quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
AJ White Eagles, (362866).
Speel komend seizoen in VII.300.
Kees Koene, scoort ie 3 doelpunten, een hattrick, zegt het commentaar: "Kees Koene was a disappointment, however."
Wonderbaarlijk, hoe zo'n wedstrijd kan verlopen
(en lol@ratings .. hoogste speler 1,5 )
quote:srry kan geen teams toevoegen aan me OP, want ik ga zo me pc installeren (nieuwe
Op woensdag 18 februari 2004 20:14 schreef Flock_Volt het volgende:
Kan ik meteen m'n eerste post in dit topic goed gebruiken om m'n team voor te stellen.AJ White Eagles, (362866).
Speel komend seizoen in VII.300.
quote:oke ga nu me pc ff installeren
Op woensdag 18 februari 2004 20:46 schreef Kuijpie het volgende:
kan je meteen wat andere links voor software erbij zetten, hattrickpoli en hattrick manager zijn denk ik tog wel meer gebruikt dan dat mattrick ofzo
Mijn andere spits met Redelijk staat te koop en is al 92 000 op geboden, dat begint lekker.
Mijn keeper staat ook te koop voor 20 000, waar al na 2 minuten op geboden was.
quote:Dat is wel fijn!
Op woensdag 18 februari 2004 21:21 schreef Flock_Volt het volgende:
Voor volgend seizoen heb ik een nieuwe spits gekocht, een 20 jarige Fin met Goed scoren.Mijn andere spits met Redelijk staat te koop en is al 92 000 op geboden, dat begint lekker.
Mijn keeper staat ook te koop voor 20 000, waar al na 2 minuten op geboden was.
En nicomart, daag jij mij uit of moet ik dat doen? Op dit moment kan ik het niet doen omdat ik op de terugweg ben vanuit Duitsland en pas morgen om 8.00 terug word verwacht.
quote:mijn ratings zijn ook dramatisch, hoogste is 2
Op woensdag 18 februari 2004 20:22 schreef qyn het volgende:
Whehehe, fugie, een van m'n 17-jarige onbekwame spelers kwam volgens mij op het idee zichzelf te bewijzen![]()
Kees Koene, scoort ie 3 doelpunten, een hattrick, zegt het commentaar: "Kees Koene was a disappointment, however."
Wonderbaarlijk, hoe zo'n wedstrijd kan verlopen
(en lol@ratings .. hoogste speler 1,5
)
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 22:29 schreef Fugie het volgende:[..]
mijn ratings zijn ook dramatisch, hoogste is 2
En idd die rare gozer dacht zker leuk te zijn
Tevens 2 geblesseerden, 1 van 2 weken en 1 van 4
Ik las het van die geblesseerden... maar goed, da's random moet je maar denken.. Ik deed het niet expres
Wat die Kees Koene bezielt weet ik ook niet .. Hij heeft nu in 2 wedstrijden 5 keer gescoord .. iets zegt me dat ik die speler wat moet ontwikkelen
Aparte wedstrijd
quote:Zo'n speler heb ik ook! Alles waardeloos en slecht, staat rechtervleugerverdediger en heeft in 2 wedstrijden 3 keer gescoord.
Op woensdag 18 februari 2004 22:46 schreef qyn het volgende:[..]
Ik las het van die geblesseerden... maar goed, da's random moet je maar denken.. Ik deed het niet expres
![]()
Wat die Kees Koene bezielt weet ik ook niet .. Hij heeft nu in 2 wedstrijden 5 keer gescoord .. iets zegt me dat ik die speler wat moet ontwikkelen
Aparte wedstrijd
iemand die nog een friendly zoekt voor komende woensdag?
quote:gefeliciteerd Vision.. Ik ga ff me reserves op hun donder geven
Op donderdag 19 februari 2004 00:57 schreef Vision het volgende:
vandaag met 6-1 van nicomart gewonneniemand die nog een friendly zoekt voor komende woensdag?
Mijn oefenpot voor volgende week is al geregeld!! Middelburg United.. maaruh.. dan staat ook mijn basiself erin want er zijn natuurlijk op zondag geen wedstrijden meer en ik ben hard aan het trainen!!
Volgend jaar gaat mijn jeugd doorbreken...
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 01:11 schreef nicomart het volgende:[..]
gefeliciteerd Vision.. Ik ga ff me reserves op hun donder geven
6-1 was niet helemaal wat ik verwacht hadmaar jij speelde met je basiself of niet? naja.. in ieder geval gefeliciteerd.. alleen baal ik van Toon Grondman die geblesseerd het veld moest verlaten.. Die was net 2 weken geblesseerd geweest dus ik denk laat m spelen zodat tie nog wat training krijgt... Nu is tie weer 3 weken geblesseerd
Mijn oefenpot voor volgende week is al geregeld!! Middelburg United.. maaruh.. dan staat ook mijn basiself erin want er zijn natuurlijk op zondag geen wedstrijden meer en ik ben hard aan het trainen!!
I want a rematch !
En deze keer gaat wel m'n sterkste opstelling de wei in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |