abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 april 2004 @ 00:26:30 #1
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_18143878

Hattrick
quote:
Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
Hoe werkt het?
Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite!

Spelers van Fok!
Nkjez met Victoria2004
pekel met Emmen C3
devv05 met 1337s United
Vision met Laar 88
AliaS_ met BGOM
s4nder met tweakerz
TimmyAsd met sporting amsterdam
speert.flies met spletterpikkies
GRUMBLER met Culpa (v.K.)
Gabberhead met HMS Arossel
engessa met Engessa's 11
Starfiber met KCF
nicomart met insane ones
thunderbunny met No blesse Oblige
qyn met FC KVK
Frutsel met Roaming Regulators
Fugie met Middelburg United
Grumpey met Grumpelix
Kuijpie met SV Kuijpie
koentjuh18 met VV Achteruit
julesnijs met e-creative
Tropos met Lokomotiv Pluto
DaPinky met Hoolieganzen
Finkelstein met Finkelstein Utd
henkalex met Henkalex XI
sitethief met Schalke '04
FlokVolt met AJ White Eagles
Nickvw met Kale Kwasten 2
Keano met KeanoUnited
Neilpad met Nielzsche's Fußball Mannschaft
DIFFR3NC3 met Graspollen Trappen
DaMadKow met MadKow
DonSauza met Highvillage FC
FrankyMcG met Loar Drei-j
Lortnoc met Paralympic Tricycle Team
-Raffie- met Fc Giraffie
SuperWeber met Zandpol Trappers
l0pez met vv SmartPC
Sir Dalord met lycky bullsballs
Re met flutbroekjes

sta je hier niet tussen maar wil je dit wel, meld het hier dan

Hattrick @ IRC
Er is tegenwoordig ook een irc kanaal om over hattrick te lullen, namelijk #fokhattrick op de servers irc.fok.nl / irc.tweakers.net<br />Kijk even in [irc] #fok FAQ om te lezen hoe je op IRC kunt komen.

Hattrick Supporter
Hattrick Supporter is iets voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick Supporter krijg je toegang tot verschillende nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrickteam in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft je team binnen het spel geen extra voordelen, maar vergroot wel de beleving van het spel. Op dit moment bestaat de extra service uit o.a.:

- De mogelijkheid om spelers en teams te bookmarken
- Extra statistieken
- Deelname aan federaties, zoals bijvoorbeeld onze prachtige Fok!Federatie
- Je kan supporter worden van andere teams waarbij je op de hoogte gesteld wordt van hun resultaten
- Slechts 1 banner geladen
- Extra club opties (logo, tenue, persberichten)

Mocht je hattrick supporter willen worden en dit niet kunnen omdat je geen credit card hebt? Op deze website kunnen ze je verder helpen

De Fok!Cup
Dankzij de geweldige inspanningen van Nicomart en Engessa hebben we vanaf 17 Maart 2004 ook een eigen Fok!Cup. Dit houdt in dat er volgens een vast rooster tegen elkaar friendlies gespeeld worden die uit moeten wijzen wie de beste club van Fok! heeft. Wil je meer weten kijk dan even in Het grote Hattrick Fok!CUP-Topic

Links voor beginners
Hattrick Newbie Faq
Veel basis info en een FAQ met antwoorden op vragen die ons allemaal wel eens bezig hebben gehouden.
My best Team
Voor het berekenen van je sterkste team.
Hattrick Files
heel veel info en handige tooltjes (oa stadioncalculator) in het Nederlands.
Training match pool
Voor het regelen van oefenwedstrijden
Oranje
De website van het Nederlands Elftal.

Links voor gevorderden
Hottrick
Nog meer info maar vooral een hele interressante trainingsguide.
Hattrick Gameday
Informatie, artikelen en interviews
HTPools
Online gratis gokken op Hattrick wedstrijden! Gratis HAM en Hattrick registraties te winnen.
ABC-tactics
Tactics voor de gevorderde spelers.
Hattrick Ranglijsten
Zoek de ratings van je eigen of je favoriete teams op. (Alleen voor divisie IV en hoger)

Links voor software
HAM
Word algemeen gezien als een van de best tools voor Hattrick, heel veel statistieken!
Mattrick
Ook veel functies zoals een line-up selector. Gratis!
  zaterdag 3 april 2004 @ 00:30:08 #2
45511 TimmyAsd
pi_18143932
Pokkewerk, maargoed speciaal voor jullie...

ik heb trouwens de broncode van deel 7 omgezet naar de code die hiering gebruikt wordt, heb ik ook opgeslagen voor deel 9 en verder
pi_18144745
good job

oei laat maar naar bed toe
  zaterdag 3 april 2004 @ 01:21:50 #4
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_18144851
We kunnen er weer tegenaan
Anyway, ik ben ook maar eens supporter geworden. Tot nu toe erg grappig allemaal
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_18148090
Goed bezig!

Heb gisternacht een passable winger met passable playmaking en inadequate passing van 18 jaar gekocht. Nu kan ik eindelijk eens met wingers naar binnen spelen.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_18153979
OPROEP!
Ik heb het begin van een site in elkaar gezet:

http://www.kielp.com/~kielp02/fokfed/

Als iemand een mooi menu zou willen fotosoepen zou dat erg fijn zijn! (difference?)

Verder zoeken we dus nog mensen die iets van een ladder competitie, het wekelijkse interview en ratings (onderlinge clubs / spelers / whatever) willen doen. Mensen die handig zijn met php en mysql mogen iets knutselen waarmee mensen een eigen profiel over hun club kunnen aanmaken op de site.

Kun je dus iets met php, html, photoshop oid of wil je een van de onderdeeltjes manager laat je dan horen!

Deze site mag dus ook in de openingspost!
/OPROEP

Zie voor meer info http://forum.fok.nl/topic/508316
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:23:42 #7
45511 TimmyAsd
pi_18156592
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 17:29 schreef Lortnoc het volgende:
OPROEP!

Als iemand een mooi menu zou willen fotosoepen zou dat erg fijn zijn! (difference?)

Verder zoeken we dus nog mensen die iets van een ladder competitie, het wekelijkse interview en ratings (onderlinge clubs / spelers / whatever) willen doen. Mensen die handig zijn met php en mysql mogen iets knutselen waarmee mensen een eigen profiel over hun club kunnen aanmaken op de site.

Kun je dus iets met php, html, photoshop oid of wil je een van de onderdeeltjes manager laat je dan horen!

Deze site mag dus ook in de openingspost!
/OPROEP

Zie voor meer info http://forum.fok.nl/topic/508316
* timmyasd meldt zich!!
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:25:31 #8
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_18156625
trainingsupdate van vrijdag was goed Veel spelers in vorm gestegen en een verdediger +1 naar redelijk verdedigen. Mijn training gaat dus eindelijk lopen
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:26:50 #9
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18156649
Hmmmz, ik had ff een random friendly geregeld in Schotland.

Klik ik net op dat team:

verdediging: 4 sterren per speler
middenveld: 4 sterren per speler
aanval: 5 sterren per speler

Ik voorspel een monsterscore!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:39:58 #10
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_18156896
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmz, ik had ff een random friendly geregeld in Schotland.

Klik ik net op dat team:

verdediging: 4 sterren per speler
middenveld: 4 sterren per speler
aanval: 5 sterren per speler

Ik voorspel een monsterscore!
dat is niet zo prettig hehe

trouwens net deze speler gekocht voor 31000 euro's:
quote:
Vincent Robben (21555960)
25 jaar, matig vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 89 000 ¤
Loon: 1 170 ¤/week
Eigenaar: Middelburg United
Waarschuwingen: 0

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
ter vervanging van deze die voor 60000 weg gaat:
quote:
Ronald Schutte (21166273)
25 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 69 000 ¤
Loon: 950 ¤/week
Eigenaar: Middelburg United
Waarschuwingen: 2

Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Zocht een goede vervanging en met deze aankoop heb ik niet alleen een redelijke spits maar ook een redelijke centrale middevelder wat wel enigzins welkom is
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:42:09 #11
45511 TimmyAsd
pi_18156941
ben nog steeds op zoek naar een goede middenvelder.. maar zodra ik ook maar iets koop kom ik dik in de min..
pi_18157132
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 17:29 schreef Lortnoc het volgende:
OPROEP!

Het begin is er!

Ik wil me op zich ook wel nuttig maken ..
'Ee, ah wor 'ungry-loike!
  zaterdag 3 april 2004 @ 20:08:58 #13
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_18157522
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:42 schreef TimmyAsd het volgende:
ben nog steeds op zoek naar een goede middenvelder.. maar zodra ik ook maar iets koop kom ik dik in de min..
ik ga nu ook verlies draaien maarja, dat komt vanzelf wel goed

En probeer ook eens in andere landen te kijken, staan soms ook wel interresante spelers.

[ Bericht 10% gewijzigd door Fugie op 03-04-2004 20:20:02 ]
  zaterdag 3 april 2004 @ 20:10:11 #14
45511 TimmyAsd
pi_18157553
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 20:08 schreef Fugie het volgende:

[..]

ik ga nu ook verlies draaien maarja, dat komt vanzelf wel goed
zal ik die stap nemen.. dus wel een goede speler erbij, maar wel iets vabn 100.000 in de min gaan staan..
pi_18158159
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 20:10 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

zal ik die stap nemen.. dus wel een goede speler erbij, maar wel iets vabn 100.000 in de min gaan staan..
Als die speler je team zoveel versterkt dat je westrijden gaat of blijft winnen zodat je meer supporters krijgt en er een vol stadion aan overhoudt (wat je dan ook winst moet opleveren op den duur, als ie 7000 groot is heeft 't geen zin), dan zou je de investering kunnen doen...

Anders kost het je alleen maar 5000 euro aan rente elke maand..
  zaterdag 3 april 2004 @ 20:44:54 #16
45511 TimmyAsd
pi_18158227
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 20:40 schreef qyn het volgende:

[..]

Als die speler je team zoveel versterkt dat je westrijden gaat of blijft winnen zodat je meer supporters krijgt en er een vol stadion aan overhoudt (wat je dan ook winst moet opleveren op den duur, als ie 7000 groot is heeft 't geen zin), dan zou je de investering kunnen doen...

Anders kost het je alleen maar 5000 euro aan rente elke maand..
heb wel slechts plaats voor 7000 mensen.. kan dat gaan uitbreiden natuurlijk maar das ook weeer erg duur..

dilemma's, wordt daar niet goed van..maargoed, stel ik heb elke week 6.000 man op de tribubne, is toch ruim 33.000 eurootjes.. samen met zo;n 28.000 euro aan sponsorgeld en hier en daar een verkoop van een talent moet ik wel weer in de plus komen denk ik...
  zaterdag 3 april 2004 @ 20:47:55 #17
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_18158293
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 20:44 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

heb wel slechts plaats voor 7000 mensen.. kan dat gaan uitbreiden natuurlijk maar das ook weeer erg duur..

dilemma's, wordt daar niet goed van..maargoed, stel ik heb elke week 6.000 man op de tribubne, is toch ruim 33.000 eurootjes.. samen met zo;n 28.000 euro aan sponsorgeld en hier en daar een verkoop van een talent moet ik wel weer in de plus komen denk ik...
niet een zaak van in de plus komen, in de plus blijven is het probleem. Dus jij moet in 2 weken (1 uit wedstrijd, 1 thuiswedstrijd) Meer inkomen hebben dan kosten anders is het zowiezo een slechte zaak. Daarnaast kan je beter eerst in jonge trainbare spelers investeren en wat geld verdienen zodat je een buffer hebt om wat spelers te halen en te verkopen.
  zaterdag 3 april 2004 @ 20:52:45 #18
45511 TimmyAsd
pi_18158403
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 20:47 schreef Fugie het volgende:

[..]

niet een zaak van in de plus komen, in de plus blijven is het probleem. Dus jij moet in 2 weken (1 uit wedstrijd, 1 thuiswedstrijd) Meer inkomen hebben dan kosten anders is het zowiezo een slechte zaak. Daarnaast kan je beter eerst in jonge trainbare spelers investeren en wat geld verdienen zodat je een buffer hebt om wat spelers te halen en te verkopen.
oftewel: geduld is een schone zaak..

niet alles te snel willen: maar langzaam bouwen aan een team en aan je stadion.. geen grote risico's nemen..
  zaterdag 3 april 2004 @ 20:56:56 #19
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_18158484
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 20:52 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

oftewel: geduld is een schone zaak..

niet alles te snel willen: maar langzaam bouwen aan een team en aan je stadion.. geen grote risico's nemen..
pcies alleen ik doe het zelf ook niet helemaal geod
  zaterdag 3 april 2004 @ 21:09:16 #20
32422 engessa
Who's dirty?
pi_18158768
Goed financieel management is een kwestie van vooral geduld. Niet te veel kopen en uitbreiden in 1 keer maar alles rustig opbouwen.

En ja, dat leer ik nu ook op de harde manier.
pi_18159190
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 21:09 schreef engessa het volgende:
Goed financieel management is een kwestie van vooral geduld. Niet te veel kopen en uitbreiden in 1 keer maar alles rustig opbouwen.

En ja, dat leer ik nu ook op de harde manier.
*meldt*

Als we het allemaal toch 's overnieuw mochten doen
pi_18162543
ik ben nooit zo'n heel impulsief persoon geweest dus mijn financieel management staat er wel aardig voor. Ondanks dat ik totaal niet had zien aankomen dat de inkomsten aan het begin van een seizoen een stukkie minder zijn. (stond bijna in het rood)
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zaterdag 3 april 2004 @ 23:35:34 #23
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_18162811
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 23:22 schreef Vision het volgende:
ik ben nooit zo'n heel impulsief persoon geweest dus mijn financieel management staat er wel aardig voor. Ondanks dat ik totaal niet had zien aankomen dat de inkomsten aan het begin van een seizoen een stukkie minder zijn. (stond bijna in het rood)
oe bijna
Maar was is nou een echte club als ze nog nooit in de schulden hebben gestaan
  zaterdag 3 april 2004 @ 23:49:39 #24
13337 GRUMBLER
It is I.....
pi_18163206
Ik heb in het begin echt op de afgrond geleefd en het net gered door verkopen.
Nu schommel ik van -200k naar 0 en daar kan ik wel mee leven.
pi_18165685
Weer een brakke YP, ik ging voor een keeper, aangezien ik keepers train, maar had een zwak keeper dit keer.
Waarde van 37.000 maar die brengen toch niks op dus ik heb hem maar gelijk ontslagen, je kan zo'n jongen ook geen valse hoop geven he
Signature?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')