quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
euh, je tvp't je eigen topic?quote:Op woensdag 1 september 2004 18:23 schreef sir_dalord het volgende:
tvp
dat wordt lastig, ik vrees dat het de volgende OP gaat worden.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:25 schreef komrad het volgende:
tvp, kan iemand in de OP de url voor mijn naam weghalen thanx
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:25 schreef REFUSED het volgende:
[..]
euh, je tvp't je eigen topic?![]()
omdat je een wedstrijd speelt, kan je niet zien hoe zich voelen. Ze zitten namelijk in je VIP box naar je pot voetbal te kijkenquote:Op woensdag 1 september 2004 18:26 schreef MasterMido het volgende:
Sponsors: in de VIP-sectie
Ze zaten eerst in de wolken. Ben ik nu voor uit gegaan of achter uit?
Bij oefenwedstrijd een speler gebleseerd uit gevallenNu mis ik hem straks bij de ontknoping van de competitie.
GRRRrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:26 schreef MasterMido het volgende:
Sponsors: in de VIP-sectie
Ze zaten eerst in de wolken. Ben ik nu voor uit gegaan of achter uit?
Bij oefenwedstrijd een speler gebleseerd uit gevallenNu mis ik hem straks bij de ontknoping van de competitie.
GRRRrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:30 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
user
Kan je ook zien aan de tekst hoeveel weken hij eruit is?quote:Hans Notebaart de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. Dennis Overmars die het ongelukkige slachtoffer was, kon de wedstrijd niet voortzetten en werd vervangen door Roelant van Werven.
neequote:Op woensdag 1 september 2004 18:33 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Kan je ook zien aan de tekst hoeveel weken hij eruit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |