quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
Een yp is puur een kwestie van geluk. Met een waardeloze jeugdopleiding kun je nog steeds een goede speler krijgen als is die kans heel, heel erg klein. Met een goede of uitstekende jeugdopleiding is die kans iets groter.quote:welk niveau moet je jeugdopleiding hebben om iets aan je jeugdspelers te hebben
quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:40 schreef engessa het volgende:
Ik kan het topic niet editten
Ik wou DeHovenier even toevoegen en nog een extra linkje..
[..]
@sirdalordquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:28 schreef REFUSED het volgende:
qyn schiet eens op met het B-team
Betrekking op velen denk :'(quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:44 schreef Zwoerd het volgende:
En alweer heeft de topictitel betrekking op mij![]()
ik vond hem ook wel geinigquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:29 schreef The_Hives het volgende:
o ja, die titel van SD vond ik mooier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |