quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
* timmyasd meldt zich!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:29 schreef Lortnoc het volgende:
OPROEP!
Ik heb het begin van een site in elkaar gezet:
http://www.kielp.com/~kielp02/fokfed/
Als iemand een mooi menu zou willen fotosoepen zou dat erg fijn zijn! (difference?)
Verder zoeken we dus nog mensen die iets van een ladder competitie, het wekelijkse interview en ratings (onderlinge clubs / spelers / whatever) willen doen. Mensen die handig zijn met php en mysql mogen iets knutselen waarmee mensen een eigen profiel over hun club kunnen aanmaken op de site.
Kun je dus iets met php, html, photoshop oid of wil je een van de onderdeeltjes manager laat je dan horen!
Deze site mag dus ook in de openingspost!
/OPROEP
Zie voor meer info http://forum.fok.nl/topic/508316
dat is niet zo prettig hehequote:Op zaterdag 3 april 2004 19:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmz, ik had ff een random friendly geregeld in Schotland.
Klik ik net op dat team:
verdediging: 4 sterren per speler
middenveld: 4 sterren per speler
aanval: 5 sterren per speler
Ik voorspel een monsterscore!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ter vervanging van deze die voor 60000 weg gaat:quote:Vincent Robben (21555960)
25 jaar, matig vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 89 000 €
Loon: 1 170 €/week
Eigenaar: Middelburg United
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Zocht een goede vervanging en met deze aankoop heb ik niet alleen een redelijke spits maar ook een redelijke centrale middevelder wat wel enigzins welkom isquote:Ronald Schutte (21166273)
25 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 69 000 €
Loon: 950 €/week
Eigenaar: Middelburg United
Waarschuwingen: 2
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Het begin is er!quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:29 schreef Lortnoc het volgende:
OPROEP!
Ik heb het begin van een site in elkaar gezet:
http://www.kielp.com/~kielp02/fokfed/
Verder zoeken we dus nog mensen die iets van een ladder competitie, het wekelijkse interview en ratings (onderlinge clubs / spelers / whatever) willen doen. Mensen die handig zijn met php en mysql mogen iets knutselen waarmee mensen een eigen profiel over hun club kunnen aanmaken op de site.
Kun je dus iets met php, html, photoshop oid of wil je een van de onderdeeltjes manager laat je dan horen!
ik ga nu ook verlies draaien maarja, dat komt vanzelf wel goedquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:42 schreef TimmyAsd het volgende:
ben nog steeds op zoek naar een goede middenvelder.. maar zodra ik ook maar iets koop kom ik dik in de min..
zal ik die stap nemen.. dus wel een goede speler erbij, maar wel iets vabn 100.000 in de min gaan staan..quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga nu ook verlies draaien maarja, dat komt vanzelf wel goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als die speler je team zoveel versterkt dat je westrijden gaat of blijft winnen zodat je meer supporters krijgt en er een vol stadion aan overhoudt (wat je dan ook winst moet opleveren op den duur, als ie 7000 groot is heeft 't geen zin), dan zou je de investering kunnen doen...quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
zal ik die stap nemen.. dus wel een goede speler erbij, maar wel iets vabn 100.000 in de min gaan staan..
heb wel slechts plaats voor 7000 mensen.. kan dat gaan uitbreiden natuurlijk maar das ook weeer erg duur..quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:40 schreef qyn het volgende:
[..]
Als die speler je team zoveel versterkt dat je westrijden gaat of blijft winnen zodat je meer supporters krijgt en er een vol stadion aan overhoudt (wat je dan ook winst moet opleveren op den duur, als ie 7000 groot is heeft 't geen zin), dan zou je de investering kunnen doen...
Anders kost het je alleen maar 5000 euro aan rente elke maand..
niet een zaak van in de plus komen, in de plus blijven is het probleem. Dus jij moet in 2 weken (1 uit wedstrijd, 1 thuiswedstrijd) Meer inkomen hebben dan kosten anders is het zowiezo een slechte zaak. Daarnaast kan je beter eerst in jonge trainbare spelers investeren en wat geld verdienen zodat je een buffer hebt om wat spelers te halen en te verkopen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
heb wel slechts plaats voor 7000 mensen.. kan dat gaan uitbreiden natuurlijk maar das ook weeer erg duur..
dilemma's, wordt daar niet goed van..maargoed, stel ik heb elke week 6.000 man op de tribubne, is toch ruim 33.000 eurootjes.. samen met zo;n 28.000 euro aan sponsorgeld en hier en daar een verkoop van een talent moet ik wel weer in de plus komen denk ik...
oftewel: geduld is een schone zaak..quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
niet een zaak van in de plus komen, in de plus blijven is het probleem. Dus jij moet in 2 weken (1 uit wedstrijd, 1 thuiswedstrijd) Meer inkomen hebben dan kosten anders is het zowiezo een slechte zaak. Daarnaast kan je beter eerst in jonge trainbare spelers investeren en wat geld verdienen zodat je een buffer hebt om wat spelers te halen en te verkopen.
pciesquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
oftewel: geduld is een schone zaak..
niet alles te snel willen: maar langzaam bouwen aan een team en aan je stadion.. geen grote risico's nemen..
*meldt*quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:09 schreef engessa het volgende:
Goed financieel management is een kwestie van vooral geduld. Niet te veel kopen en uitbreiden in 1 keer maar alles rustig opbouwen.
En ja, dat leer ik nu ook op de harde manier.
oe bijnaquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:22 schreef Vision het volgende:
ik ben nooit zo'n heel impulsief persoon geweest dus mijn financieel management staat er wel aardig voor. Ondanks dat ik totaal niet had zien aankomen dat de inkomsten aan het begin van een seizoen een stukkie minder zijn. (stond bijna in het rood)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop