quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
zal je toevoegen, maar nu even nietquote:Op zondag 14 maart 2004 20:05 schreef Sandyman het volgende:
Hey gasten. Ik speel ook mee, en wil ook wel in de op!
Team: SandstorM, ID = 148839, Divisie V.80
eerst de wedstrijd vanavondquote:Op zondag 14 maart 2004 20:08 schreef Nkjez het volgende:
[..]
zal je toevoegen, maar nu even niet
Ja! Maar vergeten op te antwoordenquote:Op zondag 14 maart 2004 20:41 schreef Grumpey het volgende:
ik zit bij ouders, geen mIRC hier
komende woensdag wel, ben dan op mijn eigen kamerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nog iets aan mijn aanwijzingen gehad qyn?
Ik heb je wedstrijd al in HAM staan, als trouwe supporter mis ik natuurlijk geen westrijdquote:Op zondag 14 maart 2004 20:50 schreef Grumpey het volgende:
ik blijf je volgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
et voila.... 1-0 KVKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehe, ik moet eerst maar eens zien te winnen, voorsprong behouden enzoquote:Op zondag 14 maart 2004 20:55 schreef Grumpey het volgende:
waarschijnlijk had je ook nog wel kunnen PICenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
volg je wedstrijd ook hehequote:Op zondag 14 maart 2004 21:04 schreef GRUMBLER het volgende:
Speel PIC toch 0-1 voor (tegenstander pict ook..denk ik)
maar ben er nog niet....
Staat in het verslag iets wat in nog niet eerder heb gezien:
"Het leek alsof Culpa dacht dat ze al hadden gewonnen, wat tot gevolg had dat ze een beetje ongemotiveerd over het veld liepen."
wel grappig bij mij in de poule zit een iemand met een team: FC Middelburg...quote:Op zondag 14 maart 2004 21:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
volg je wedstrijd ook heheom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat verslagzinnetje komt denk ik omdat hij ook PIC'tJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zelf sta ik nog 0-0Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neuh dat hoeft nietquote:Op zondag 14 maart 2004 21:14 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
wel grappig bij mij in de poule zit een iemand met een team: FC Middelburg...
jij niet maar naam lijkt verdomd veel op die van jou en ik hoef zeker niet te vragen waar je vandaan komt..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb er ook wel een goed gevoel bijquote:Op zondag 14 maart 2004 21:19 schreef Grumpey het volgende:
qyn, je wint makkelijk met je 61 procent balbezit en je 4-0 stand.
Zeker omdat je ook conditie hebt getraint, en dus is 2e helft ook voor jou.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en ikzelf sta op een 1-0 die alle kanten op kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop