quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
sirda zou het nieuwe topic openen stond in het vorige topicquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:11 schreef Joralf het volgende:
FP, waarom doet niemand een OP zeg???? Moet ik mn kostbare schooltijd weer gaan besteden aan een OP
Ja jeetje.... dat heb ik niet gezien, dan moet ie zorgen dat ie de laatste post heeft hoor.... Dan wacht ie maar weer tot deze vol is.......quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sirda zou het nieuwe topic openen stond in het vorige topic
Daar gaat het niet om. sirda en qyn hebben een verrassing en wilde daarom het nieuwe topic openen. Normaal is het geen probleem als jij het doet.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:13 schreef Joralf het volgende:
[..]
Ja jeetje.... dat heb ik niet gezien, dan moet ie zorgen dat ie de laatste post heeft hoor.... Dan wacht ie maar weer tot deze vol is.......
Word me ook weer niet in dank afgenomen dat ik de op doe![]()
Ach dan veranderd die toch de OP....... daar heeft ie tenslotte rechten voor...quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. sirda en qyn hebben een verrassing en wilde daarom het nieuwe topic openen. Normaal is het geen probleem als jij het doet.
idd ze zullen hem toch wel vergeten zijn.... waarschijnlijk zitten ze niet eens op ut internet..... en tsja... ik kan niet 10 uur zonder hattrick topic hoor....quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:20 schreef The_Hives het volgende:
ze zullen het trouwens toch wel niet af hebben of vergeten zijn
pas de problemes mon amiequote:Op woensdag 19 januari 2005 11:21 schreef Joralf het volgende:
[..]
Ach dan veranderd die toch de OP....... daar heeft ie tenslotte rechten voor...
[/[quote]
sird_dalord en rechten
[quote]
Mon excusios pour le openingspost![]()
fijn plan, maarja ze zijn er zelf nietquote:Ik zal voortaan geen openingspost meer doen als SD en qyn een verassing hebben![]()
![]()
![]()
tja daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:23 schreef Joralf het volgende:
... ik kan niet 10 uur zonder hattrick topic hoor....![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:21 schreef Joralf het volgende:
[..]
Ach dan veranderd die toch de OP....... daar heeft ie tenslotte rechten voor...
Maar goed dat ik dan een openingspost gedaan heb..... dankjewel Joralf :quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:30 schreef sir_dalord het volgende:
verassing is idd niet afmaar dat kwam omdat ik mijn pc kaduuk was de laatste dagen
.
Dus de verassing viel in het spreekwoordelijke water
best jammer, want het idee was leuk. Al ga ik het idee wel een andere keer uitvoeren, maar dan gebeurt dat pas op 19 mei
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:33 schreef Joralf het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan een openingspost gedaan heb..... dankjewel Joralf :![]()
Graag gedaan fokhattrickers![]()
Hey als we nu ff doorspemmen, dan kan SD vanavond weer een nieuwe openen!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:53 schreef komrad het volgende:
SD, we weten iig dat het iets met de kampioenschappen ed te maken heeft nu
Joralf, jij bent zooo goed bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |