Laat ff weten wat je wil/kan betekenen en vermeld meteen even wat ideeen. dat is altijd makkelijke om te brainstormen
quote:ik zal wel ff een beetje gaan uitzoeken hoe dit het beste geregeld kan worden..
Op zondag 1 februari 2004 11:25 schreef Vision het volgende:
ik doe sowieso mee
als we met z'n 2en zijn hebben we in ieder geval al een finale
niet moeilijk, en je kan dan ook een poule systeem doen.
het kan ook via andere sites hoor, je hoeft zelf niet veel te doen, alleen mensen enthousiast te maken ervoor..
ik doe begin volgend seizoen mee (eerst nog deze cup afmaken waar ik nu in zit )
quote:Ik ben enthousiast,,
Op zondag 1 februari 2004 18:03 schreef Grumpey het volgende:
het kan ook via andere sites hoor, je hoeft zelf niet veel te doen, alleen mensen enthousiast te maken ervoor..
quote:hmm.. oke.. dan ga ik daar ff kijken..
Op zondag 1 februari 2004 18:03 schreef Grumpey het volgende:
je kan zoiezo een cup starten bij www.cupmanager.orgniet moeilijk, en je kan dan ook een poule systeem doen.
ik doe begin volgend seizoen mee (eerst nog deze cup afmaken waar ik nu in zit
)
Tot wanneer loopt jouw cup dan? gewoon tot over 2 weken als dit seizoen ook eindigt?
Ik wil trouwens toch bij het begin van volgend seizoen beginnen
quote:geef ff wat gegeven over jezelf.. teamnaam en dat soort dingetjes
Op maandag 2 februari 2004 05:31 schreef thunderbunny het volgende:
*meldt*
quote:komop mensen
Op maandag 2 februari 2004 15:40 schreef nicomart het volgende:[..]
geef ff wat gegeven over jezelf.. teamnaam en dat soort dingetjes
quote:het gaat niet ten koste van je normale seizoen alleen je speelt geen friendly's meer.. hoewel die wedstrijden natuurlijk als friendly's beschouwd mogen worden. Wij zullen ook nog steeds in die wedstijden onze reserves trainen..
Op dinsdag 3 februari 2004 17:44 schreef Finkelstein het volgende:
Finkelstein, dat is ook mijn alias, teamnaam is Finkelstein Utd (ontzettend origineel) ik doe ook pas een paar dagen mee met hattrick, maar ik wil wel meedoen met de Fokcup, maar gaat dit dan ten koste van mijn reguliere seizoen of kan ik dan geen friendlies meer spelen, of speel ik dan juist een wedstrijd meer per week...8)7
teamID 367606, team: Grumpelix, alias: kieviet
1.Vision met Laar 88 uit divisie VIII
2.Thunderbunny met No Bless Oblige uit divisie VIII
3.Grumpey met Grumpelix uit divisie VIII
4.Speert.flies met spletterpikkies uit divisie VIII
5.Nicomart met Insane Ones uit divisie VII
6.Kuijpie met SV Kuijpie uit divisie VII
7.Fugie met Middelburg United uit divisie VIII
8.Flinkelstein met Finkelstein Utd uit divisie VII
momenteel dus 8 deelnemers... ik denk dat ik over 4 tot 6 weken wil gaan beginnen met De eerste Fok!Cup die hopelijk gaat uitgroeien tot een welbekend evenement..
Voorlopig staat er op de overwinning alleen nog eeuwige roem en een eervolle vermelding in de openingspost-hall of fame! (wellicht kan dit ook uitgroeien tot wat leukers, maar voorlopig houden we het gewoon vriendschappelijk)
Ik zal over een tijdje komen met een definitieve inschrijving met deadline.. dus blijf lezen!!
quote:jammer dat er toch een spelbreker uit divisie V bijzit
Op donderdag 5 februari 2004 01:35 schreef nicomart het volgende:
Update!1.Vision met Laar 88 uit divisie VIII
2.Thunderbunny met No Bless Oblige uit divisie VIII
3.Grumpey met Grumpelix uit divisie VIII
4.Speert.flies met spletterpikkies uit divisie VIII
5.Nicomart met Insane Ones uit divisie VII
6.Kuijpie met SV Kuijpie uit divisie VII
7.Fugie met Middelburg United uit divisie VIII
8.Needle-Radicals met Needle-Radicals uit divisie V
Voor de spanning hoop ik wel dat er gewoon gespeeld wordt met wisselspelers/beloften!
quote:nou denk juist spanningsverhogend.. je weet dan zelf niet zo goed hoe goed je spelers zijn en wat ze doen.. dat weet eigenlijk niemand dus je kan van iedereen verliezen en winnen denk ik
Op zaterdag 7 februari 2004 12:56 schreef Kuijpie het volgende:
ik denk dat dat het minder spannend maakt maar ik neem aan dat iedereen dat doet
quote:ik weet na 3 oefenwedstrijden al ongeveer hoe goed mn reserves ongeveer zijn hoor
Op zaterdag 7 februari 2004 13:44 schreef nicomart het volgende:[..]
nou denk juist spanningsverhogend.. je weet dan zelf niet zo goed hoe goed je spelers zijn en wat ze doen.. dat weet eigenlijk niemand dus je kan van iedereen verliezen en winnen denk ik
quote:reserves zijn kut want anders waren ze geen reserve
Op zaterdag 7 februari 2004 13:44 schreef nicomart het volgende:[..]
nou denk juist spanningsverhogend.. je weet dan zelf niet zo goed hoe goed je spelers zijn en wat ze doen.. dat weet eigenlijk niemand dus je kan van iedereen verliezen en winnen denk ik
quote:Dat lukt dus al niet omdat bepaalde spelers bekerverplichtingen hebben.
Op maandag 2 februari 2004 15:15 schreef nicomart het volgende:[..]
Ik wil trouwens toch bij het begin van volgend seizoen beginnen
Ik doe bij de volgende editie wel mee. Mijn cup duurt nog 5 speelronden(en daar komen dan nog bekerwedstrijden tussen) en dat is wel iets te lang...
quote:needle radicals kan dan idd niet meedoen aangezien hij als enige met de beker meedoet
Op zaterdag 7 februari 2004 14:42 schreef Albertinho het volgende:[..]
Dat lukt dus al niet omdat bepaalde spelers bekerverplichtingen hebben.
Ik doe bij de volgende editie wel mee. Mijn cup duurt nog 5 speelronden(en daar komen dan nog bekerwedstrijden tussen) en dat is wel iets te lang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |