quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
De winnaars van de felbegeerde Fok!-Awardsquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
Op zich lijkt de opstelling goed voor een counterattack, maar als je op deze manier te weinig balbezit hebt, zul weinig kansen creeren. Met counterattack weet je dat je minder kansen zult krijgen. Maar daarbij heb je ook nog eens maar twee spitsen. Ik zou iets minder verdedigend spelen..... Misschien zijn je spitsen wel niet goed genoeg of zijn de spelers niet geschikt voor counterattack. Je speelt al zo verdedigend, misschien dat je je tactiek op normaal moet zetten. Een middenvelder extra kan ook wonderen doen...quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:00 schreef kavorka het volgende:
0-1 verloren...
Heb nu al 3x achter elkaar met 0-1 verloren (vriendschappelijk tegen iemand uit VI, beker tegen iemand uit V en nu in de competitie IX)
speel 5-3-2 (counterattack). Ik scoor maar niet, switchten naar 3-5-2??
Ik won met 8-0..quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:38 schreef Gabberhead het volgende:
Leuk begonnen dit seizoen. Een 2-0 overwinning tegen een ploeg met op papier sterkere spelers.
Alleen Hattrick moet toch iets doen aan z'n waarderingssysteem:
1-0 Perry Kroes (5)
2-0 Perry Kroes (28)
The most dominating Arossel player was without a doubt Barend van Hameren. Perry Kroes on the other hand, had a terrible day.
Kun je nagaan hoe goed de rest van m'n team was
quote:
quote:sir_dalord is de OP aan het vernieuwen. De huidige is te groot en te onoverzichtelijk.
Daarom is deze OP dus nog niet geupdate. Ik ga alles omgooien en ik vond het daarom niet nodig om nieuwe ploegen nog in in deze te gaan invoeren.
verwacht in de nieuwe OP dus het volgende:
• overzichtelijk schema van fokhattrick ploegen die tevens up to date kan worden gehouden zonder dat er een nieuwe topic nodig is.
• meer nadruk op de fokfed activiteiten
• links zullen overzichtelijk worden neergezet.
kortom: overzichtelijk is het nieuwe sleutelwoord..
Ik hoop om vanaf deel 39/40 de nieuwe op te kunnen introduceren...
hoogachtend,
sir_dalord
Sorry, overheen gelezenquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
No prob, was uit vorige topicquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Sorry, overheen gelezen![]()
quote:Maar hoe heb je gespeeld??![]()
Klotequote:Op maandag 18 oktober 2004 11:30 schreef komrad het volgende:
he hives, wat heb je gisterne gedaan?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:37 schreef -Raffie- het volgende:
maar wel 2 wo's in me competitie dus degradeer hopelijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |