abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16764899
We hebben er in het normale Hattrick-Topic al over gehad, maar het idee om een Fok!CUP te doen klinkt mij erg leuk in de oren.
Ik heb er zelf geen ervaring mee met cups organiseren.. ik speels zelfs pas een maandje hattrick, maar als we een beetje samenwerken kan het natuurlijk best leuk worden.

Laat ff weten wat je wil/kan betekenen en vermeld meteen even wat ideeen. dat is altijd makkelijke om te brainstormen

pi_16768597
ik doe sowieso mee
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_16779071
quote:
Op zondag 1 februari 2004 11:25 schreef Vision het volgende:
ik doe sowieso mee
ik zal wel ff een beetje gaan uitzoeken hoe dit het beste geregeld kan worden..

als we met z'n 2en zijn hebben we in ieder geval al een finale

zondag 1 februari 2004 @ 18:03:48 #4
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_16783778
je kan zoiezo een cup starten bij www.cupmanager.org

niet moeilijk, en je kan dan ook een poule systeem doen.

het kan ook via andere sites hoor, je hoeft zelf niet veel te doen, alleen mensen enthousiast te maken ervoor..

ik doe begin volgend seizoen mee (eerst nog deze cup afmaken waar ik nu in zit )

pi_16795357
quote:
Op zondag 1 februari 2004 18:03 schreef Grumpey het volgende:

het kan ook via andere sites hoor, je hoeft zelf niet veel te doen, alleen mensen enthousiast te maken ervoor..

Ik ben enthousiast,,
pi_16807024
*meldt*
life is a game....and im winning
pi_16816414
quote:
Op zondag 1 februari 2004 18:03 schreef Grumpey het volgende:
je kan zoiezo een cup starten bij www.cupmanager.org

niet moeilijk, en je kan dan ook een poule systeem doen.

ik doe begin volgend seizoen mee (eerst nog deze cup afmaken waar ik nu in zit )

hmm.. oke.. dan ga ik daar ff kijken..

Tot wanneer loopt jouw cup dan? gewoon tot over 2 weken als dit seizoen ook eindigt?

Ik wil trouwens toch bij het begin van volgend seizoen beginnen

pi_16817307
quote:
Op maandag 2 februari 2004 05:31 schreef thunderbunny het volgende:
*meldt*
geef ff wat gegeven over jezelf.. teamnaam en dat soort dingetjes
pi_16847663
quote:
Op maandag 2 februari 2004 15:40 schreef nicomart het volgende:

[..]

geef ff wat gegeven over jezelf.. teamnaam en dat soort dingetjes

komop mensen
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:44:11 #10
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_16854659
Finkelstein, dat is ook mijn alias, teamnaam is Finkelstein Utd (ontzettend origineel) ik doe ook pas een paar dagen mee met hattrick, maar ik wil wel meedoen met de Fokcup, maar gaat dit dan ten koste van mijn reguliere seizoen of kan ik dan geen friendlies meer spelen, of speel ik dan juist een wedstrijd meer per week...8)7
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
pi_16887551
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:44 schreef Finkelstein het volgende:
Finkelstein, dat is ook mijn alias, teamnaam is Finkelstein Utd (ontzettend origineel) ik doe ook pas een paar dagen mee met hattrick, maar ik wil wel meedoen met de Fokcup, maar gaat dit dan ten koste van mijn reguliere seizoen of kan ik dan geen friendlies meer spelen, of speel ik dan juist een wedstrijd meer per week...8)7
het gaat niet ten koste van je normale seizoen alleen je speelt geen friendly's meer.. hoewel die wedstrijden natuurlijk als friendly's beschouwd mogen worden. Wij zullen ook nog steeds in die wedstijden onze reserves trainen..
pi_16888313
ik doe ook wel mee...
teamnaam: SV Kuijpie
user: Kuijpie
  woensdag 4 februari 2004 @ 19:07:05 #13
28280 Fugie
Porsche _O_
  woensdag 4 februari 2004 @ 19:08:55 #14
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_16888541
ik moet voor mijn cup nog 3 wedstrijden spelen, dus zou het over 3 weken zijn (ik ga er vanuit dat ik uitgeschakeld wordt in de poule ). Dat is einde van seizoen...

teamID 367606, team: Grumpelix, alias: kieviet

pi_16901322
oke ff een overzichtje...

1.Vision met Laar 88 uit divisie VIII
2.Thunderbunny met No Bless Oblige uit divisie VIII
3.Grumpey met Grumpelix uit divisie VIII
4.Speert.flies met spletterpikkies uit divisie VIII
5.Nicomart met Insane Ones uit divisie VII
6.Kuijpie met SV Kuijpie uit divisie VII
7.Fugie met Middelburg United uit divisie VIII
8.Flinkelstein met Finkelstein Utd uit divisie VII

momenteel dus 8 deelnemers... ik denk dat ik over 4 tot 6 weken wil gaan beginnen met De eerste Fok!Cup die hopelijk gaat uitgroeien tot een welbekend evenement..
Voorlopig staat er op de overwinning alleen nog eeuwige roem en een eervolle vermelding in de openingspost-hall of fame! (wellicht kan dit ook uitgroeien tot wat leukers, maar voorlopig houden we het gewoon vriendschappelijk)

Ik zal over een tijdje komen met een definitieve inschrijving met deadline.. dus blijf lezen!!

pi_16918144
*Meldt zich*
Neede-Radicals is ook mn teamnaam!
Zal straks ff kijken wat mn ID is!
  donderdag 5 februari 2004 @ 17:53:20 #17
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_16918388
ik heb geregeld dat ik tegen een vriend in engeland speel wekelijks, heeft het dubbele effect (internationale friendly), dus ik weet nog niet of ik mee doe, ook lullig voor hem...
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
pi_16953592
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 01:35 schreef nicomart het volgende:
Update!

1.Vision met Laar 88 uit divisie VIII
2.Thunderbunny met No Bless Oblige uit divisie VIII
3.Grumpey met Grumpelix uit divisie VIII
4.Speert.flies met spletterpikkies uit divisie VIII
5.Nicomart met Insane Ones uit divisie VII
6.Kuijpie met SV Kuijpie uit divisie VII
7.Fugie met Middelburg United uit divisie VIII
8.Needle-Radicals met Needle-Radicals uit divisie V

jammer dat er toch een spelbreker uit divisie V bijzit

Voor de spanning hoop ik wel dat er gewoon gespeeld wordt met wisselspelers/beloften!

pi_16968265
ik denk dat dat het minder spannend maakt maar ik neem aan dat iedereen dat doet
pi_16968303
* vv Emmen av ( 150399 ) meldt zich aan! .
Hoi.
pi_16969371
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 12:56 schreef Kuijpie het volgende:
ik denk dat dat het minder spannend maakt maar ik neem aan dat iedereen dat doet
nou denk juist spanningsverhogend.. je weet dan zelf niet zo goed hoe goed je spelers zijn en wat ze doen.. dat weet eigenlijk niemand dus je kan van iedereen verliezen en winnen denk ik
pi_16969758
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 13:44 schreef nicomart het volgende:

[..]

nou denk juist spanningsverhogend.. je weet dan zelf niet zo goed hoe goed je spelers zijn en wat ze doen.. dat weet eigenlijk niemand dus je kan van iedereen verliezen en winnen denk ik

ik weet na 3 oefenwedstrijden al ongeveer hoe goed mn reserves ongeveer zijn hoor
  zaterdag 7 februari 2004 @ 14:06:10 #23
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_16969830
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 13:44 schreef nicomart het volgende:

[..]

reserves zijn kut want anders waren ze geen reserve Maar denk niet dat iemand zijn basisspelers gaat riskeren voor een simpele cup
pi_16970759
quote:
Op maandag 2 februari 2004 15:15 schreef nicomart het volgende:

[..]
Ik wil trouwens toch bij het begin van volgend seizoen beginnen

Dat lukt dus al niet omdat bepaalde spelers bekerverplichtingen hebben.

Ik doe bij de volgende editie wel mee. Mijn cup duurt nog 5 speelronden(en daar komen dan nog bekerwedstrijden tussen) en dat is wel iets te lang...

pi_16970985
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 14:42 schreef Albertinho het volgende:

[..]

Dat lukt dus al niet omdat bepaalde spelers bekerverplichtingen hebben.

Ik doe bij de volgende editie wel mee. Mijn cup duurt nog 5 speelronden(en daar komen dan nog bekerwedstrijden tussen) en dat is wel iets te lang...

needle radicals kan dan idd niet meedoen aangezien hij als enige met de beker meedoet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')