ik heb geen uitdaging gezien sorriequote:Op zondag 14 maart 2004 18:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Dus steeds een weekje rust tussen het Cup gedruis?
* FrankyMcG heeft de wedstrijd tegen Rickage al uitgedaagd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk even in 't centrale hattrick topic, daar staan linkjes naar elk team.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:01 schreef Keano het volgende:
Hoe zoek je eigenlijk een team, Ik moet tegen Sir Dalord. en met alleen een code kan ik hem niet vinden. Ik heb de user Sir Dalord ook nog helemaal niet gezien hier volgens mij.
edit: Whoops hij staat hierbovenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe heet jouw team Sir Dalord dan kan ik je uitdagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
droog ik je wel 2x af, geen probleem :>quote:Op zondag 14 maart 2004 20:20 schreef Grumpey het volgende:
ik speel 2 keer tegen fugie, is klein foutje maar hoor zo verbeterd...
voor rest, huldeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen idee, ik heb van heel weining mensen het aantal supporters... Maar 1392 is idd een boel, dan mag jij thuis spelen lijkt mij.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:54 schreef GRUMBLER het volgende:
of ik daag hem zelf uit voor een wedstrijd bij hem thuisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
spelen we met bekerregels?? kan het niet 123 vinden....
Dat van het thuisspelen en het aantal supporters snap ik niet helemaal ik heb 1392 supporters lijkt me dat ik meer dan Laar 88 heb....
Nou zo bedoel ik het eigenlijk niet, waarom spelen we niet gewoon zoals er geloot is.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:13 schreef engessa het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb van heel weining mensen het aantal supporters... Maar 1392 is idd een boel, dan mag jij thuis spelen lijkt mij.
Economische gezien is het het beste om te spelen bij degene met de meeste supporters, dat brengt het meeste geld op nl.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:23 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
Nou zo bedoel ik het eigenlijk niet, waarom spelen we niet gewoon zoals er geloot is.
In mijn geval uit, thuis en uit.
Dan hoef je ook niet te kijken naar het aantal supporters is wel zo makkelijk en duidelijk lijkt me.
en bij vriendschappelijk is uit of thuis spelen toch niet van belang en daarom is het dus wel fijn als je kan spelen bij de mensen met de meeste supporters...quote:Op zondag 14 maart 2004 21:31 schreef engessa het volgende:
[..]
Economische gezien is het het beste om te spelen bij degene met de meeste supporters, dat brengt het meeste geld op nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop