abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17293966

Hattrick

quote:
Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!

Hoe werkt het?
Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite!

Spelers van Fok!

pekel met vv Emmen AV
devv05 met1337s United
Vision met Laar 88
AliaS_ met BGOM
s4nder met tweakerz
TimmyAsd met sporting amsterdam
speert.flies met spletterpikkies
GRUMBLER met Culpa (v.K.)
Gabberhead met HMS Arossel
engessa met Engessa's 11
Starfiber met KCF
nicomart met insane ones
thunderbunny met No blesse Oblige
gyn met FC KVK
Frutsel met Roaming Regulators
Fugiemet Middelburg United
Grumpey met Grumpelix
Kuijpie met SV Kuijpie
koentjuh18 met VV Achteruit
julesnijs met e-creative
Tropos met Lokomotiv Pluto
DaPinky met Hoolieganzen
Finkelstein met Finkelstein Utd
henkalex met Henkalex XI
sitethief met Schalke '04
FlokVolt met AJ White Eagles
Nickvw met Kale Kwasten 2
Keano met KeanoUnited
Neilpad met Nielzsche's Fußball Mannschaft
DIFFR3NC3 met Graspollen Trappen
DaMadKow met MadKow
DonSauza met Highvillage FC
FrankyMcG met Loar Drei-j
Lortnoc met Paralympic Tricycle Team

sta je hier niet tussen maar wil je dit wel, meld het hier dan

Links voor beginners
Hattrick Newbie Faq
Veel basis info en een FAQ met antwoorden op vragen die ons allemaal wel eens bezig hebben gehouden.
My best Team
voor het berekenen van je sterkste team
Hattrick Files
heel veel info en handige tooltjes (oa stadioncalculator) in het Nederlands
Training match pool
Voor het regelen van oefenwedstrijden.
Oranje
De website van het Nederlands Elftal

Links voor gevorderden
Hottrick
Nog meer info maar vooral een hele interressante trainingsguide.
Hattrick Gameday
Informatie, artikelen en interviews.
HTPools
Online gratis gokken op Hattrick wedstrijden! Gratis HAM en Hattrick registraties te winnen.
ABC-tactics
Tactics voor de gevorderde spelers.
Hattrick Ranglijsten
Zoek de ratings van je eigen of je favoriete teams op. (Alleen voor divisie IV en hoger)

Links voor software
HAM
word algemeen gezien als een van de best tools voor Hattrick, heel veel statistieken!
Mattrick
ook veel functies zoals een line-up selector. Gratis!

[ Bericht 4% gewijzigd door Vision op 04-03-2004 19:28:37 ]
pi_17293994
srry voor de deze late post, maar heb vammidag een nieuwe pc gekocht

net thuis

pi_17294091
*mooie openingspost*

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_17294093
Kan ik meteen m'n eerste post in dit topic goed gebruiken om m'n team voor te stellen.

AJ White Eagles, (362866).
Speel komend seizoen in VII.300.

woensdag 18 februari 2004 @ 20:15:08 #5
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_17294112
Hey ad me bij players! speel(de) in 5 div, helaas degradeer ik, men team heet: HappyTreeFriends! afkorting: HTfriends.
Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_17294367
Whehehe, fugie, een van m'n 17-jarige onbekwame spelers kwam volgens mij op het idee zichzelf te bewijzen

Kees Koene, scoort ie 3 doelpunten, een hattrick, zegt het commentaar: "Kees Koene was a disappointment, however."

Wonderbaarlijk, hoe zo'n wedstrijd kan verlopen

(en lol@ratings .. hoogste speler 1,5 )

woensdag 18 februari 2004 @ 20:26:31 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_17294486
Ingeschreven maar al een tijdje in de wacht ... team flutbroekjes (kost me weer 10.000 om te veranderen las ik)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_17294759
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 20:14 schreef Flock_Volt het volgende:
Kan ik meteen m'n eerste post in dit topic goed gebruiken om m'n team voor te stellen.

AJ White Eagles, (362866).
Speel komend seizoen in VII.300.

srry kan geen teams toevoegen aan me OP, want ik ga zo me pc installeren (nieuwe )
pi_17294975
Kan altijd later nog, heb geen haast.
pi_17295180
kan je meteen wat andere links voor software erbij zetten, hattrickpoli en hattrick manager zijn denk ik tog wel meer gebruikt dan dat mattrick ofzo
pi_17295897
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 20:46 schreef Kuijpie het volgende:
kan je meteen wat andere links voor software erbij zetten, hattrickpoli en hattrick manager zijn denk ik tog wel meer gebruikt dan dat mattrick ofzo
oke ga nu me pc ff installeren
pi_17296200
Voor volgend seizoen heb ik een nieuwe spits gekocht, een 20 jarige Fin met Goed scoren.

Mijn andere spits met Redelijk staat te koop en is al 92 000 op geboden, dat begint lekker.

Mijn keeper staat ook te koop voor 20 000, waar al na 2 minuten op geboden was.

pi_17296716
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 21:21 schreef Flock_Volt het volgende:
Voor volgend seizoen heb ik een nieuwe spits gekocht, een 20 jarige Fin met Goed scoren.

Mijn andere spits met Redelijk staat te koop en is al 92 000 op geboden, dat begint lekker.

Mijn keeper staat ook te koop voor 20 000, waar al na 2 minuten op geboden was.

Dat is wel fijn!

En nicomart, daag jij mij uit of moet ik dat doen? Op dit moment kan ik het niet doen omdat ik op de terugweg ben vanuit Duitsland en pas morgen om 8.00 terug word verwacht.

pi_17298339
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 20:22 schreef qyn het volgende:
Whehehe, fugie, een van m'n 17-jarige onbekwame spelers kwam volgens mij op het idee zichzelf te bewijzen

Kees Koene, scoort ie 3 doelpunten, een hattrick, zegt het commentaar: "Kees Koene was a disappointment, however."

Wonderbaarlijk, hoe zo'n wedstrijd kan verlopen

(en lol@ratings .. hoogste speler 1,5 )

mijn ratings zijn ook dramatisch, hoogste is 2 En idd die rare gozer dacht zker leuk te zijn Tevens 2 geblesseerden, 1 van 2 weken en 1 van 4
pi_17298867
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 22:29 schreef Fugie het volgende:

[..]

mijn ratings zijn ook dramatisch, hoogste is 2 En idd die rare gozer dacht zker leuk te zijn Tevens 2 geblesseerden, 1 van 2 weken en 1 van 4

Ik las het van die geblesseerden... maar goed, da's random moet je maar denken.. Ik deed het niet expres

Wat die Kees Koene bezielt weet ik ook niet .. Hij heeft nu in 2 wedstrijden 5 keer gescoord .. iets zegt me dat ik die speler wat moet ontwikkelen

Aparte wedstrijd

pi_17300201
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 22:46 schreef qyn het volgende:

[..]

Ik las het van die geblesseerden... maar goed, da's random moet je maar denken.. Ik deed het niet expres

Wat die Kees Koene bezielt weet ik ook niet .. Hij heeft nu in 2 wedstrijden 5 keer gescoord .. iets zegt me dat ik die speler wat moet ontwikkelen

Aparte wedstrijd

Zo'n speler heb ik ook! Alles waardeloos en slecht, staat rechtervleugerverdediger en heeft in 2 wedstrijden 3 keer gescoord.
pi_17303112
vandaag met 6-1 van nicomart gewonnen

iemand die nog een friendly zoekt voor komende woensdag?

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_17303370
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:57 schreef Vision het volgende:
vandaag met 6-1 van nicomart gewonnen

iemand die nog een friendly zoekt voor komende woensdag?

gefeliciteerd Vision.. Ik ga ff me reserves op hun donder geven
6-1 was niet helemaal wat ik verwacht had maar jij speelde met je basiself of niet? naja.. in ieder geval gefeliciteerd.. alleen baal ik van Toon Grondman die geblesseerd het veld moest verlaten.. Die was net 2 weken geblesseerd geweest dus ik denk laat m spelen zodat tie nog wat training krijgt... Nu is tie weer 3 weken geblesseerd

Mijn oefenpot voor volgende week is al geregeld!! Middelburg United.. maaruh.. dan staat ook mijn basiself erin want er zijn natuurlijk op zondag geen wedstrijden meer en ik ben hard aan het trainen!!

pi_17304575
Vanavond maar ff een middenvelder erbij gekocht die 31 wordt. Komend seizoen is een overgangsjaar en als ik kampioen wordt is dat mooi meegenomen.

Volgend jaar gaat mijn jeugd doorbreken...

pi_17305282
Vision, als je nog een friendly zoekt.... mijn team is nog vrij (MadKow dus)
Signature?
pi_17305311
Ik speel waarschijnlijk volgende week tegen Redguy, met m'n basiself.
  donderdag 19 februari 2004 @ 08:05:06 #22
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_17305361
ben uitgedaagd door een club uit italie, maar ff geaccepteerd...
pi_17305371
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 01:11 schreef nicomart het volgende:

[..]

gefeliciteerd Vision.. Ik ga ff me reserves op hun donder geven
6-1 was niet helemaal wat ik verwacht had maar jij speelde met je basiself of niet? naja.. in ieder geval gefeliciteerd.. alleen baal ik van Toon Grondman die geblesseerd het veld moest verlaten.. Die was net 2 weken geblesseerd geweest dus ik denk laat m spelen zodat tie nog wat training krijgt... Nu is tie weer 3 weken geblesseerd

Mijn oefenpot voor volgende week is al geregeld!! Middelburg United.. maaruh.. dan staat ook mijn basiself erin want er zijn natuurlijk op zondag geen wedstrijden meer en ik ben hard aan het trainen!!

Ok wat jij wil Vraag me af waarom ze zondag ook niet oefen laten spelen
Ik zal mijn team morgen bekend maken, aangezien ik volgende week zelf op 1 of andere alp sta te jodelen
  donderdag 19 februari 2004 @ 10:21:45 #24
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_17307080
Oefenpotje met 3-0 verloren van thunderbunny. Hij met 5-3-2, ik met 3-5-2. Mijn Attack in the middle werkte niet helemaal

I want a rematch !

En deze keer gaat wel m'n sterkste opstelling de wei in

Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_17307822
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 08:05 schreef TimmyAsd het volgende:
ben uitgedaagd door een club uit italie, maar ff geaccepteerd...
thuis of uit? uit kost je 6000 namelijk....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')