The most dominating KVK player was without a doubt Ruud-Jan Heijne. Jozias Bastiaans was a disappointment, however. Grumpelix´s best player was Latif Yarýgar. Sandro van Kuilenburg on the other hand, had a terrible day. The match ends 0 - 3.quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zou je denken?ik vermoed aan mijn kant Isak Leijonmo...of anders de keeper
Dank je KVK, zeker een rematch eens!
Ja keeper heeft anders al een paar mooie reddingen gedaan, kan ik die niet kopen!quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:36 schreef SuperWeber het volgende:
Had mijn 2e team maar opgesteld. Maar die zijn toch niet tegen jouw eerste opgewassen zo te zien
ook mij doel...quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:22 schreef Fugie het volgende:
4-0 gewonnen, Mijn beste speler licht geblesseerd en mijn nieuwste aankoop 2 weken aan de kant. Voor de rest ziet mijn team er goed uit en heb ik de goede hoop dit seizoen. Doel dit seizoen: Uit de schuld en promoveren.
Daag me maar uit (KeanoUnited)quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:42 schreef qyn het volgende:
Wie voor er een friendly? .. Ik wil wel 's uit spelen![]()
Donequote:Op woensdag 3 maart 2004 20:07 schreef Keano het volgende:
[..]
Daag me maar uit (KeanoUnited)
Dat is de keeper van het eerste, omdat Roderick Hillebrand, de keeper van mijn 2e geblesseerd was uitgevallenquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja keeper heeft anders al een paar mooie reddingen gedaan, kan ik die niet kopen!
Die fokfederatie bestaat al, staat ook wel in dit topic, moet je ff zoeken. Ik heb (nog) geen supporter.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:32 schreef Lortnoc het volgende:
He, zie nu pas dat hattrick is gaan leven op fok
Heb vandaag met mijn Paralympic Tricycle Team m'n allereerste bekerwedstrijd verloren. Vanwege twee geblesseerde basisspelers en een hele hoop pech3-0 ook nog eens, erg geflatteerd.
Speel nu sinds juli en ben vorig seizoen gepromoveerd uit de VII en dit seizoen kampioen geworden van VI.329 maar heb helaas m'n kwalificatie wedstrijd verloren. Train nu sinds kort wingers maar heb daar nog geen resultaten in geboekt.
Bestaat er trouwens zoiets als een fok fed waar ik me bij kan aanmelden? Of zal ik die bij deze maar meteen oprichten. Is natuurlijk wel stoer
Wat info voor in de openingspost:
Paralympic Tricycle Team
143310
Lortnoc
Hoe weet jij nu al tegen wie je geloot bent?quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:16 schreef Frutsel het volgende:
K U T
uitgeschakeld in de beker... zijn teamprestaties varieren van formidabel tot en met uitstekend. Die van mij kunnen daar nooit tegen op... belachelijke loting
hoezo? Gisteravond was de bekerronde...en daar ben ik uitgeflikkerd...quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:28 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu al tegen wie je geloot bent?
kan (nog) niet, je moet even wachten tot er een nieuwe topic komt, want deze komt niet ge-edit wordenquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:29 schreef DonSauza het volgende:
Wil iemand mijn team ook bij de openingspost zetten?
DonSauza met Highvillage FC id: 359857
Hattrick is nu down, zal na het eten ff de uitdaging accepterenquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:18 schreef qyn het volgende:
[..]
Done![]()
Aanvulling op Frutsel:quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:28 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu al tegen wie je geloot bent?
ik heb toevallig 3-2 verloren in de verleningquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:56 schreef Vision het volgende:
Gisteren met 3-2 gewonnen na verlenging. Mooie generale repetitie voor het komende seizoen.
Geen blessures opgelopen. Gisteren ook meteen een paar extra woordvoerders aangenomen om mijn sponsorgeld wat te boosten
Verder iedereen alvast succes gewenst met de 1e competitie wedstrijd. Ik mag beginnen tegen de allerlaatste (iemand die gepromoveerd is vanaf een 2e plek in een viii divisie). Zou de makkelijkste tegenstander eruit moeten zijn, maar ik heb zo mijn twijfels. Ik zal het redelijk pittig gaan krijgen dit seizoen.
de teams van DonSauza, Lortnoc en FrankyMcG zijn toegevoegd aan de OP
http://www.databased.at/hattrick/cupmanager/index.asp?id=2550 ga naar de link. Daar staat apply for cup. Ik voeg je toe en klaar is kees.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:30 schreef Keano het volgende:
Hoe moet je je inschrijven, ik wil namelijk wel meedoen.
Ik zou ook graag in de openingspost staan met mijn team. Ik lurk hier nu al een paar weken in deze thread en blijf dat zeker doen.
Mijn gegevens:
Inlognaam: KeanoAthletic
Teamnaam: KeanoUnited (364406)
Regio: Eindhoven
Divisie: VIII 613
wat is je id??quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:25 schreef TheRoach het volgende:
Ik zal ook ff mijn teamnaam zeggen, het is een hele domme naam, want had hem ff snel kiezen, de naam van mijn team is: goesdutch en mijn inlognaam is theroach!!
Hmm zie nergens de optie add team..quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:56 schreef julesnijs het volgende:
[..]
http://www.databased.at/hattrick/cupmanager/index.asp?id=2550 ga naar de link. Daar staat apply for cup. Ik voeg je toe en klaar is kees.
er staat cup aanvragen als je nederlands hebquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:04 schreef Tito het volgende:
[..]
Hmm zie nergens de optie add team..
uhm, moderators kunnen gewoon posts wijzigen en ik heb dus ook gewoon mensen toegevoegd hoorquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:20 schreef Nkjez het volgende:
mensen die in de OP willen moeten even wachten op de nieuwe deel
die er bijna is
wdat weet ik wel, maar ik wist niet dat je dat nog steed deedquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:33 schreef Vision het volgende:
[..]
uhm, moderators kunnen gewoon posts wijzigen en ik heb dus ook gewoon mensen toegevoegd hoor
alleen -Raffie- moet ik nog ff toevoegen maar dat doe ik morgen wel als ik nuchter ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |