quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
Experience gaat met points, en de stijging verschilt per speler. Het duurt iig wel een paar seizoenen, mits hij in je eerste speelt, anders nog langer, voordat deze speler expierience zwak heeft, zodat ie als coach gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:10 schreef Gabberhead het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe snel experience kan stijgen (en hoe dat het beste gaat).
Ik heb een speler die verder vrij waardeloos is, maar wel solid leadership heeft.
Die wil ik dus in de toekomst tot coach gaan bevorderen. Hij heeft alleen een hele lage experience, en daarom kan ik hem niet nu alvast inzettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou niemand met weak experience coach maken, dan wordt hij max. een weak / zwak coach en je wil toch minimaal een solid / goede coach hebben. De experience bepaald nl. het max. level dat een coach kan worden.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:28 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Experience gaat met points, en de stijging verschilt per speler. Het duurt iig wel een paar seizoenen, mits hij in je eerste speelt, anders nog langer, voordat deze speler expierience zwak heeft, zodat ie als coach gebruikt kan worden.
Zeker mooi! Alleen wel wat groot.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:45 schreef DonSauza het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe logo??
[afbeelding]
?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:43 schreef Frutsel het volgende:
geen friendlies meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik kan je niet vinden met zoeken van teamquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:42 schreef Rickage het volgende:
ik sta er ook nog nie bij..hmhmom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Rickage met: Rick's DreamteamJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
experience kan vet lang duren, maar ook wat sneller gaan..verschilt idd per spelerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:26 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmmmmm... ik sta er nog niet bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Naja nog een keer meldt dan maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SuperWeber met Zandpol Trappers (145817)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop