Is goed.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Pekel, je had me ujtgedaagd, maar moet tegen KTM Racing (mits hij wel ff accepteerd...)
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Pekel, je had me ujtgedaagd, maar moet tegen KTM Racing (mits hij wel ff accepteerd...)
Okee.. balen had je het toernooi al uit willen trappenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:36 schreef Hamsterhoofd het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.net geaccepteerd, zo makkelijk kom je niet van me af, was nl op vakantie.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maaruh goed nieuws ben bijna uit de schulden
working on it right nowquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:01 schreef forza22 het volgende:
Wordt de fokfed site nog eens geupdate? want ik ben wel benieuwd naar de standen. en om nou 4 poules na te gaan is een beetje lastig vind ik.
bedankt fugiequote:Op zondag 1 augustus 2004 17:04 schreef Fugie het volgende:
standen zijn bijgewerkt en uitslagen ingevoerd ( www.fokfed.tk ). Nog even ter verduidelijking, wedstrijden die niet zijn gespeelt zijn kunnen worden ingehaald in week 7 en 9 (komende woensdag is week 6). Je moet dit wel zelf regelen en als je bijvoorbeeld een wedstrijd minder gespeelt hebt dan de rest van de poule na week 9 dan heb je gewoon pech.
vooralsnog ga ik ervan uit dat je niet wint..quote:Op zondag 1 augustus 2004 17:07 schreef pekel het volgende:
Als ik dus gewoon win van Sporting Amsterdam, ga ik naar de kwartfinale.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop