abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17512624

Hattrick

quote:
Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!

Hoe werkt het?
Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite!

Spelers van Fok!
Nkjez met Victoria2004
pekel met vv Emmen AV
devv05 met1337s United
Vision met Laar 88
AliaS_ met BGOM
s4nder met tweakerz
TimmyAsd met sporting amsterdam
speert.flies met spletterpikkies
GRUMBLER met Culpa (v.K.)
Gabberhead met HMS Arossel
engessa met Engessa's 11
Starfiber met KCF
nicomart met insane ones
thunderbunny met No blesse Oblige
gyn met FC KVK
Frutsel met Roaming Regulators
Fugiemet Middelburg United
Grumpey met Grumpelix
Kuijpie met SV Kuijpie
koentjuh18 met VV Achteruit
julesnijs met e-creative
Tropos met Lokomotiv Pluto
DaPinky met Hoolieganzen
Finkelstein met Finkelstein Utd
henkalex met Henkalex XI
sitethief met Schalke '04
FlokVolt met AJ White Eagles
Nickvw met Kale Kwasten 2
Keano met KeanoUnited
Neilpad met Nielzsche's Fußball Mannschaft
DIFFR3NC3 met Graspollen Trappen
DaMadKow met MadKow
DonSauza met Highvillage FC
FrankyMcG met Loar Drei-j
Lortnoc met Paralympic Tricycle Team
-Raffie- met Fc Giraffie
SuperWeber met Zandpol Trappers

sta je hier niet tussen maar wil je dit wel, meld het hier dan

Hattrick @ IRC
Er is tegenwoordig ook een irc kanaal om over hattrick te lullen, namelijk #fokhattrick op de servers irc.fok.nl / irc.tweakers.net
Kijk even in [irc] #fok FAQ om te lezen hoe je op IRC kunt komen.

Hattrick Supporter

Hattrick Supporter is iets voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick Supporter krijg je toegang tot verschillende nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrickteam in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft je team binnen het spel geen extra voordelen, maar vergroot wel de beleving van het spel. Op dit moment bestaat de extra service uit o.a.:

• De mogelijkheid om spelers en teams te bookmarken
  • Extra statistieken
  • Deelname aan federaties, zoals bijvoorbeeld onze prachtige Fok!Federatie
  • Je kan supporter worden van andere teams waarbij je op de hoogte gesteld wordt van hun resultaten
  • Slechts 1 banner geladen
  • Extra club opties (logo, tenue, persberichten)

Mocht je hattrick supporter willen worden en dit niet kunnen omdat je geen credit card hebt? Op deze website kunnen ze je verder helpen

De Fok!Cup

Dankzij de geweldige inspanningen van Nicomart en Engessa hebben we vanaf 17 Maart 2004 ook een eigen Fok!Cup. Dit houdt in dat er volgens een vast rooster tegen elkaar friendlies gespeeld worden die uit moeten wijzen wie de beste club van Fok! heeft. Wil je meer weten kijk dan even in Het grote Hattrick Fok!CUP-Topic

Links voor beginners
    Hattrick Newbie Faq
    Veel basis info en een FAQ met antwoorden op vragen die ons allemaal wel eens bezig hebben gehouden.
    My best Team
    voor het berekenen van je sterkste team
    Hattrick Files
    heel veel info en handige tooltjes (oa stadioncalculator) in het Nederlands
    Training match pool
    Voor het regelen van oefenwedstrijden.
    Oranje
    De website van het Nederlands Elftal

Links voor gevorderden
    Hottrick
    Nog meer info maar vooral een hele interressante trainingsguide.
    Hattrick Gameday
    Informatie, artikelen en interviews.
    HTPools
    Online gratis gokken op Hattrick wedstrijden! Gratis HAM en Hattrick registraties te winnen.
    ABC-tactics
    Tactics voor de gevorderde spelers.
    Hattrick Ranglijsten
    Zoek de ratings van je eigen of je favoriete teams op. (Alleen voor divisie IV en hoger)

Links voor software
    HAM
    word algemeen gezien als een van de best tools voor Hattrick, heel veel statistieken!
    Mattrick
    ook veel functies zoals een line-up selector. Gratis!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vision op 12-03-2004 21:00:44 ]
  •   vrijdag 5 maart 2004 @ 12:55:34 #2
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_17512727
    het blijft een mooie OP
      vrijdag 5 maart 2004 @ 13:01:24 #3
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_17512866
    het wordt trouwens ook al behoorlijk lange lijst......een echte federatie is best mogelijk.... of een cuppie van 32 teams...
    pi_17512973
    Ja dit is zeker een mooie OP,
    En zo'n federatie zie ik wel zitten, alleen ik heb nog geen supporter
      vrijdag 5 maart 2004 @ 13:10:13 #5
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_17513035
    Iemand nog een bekeroefenduel voor woensdag?
    [b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
      vrijdag 5 maart 2004 @ 13:10:39 #6
    8152 Gabberhead
    Komm in mein Boot
    pi_17513042
    Heeft iemand trouwens enig idee hoe snel experience kan stijgen (en hoe dat het beste gaat).
    Ik heb een speler die verder vrij waardeloos is, maar wel solid leadership heeft.
    Die wil ik dus in de toekomst tot coach gaan bevorderen. Hij heeft alleen een hele lage experience, en daarom kan ik hem niet nu alvast inzetten
    Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
    Nu ook op http://www.flitspaal.nl
      vrijdag 5 maart 2004 @ 13:26:37 #7
    27167 SuperWeber
    Heeft de afslag gemist...
    pi_17513425
    Hmmmmmmmmm... ik sta er nog niet bij

Naja nog een keer meldt dan maar

SuperWeber met Zandpol Trappers (145817)
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
      vrijdag 5 maart 2004 @ 13:28:12 #8
    27167 SuperWeber
    Heeft de afslag gemist...
    pi_17513464
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2004 13:10 schreef Gabberhead het volgende:
    Heeft iemand trouwens enig idee hoe snel experience kan stijgen (en hoe dat het beste gaat).
    Ik heb een speler die verder vrij waardeloos is, maar wel solid leadership heeft.
    Die wil ik dus in de toekomst tot coach gaan bevorderen. Hij heeft alleen een hele lage experience, en daarom kan ik hem niet nu alvast inzetten
    Experience gaat met points, en de stijging verschilt per speler. Het duurt iig wel een paar seizoenen, mits hij in je eerste speelt, anders nog langer, voordat deze speler expierience zwak heeft, zodat ie als coach gebruikt kan worden.
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
    pi_17513791
    ik sta er ook nog nie bij..hmhm Rickage met: Rick's Dreamteam

experience kan vet lang duren, maar ook wat sneller gaan..verschilt idd per speler
    Team-Squid.nl | Rickage^ <-- Team-Squid.nl Ownage!
      Moderator vrijdag 5 maart 2004 @ 13:56:14 #10
    8781 crew  Frutsel
    pi_17514089
    wil d'r iemand een friendly voor volgende week regelen?
    daag me dan ff uit... teamID = 20900
    keertje uit en keertje thuis?
    pi_17514117
    Voor normale wedstrijden krijg je '1' experience punt (relatief dan), voor bekerwedstr. 2, voor oefenwedstrijden 0,1 en voor int. oefenwedstrijden 0,2. Voor wedstrijden van nationale teams gaat het erg hard (volgens mij zelfs 10) maar dat weet ik niet zeker. Helaas zal dat wel voor niemand van toepassing zijn hier.

Als je trouwens een speler coach wil maken moet hij 16 weken of langer bij je club spelen.
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
    pi_17514156
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2004 13:28 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Experience gaat met points, en de stijging verschilt per speler. Het duurt iig wel een paar seizoenen, mits hij in je eerste speelt, anders nog langer, voordat deze speler expierience zwak heeft, zodat ie als coach gebruikt kan worden.
    Ik zou niemand met weak experience coach maken, dan wordt hij max. een weak / zwak coach en je wil toch minimaal een solid / goede coach hebben. De experience bepaald nl. het max. level dat een coach kan worden.
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    pi_17514330
    Ben ook supporter geworden .. lol@spelers met gezichtjes.. Hebben jullie ook zoveel langharig tuig in je team zitten? Wat een gajes!

Zal de Fok!Federatie 's opzoeken ..
    'Ee, ah wor 'ungry-loike!
    pi_17514535
    Omdat zoveel mensen hier niet in de beker spelen is het misschien wel leuk om een toernooi te spelen...zijn zat progjes en sites die dat mooi bijhouden allemaal.

Wie heeft interesse?
      vrijdag 5 maart 2004 @ 14:19:11 #15
    54310 Keano
    PSV / Celtic
    pi_17514674
    Ik heb wel interesse, in het vorige topic was er volgens mij ook een user die er al mee gestart was. maar ik ben dus wel in voor een Cup.
    "These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
    pi_17514901
    Oh da's mooi, ik heb dus iig ook interesse maar heb voor volgende week al een friendy iig.

edit: De link naar hattrick in de op werkt trouwens niet.
      vrijdag 5 maart 2004 @ 14:38:47 #17
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_17515201
    is al een fok cup topic, staat ergens in g&c en nicomart is de organisator dacht ik . Volgende week friendly met madkow en idd die link werkt niet in op
    pi_17515309
    Wat vinden jullie van mijn nieuwe logo??

pi_17515944
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2004 14:45 schreef DonSauza het volgende:
    Wat vinden jullie van mijn nieuwe logo??

[afbeelding]
    Zeker mooi! Alleen wel wat groot.
    pi_17516339
    ja zou wel ff een slagje kleiner kunnen, zou deze op de de hattrick site mogen? of is die te groot?
      vrijdag 5 maart 2004 @ 15:36:21 #21
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_17516737
    prachtig logo
      Moderator vrijdag 5 maart 2004 @ 15:43:50 #22
    8781 crew  Frutsel
    pi_17516909
    geen friendlies meer
      vrijdag 5 maart 2004 @ 16:07:47 #23
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_17517628
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2004 15:43 schreef Frutsel het volgende:
    geen friendlies meer
    ?
    pi_17524085
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2004 13:42 schreef Rickage het volgende:
    ik sta er ook nog nie bij..hmhm Rickage met: Rick's Dreamteam

experience kan vet lang duren, maar ook wat sneller gaan..verschilt idd per speler
    ik kan je niet vinden met zoeken van team
    \
    wat is je ID
    pi_17524208
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2004 13:26 schreef SuperWeber het volgende:
    Hmmmmmmmmm... ik sta er nog niet bij

Naja nog een keer meldt dan maar

SuperWeber met Zandpol Trappers (145817)
    heb je toegevoegd
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')