Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders over de hele wereld.
Zo werkt het:
Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.
Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?
Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite!
Je hebt een wachttijd van een paar dagen voordat je je team krijgt.. Het is echt heel cool en vooral héél zwaar verslavend.. Als jullie vragen hebben beantwoord ik die graag
Voor veel informatie hier nog 2 links naar topics die hierover gaan op GoT:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/637324 - Deel 1
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/693260 - Deel 2
Ik hoop ook hier op veel positieve reacties.. (ik heb niks met de site te maken dus geen spam oid.. )
wist trouwens niet of dit nou in G&C of in sport moest..
als je eerst nou eens verder kijkt dan je neus lang is..
quote:Dus als coach MAG je geld overmaken maar t hoeft niet..... moeilijke keuze
Op zondag 19 januari 2003 19:39 schreef devv05 het volgende:
supporter worden is vrijwillig en waarom zou het in mijn belang zijn om te spammen
quote:Ja nu hoop ik wel dat ie dicht gaat, wat een achterlijke opmerking weer zeg... ga jij s lekker terug naar je GoT-hol
Op zondag 19 januari 2003 19:39 schreef devv05 het volgende:
als je eerst nou eens verder kijkt dan je neus lang is..
quote:pff niet zo onvriendelijk het is toch zo.. meteen op voorhand alweer negatieve reacties terwijl er nog niet eens naar gekeken is..
Op zondag 19 januari 2003 19:43 schreef Marvin het volgende:[..]
Ja nu hoop ik wel dat ie dicht gaat, wat een achterlijke opmerking weer zeg... ga jij s lekker terug naar je GoT-hol
Maar genoeg offtopic, geef het een kans als het je wat lijkt want het is echt gaaf.
Hattrick is gewoon een supercool spel
duizenden mensen doen hieraan mee en het is echt lachen om te doen.
Van elke wedstrijd die je speelt krijg je bijvoorbeeld zo'n verslagje. (en je moet uiteraard een uitgebreide speelwijze/opstelling maken voor elke wedstrijd) en je kan oefenwedstrijden tegen mekaar spelen enzv enzv
verslagje van een wedstrijd:
Datum: 2003-02-12 17.30
MatchID: 5018342
Stadion: Hoogeveen Arena
Publiek: 620
De 620 fans op Hoogeveen Arena werden getrakteerd op een lekker zonnetje. Hoogeveen begon aan de wedstrijd met een interessante 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Kamerling - Pietersma, Barlagen, de Graaf - van Leuken, al-Khallali, Bouwmeister, Debets, Boom - Van Aken, van Dijk.
dutchboys koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De opstelling: Laituri - Grondman, Hetterschijt, de Koning, Boom - Aarden, Oostrom, Hofstede, Grooten - Claessens, Advocaat.
Hoogeveen-speler Edward van Dijk gaf na 5 minuten, het thuisteam een 1 - 0 voorsprong na een aanval over de rechterkant. Hoogeveen scoorde 2 - 0 toen Edward van Dijk over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. In de 12e minuut van de wedstrijd keken de centrale verdedigers van de bezoekers toe, toen Edward van Dijk doorbrak en de 3 - 0 voor Hoogeveen inschoot. Dit derde doelpunt betekende een hattrick voor Edward van Dijk. Hoogeveen leek wat verward te zijn over de organisatie van het team. Een cornerbal zorgde voor veel paniek in het strafschopgebied, maar dutchboys-speler Gerard Hofstede kon uiteindelijk de bal erin prikken: 3-1. Remco van Leuken van de thuisploeg draaide heel knap een vrije trap in de buitenste hoek, waardoor Hoogeveen aan de leiding kwam met 4 - 1. dutchboys moest in de 41 minuut de wedstrijd met een man minder uitspelen omdat Gerard Hofstede rood kreeg na het begaan van een nare overtreding. dutchboys vochten door en, in the 41e minuut, kon Toine Advocaat antwoorden met 4 - 2 na een paar uitstekende bewegingen op de rechterkant, afgemaakt met een hele slimme stift. Hoogeveen had duidelijk problemen met het positiespel. 4 - 2 was de ruststand Hoogeveen,die een balbezit had van 58 procent, domineerde de wedstrijd.
Hoogeveen -trainer heeft duidelijk de tactieken nog even doorgenomen tijdens de rust, het positiespel ziet er echt veel beter uit na de rust. Remco van Leuken scoorde een vrije trap vanaf maar liefst 30 meter in de 46e minuut. 5 - 2 voor het thuisteam. De manier van spelen veranderde, omdat Hoogeveen zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. Het was totaal geen goede dag voor Toine Advocaat. Zijn altijd energie eisende manier van spelen kwamen niet tot hun recht met dit warme weer. In de 50e minuut zette Hoogeveen zichzelf op een 6 - 2 stand, toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Edward van Dijk, komend van de linkerkant, die daarna koeltjes langs de keeper ging en de bal in het lege doel schoof. Na 50 minuten zette Nico Van Aken Hoogeveen op een 7 - 2 voorsprong, toen hij een kopbal in de linker hoek plaatste, na een voorbereidende actie aan de rechterkant van het veld. In de 53 wedstrijdsminuut,viel Hoogeveen´s Edward van Dijk dramatisch net buiten het strafschopgebied .De scheidsrechter gaf Edward van Dijk een gele kaart voor een schwalbe. De bezoekers kregen de mogelijkheid om de achterstand wat dragelijker te maken in de 55 minuut. Door een defensieve blunder kwam Merlijn Claessens helemaal vrij en kon hij op doel schieten, zijn schot was echter waardeloos en een makkelijke prooi voor de keeper. Hoogeveen lijkt totaal niet te weten, hoe nu eigenlijk te moeten spelen. Een snelle aanval over de linker flank zorgde ervoor dat Hoogeveen op een 8 - 2 voorsprong kwam. Joost Debets maakte geen fouten. Hoogeveen had duidelijk problemen met het positiespel. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door dutchboys, met een indrukwekkende 51 procent balbezit.
Hoogeveen´s beste speler was Jean-Paul Barlagen. Maarten Bouwmeister had daarentegen een slechte dag. dutchboys´s beste speler was Bobbie Grooten. Daar staat tegenover dat, Claus Oostrom echt heel slecht speelde. De wedstrijd eindigt in 8 - 2.
Dit was een oefenwedstrijd tussen mij en iemand anders.
(mijn team heet trouwens Small Cox mocht iemand me hier ooit voor een friendly willen uitdagen )
quote:je kan beter je id-nr hier neergooien anders kan niemand je vinden
Op zondag 2 maart 2003 21:47 schreef Anakim het volgende:
hmmz mss een keer een FOK! competitie organiseren ofzow?(mijn team heet trouwens Small Cox mocht iemand me hier ooit voor een friendly willen uitdagen
)
Ik heb voorlopig geregeld met iemand uit Litouwen om elke week een friendly te doen (om de week uit/thuis). Dat schijnt erg goed te zijn voor de ervaring van je mannen en die vliegtickets kosten maar 6000.
quote:Dan blijf je toch weg uit het topic? SIM_PEL
Op woensdag 26 februari 2003 20:58 schreef chello_rules_heftig het volgende:Waarom moeten ze in godsnaam mijn huisadres weten
![]()
![]()
hier meld ik me dus mooi niet voor aan
Ja mzzl~!
Ik verdoe m'n tijd wel met iets leukers
dus als je durft
720 zijn er op de wachtlijst en vandaag staat er : Er zijn gister 300 mensen uit jouw divisie bij een club gkomen en er staan nu wel nog 600 wachtenden op de lijst......Ben ik dan nu nummer 600 of wat houd dat getal in?
quote:staat die niet heel hoog?
Op donderdag 6 maart 2003 16:09 schreef drollenvanger het volgende:
ik ben trouwens gebruikersnaam = TikkieTerugdus als je durft
komt me bekent voor die naam. Speel je in eredivisie ofzo?
Voor diegene waar ze cheaten......sommige spelers worden later veel waard en dat kan je ook zien (iemand van 17 die bijvoorbeeld scoren al op redelijk heeft.
Maar als je denkt dat hij cheat moet je het gewoon even doorgeven! wordt hij er zo uitgegooid (doen ze ook met dubbele accounts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |