abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19237723

Hattrick
quote:
Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
Hoe werkt het?
Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite!

Spelers van Fok!
Nkjez met Victoria2004
pekel met Emmen C3
devv05 met 1337s United
Vision met Laar 88
AliaS_ met BGOM
s4nder met tweakerz
TimmyAsd met sporting amsterdam
speert.flies met spletterpikkies
GRUMBLER met Culpa (v.K.)
Gabberhead met HMS Arossel
engessa met Engessa's 11
Starfiber met KCF
nicomart met insane ones
thunderbunny met No blesse Oblige
qyn met FC KVK
Frutsel met Roaming Regulators
Fugie met Middelburg United
Grumpey met Grumpelix
Kuijpie met SV Kuijpie
koentjuh18 met VV Achteruit
julesnijs met e-creative
Tropos met Lokomotiv Pluto
DaPinky met Hoolieganzen
Finkelstein met Finkelstein Utd
henkalex met Henkalex XI
sitethief met Schalke '04
FlokVolt met AJ White Eagles
Nickvw met Kale Kwasten 2
Keano met KeanoUnited
Neilpad met Nielzsche's Fußball Mannschaft
DIFFR3NC3 met Graspollen Trappen
DaMadKow met MadKow
DonSauza met Highvillage FC
FrankyMcG met Loar Drei-j
Lortnoc met Paralympic Tricycle Team
-Raffie- met Fc Giraffie
SuperWeber met Zandpol Trappers
l0pez met vv SmartPC
Sir Dalord met lycky bullsballs
Re met flutbroekjes
forza22 met CDW_wbd
Sandyman met SandstorM
Neede-Radicals met Neede-Radicals
EnGCatjuh met Team Wolf
BlackRebel met Yozzz
Webdevel met worldringtones.com
Smoerf met FC Smoerf
ocmertje met VIVO
FrisianReds met FrisianReds
The_Hives met Dapp're strijders
Leonoor met Cuckoo's Nest
TheRoach met goesdutch
F@lcon© met HFC Kæmpemæssig

sta je hier niet tussen maar wil je dit wel, meld het hier dan

Hattrick @ IRC
Er is tegenwoordig ook een irc kanaal om over hattrick te lullen, namelijk #fokhattrick op de servers irc.fok.nl irc.tweakers.net Kijk even in [irc] #fok FAQ om te lezen hoe je op IRC kunt komen.

Hattrick Supporter
Hattrick Supporter is iets voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick Supporter krijg je toegang tot verschillende nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrickteam in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft je team binnen het spel geen extra voordelen, maar vergroot wel de beleving van het spel. Op dit moment bestaat de extra service uit o.a.:

- De mogelijkheid om spelers en teams te bookmarken
- Extra statistieken
- Deelname aan federaties, zoals bijvoorbeeld onze prachtige Fok!Federatie
- Je kan supporter worden van andere teams waarbij je op de hoogte gesteld wordt van hun resultaten
- Slechts 1 banner geladen
- Extra club opties (logo, tenue, persberichten)

Mocht je hattrick supporter willen worden en dit niet kunnen omdat je geen credit card hebt? Op deze website kunnen ze je verder helpen

Fok! Federatie
[[url=http://members.lycos.nl/chrisislt/graspollen/foklogo.jpg\]afbeelding] [/url]
Kom bij de Fok! Federatie en laat zien dat je een Fokker bent De federatie organiseert nu de cup en voor de toekomst staan een hoop leuke zaken geplanned als een ladder competitie, team v/d week item, logo wedstrijd en nog meer! Kijk op http://www2.hattrick.org/(...)show&allianceID=7528 voor meer info en om je aan te melden.
supporter vereist

De Fok!Cup
Dankzij de geweldige inspanningen van Nicomart en Engessa hebben we vanaf 17 Maart 2004 ook een eigen Fok!Cup. Dit houdt in dat er volgens een vast rooster tegen elkaar friendlies gespeeld worden die uit moeten wijzen wie de beste club van Fok! heeft. Wil je meer weten kijk dan even in Het grote Hattrick Fok!CUP-Topic

Links voor beginners
[url=http://www.geocities.com/dropzone_mail/Rookies.htmlExtreme beginnerslink[/url]
Hattrick Newbie Faq
Veel basis info en een FAQ met antwoorden op vragen die ons allemaal wel eens bezig hebben gehouden.
My best Team
Voor het berekenen van je sterkste team.
Hattrick Files
heel veel info en handige tooltjes (oa stadioncalculator) in het Nederlands.
Training match pool
Voor het regelen van oefenwedstrijden
Oranje
De website van het Nederlands Elftal.
Ovhum Hattrick
Aanbevolen door een medefok!er

Links voor gevorderden
Hottrick
Nog meer info maar vooral een hele interressante trainingsguide.
Hattrick Gameday
Informatie, artikelen en interviews
HTPools
Online gratis gokken op Hattrick wedstrijden! Gratis HAM en Hattrick registraties te winnen.
ABC-tactics
Tactics voor de gevorderde spelers.
Hattrick Ranglijsten
Zoek de ratings van je eigen of je favoriete teams op. (Alleen voor divisie IV en hoger)
Databased Hattrick
Vele tips en Trucs die niet in de regels staan

Links voor software
HAM
Word algemeen gezien als een van de best tools voor Hattrick, heel veel statistieken!
Mattrick
Ook veel functies zoals een line-up selector. Gratis!

Vorige delen
Hattrick (online voetbalmanager)
Hattrick (www.hattrick.org) - Deel 2
Hattrick - Online voetbalmanager - Deel 3
Hattrick Deel 4
Hattrick Deel 5
Hattrick Deel 6
Hattrick Deel 7
Hattrick Deel 8
Hattrick Deel 9
Hattrick deel 10
Hattrick deel 11

De openingspost
Aangezien de openingspost redelijk groot is, en sinds het forum veranderd is is het moeilijk (zeg maar niet haalbaar, om makkelijk de openingspost van een vorig deel te kopieren, hierbij de openingspost.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vision op 19-05-2004 10:52:21 ]
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:27:31 #2
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_19237738
mooie OP

ik zou linkje aan begin even goedzetten...
pi_19237748
heb meteen even een nulletje achter mijn team-id gezet... die klopt nu dus
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:29:15 #4
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_19237779
er zijn nogal wat links beetje raar, mist een tag-sluiting enzo....kijk er even naar

en voeg vorig topic-deel toe
pi_19237814
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:29 schreef Grumpey het volgende:
er zijn nogal wat links beetje raar, mist een tag-sluiting enzo....kijk er even naar

idd, ga ik ff doen
pi_19238093
* F@lcon© meldt zich als manager van HFC Kæmpemæssig http://195.149.159.158/Common/teamDetails.asp?TeamID=19333
pi_19238181
ik ben bijna klaar, zet ik F@lcon© er ook bij... staan er nog meer mensen niet in?
  woensdag 19 mei 2004 @ 10:46:36 #8
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_19238260
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:29 schreef Grumpey het volgende:

Hmmm...

Ik ben net te laat met het updaten van de opo...

Vorige deel en dit deel staan nu weer in de opo online inclusief de nieuwe teams uit het vorige topic!!
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_19238267
ik heb de foutjes even uit de OP gehaald en het laatste topic toegevoegd.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_19238342
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:46 schreef Vision het volgende:
ik heb de foutjes even uit de OP gehaald en het laatste topic toegevoegd.
vision
wat doe je nu?
ik was er mee bezig, nu kan ik niet meer wijzigen
pi_19238402
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:49 schreef sir_dalord het volgende:

vision
wat doe je nu?
ik was er mee bezig, nu kan ik niet meer wijzigen
hij is al helemaal aangepast nu. beetje sneller worden
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_19238439
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:51 schreef Vision het volgende:

[..]

hij is al helemaal aangepast nu. beetje sneller worden
kreeg onderwijl telefoon
pi_19238514
is het niet misschien leuk om een een sterretje achter de namen te zetten van degene die supporter zijn?

en aangezien ik dat sinds gisteren ben, zou ik dat helemaal niet erg vinden
pi_19238665
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 10:55 schreef sir_dalord het volgende:
is het niet misschien leuk om een een sterretje achter de namen te zetten van degene die supporter zijn?

en aangezien ik dat sinds gisteren ben, zou ik dat helemaal niet erg vinden
Ik weet niet of dat wat toevoegd behalve dat het mensen misschien stimuleert om supporter te worden, wat een goede zaak is natuurlijk.

Verder wil ik pleiten voor een lijst van users in de OP op alfabetische volgorde (even door word laten sorteren), dat zoekt wat makkelijker.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_19238737
Verder nog iets...wil de organisatie van de Fok! Cup misschien even loten voor volgende week ?
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_19238926
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:00 schreef Lortnoc het volgende:

Ik weet niet of dat wat toevoegd behalve dat het mensen misschien stimuleert om supporter te worden, wat een goede zaak is natuurlijk.

Verder wil ik pleiten voor een lijst van users in de OP op alfabetische volgorde (even door word laten sorteren), dat zoekt wat makkelijker.
strak plan, heb er nu alleen niet echt de tijd voor omdat ik op stage zit. zal kijken ofik dat vanavond ff kan doen.

(of als iemand anders er tijd voor heeft en het ff in dit topic post, dan pas ik 'm vanmiddag nog wel even aan)
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:24:33 #17
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19239406
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 09:57 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Je wou ze gaan trainen toch? Dan heb je dus net 2 spelers gekocht die volgend seizoen 20 zijn. Ik weet niet wat voor coach je hebt, denk een matige ofzo (gokje) dan duurt het dus minimaal 8 + 2 + 3 weken = 13 weken voor 1 level up. Mijn tip is. Koop begin volgend seizoen 18 jarigen. Dat scheelt je al twee weken trainen. En koop een goed coach. Dan heb je ze in 9 weken naar boven. Bijna 2 levels per seizoen.
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in maar weet je hoeveel redelijk passen/redelijk verdedigen kost voor een 17 of 18 jarige? Die bedragen gaan richting of over de 80.000 wat iets te veel is voor mijn budget op dit moment. Ik kan deze spelers volgend seizoen mooi optrainen naar goed en dan met een redelijke winst verkopen en dan koop ik wel 17-jarige die echt flink getraind gaan worden.
pi_19239728
* Vision is nu met zijn friendly bezig in Oostenrijk.

De 2e helft is zojuist begonnen. Ik heb in de eerste helft al een achterstand van 2-0 omgebogen naar 2-3 voorsprong. *trots is*
pi_19239950
ik had duidelijk mijn bek moeten houden want ik sta inmiddels weer met 4-3 achter
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:07:27 #20
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19240552
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:42 schreef Vision het volgende:
ik had duidelijk mijn bek moeten houden want ik sta inmiddels weer met 4-3 achter
Nananana!
pi_19240709
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 12:07 schreef engessa het volgende:
Nananana!
het staat alweer 6-3.

Mijn spelers hebben echter wraak genomen door iemand met een knieblessure het veld uit te schoppen.
  woensdag 19 mei 2004 @ 15:56:12 #22
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_19246370
binnen nu een 20 minuten het team van de week
nog ff geduld dus
  woensdag 19 mei 2004 @ 16:11:17 #23
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_19246726
Nog mensen die een redelijke keeper nodig hebben van 23 jaar?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  woensdag 19 mei 2004 @ 16:15:22 #24
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_19246833
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 15:56 schreef TimmyAsd het volgende:
binnen nu een 20 minuten het team van de week
nog ff geduld dus
je hebt nog 1 minuut
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  woensdag 19 mei 2004 @ 16:25:42 #25
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_19247091
Team van de week: Sporting Amsterdam

Intro
Sporting Amsterdam, opgericht op 28-01-2004. Sporting Amsterdam kwam deze datum binnen in de 7e divisie, kansloos laatste. Degradatie naar de 8e divisie was al een feit. Vanaf dat moment kon het werk echt gaan beginnen. Doelstellingen: binnen 2 seizoenen promoveren, stadion uitbreiden en de selectie op een dusdanig niveua tillen dat Sporting Amsterdam nooit meer in de 8e divisie speelt . Stadion is inmiddels uitgebreidt naar 13.000, de selectie is van een redelijk niveau, dat volgend seizoen promotie zeer goed mogelijk is. Met de financien op orde bremgen en houden gaat het ook de goede kant op, mede door de inkomsten van mijn stadion.
Spits Rick Bracke is mijn sterspeler, althans hij is elke week de beste van het veld. Andere noemenswaardige spelers zijn mijn andere spits Hein van Roessel (topscoorder met 16 doelpunten and counting), winger Willibord Brandse en mijn keeper Menno van den Burg, de laatste 2 rechtstreeks van mijn goede jeugdopleiding. Momenteel sta ik in de competitie derde, de kans op promotie dit seizoen is minimaal, maar wie weet....

Vragen
1.-Vertel eens wat over je irl leven...
In het echte leven is mijn naam Timothy Veldhuis, 19 jaartjes jong (morgen wordt ik 20 ), geboren en getogen in Amsterdam. Momenteel doe ik een HBO-opleiding Commerciele Economie aan de HES te Amsterdam, waar ik in het 2e leerjaar zit. Ik zit redelijk vaak achter fok!, en naast fok! houdt het leven op internet, op wat nieuwssites na dan, eigenlijk op. Ik voetbal wel graag, ook kijken, en verder kijk ik graag naar series op de tv. Ook werk ik 1 a 2 daagjes in de week bij een grote mobiele telecomwinkel.

2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
Typisch, via fok! Ik zag op de FP een link staan naar een topic met de naam Hattrick, wat later het eerste topic in de reeks blijkt te zijn. Hier wordt gezocht naar andere mensen die meedoen met Hattrick, stond een linkje bij, en nieuwsgierig ik ben neem ik een kijkje. Dat bevalt zeer, ik geef me op en na 3 weken heb ik een team

3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Die zijn op 1 vinger te tellen 1 dus... Ze hebben of niet zo veel tijd, of hebben geen zin in 2 weken wachten (domme reden..) of hebben er geen zin in...

4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
Ik was op zoek naar een professionele teamnaam, Ben zelf woonachtig in Amsterdam, vandaar de naam Sporting Amsterdam. Ikzelf vindt het wel mooi en professioneel klinken overigens..

5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Helaas nog niet zoveel gepresteerd op hattrick, maar het feit dat ik, hoewel de kans zeer klein is, nog steeds meestrijdt voor promotie, vind ik wel knap. Mijn spits Hein van Roessel stevent af op de topscoorderstitel, heeft er al 16 inliggen, ook wel een beetje trots op

6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
Het in het begin maar wat doen als het op trainen komt. De ene week dit, de andere week dat. Als ik wat beter had gelezen, had ik gezien dat trainen pas effectief wordt als je meerdeee weken hetzelfde doet

7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
Gerichter getraind, kan ik heel kort over zijn. En de vele handleidingen uitvoerig gelezen natuurlijk

8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.
In het begin wilde ik zo snel mogelijk succes boeken, maar inmiddels ben ik om. Het duurt een tijdje voordat je resultaat ziet, en daar heb ik nu wel kleine vrede mee. Daarom ga ik voor gericht trainen.

9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Als ik er 1 moet noemen, dan toch Engessa. Hij heeft me geholpen met supporter worden. Daarvoor mijn dank Engessa Verder ook NicoMart voor het fok-cup-idee, hoewel ik er na de poulewedstrijden al uitlag...

10. Verzin zelf een leuke vraag die je graag wil beantwoorden
Bij mij komt het wel eens voor dat als ik de wedstrijd niet live kan volgen, ik er toch met mijn hoofd bij ben. Mijn vraag: In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?

zelf verzonnen vraag van Grumpelix: Hoe vaak betrap je je erzelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes loopt door te klikken die je al duizenden keren gezien hebt?
redelijk vaak, tis een vreemd iets, maar het komt redelijk vaak voor. Soms bewust kijken of ik iets over het hoofd zie, maar steeds vaker onbewust ...

Bedankt dat ik deze week het team van de week ben. enjoy!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')