abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16764899
We hebben er in het normale Hattrick-Topic al over gehad, maar het idee om een Fok!CUP te doen klinkt mij erg leuk in de oren.
Ik heb er zelf geen ervaring mee met cups organiseren.. ik speels zelfs pas een maandje hattrick, maar als we een beetje samenwerken kan het natuurlijk best leuk worden.

Laat ff weten wat je wil/kan betekenen en vermeld meteen even wat ideeen. dat is altijd makkelijke om te brainstormen

pi_16768597
ik doe sowieso mee
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_16779071
quote:
Op zondag 1 februari 2004 11:25 schreef Vision het volgende:
ik doe sowieso mee
ik zal wel ff een beetje gaan uitzoeken hoe dit het beste geregeld kan worden..

als we met z'n 2en zijn hebben we in ieder geval al een finale

zondag 1 februari 2004 @ 18:03:48 #4
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_16783778
je kan zoiezo een cup starten bij www.cupmanager.org

niet moeilijk, en je kan dan ook een poule systeem doen.

het kan ook via andere sites hoor, je hoeft zelf niet veel te doen, alleen mensen enthousiast te maken ervoor..

ik doe begin volgend seizoen mee (eerst nog deze cup afmaken waar ik nu in zit )

pi_16795357
quote:
Op zondag 1 februari 2004 18:03 schreef Grumpey het volgende:

het kan ook via andere sites hoor, je hoeft zelf niet veel te doen, alleen mensen enthousiast te maken ervoor..

Ik ben enthousiast,,
pi_16807024
*meldt*
life is a game....and im winning
pi_16816414
quote:
Op zondag 1 februari 2004 18:03 schreef Grumpey het volgende:
je kan zoiezo een cup starten bij www.cupmanager.org

niet moeilijk, en je kan dan ook een poule systeem doen.

ik doe begin volgend seizoen mee (eerst nog deze cup afmaken waar ik nu in zit )

hmm.. oke.. dan ga ik daar ff kijken..

Tot wanneer loopt jouw cup dan? gewoon tot over 2 weken als dit seizoen ook eindigt?

Ik wil trouwens toch bij het begin van volgend seizoen beginnen

pi_16817307
quote: