hier zit je er naast. Ik heb verdedigers die nu inmiddels PM redelijk of matig hebben doordat ze gewoon ook PM training krijgen. Alleen gaat dit vele malen trager..... gaan seizoenen overheen. Maar ze krijgen weldegelijk PM training.......quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dat staat wel een beetje los van elkaar...
Als je def traint zullen je defjes-trainees best wat stijgen, door een seizoen heen.
Maar je mids kunnen ook stijgen of dalen maar niet door middel van training, want die krijgen ze niet...
Raken ze geblesseerd of daalt de vorm (doordat ze bv niet gespeeld hebben) dan kan de TSI dalen... En er is ook zoiets als een random factor die ook een rol speelt, lijkt me..
Wie vult me aan?
ligt eraan wat zijn vervangers zijn he......als hij een basisspeler is dan zou ik hem houden..... als hij een trainee is en je hebt betere basisspelers zou ik hem verkopen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:26 schreef sir_dalord het volgende:
mijn uitstekende spits is volgend seizoen 20 jaar oud. Is het daarom niet beter hem aan het eind van dit seizoen te verkopen en voor, wel wat meer, geld een v 18 jarige uitstekende spits te halen? Of zou ik hem gewoon behouden?
ja, momenteel nog niet niemand. Maar die wilde ik dan juist gaan aantrekken. Want 20 jaar is gewoon lastiger om te trainen dan een 18 jarige. Het kost dan wel iets meer, maar dan heb ik wel een grotere kans dat hij weer stijgt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:42 schreef Tim_G het volgende:
[..]
ligt eraan wat zijn vervangers zijn he......als hij een basisspeler is dan zou ik hem houden..... als hij een trainee is en je hebt betere basisspelers zou ik hem verkopen.
ikke ,ikke ikkequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:54 schreef The_Hives het volgende:
een van jullie nog een G-mail account nodig?
serieus? Anders krjig je er 1quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:56 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ikke ,ikke ikke![]()
je hebt er echt 1?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
serieus? Anders krjig je er 1
dus je traint maar 1 spits???????????quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:54 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, momenteel nog niet niemand. Maar die wilde ik dan juist gaan aantrekken. Want 20 jaar is gewoon lastiger om te trainen dan een 18 jarige. Het kost dan wel iets meer, maar dan heb ik wel een grotere kans dat hij weer stijgt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:04 schreef Tim_G het volgende:
[..]
dus je traint maar 1 spits???????????
wat is je mail adres?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
je hebt er echt 1?
ow, geef hem dan maar, als je hem over hebt
dalord@xs4all.nlquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat is je mail adres?
je hebt mailquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dalord@xs4all.nl
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je hebt mail
(het inlogscherm kan het vandaag niet doen, maar daar hebben meerder last van)
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:23 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb gmail!
ik ben maar meteen supporter van je geworden
hij is dus een basisspeler en geen trainee...... zou hem mooi nog ff houden. ( of je hebt gewoon hard geld nodig dan valt het te overwegen )quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
nee, maar de rest is maar redelijk of 'net' goed. Dus ze zijn bij lange na nog geen uitstekend
nee, geld heb ik niet hard nodig. Dan houd ik hem gewoon.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:41 schreef Tim_G het volgende:
[..]
hij is dus een basisspeler en geen trainee...... zou hem mooi nog ff houden. ( of je hebt gewoon hard geld nodig dan valt het te overwegen )
wat is je mailadresquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:22 schreef Gabberhead het volgende:
*kijkt verschrikt*
Zag ik daar gmail accounts voorbij komen?
*hebben wil*
ik heb er nog een supporter bijquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:25 schreef Gabberhead het volgende:
Hoei! mijn username @flitspaal.nu
En dan heb je meteen nog een supporter te pakken
ik heb er sinds deze week ook maar 1quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:31 schreef pekel het volgende:
Leuk, ik heb helemaal geen supporters..
En ik ben dat nog wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:32 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb er sinds deze week ook maar 1![]()
![]()
Gmail van Google [Deel 42] De ontknoping nabijquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:36 schreef Tim_G het volgende:
wtf is\zijn g-mails??
qyn@xs4all.nlquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:48 schreef pekel het volgende:
Post je mailadres ff qyn, dan stuur ik je wel een invite..
en wat heeft dat met Hattrick te maken dan??quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Gmail van Google [Deel 42] De ontknoping nabij
was tijden lang een wachtlijst voor.
Je moet wat..tussen de trainingsupdates en de wedstrijden door...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
en wat heeft dat met Hattrick te maken dan??![]()
geef mij dan es een @madkow.nl adresquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:54 schreef DaMadKow het volgende:
Echte bikkels hebben een @madkow.nl adres
helemaal nietsquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
en wat heeft dat met Hattrick te maken dan??![]()
oohh ok.... dacht dat het iets met hattrick te maken had..... maar niet dus! Hoef ik er verder niks van te weten ook........ moet je nu met 1gb mail als je ook een pst kan aanmakenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:19 schreef R_B het volgende:
[..]
Je moet wat..tussen de trainingsupdates en de wedstrijden door...![]()
Door de OP te lezen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:24 schreef komrad het volgende:
hoe kun je meedoen aan het allstar team?
je moet lid zijn van de Fokfederatie. Ben je lid, dan kan je drie spelers opsturen voor posities waarvan jij denkt dat je beter bent dan degene die op de huidige positie staan. Dat geldt zowel voor het A-team als het B-team.quote:hoe kun je meedoen aan het allstar team?
De coaches kijken dan of je speler in aanmerking komt voor het allstar team. Denk er wel aan dat er totaal maar 1 speler per ploeg mag worden opgesteld. Dus oftewel in het A team, oftewel in het B team.quote:Marlo Ringenburg (27836856), aanvaller, 3 steren
Nou, die kan ik mooi gebruike in de OP zeg maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:37 schreef sir_dalord het volgende:
-mijn wekelijkse veel te serieuze gezjever-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |