoen. Hij moet iets geweldadigere spelers krijgen om minder blessures te krijgen. Het levert iets meer gele kaarten op, maar dat is niet overkomelijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:14 schreef Drassss het volgende:
Optie 3 is opvliegend, dat is sowieso niet echt ideaal.
Edit: Mijn voorkeur zou naar optie 1 gaan.
Niet overkomelijk of niet onoverkomelijk?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:22 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ligt eraan. opvliegend is ideaal als hij veel blessures krijgt in een seizoen. Hij moet iets geweldadigere spelers krijgen om minder blessures te krijgen. Het levert iets meer gele kaarten op, maar dat is niet overkomelijk.
Ben ik het zeker mee-eens ( kijkt naar zijn eigen team en ziet dus waar het misgaatquote:Op woensdag 8 september 2010 16:22 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ligt eraan. opvliegend is ideaal als hij veel blessures krijgt in een seizoen. Hij moet iets geweldadigere spelers krijgen om minder blessures te krijgen. Het levert iets meer gele kaarten op, maar dat is niet overkomelijk.
Een blessure van +3 is soms nog dodelijker...quote:Op woensdag 8 september 2010 16:24 schreef Drassss het volgende:
Ben ik het zeker mee-eens ( kijkt naar zijn eigen team en ziet dus waar het misgaat), alleen is een schorsing voor één van je middenvelders soms dodelijk.. Tja het is een afweging en altijd lastig
Het is maar vriendschappelijkquote:
Nee het is de Fok Cup!quote:Op woensdag 8 september 2010 17:56 schreef vanpers het volgende:
[..]
Het is maar vriendschappelijk![]()
Optie 1 is eruit gegaan voor 2 683 000. Boven mijn budget dus had de keus een stuk makkelijker gemaakt.
Optie 2 zal het ook wel niet worden door mijn afwezigheid.
Optie 4 loopt 2 min na optie 3 af. Denk dat ik toch voor optie 3 ga met als backup optie 4.
Ik laat jullie wat weten.
Welk team ook alweer?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:03 schreef Nixx- het volgende:
Wat is de tussenstand van mijn beker wedstrijd?
quote:
quote:Loilse - Wespennest (299388687)
08-09-2010 17:00
De wedstrijd is bezig, er zijn 11 minuten van de tweede helft gespeeld.
Door het vrij behoorlijke voetbalweer kwamen er 40700 fans naar Loilse bende Arena. De 3-5-2-opstelling van Loilse zag er boeiend uit. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Fotyga - Beggio, Beringer, Michels - ¦aćirović, Stoychev, Kajuth, Verlangen, Pinto - Calera, Vlãdescu.
De coach van Wespennest had voor een 3-5-2-formatie gekozen. De speaker verwelkomde de bezoekers en gaf de volgende basisopstelling: Rente - Miftakhutdinov, Baggermans, Hartzler - Krutiak, Scaramelli, Leuchtmann, Elbrecht, Helle - Aaen, Kỳ An.
De fans van Loilse hielden hun adem in toen Dani Pinto op de linkerflank aan een lange solo begon. Hij ontweek alle tackles, omspeelde de keeper en zette zo zijn team op een 1-0 voorsprong. Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Loilse door Ferry Verlangen uitgebreid tot 2-0. Toen Wespennest een vrije trap mocht nemen vanuit een moeilijke hoek, werd gekozen voor een variant die trouwe fans wel zullen kennen van de training. De opzij gelegde bal zette de verdediging volledig op het verkeerde been en dat bood Vegard Helle een vrije doorgang richting het doel. Zonder te aarzelen zorgde hij na 24 minuten in de wedstrijd voor de 2-1. Đan Kỳ An maakte in de 29e minuut een snelle aanval van de linkerkant van het veld af, door de bal net langs de keeper in het doel te schuiven: 2-2. Na een knappe actie aan de linkerkant van het veld kwam Vegard Helle van Wespennest in de 34e minuut helemaal vrij om te scoren. 2-3 voor de bezoekers. Op Twitter werd een ruststand van 2-3 gemeld. Loilse had het meeste balbezit, namelijk 53 procent.
Hard werken van Loilse op de rechterflank werd beloond. Het bracht Dani Pinto in scoringspositie en die liet zich deze kans op de gelijkmaker niet ontnemen: zijn lob zette 3-3 op het scorebord. Luitgard Kajuth stoomde in de 50e minuut door het midden op. Hij wist de bal bijna langs de keeper van de bezoekers te schieten, maar de alerte Ubaldo Rente blokte het schot en hield zo de stand gelijk.
Bij deze.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Laat er even eentje door en het is je vergeven.
Gelukkigquote:Op woensdag 8 september 2010 18:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Trainee maar 1 week geblesseerd
Thnx, kon alle kanten op blijkt uit de ratingsquote:Op woensdag 8 september 2010 18:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gelukkig. Gefeliciteerd met de overwinning.
quote:
alleen nationale wedstrijden geloof ikquote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Drassss het volgende:
Merk ik nu pas, maar is het allang dat je op de woensdag al mensen kan uitdagen?
ik geloof dat dat nationaal geen probleem is, als je internationaal hebt gespeeld moet (moest) je altijd tot donderdag wachtenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Drassss het volgende:
Merk ik nu pas, maar is het allang dat je op de woensdag al mensen kan uitdagen?
Daar kom je op zich best goed weg iddquote:Op woensdag 8 september 2010 22:32 schreef Nixx- het volgende:
HAHAHA 4-3 gewonnen met 46% balbezit (met PIC).
Hier kom ik weer goed mee weg.
Wel een hele goede vleugelspeler die zichzelf rood (2x geel) heeft laten aannaaien.
Maar de geblesseerde is er voor +4 uit
Rating details
Loilse bende F.C. Wespennest
Middenveld goed (heel laag) redelijk (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (laag) uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging goed (zeer hoog) uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging uitstekend (laag) formidabel (laag)
Rechteraanval formidabel (zeer hoog) redelijk (heel laag)
Centrale aanval formidabel (zeer hoog) uitmuntend (hoog)
Linkeraanval uitmuntend (heel laag) formidabel (laag)
Al moet ik zeggen dat er voor mij een penalty en een snel SE bij zaten.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:56 schreef Flappekz het volgende:
Daar kom je op zich best goed weg idd
Ik had van de week wel een +3 bij mn meest kostbare spelerquote:Op donderdag 9 september 2010 10:41 schreef Drassss het volgende:
Zul je zien dat ik elke keer +4 krijg
2 seizoenen geleden een +7 gehad.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:46 schreef Drassss het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat het ook niet zo'n boeiend nieuws is. De meeste blessures zitten tussen +1 en +3..daar boven komen ze niet echt vaak voor.
Ik ga nooit meer op donderdag een speler verkopen....is echt een kutdag imoquote:Op donderdag 9 september 2010 11:40 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop op een gruwelijke bidwar de komende 30 minuten.
Ochja ik heb nog nooit rekening gehouden met het verkopen van mijn spelers.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer op donderdag een speler verkopen....is echt een kutdag imo
Ik weet niet of het een verbetering is. Natuurlijk heb ik liever geen +7 als blessure, maar ik wil wel graag realisme in het spel. Het liefst krijg ik ook elke week 1 miljoen gratis cash erbij, maar dat is ook niet reëelquote:Op donderdag 9 september 2010 11:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2 seizoenen geleden een +7 gehad.![]()
+5 en +6 ook al mee gemaakt dus ik vind dit wel een dikke verbetering!
fijn om te weten dat mijn goalie een bagger vleugelspeler isquote:Ilja Verwijk: Training op het gebied van Vleugelspel zal geen effect meer op hem hebben.
even zo fijn om te weten dat deze middenvelder een kansloze goalie isquote:Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Sander Koek de potentie heeft om waardeloos te worden in Keepen.
Zoals het was was ook niet echt het summum van realisme. Er zijn irl voetballers die zo geblesseerd raken dat ze een half jaar of langer zijn uitgeschakeld. Soms zelfs helemaal niet meer kunnen voetballen of zelfs dood neer vallen tijdens een wedstrijd voetballen. Dan liever max een +4 imoquote:Op donderdag 9 september 2010 11:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een verbetering is. Natuurlijk heb ik liever geen +7 als blessure, maar ik wil wel graag realisme in het spel. Het liefst krijg ik ook elke week 1 miljoen gratis cash erbij, maar dat is ook niet reëel
Een +7 is dan best aardig. Toch een half seizoen eruitquote:Op donderdag 9 september 2010 12:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals het was was ook niet echt het summum van realisme. Er zijn irl voetballers die zo geblesseerd raken dat ze een half jaar of langer zijn uitgeschakeld. Soms zelfs helemaal niet meer kunnen voetballen of zelfs dood neer vallen tijdens een wedstrijd voetballen. Dan liever max een +4 imo
Mijn experimenten mogen ook weleens wat gaan doen...al krijgen ze niet allemaal training momenteelquote:Op donderdag 9 september 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Ben vooral benieuwd of mijn experiment trainee met matig verdedigen en redelijk vleugel morgen popt
Yep. En die van mij zijn matig..quote:Op donderdag 9 september 2010 12:59 schreef TheVulture het volgende:
van matig naar redelijk zou sneller moeten gaan dan van redelijk naar goed enz... of niet?
Die van mij ook!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep. En die van mij zijn matig..
als ze realistische wijzigingen willen doen, dan:quote:Op donderdag 9 september 2010 12:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een +7 is dan best aardig. Toch een half seizoen eruit( in ht termen ). Ja het blijft een lastig punt alleen ik hoop dat men niet het spel " makkelijker " gaat maken met steeds kleine wijzigingen.
Jep, nog een lange weg te gaan voor hattrickquote:Op donderdag 9 september 2010 13:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ze realistische wijzigingen willen doen, dan:
- moeten er blessures langer dan +7 mogelijk zijn..
- moet je voor je jeugd ook in het buitenland kunnen scouten..
- moet je je oud-speler als trainer of scout bij de jeugd kunnen aanstellen..
- etc..
Mijn 3 proefballontjes zijn pas al gestegen (nu 2 met redelijk en 1 met matig def) Ik hoop eigenlijk dat koek zn trainie al stijgen wil of 1 van mn A trainies en dan het liefst de oudstequote:Op donderdag 9 september 2010 13:20 schreef MrMoon het volgende:
van mijn 4 proefballonnetjes zijn er nog 2 matig..
idd..quote:Op donderdag 9 september 2010 14:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, nog een lange weg te gaan voor hattrick
Dat heb ik liever niet. Dan kunnen buitenlandse teams ook hier scouten en zitten straks al "onze" Nederlandse talenten in t buitenland.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
- etc..
of al hun talenten zitten bij jou in je teamquote:Op donderdag 9 september 2010 14:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb ik liever niet. Dan kunnen buitenlandse teams ook hier scouten en zitten straks al "onze" Nederlandse talenten in t buitenland.
Boze supporters als je je publiekslieveling verkooptquote:Op donderdag 9 september 2010 13:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
- etc..
Megastijging in je seizoenkaartverkoop op het moment dat de club wordt overgenomen door een dubieuze oostblokmaffioosquote:Op donderdag 9 september 2010 15:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Boze supporters als je je publiekslieveling verkoopt
+30 miljoen in de schulden kunnen staanquote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Megastijging in je seizoenkaartverkoop op het moment dat de club wordt overgenomen door een dubieuze oostblokmaffioos
Ja ok maar ik heb toch liever dat het zo blijft als heet nu is qua scouten. En als je dan zo nodig wil scouten in het buitenland scout dan in Friesland, Limburg, Drenthe, Gelderland, Overijssel, Groningen of Noord Braband. Das praktisch buitenland.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
of al hun talenten zitten bij jou in je team
+ een team met gespierde behaarde mannen zonder shirtquote:
GotC d'r mannen spelen in een kilt....is dat nix voor je?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
+ een team met gespierde behaarde mannen zonder shirt
Oehquote:Op donderdag 9 september 2010 15:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC d'r mannen spelen in een kilt....is dat nix voor je?
Damesvoetbalquote:
Hihi ik las klit.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC d'r mannen spelen in een kilt....is dat nix voor je?
Nu ga je te verquote:Op donderdag 9 september 2010 15:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar ik heb toch liever dat het zo blijft als heet nu is qua scouten. En als je dan zo nodig wil scouten in het buitenland scout dan in Friesland, Limburg, Drenthe, Gelderland, Overijssel, Groningen of Noord Braband. Das praktisch buitenland.
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:36 schreef Drassss het volgende:
Geplande downtijd jeugdopleiding
De geplande downtijd voor de jeugdopleiding om de schijfcontrole te voltooien is niet langer nodig. De pariteitscontrole is voltooid en alles loopt gladjes.
ik wacht op het moment dat het misgaat.. het gaat te gladjes wat dat betreft..quote:Op donderdag 9 september 2010 16:36 schreef Drassss het volgende:
Geplande downtijd jeugdopleiding
De geplande downtijd voor de jeugdopleiding om de schijfcontrole te voltooien is niet langer nodig. De pariteitscontrole is voltooid en alles loopt gladjes.
Jep... en dan helpt het nog een heel klein beetje om je jeugd er tussen te plannen. Maar! ik wil het ook niet sneller hebben ( bijv 3 wedstrijden per week ).quote:Op donderdag 9 september 2010 19:20 schreef Flappekz het volgende:
Eigenlijk gaat Hattrick maar traag he? Constant een paar dagen wachten enzo...
Pfff dat kan hem miljoenen opleverenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:33 schreef NelisZ het volgende:
Pfff. mijn huisgenoot meldt net even dat hij een jeugdspeler heeft met 3 keer goed als potentie, op positiespel, vleugelspel en verdedigen. En hij is nog maar 16j 0d... Dat kan nog een leuk spelertje worden
ja, idd.. en dan steeds nutteloos inloggen terwijl je weet dat er niks gebeurd is..quote:Op donderdag 9 september 2010 19:20 schreef Flappekz het volgende:
Eigenlijk gaat Hattrick maar traag he? Constant een paar dagen wachten enzo...
Herkenbaar zegquote:Op donderdag 9 september 2010 20:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja, idd.. en dan steeds nutteloos inloggen terwijl je weet dat er niks gebeurd is..
quote:Aard Bruls [playerid=298633012]
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 30-12-2010
Geboren in: Netherlands
Een gemeen persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: A.F.C Boeren (sinds 09-09-2010 (5/43), )
Total Skill Index (TSI): 3 260
Loon: 850 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Deadline: 12-09-2010 17:44
(2 dagen 21u 37m)
Vraagprijs: 2 000 000 ¤
Hoogste bod: 2 000 000 ¤ door FC Kehe
damn..quote:Op donderdag 9 september 2010 20:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Herkenbaar zeg
Wat nuttigs dan:
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Herkenbaar zeg
Wat nuttigs dan:
[..]
quote:Hoogste bod: 2 040 000 ¤ door TeamKoekje
quote:Sergej Čerkez [playerid=157569556]
28 jaar en 95 dagen, volgende verjaardag: 27-09-2010
redelijk in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: VV Eendracht Elsloo (sinds 29-07-2010 (15/42), 6w 1d)
Total Skill Index (TSI): 27 990
Loon: 17 844 ¤ (14 870 ¤) /week inclusief 20% bonus 285 504 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Deadline: 13-09-2010 01:53
(3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 1 150 000 ¤
Twee jeugdpulls die in mn B-elftal spelenquote:Michel Daniel Kuilman
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Arne Bloemhoff
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed.
quote:Thomas Paquin
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van briljant naar wonderbaarlijk.
quote:Lennaert Schaars [playerid=262102250]
19 jaar en 110 dagen, volgende verjaardag: 12-09-2010
Geboren in: Netherlands
zwak in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 14-10-2009 (6/40), 2s 15w 2d)
Total Skill Index (TSI): 26 450
Loon: 4 870 ¤/week
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
tweede was een proefballonnetjequote:Luis Sánchez [playerid=296306605]
17 jaar en 40 dagen, volgende verjaardag: 21-11-2010
Geboren in: Spain
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 13-08-2010 (1/43), 4w)
Total Skill Index (TSI): 720
Loon: 420 ¤/week inclusief 20% bonus
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:37 schreef MrMoon het volgende:
ik zie nu pas dat ik em als jeugdspeler gebookmarkt had.. alleen zodra hij gepromoveerd wordt is die bookmark niks meer waard.. dat zouden ze eens moeten veranderen..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm 298385091 09-09-2010 900 225 000 ¤ 17 redelijk 298200848 08-09-2010 680 66 000 ¤ 17 redelijk 298379626 08-09-2010 950 399 917 ¤ 17 redelijk 298287413 08-09-2010 960 350 000 ¤ 17 redelijk 298351841 08-09-2010 950 225 000 ¤ 17 redelijk 298264943 07-09-2010 950 279 000 ¤ 17 redelijk 297176308 07-09-2010 980 30 000 ¤ 17 redelijk 292944655 07-09-2010 1060 400 000 ¤ 17 zwak 297928465 07-09-2010 980 500 000 ¤ 17 redelijk 298164420 07-09-2010 870 100 000 ¤ 17 redelijk |
Dat zijn leuke winstenquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:12 schreef Flappekz het volgende:
Overigens, dat gestegen proefballonnetje zou weleens een leuke kunnen zijn. Gekocht voor 27k, dit is zijn transfervergelijking:
[ code verwijderd ]
En dat na effectief anderhalve training op vleugel![]()
Komende weken gaat ie echter nog pm-training krijgen
quote:Allard Boender
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend.
Geurt Immerman
Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van redelijk naar goed.
Ik denk dat dat een onderdeel van foxtrick is?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:52 schreef Drassss het volgende:
Zie ik voor het eerst die nieuw wedstrijdprogramma tabel + seizoenstabel....
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een onderdeel van foxtrick is?
quote:Je trainer Roy Westenborg heeft het volgende vastgesteld:
Semen Melnik: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van redelijk naar goed.
Matthijs Dijk: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van matig naar redelijk.
Jeffrey van der Eerden: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van slecht naar zwak.
´aibas Kabakas: Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van slecht naar zwak.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:52 schreef Drassss het volgende:
Zie ik voor het eerst die nieuw wedstrijdprogramma tabel + seizoenstabel....
Behoorlijk groenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Moet je eens kijken bij je vlaggetjes verzamelingen.
quote:
Moet je gewoon foxtrick ff uitzetten, en dan door hattrick heen browsen.....Kom je er snel genoeg achterquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weer wat leuks erbij dus.
En zo zijn er nog meer. Ik weet all1 niet meer wat van hattrick zelf is en wat van Foxtrick is. Ik heb het al zo lang. Ik heb bv al vaker een vraag gesteld aan de hattrick mods waar ze op antwoorde dat dat niet bij hattrick hoorde maar bij Foxtrick.
2 weerevents in de jeugd in 10 minuten. Modderman blijkt Krachtig te zijn. Had ik al aan zijn naam gezienquote:14:04
Mike Modderman toonde een geweldige vechtlust en het leek wel of de regen hem totaal niet deerde.
05:25
De regen maakte het vandaag moeilijk voor spelers als Lester Zander om hun balcontrole te demonstreren.
zeg... heb je weer een opstelling voor je vrouwtje gemaakt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
2 weerevents in de jeugd in 10 minuten. Modderman blijkt Krachtig te zijn. Had ik al aan zijn naam gezien
Neen, dit keer niet. Heb m wel ff gecheckt. Hoezo?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeg... heb je weer een opstelling voor je vrouwtje gemaakt?
och gewoon.. zo maar..quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neen, dit keer niet. Heb m wel ff gecheckt. Hoezo?
quote:Geld voor voormalige speler
Je team heeft 110 160 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Arkadiy Pomazun (266116957) onlangs is verkocht voor 3 672 000 ¤.
Zit gewoon op hattrick.org, al kostte me dat wel een paar pogingenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kunnen jullie op hattrick nu?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zit gewoon op hattrick.org, al kostte me dat wel een paar pogingen
quote:The service is unavailable.
quote:Hattrick is currently offline
Hattrick announces:
Hattrick is down. We're investigating. Transfer engine was stopped at around 12.25, and deadlines will be extended.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |